فیس بوک به روز رسانی های متعددی را برای بهبود تجربه ویدیو ارائه می کند



متا شروع به ارائه یک سری به روز رس، برای بهبود تجربه ویدیویی فیس بوک کرده است.

پلتفرم شبکه اجتماعی دارای موارد زیر است:

  • ابزارهای ویرایش جدیدی را معرفی کرد.
  • ویدیوی بازطراحی شده کاوش.
  • تب ویدیوی آن را ساده کرد.
  • افزایش فرصت های تعامل.

چرا ما اهمیت می دهیم. فیس‌بوک به فروشگاهی یک‌جا تبدیل شده است که در آن مردم می‌توانند از بهترین ریل‌های اینستاگرام و فیسبوک لذت ببرند. این خبر بسیار خوبی برای بازاریابان است که کمپین های خود را در اینستاگرام تبلیغ می کنند زیرا اکنون به مخاطبان فیس بوک دسترسی دارند، حتی اگر پروفایل فعالی نداشته باشند، و بنابراین دسترسی بالقوه آنها بیشتر از همیشه است. علاوه بر این، طراحی مجدد ساده شده به این م،ی است که کاربران فیس بوک کشف محتوای جدید را آسان تر از همیشه خواهند یافت و فرصت دیگری برای برندها فراهم می کند تا به مشتریان بالقوه جدید دسترسی پیدا کنند.

قابلیت های جدید ویرایش ویدیو. Meta ابزارهای ویرایش Reels را برای ویدیوهای Feed ارائه می کند تا به شما در ایجاد محتوای پویاتر کمک کند. ابزارهای جدید عبارتند از:

  • ویرایش بدون درز: اگر از Meta Business Suite استفاده می‌کنید، می‌تو،د به ویژگی‌های ویرایش صدا، موسیقی و متن از قبل موجود در Reels دسترسی داشته باشید. این ابزارهای جدید به شما کمک می‌کنند ،اصر خلاقانه را لایه‌بندی کنید و راحت‌تر زمان بگذارید، و به طور بالقوه منجر به یک محصول نهایی با کیفیت بالاتر می‌شود.
  • ابزارهای بیشتر ویرایش کلیپ: اکنون این گزینه برای افزایش سرعت، مع، ، یا جایگزینی کلیپ ها، ارائه فرصت های بیشتری برای خلاقیت در محتوای خود خواهید داشت.
  • صدای پیشرفته: اکنون می تو،د صدا را بیشتر آزمایش کنید، از جمله افزودن موسیقی و کلیپ های صوتی، ضبط صدا و کاهش نویز ناخواسته
  • دسترسی HDR: اکنون می تو،د ویدیوهای HDR را از تلفن های خود در Reels آپلود کنید. کلیپ های آپلود شده همچنین اکنون می توانند با HDR کامل پخش شوند و در نتیجه محصول نهایی با کیفیت بالا تولید می شود.

دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.


ناوبری ساده تر. فیس بوک قصد دارد تا محتوای ویدیویی خود را تا حد امکان آسان کند و بنابراین شروع به ایجاد تعدادی از تغییرات، از جمله اصلاحات طراحی و ویژگی های جدید کرده است:

  • تب ویدیوی یک مرحله ای: مردم اکنون می‌توانند به همه ویدیوها از Reels تا محتوای زنده به شکل طول، در برگه ویدیو، که قبلاً به ،وان تماشای Facebook شناخته می‌شد، دسترسی داشته باشند.
  • قرقره های توصیه شده برجسته شده است: به کاربران فیس بوک یک بخش حلقه های افقی جدید در برگه ویدیو ارائه می شود که حلقه های توصیه شده را برجسته می کند.
  • چیدمان جدید: با ساده‌تر ، پیمایش، تب Video به زودی در نوار میانبر ظاهر می‌شود (اگرچه برگه‌های نوار میانبر مطابق با ویژگی‌هایی که مردم بیشتر استفاده می‌کنند به روز می‌شوند).

کشف و تجربه کاربر بهبود یافته است. فیس بوک همچنین با طراحی مجدد ویدیوی Explore، کشف ویدیوهای مربوط به موضوعات و گرایش های محبوب را برای کاربرانش آسان تر از همیشه می کند. این پلتفرم با ارائه محتوایی کار می‌کند که فکر می‌کند کاربر از آن لذت می‌برد و با استفاده از ،یبی از سرپرستی انس، و یادگیری ماشینی جالب خواهد بود.

فرصت های تعامل بیشتر. نه تنها حلقه‌های اینستاگرام در فیس‌بوک ارائه می‌شوند و به برندها کمک می‌کنند تا به افراد بیشتری نسبت به قبل دسترسی پیدا کنند، مردم اکنون این فرصت را دارند که بدون نیاز به جابجایی بین برنامه‌ها، نظرات خود را روی این کلیپ‌ها بنویسند.

متا چه گفته است؟ متا از طریق بی،ه ای که در این نشریه منتشر شد، گفت اتاق خبر فیسبوک:

  • ما شروع به ارائه به‌روزرس،‌هایی کرده‌ایم که ابزارهای ویرایش حلقه‌های بیشتری را به فید می‌آورند، و ایجاد ویدیوهای پویا در فیس‌بوک را آسان‌تر می‌کند. چه ارسال ویدیویی برای دیدن دوستان و خانواده، چه تلاش برای دستیابی به افرادی که علایق مشابهی دارند. ، ابزارهای ویرایش ویدیوی ما این امکان را برای افراد فراهم می‌کند تا از طریق حلقه‌ها یا ویدیوهای طول،، خود را به روش‌های جدیدی بیان کنند.”
  • “ویدئو هسته اصلی فیس بوک است – ویدئوهای کوتاه را می توان در اوایل سال 2007 در فید پست کرد. امروزه، بخش متقاطع منحصربفرد ما از حلقه ها، محتوای طول، مدت و زنده، مردم را به فیس بوک می آورد تا ویدئوهایی را در مورد چیزهایی که دوست دارند، چیزهای جدید تماشا کنند. آنها می خواهند در مورد آنها بدانند و با افراد واقعی با علایق مشابه ارتباط برقرار کنند.”
  • ما همچنان به سرمایه‌گذاری هنگفت در ویدیو ادامه می‌دهیم، بنابراین امروز جدیدترین روش‌هایی را به اشتراک می‌گذاریم که ایجاد، کاوش، و تعامل با ویدیو در فیس‌بوک را برای مردم ممکن می‌کنیم.»
  • “اما این تازه شروع است. ما به توسعه ابزارهای بیشتری برای سازندگان ادامه خواهیم داد تا بتوانند خود را بیان کنند، مخاطب ایجاد کنند و درآمد ،ب کنند، همراه با ویژگی های کشف و شخصی سازی که به شما کنترل بیشتری بر تجربه شما می دهد.”

سرزمین موتور جستجو را به فید Google News خود اضافه کنید. اخبار گوگل


جدید در زمین موتورهای جستجو

درباره نویسنده

نیکولا آگیوس

نیکولا آگیوس ویراستار رسانه پولی Search Engine Land پس از پیوستن در سال 2023 است. او جستجوی پولی، رسانه های اجتماعی پولی، ،ده فروشی و موارد دیگر را پوشش می دهد. قبل از این، او مدیر SEO در Jungle Creations (2020-2023) بود و بر استراتژی تحریریه شرکت برای چندین وب سایت نظارت داشت. او بیش از 15 سال تجربه در رو،مه نگاری دارد و قبلا در OK کار کرده است! مجله (2010-2014)، ایمیل آنلاین (2014-2015)، آینه (2015-2017)، جاسوس دیجیتال (2017-2018) و خورشید (2018-2020). او همچنین قبلاً با آژانس SEO Blue Array همکاری کرده بود تا کتاب پرفروش آمازون “تسلط بر سئوی داخلی” را در نویسندگی خود بنویسد.


منبع: https://searchengineland.com/meta-updates-to-enhance-facebook-video-experience-429549