قیمت سئو سایت تعرفه 1400 برای صفحه اول گوگل امیربهادر حاتمی-جان مولر


ما برای اینکار نرم افزار خاصی را تهیه نمودیم که تمامی کارکنان در هنگام شروع و پایان هر فعالیتی زمان کارکرد خود را برای آن فعالیت ثبت خواهند نمود. زمان محور شدن پروژه های سئو بدین معنا می باشد که شما به میزان زمان فعالیت های صورت گرفته مبلغ مشخصی را پرداخت خواهید نمود. اگر خوش شانس باشید بعد از یکی دو ساعت و اگر روز شانس شما نباشد پس از یک الی دو روز می‌توانید آمار مربوط به نقشه سایت خود را ببینید. زیرا همان طور که گفتیم مهندسین گوگل همواره در حال تقویت این الگوریتم‌ها هستند تا آنها را هوشمندتر کنند. این مورد سبب می‌شود که نتایج حاصل از سئو کلاه سیاه موقتی و ناپایدار باشند.

  • سفارش سئو سایت، یه مسئله‌ی رقابتی بین سایت های مشابه ست، حتی اگه فعلا سایت شما جایگاه و رتبه‌ی مناسبی هم داره، این امکان وجود داره که این موقعیت رو در آینده از دست بده.
  • بهترین شرکت‌ سئو معمولا قبل شروع هر پروژه یک جلسه با کارفرما دارد تا سقف هزینه‌ها و اهداف آنها را مشخص کند.
  • موضوع اصلی و جالب توجه برای گوگل این است که کاربر چه میزان از وقت خود را در آن سایت می‌گذراند.

زمانی که بتوانید در صفحه اول گوگل قرار بگیرید کاربران زیادی وارد وب سایت شما شده کالا و خدمات شما را خریداری می کنند. به پیشخوان‌های آماده برای طراحی سایت، سیستم مدیریت محتوا یا Content Management System می‌گویند که به کاربر اجازه خواهند داد بدون زدن کد، وب‌‌سایت خود را پیاده سازی کنند. استفاده از CMS آماده بر روی تعرفه سئو سایت اثر گذار است و نسبت به سایت‌های اختصاصی ارزان‌تر خواهند بود. زمانی که از CMS آماده مانند وردپرس استفاده شود، افزونه‌های مختلفی برای رفع مشکلات وب‌سایت و کمک به سئو آن وجود دارد، از همین رو نیازی به وقت زیاد برای انجام ویرایش‌های لازم سایت نخواهد بود. از سمت دیگر سایت‌های اختصاصی فاقد بسیاری از امکانات موجود در CMS های آماده هستند و به همین دلیل وقت بیشتری هم طلب می‌کنند؛ در نتیجه قیمت سئو آن‌ها بیشتر خواهد بود.

عنوان همان قسمتی است که در جعبه افزونه یوست وارد می‌کنید تا وقتی در بالای صفحه قرار گرفت موضوع متن شما را به وضوح نشان دهد. اینگونه بعد از قرار گرفتن در شبکه‌های اجتماعی دیگر متن شما به علائمی نامفهوم تبدیل نمی‌شود. تراکم یا چگالی در سئو همان معنی چگالی و تراکم در درس علوم را دارد. نسبت استفاده از کلمه کلیدی به کل متن را چگالی کلمات یا همان تراکم می‌گویند.

تا زمانی که این کار را انجام نمی دهید، محتوا ایجاد نکنید

وقتی این نقاط داده را زودتر از موعد درک کردید، می توانید محتوایی درست کنید که دقیقاً یک نیاز موجود را برطرف کند. شما همچنین می دانید که قبل از اینکه یک تنه کار کنید، با چه کسی باید ارتباط برقرار کنید – یا مخاطب شما چیست. تصور کنید گوگل 50٪ از پیوندهای شما را نادیده می گیرد و فقط 50٪ پیوندهای شما خوب است. در واقع، ما نمی دانیم Google چند پیوند را نادیده می گیرد، اما بدون در نظر گرفتن این موضوع، خوب است که این موضوع را بپذیریم. صفحات دسته بندی معمولاً در سلسله مراتب معماری سایت بالاتر قرار می گیرند.

چرا سئو تا این اندازه مهم هست ؟

این بخش فقط بین بهترین سایت ها مثل همین فرین آکادمی، وبسیما، نوین، وب24 و … سرچ میکنه و بهترین جواب ها رو برای شما نمایش میدهد. آمدن به رتبه های صفحه اول و به خصوص رتبه یک گوگل باعث ورود افراد نیازمند به خدمات ما، به سایت ما میشود. اگر در خصوص این دوره نیاز به مشاوره یا کسب اطلاعات بیشتر دارید، این فرم را تکمیل نمایید تا در اولین فرصت با شما تماس بگیریم. برای بررسی بهتر موتورهای جستجو فایل robot را به سایت اضافه کنید. محتوای کپی از جمله مواردی است که تاثیر منفی بر رتبه سایت خواهد گذاشت و اگر در سایت محتوای کپی مشاهده می‌کنید، باید آن‌ها را تغییر دهید.

در گذشته تعداد وبسایت‌ها بسیار کمتر بود و در برخی از حوزه‌ها حتی هیچ مرجع فارسی وجود نداشت. اما امروزه با افزایش تعداد وبسایت‌ها و همچنین کاربران آنلاین، این فضای رقابتی بسیار قوی‌تر شده است. اکنون که به دنبال بهترین شرکت سئو هستید، بگذارید بحث با توضیحی مختصر در مورد خود سئو شروع کنیم و ادامه آن را با خدمات بهترین شرکت سئو دنبال کنیم. این مورد هم با توجه حوزه کاری سایت و میزان رقابت کلمات کلیدی تعیین می شود و از سالانه 36 میلیوت تومان شروع می شود. احمد کلاته البته به من در سئو محتوا ویدئو هاش کمک کرد ولی بقیه کلا ویدئو هاشون عالی بود.