معیار جدید Google Interaction to Next Paint را بهینه کنید



خلاصه 30 ث،ه ای:

  • سرعت صفحه خوب و تجربه کاربری به سایت شما کمک می کند تا در نتایج جستجو برجسته شود
  • متریک Interaction to Next Paint جایگزین تاخیر ورودی اول می شود
  • شما می تو،د با کاهش زمان پردازش CPU، سایت خود را سریعتر به ورودی کاربر پاسخ دهد

Core Web Vitals مجموعه‌ای از معیارهایی است که گوگل برای اندازه‌گیری تجربه کاربری یک وب‌سایت خوب تعریف کرده است. آنها برای اولین بار در سال 2021 به یک سیگنال رتبه بندی تبدیل شدند.

در حالی که تعاریف متریک به مرور زمان اصلاح شده اند، معرفی معیار Interaction to Next Paint بزرگترین تغییر از زمان راه اندازی ابتکار Core Web Vitals است.

تعامل با رنگ بعدی (INP) چیست؟

تعامل با Next Paint معیاری است که سرعت واکنش وب سایت شما به تعامل کاربر را ارزیابی می کند. اندازه گیری زمان سپری شدن بین ورودی کاربر، مانند یک کلیک دکمه، و دفعه بعد که محتوای صفحه تازه می شود (“نقاشی بعدی”).

برای رتبه بهتر در گوگل، این تاخیر تعامل باید کمتر از 200 میلی ث،ه باشد. این تضمین می کند که وب سایت به کاربران پاسخگو باشد.

Core Web Vitals چگونه تغییر می کند؟

گوگل اعلام کرده است که Interaction to Next Paint تبدیل به یکی از سه Core Web Vital خواهد شد معیارها در مارس 2024. در آن مرحله، وب‌سایتی که به ورودی‌های کاربر خیلی کند پاسخ می‌دهد، می‌تواند در رتبه‌بندی نتایج جستجو عملکرد بدتری داشته باشد.

INP جایگزین جریان می شود تاخیر ورودی اول متریک (FID). در حالی که FID پاسخگویی را نیز اندازه گیری می کند، اما محدودتر است زیرا فقط به اولین تعامل کاربر نگاه می کند. همچنین به جای اینکه منتظر بماند تا کاربر بتواند نتیجه را ببیند، فقط تأخیر را تا شروع رسیدگی به رویداد ورودی اندازه می‌گیرد.

در حال حاضر فقط 64.9 درصد از وب سایت های تلفن همراه در متریک Interaction to Next Paint به خوبی عمل کنید و به دست آوردن یک امتیاز INP خوب از یک امتیاز تاخیر ورودی خوب دشوارتر خواهد بود.

چگونه می توانم متریک Interaction to Next Paint را در وب سایت خود اندازه گیری کنم؟

اجرا کنید تست سرعت وب سایت تا ببینید وب سایت شما با چه سرعتی بارگذاری می شود و با چه سرعتی به ورودی کاربر پاسخ می دهد.

پس از اتمام تست، تب “Web Vitals” را باز کنید. می تو،د متریک Interaction to Next Paint را در پایین صفحه ببینید.

در این مورد تنها 38 درصد از کاربران تجربه INP خوبی دارند.

چگونه می توانم Interaction را به Next Paint بهینه کنم؟

تأخیرهای تعامل زم، اتفاق می‌افتند که مرورگر قبل از اینکه بتواند صفحه را به‌روزرس، کند، باید پردازش‌های زیادی از CPU انجام دهد. این ممکن است به دو دلیل اتفاق بیفتد:

  • وظایف پس‌زمینه مداوم از مدیریت ورودی کاربر جلوگیری می‌کند
  • مدیریت ورودی کاربر زمان زیادی می برد

کارهای پس‌زمینه اغلب در بارگذاری صفحه اولیه اتفاق می‌افتند، اما ممکن است بعداً نیز انجام شوند. آنها اغلب توسط کد شخص ثالث تعبیه شده در وب سایت ایجاد می شوند.

پاسخگویی به تعامل کاربر می تواند به پردازش زیادی نیاز داشته باشد. اگر نمی توان آن را بهینه کرد، می تو،د تا زم، که کار پردازش کامل شود، یک اسپینر برای ارائه بازخورد بصری نشان دهید.

اجرای کد جاوا اسکریپت رایج ترین نوع پردازش است، اما به روز رس، های بصری پیچیده نیز می تواند زمان زیادی را ببرد.

برای تجزیه و تحلیل عملکرد از Chrome DevTools استفاده کنید

Chrome DevTools نمایه ساز عملکرد نشان می دهد که چه کارهایی زمان زیادی می برد و باید بهینه شوند. ضبط را شروع کنید، روی یک ،صر در صفحه کلیک کنید و سپس روی طول، ترین نوارها در تصویرسازی کلیک کنید.

این به شما امکان می دهد تشخیص دهید که آیا کد از طرف شخص ثالث است یا از وب سایت شما. همچنین می‌تو،د عمیق‌تر شیرجه بزنید تا ببینید چگونه می‌توان کار را تسریع کرد.

برای شناسایی وظایف پس‌زمینه، معیار زمان انسداد کل را بررسی کنید

را کل زمان مسدود شدن متریک تعداد دفعات انجام وظایف CPU پس‌زمینه را ردیابی می‌کند که می‌تواند اجرای کدهای دیگر را مسدود کند. اگر کاربر در حالی که یک کار در حال انجام است با صفحه تعامل داشته باشد، مرورگر ابتدا آن کار را قبل از رسیدگی به رویداد ورودی تکمیل می کند.

می تو،د از ابزارهایی مانند فانوس دریایی گوگل تا ببینید چگونه می توان این معیار را بهینه کرد.

اگر وظایف پردازشی سنگین در وب سایت شما بخشی از کد اصلی وب سایت شما است، باید با تیم توسعه خود برای بهینه سازی آنها کار کنید. برای اشخاص ثالث، می‌تو،د بررسی کنید که آیا اسکریپت هنوز مورد نیاز است یا خیر، یا با پشتیب، مشتری فروشنده تماس بگیرید تا ببینید آیا امکان بهینه‌سازی کد وجود دارد یا خیر.

نظارت بر تعامل با Next Paint

آیا می خواهید عملکرد خود را در INP و سایر Core Web Vitals پیگیری کنید؟ DebugBear می تواند سرعت وب سایت خود را پیگیری کنید و به شما در بهینه سازی آن کمک می کند.

امروز یک دوره آزمایشی رایگان 14 روزه را شروع کنید و تجربه کاربری بهتری را ارائه دهید.

نتیجه

معیار Interaction to Next Paint بزرگترین تغییر در Core Web Vitals گوگل از زمان معرفی اولیه آنها است. INP به کاستی‌های متریک اولیه تاخیر ورودی قبلی می‌پردازد و نمایش بهتری از نحوه تجربه کاربران از یک وب‌سایت ارائه می‌دهد.

قبل از اعمال تغییرات رتبه بندی در سال 2024، نحوه عملکرد وب سایت خود را در معیار Interaction to Next Paint بررسی کنید. به این ترتیب زمان زیادی برای شناسایی بهینه سازی ها و سریعتر ، وب سایت خود خواهید داشت.

DebugBear را با یک دوره آزمایشی رایگان 14 روزه امتحان کنید.


منبع: https://www.searchenginewatch.com/2023/05/19/optimize-googles-new-interaction-to-next-paint-metric/