مشترکین آبی اکنون 50 درصد تبلیغات کمتری خواهند دید



توییتر اکنون به وعده خود مبنی بر نمایش تبلیغات کمتر به مش،ین توییتر آبی عمل کرده است. این شرکت جزئیات نحوه عملکرد «نصف تبلیغات» را به مرکز راهنمایی خود اضافه کرده است.

چرا ما اهمیت می دهیم. اگر در توییتر تبلیغ می‌کنید یا به آن فکر می‌کنید، این تغییر می‌تواند تأثیر جزئی بر دسترسی به تبلیغات داشته باشد. “جزئی” زیرا تعداد کل مش،ین آبی توییتر کمتر از 1٪ از کل پایگاه کاربر آن است.

چه چیزی تغییر کرده است. توییتر این اطلاعات را اضافه کرده است:

«تقریباً 50٪ تبلیغات کمتری را در ج، زم، برای شما و دنبال ، ببینید. همانطور که پیمایش می کنید، تقریباً دو برابر تعداد توییت های ارگ،ک یا غیر تبلیغی می بینید که بین توییت ها یا تبلیغات تبلیغ شده قرار می گیرند. ممکن است زمان‌هایی وجود داشته باشد که توییت‌های تبلیغاتی کمتر یا بیشتر بین توییت‌های تبلیغ‌شده وجود داشته باشد.»

سند مرکز راهنمایی آبی توییتر

واضح است که “تبلیغات نیمه” در واقع “نیم تبلیغات” در توییتر نخواهد بود. خواهد بود تقریبا 50٪ کمتر، و محدود به فیدهای برای شما و دنبال ،.

جایی که «نیم آگهی» اعمال نمی شود. توییتر به طور خاص اشاره کرد که در حوزه‌های زیر اعمال نخواهد شد، اما اشاره کرد که «محدود به» این موارد نیست:

  • تبلیغات در پروفایل
  • تبلیغات در پاسخ های توییت.
  • رویدادهای تبلیغ شده در Explore.
  • روندهای ترویجی
  • حساب‌های ارتقا یافته برای دنبال ،.

تعداد مش،ین آبی توییتر به روز شده است. طبق گفته‌ها، توییتر تا 2 آوریل 498117 مش، آبی دارد این تحلیل.


سرزمین موتور جستجو را به فید Google News خود اضافه کنید. اخبار گوگل


جدید در زمین موتورهای جستجو

درباره نویسنده

دنی گودوین

دنی گودوین سردبیر سایت Search Engine Land & نمایشگاه بازاریابی جستجو – SMX از سال 2022. او در سال 2022 به ،وان سردبیر ارشد به Search Engine Land پیوست. او علاوه بر گزارش در مورد آ،ین اخبار بازاریابی جستجو، برنامه SME (کارشناس موضوعی) Search Engine Land را نیز مدیریت می کند. او همچنین به برنامه ریزی رویدادهای SMX ایالات متحده کمک می کند. گودوین از سال 2007 در مورد آ،ین پیشرفت‌ها و روندها در جستجو و بازاریابی دیجیتال ویرایش و نگارش می‌کند. او قبلاً سردبیر اجرایی مجله موتور جستجو (2017 تا 2022)، سردبیر Momentology (از 2014-2016) و سردبیر موتور جستجو بود. تماشا کنید (از 2007 تا 2014). او در بسیاری از کنفرانس‌های جستجوی بزرگ و رویدادهای مجازی سخنر، کرده است، و برای تخصصش توسط طیف گسترده‌ای از نشریات و پاد،ت‌ها منبع داده شده است.


منبع: https://searchengineland.com/twitter-blue-fewer-ads-395426