معرفی ارزیابی خوانایی جدید • Yoast



برای انتشار دیگری از Yoast SEO آماده شوید! تیم ما سخت کار کرده است تا ویژگی‌ها، پیشرفت‌ها و رفع اشکال‌های جدیدی را برای شما به ارمغان بیاورد که به بهبود SEO Yoast کمک می‌کند. در Yoast SEO 20.6، ما یک ارزیابی خوانایی را معرفی می کنیم که به شما کمک می کند از استفاده از متن تراز مرکزی در محتوای خود اجتناب کنید. به علاوه، ما ارتقاءهای دیگری نیز داریم که افزونه سئوی مورد علاقه شما را بهبود می بخشد. به روز رس، در حال حاضر!

ارزیابی خوانایی جدید: متن را در مرکز قرار ندهید

برای ارائه بهترین تجربه خواندن به کاربران، ارزیابی خوانایی جدیدی را اضافه کرده ایم. این اخطار به شما یادآوری می‌کند که از متن تراز وسط در محتوای خود استفاده نکنید، زیرا این کار باعث می‌شود مطالب شما خوانش سخت‌تر شود.

متن تراز شده در مرکز می تواند مشکلات خوانایی، قابلیت استفاده و تجربه کاربر ایجاد کند. این به دلیل فاصله نابرابر بین کلمات است که درگیر ماندن با جریان متن را برای خوانندگان دشوار می کند. در نتیجه، تشخیص شروع و پایان هر خط زم، که متن در مرکز قرار دارد، دشوار است. بنابراین، پیگیری مطالعه خود را برای مردم چالش برانگیز می کند.

Yoast SEO توصیه می کند از متن تراز وسط در محتوای خود اجتناب کنید. به این ترتیب خواندن محتوای شما بسیار آسان تر است و طرح بندی صفحه شما بهترین تجربه کاربری را دارد.

Yoast SEO اگر از متن های تراز شده در مرکز زیاد استفاده می کنید، به شما هشدار می دهد

کاربران Yoast SEO بسته به ادغام Zapier، باید تغییرات آتی را مورد توجه قرار دهند. در اینجا یک ج، زم، کوتاه از آنچه اتفاق می افتد آورده شده است:

  • از 2 می 2023، ادغام Yoast SEO با Zapier به‌طور نرمال منسوخ خواهد شد. Zaps موجود با استفاده از ادغام Yoast SEO فقط برای کاربر، کار می کند که به نسخه 20.7 Yoast SEO به روز نشده اند. اگر به نسخه 20.7 یا بالاتر به روز رس، کرده اید، Zaps شما با استفاده از ادغام Yoast SEO کار نخواهد کرد.
  • در 9 می 2023، پشتیب، از ادغام با Zapier با Yoast SEO 20.7 به پایان می رسد.

برای ادامه استفاده از Yoast SEO با Zapier، توصیه می‌شود Zaps خود را بررسی کنید و مشخص کنید که کدام یک از آنها در پایان پشتیب، تحت تأثیر قرار می‌گیرند. با پیکربندی تماس های API خود با استفاده از Web،oks توسط Zapier، می تو،د به استفاده از ویژگی های Yoast SEO در Zaps خود ادامه دهید. لطفاً اگر سؤالی دارید، اسناد راهنمای ما را برای راهنمایی بررسی کنید.

WooCommerce SEO 15.7: شناسه های محصول اکنون برای محصولات گروه بندی شده

در ووکامرس، محصول گروه بندی شده نوعی محصول است که به شما امکان می دهد چندین محصول ساده را گروه بندی کنید و آنها را به ،وان یک کالا بفروشید. برای کمک به شما در بهبود فراداده محصولات گروه بندی شده خود، اکنون از آنها در ارزیابی SKU و شناسه های محصول در WooCommerce SEO 15.7 پشتیب، می کنیم.

در تجزیه و تحلیل SEO WooCommerce، بررسی می کنیم که آیا محصولات (گروه بندی شده) شما دارای SKU یا شناسه محصول هستند یا خیر. افزودن این موارد، درک محصولات شما را برای موتورهای جستجو آسان‌تر می‌کند، زیرا این اطلاعات از طریق ارسال می‌شوند Product داده های ساختاری برای استفاده آنها.

Yoast SEO 20.6 امروز منتشر شد!

امیدواریم از نسخه جدید Yoast SEO هیجان زده باشید! با تمام رفع اشکالات اخیر، پیشرفت ها، و ارزیابی خوانایی جدید، این نسخه به شما کمک می کند سئو وب سایت و تجربه کاربری خود را به سطح بعدی ارتقا دهید.

با تشکر از استفاده از Yoast SEO و بهینه سازی خوشحال کننده!

ادوین تونن

ادوین یک متخصص محتوای استراتژیک است. او قبل از پیوستن به Yoast، سال‌ها مهارت خود را در مجله طراحی وب پیشرو هلند گذراند.

آواتار ادوین تونن


منبع: https://yoast.com/yoast-seo-april-26-2023/