عیب یابی در پی ال سی زیمنس + معرفی انواع اشکالات


عیب یابی در پی ال سی زیمنس + معرفی انواع اشکالات

كارت پردازنده مركزي سيكل‌وار پس از خواندن ديتاهاي ورودي، برنامه‌ها را اجرا كرده و فرمان‌هاي لازم را براي خروجي‌ها ارسال plc زیمنس مي‌كند. پیکربندی plc در چند سطح ممکن انجام می ‌شود و موجب ایجاد کردن حلقه در شبکه از سطحی به سطح دیگر خواهد شد. به عنوان مثال در دستگاه پرس نشان داده شده در شکل زیر، لازم است اگر سنسور نوری،قطعه را دید کانوایر خاموش شود.

  • اول از همه، من می خواهم چند دلیل را برای شما بیان کنم که چرا فکر می کنم باید برنامه نویسی PLC را با PLC S7-200 زیمنس شروع کنید.
  • لوگو زیمنس پی ال سی با طراحی کمپکت است که استفاده آسانی داشته و قیمت مقرون به صرفه‌ای دارد.
  • پروتکل های ارتباطی به طور پیش فرض پروفینت یا پورت اترنت صنعتی هستند، اما می توانید بلوک های ارتباطی دیگری را برای پروتکل های ارتباطی دیگری مانند RS-232، RS-485، Modbus، AS-I و غیره اضافه کنید.

عملکرد ، سرعت و قابلیت اطمینان بسیار بالایی دارند.از مزایای پی ال سی plc می توانیم به این موضوع اشاره کنیم که در مقایسه با سیستم کنترل رله سیم بندی سیستم جدیدی دارد. نحوه کارکرد و کاربرد plc و یا کامپیوتر دیجیتال صنعتی به گونه ای است که پاسخگوی محیط های صنعتی و فرآیندهای مختلف است. کامپیوترهای دیجی کالا صنعتی به گونه ای طراحی شده اند که در محیط های صنعتی دوام و ماندگاری بالایی دارند.

PLC زیمنس CPU 1211C AC/DC/RELAY

این کلاس های آموزشی به صورت کاملا پروژه محور بوده و کارآموز می تواند تمامی مدل ها صنعتی را روی پکیج های آزمایشی پیاده سازی کند. به‌لطف سازگاری محیطی گسترده‌، سری پی ال سی زمینس SIMATIC S را می‌توان تقریبا در هر مکانی استفاده کرد. این پی ال سی‌ها در محدوده دمایی -25 درجه تا +65 درجه و تا ارتفاع 5 هزار متری به فعالیت خود ادامه می‌دهند. مطابقت شگفت‌انگیز این سری با شرایط متفاوت،‌ خرید پی ال سی زمینس S را به انتخابی مناسب برای فرایندهای قرار گرفته در شرایط محیطی غیرعادی تبدیل کرده است.

آموزش WinCC Scada (کنترل فرآیندهای صنعتی)

این سری را میتوان برای اهداف ساده تا نسبتا پیچیده کنترلی به کار برد که به دو شکل Compact و ماژولار عرضه می‌شود. Plc سری 200 زیمنس انواع و پارت نامبرهای مختلفی دارد که در برخی از انواع آنها می‌توان از ماژولهای اضافی در کنار CPU بهره برد. لطفا برای دریافت قیمت انواع پی ال سی زیمنس و گرفتن موجودی PLC با واحد فروش تماس گرفته و مشاوره دریافت نمایید. پی ال سی زیمنس شرکت زیمنس برای کاربری های مختلف صنعتی و نیازهای مختلف برق صنعتی ، اقدام به تولید انواع PLC مناسب با کاربری های متفاوت کرده است. مدل دیگری که به توضیح آن پرداخته ایم، S7-300 است که یک پی ال سی پرکاربرد به حساب می آید.

با فشار دادن شیر باز می توان شیر را باز کرد و با فشار دادن دکمه بستن می توان شیر را بست. در اینجا وقتی شیر را باز می کنیم (I0.0)، شیر (Q0.0) روشن می شود و اگر شیر بسته (I0.1) فشار داده شود، شیر بسته می شود. اگر شیر های بیشتری در برنامه وجود دارد، FC 1 را می توان برای شیر دیگری نیز فراخوانی کرد، بدون نیاز به نوشتن هر بار منطق. پس از پیکربندی FC، OB 1 را بردارید و FC را در OB 1 فراخوانی کنید. از بلوک FC برای هر زمانی که می خواهید منطق کنترلی برای شیرها را پیاده سازی کنید، استفاده کنید. در مورد یک سیستم بحرانی، می توانید یک کابل ارتباطی دیگر را به عنوان یک سیستم اضافی بکشید تا از خاموش شدن غیرمنتظره جلوگیری کنید.