قیمت سئو سایت تعرفه 1400 برای صفحه اول گوگل امیربهادر حاتمی


سئو سایت در پکیج‌های متنوعی عرضه می‌شوند که هر کسب‌وکار بسته به نیاز خود یکی از این پکیج‌های را تهیه می‌کند. گاها کار فرمایان درک درستی از سختی کلمه ندارند ، چون رقیبان شما واقعا تمامی توان خودشون رو روی بالا آوردن سایتشون در نتایج گوگل می گذارند . وقتی شما خودتون تولید محتوا برای سایتتون ندارید و این موارد رو به سئو کار واگذار می کنید . وردپرس در فرآیند سئو به شما این امکان را می‌دهد تا مطالب خود را با دسته‌بندی کردن و برچسب زدن، طبقه‌بندی کنید. برای مثال می‌توانید دسته‌بندی موسیقی، غذا، مد و فشن و یا لایف استایل را داشته باشید. از سوی دیگر شما با برچسب‌ها کلمات کلیدی خاصی را برای توصیف محتوای ارائه شده، معرفی می‌کنید.

  • ما در پویا مارکتینگ قصد داریم تا کنار شما در این عرصه حضور مستمر و مفید داشته باشیم و بتوانیم با ارائه خدمات بهتر و به ‌روزتر شما را در فرآیند اجرای خدمات مارکتینگ همراهی کنیم.
  • در سئو عملکردی تا رسیدن به نتیجه دلخواه خود، هیچ هزینه‌ای پرداخت نخواهید کرد و پس از اینکه از کیفیت کار سئوکار مطمئن شدید، هزینه قرار داد را به او پرداخت می‌کنید.
  • از طرف دیگر، هنگامی که چندین صفحه در اطراف یک موضوع اصلی یا حتی یک سایت کامل در اطراف آن موضوع ایجاد می کنید، کار به صورت تصاعدی آسان می شود.
  • خب، بالاخره به سراغ درآمد سئوکارهایی برویم که اقدام به راه اندازی شرکت، استخدام دیگر نیروها و گرفتن پروژه های سئو کرده اند.
  • یعنی قیمت سئو این نیست که یکی بیاد محصولات شما رو ثبت کنه ، یا برای سایت شما مقاله بذاره .

البته دقت کنید که هزینه های زندگی در آمریکا هم بسیار بیشتر از زندگی در ایران است. البته باید دقت کنید که برای گوگل اندکی طول می‌کشد تا سایت شما را به رسمیت بشناسد و به آن پاداش بدهد. اگر سایتتان جدید باشد به احتمال زیاد خیلی سریع توسط گوگل شناخته نمی‌شوید. اما اگه بخواین یه مفهوم کلی درباره ویژگی های SERP بدونین میتونین اینجوری در نظر بگیرین که مفهوم کلی اون، به توانایی خودتون در تجدید نظر کردنتون درباره نام تجاریتون در هنگام جست و جوی مخاطباتون بستگی داره. ویژگی هایی که SERP داره در طی این تغییرایی که انجام شده به یکی از موارد مهم برای گوگل تبدیل شدن. همچنین حتما شما این موضوع رو میدونین که یه عاملی که در این دوران افزایش پیدا کرده غذا خوردن در فضای باز بوده.

سئو سایت شرکتی: تجربیات سئو گلدیران، مجموعه صنعتی ونوس و …

در صورتی که اطلاعات زیادی از خدمات سئو و فرآیندهای مورد نیاز آن نداشته باشید، ممکن است هزینه بیشتری صرف کنید. برای رفع این مشکل بهتر است قبل از انتخاب سئو پروژه‌ای، با کلیات سئو اشنا شوید تا بتوانید قراردادی دقیق‌تر تنظیم کنید. در سئوی ساعتی شما حقوقی را بسته به ساعات کار آن فرد پرداخت می‌کنید نه بسته به کیفیت کار، در نتیجه ممکن است با توجه به پول پرداختی بالا بازدهی خوبی نداشته باشد. حال اگر کلمه ما به صورتی باشد که هم رقیبان خیلی زیادی داشته باشد و هم در اون حوزه فعالیت رقیبان ما خیلی زیاد باشد ، نیاز هست که هم هزینه های زیاد تری رو بدهیم تا بتونیم نتایج بالای گوگل را از آن خود کنیم . اگر کلمه کلیدی مورد نظر ما رقیب های کمتر داشته باشد و آن ها هم به صورت جدی روی سایت هاشون کار نکرده باشند ، کلمه آسان گفته می شود .

در اینجا شکل ظاهری این داده ها در Keyword Explorer نشان داده شده است. این توضیحات هم بیشتر شما رو در جریان سئو کردن قرار می دهد و هم اینکه در حالت کلی از هزینه های سئو با خبر باشید . یکی از سیستم های جدید قیمت گذاری که امروزه استفاده میشود قیمت گذاری براساس عملکرد است. بر این اساس مقدار قیمت مشخص می شود که خب برخی از ساعتی 50 هزار تومن تا 400 هزار تومن هم کار می کنند . تا جایی که بعضی ها رسیدن به خط یک در بعضی حوزه ها را محال می دانند ، چون تعداد رقیبان در آن حوزه بسیار زیاد است و آن ها هم بشدت کار و هزینه می کنند . برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این دوره درخواست مشاوره خود را ارسال کنید و یا با ما در تماس باشید.

این نوشته ها را از دست ندهید

در مبحث تاریخچه سئو با توسعه رتبه بندی صفحات توسط موتورهای جستجو، مهندسان سئو به دنبال یافتن راهی برای تأثیر پذیری در رتبه بندی موتورهای جست و جو با استفاده از روش‌های اخلاقی و چه غیر اخلاقی رو آوردند. بلکه باید تمام عوامل رو در نظر داشته باشین و روی عملکرد و محتوای وبسایتتون هم تمرکز کافی داشته باشین تا بتونین بهترین نتایج رو برای کسب و کارتون کسب کنین. البته به احتمال زیاد هم در آینده تکامل های بیشتری اتفاق میفته و کلمات کلیدی که قبلا رتبه بندی شدن عملکرد بهتری از خودشون نشون میدن و میتونن باعث بشن که کسب و کارتون رونق بیشتری پیدا کنه. با توجه به تحقیقات ، قیمت سئو سایت به صورت ساعتی چیزی بین 30 تا 300 هزار تومان است و اگر ملاک محاسبه تعرفه سئو بر حسب ماه باشد، قیمت از 500 هزار تومان تا 10 میلیون تومان خواهد بود.

لیست محتوا

عنوان همان قسمتی است که در جعبه افزونه یوست وارد می‌کنید تا وقتی در بالای صفحه قرار گرفت موضوع متن شما را به وضوح نشان دهد. اینگونه بعد از قرار گرفتن در شبکه‌های اجتماعی دیگر متن شما به علائمی نامفهوم تبدیل نمی‌شود. اگر پیوند یکتای پیج شما سئو فرندلی باشد، نیازی به مرور این مطلب ندارید. اما اگر لینک‌های بکار گرفته شده در سایت شما استاندارد نیستند با تنظیم کردن آن‌ها رتبه مناسبی را در گوگل خواهید داشت.