لپ تاپ تا ۳۰ میلیون تومان ایسوس فروش ویژه و اقساطی | behtarin-laptop


لپ تاپ تا ۳۰ میلیون تومان ایسوس فروش ویژه و اقساطی | behtarin-laptop

با دانستن مشخصات سی پی یوهای متفاوت این برندها می توانید بهترین انتخاب را داشته بهترین لپ تاپ زیر 10 میلیون باشید. فرکانس‌هایی که برای همه هسته‌ها در این محصول در نظر گرفته اند 1.8 تا 4.9 گیگاهرتز برای هر هسته است که در میان فرکانس پردازنده‌های امروزی در سطح متوسطی قرار دارد. حافظه کش این سی پی یو حدود 8 مگابایت است که یکی از برگ‌های برنده این لپ‌تاپ محسوب می‌شود.

  • اما در بین لپ تاپ تا 30 میلیون تومان، ASUS TUF GAMING F15 FX506LI می‌تواند گزینه بهتری باشد.
  • این وزن پایین باعث می‌شود که در حمل و نقل و جابجایی آن دچار مشکل نمی‌شویم و به راحتی و سادگی می‌توانیم آن را جابجا کنیم.
  • این لپ تاپ ایسوس داری RAM با ظرفیت 12 گیگابایت است که در کنار پردازنده ی Core i7 عملکرد سریع و خوبی را از خود در اجرای نرم افزار ها به نمایش خواهد گذاشت.
  • سیستم عامل دستگاه ویندوز 10 است و باتری 3 سلولی لیتیوم یونی با ظرفیت 42 وات‌ساعت نیز انرژی مورد این لپ‌تاپ زیبا و نوآورانه را تامین می‌کند.
  • شرکت هوآوی در سال ۲۰۲۰ از سری لپ‌تاپ‌های ۱۴ اینچی تحت عنوان میت بوک رونمایی کرد.
  • این لپ تاپ که مجهز به گرافیک قدرتمند RTX 3050 با حافظه گرافیکی GDDR6 128 Bit می باشد، از پس تمام بازی های روز با بالاترین تنظیمات بر می آید.

اینتل است که نسبت به دیگر پردازنده‌های حاضر در لپ تاپ های هم‌رده مانند Ryzen U (به خصوص در آزمون‌های تک هسته‌ای) بهتر عمل می‌کند. از این رو لپ تاپ Acer Aspire A315-59G-719E را می‌توان محصولی بسیار ایده‌آل برای برنامه‌نویسی و کارهای اداری دانست. به عنوان یکی از بهترین لپ تاپ های بازار در این محدوده قیمتی شناخته می‌شود. در این بازه قیمت شما می توانید کارت گرافیک های قوی تری را برای لپ تاپ خود انتخاب نمائید. لپ تاپ ZenBook Pro Duo 14 UX8402ZE-A در حال حاضر یکی از قوی‌ترین لپ تاپ های سری ZenBook شرکت ایسوس می‌باشد. این لپ تاپ با وزن و کانفیگ ایده آل برای بسیاری از کاربران گزینه ایده آلی محسوب می‌شود.

راهنمای خرید ویدیو پروژکتور

همینطور این لپ تاپ وزن بسیار مناسبی دارد که که برای حمل آن هیچ مشکلی نخواهید داشت و با توجه به مشخصاتی که دارد بازی های سبک را هم به راحتی بر روی آن می‌توانید اجرا کنید. به خاطر داشته باشید که “قیمت” تنها فاکتور برای انتخاب یک لپ تاپ مناسب نیست بلکه باید لپ تاپ مورد نظر را از هر نظر بسنجید تا علاوه بر قیمت مناسب، تمامی انتظاراتی که شما از آن لپ تاپ دارید به بهترین شکل برآورده شود. 8 گیگابایت رم برای یک سیستم گیمینگ متوسط و معمولی مناسب است اما برای بازی با تنظیمات بالا مناسب نیست.

فهرست بهترین لپ‌تاپ‌های زیر 30 میلیون

پردازنده‌های اینتل Core i5 و Core i7 با کارت گرافیک یک پارچه Iris Xe عرضه می‌شوند. اما منبع قدرت اکثر محصولات آی تی هوم در این رده قیمت یک کارت گرافیک مستقل است. شما می‌توانید یکی از انواع کارت گرافیک انویدیا MX 350 یا MX 450 را انتخاب کنید.