مبل چستر چیست؟ معرفی و مقایسه انواع مبل طرح چستر | mobleseyed


مبل چستر چیست؟ معرفی و مقایسه انواع مبل طرح چستر | mobleseyed

لازم به ذکر است که مدل این مبل ایجاب می‌کند که از استفاده بیش از حد مواد اولیه خودداری شود. اگر بتوانید یک تولیدی مناسب بیابید، می‌توانید مبل مورد نظر خود را با قیمت مناسب تهیه کنید. کاناپه‌های بزرگ نیز می‌توانند به رنگ طوسی با کوسن‌های سفید باشند. این کوسن‌ها قابل تعویض هستند و شما می‌توانید برای ایجاد تنوع جای کوسن‌ها را عوض کنید. فارغ از این مسئله که رنگ سفید زود کثیف می‌شود و افراد بسیاری بر روی این رنگ حساس هستند، سفید، رنگ خاصی در دکوراسیون است. جا داره ی تشکر جانانه کنم از بخش فروش تون که با این همه تماس من و پیگیری هام خیلی صبورانه و با دقت جواب می دادند.

  • قاب اصلی این مبل‌ ها از چوب ‌های فصلی تولید می ‌شود و ریل‌ های بسیار محکم و مقاومی دارند که از آسیب ‌های روزمره مانند آسیب هنگام جابه‌ جایی جلوگیری می ‌کنند.
  • همچنین تولید کننده های با کیفیت، از فوم و اسفنج با دانسیته‌ی بالا در تولید استفاده می‌کنند که باعث زیباتر شدن و درنتیجه گرانتر شدنقیمت مبل چسترمی شود.
  • مبل های سه نفره دارای دو طرح شیاری و لمسه هستند که هر دو زیبایی چشم نوازی دارند.
  • در کنار تمام مزایا و ویژگی‌های مثبتی که برای قیمت مبل چستر ترک عنوان کردیم، این مبلمان معایبی هم دارد.
  • لمسه یا همان دکمه ها در جای خود به صورت محکمی قرار گرفته باشند (می توانید با کشیدن دکمه ها با دست از این موضوع مطمئن شوید)؛ زیرا به مرور زمان فوم افت کرده و دکمه ها شُل و آویزان می شوند.

مبل ال چستر لاوین یک محصول زیبا با طراحی نسبتا ساده است. مبل ال به دلیل نوع طراحی، فضای زیادی را اشغال نمی کند در نتیجه برای فضاهای کوچکتر نیز انتخاب مناسبی می باشد. نوع دوخت در این محصول چستر می باشد و با ظرافتی که دارد… این مدل نسبت به بقیه مبل های راحتی از قیمت بالاتری برخوردار بوده که دلیل آن لمسه دوزی های موجود در پشتی و کف مبل و همچنین طراحی خاص و ظریف این مبل است. مبل چستر یکی از پرطرفدارترین مدل‌ها در صنعت مبلمان است و همچنین رنگ طوسی که به رنگ خنثی نیز معروف است میتواند رنگ جذاب برای مبل چستر باشد.

بالاترین کیفیت در تولید مبل چستر پارچه‌ای مدل درسا

مبلمان چستر کلاسیک برای خانه های بزرگ با دکوراسیون کلاسیک استفاده می شوند و برای خانه های کوچک باید از مدل های دیگر مانند چستر قایقی چستر استفاده کنید . مبلمان چستر همیشه پر طرفدار بوده اند و باعث ایجاد یک دکوراسیون خاص و متفاوت می شوند . هنگام خرید این نوع مبل اطلاعات دقیق متریال به کار رفته در آن را از فروشنده بپرسید و نوع با کیفیت آن را خریداری کنید تا عمر بیشتری داشته باشد . طراحان ماهر ایرانی با تلفیق طرح چستر و حالت تخت خواب شو، مبل زیبای آذرخش را طراحی کرده اند.

مبل راحتی چستر

وجود پاسنگی چوبی در کنار دوخت های طرح دار، نمای این مبل را فوق العاده زیبا کرده است. اگر به دنبال داشتن دکوراسیونی نسبتا ساده و در عین حال لوکس هستید، این… ما متنوع‌ترین مدل‌های مبل چستر در انواع رنگ‌بندی‌ها و سبک‌های مختلف را یک جا در کنار هم قرار دادیم تا شما بتوانید بهترین و رضایتمندانه‌ترین انتخاب را داشته باشید. به مبل هایی که روی آنها دکمه کاری شده و عموما از چوب روی نمای دسته و پایه استفاده میشود، مبل چستر کلاسیک می‌گویند.