نحوه استفاده از روابط عمومی دیجیتال برای بهبود سیگنال های EEAT



نظرات نویسنده کاملاً متعلق به خودش است (به استثنای رویداد غیرمحتمل هیپنوتیزم) و ممکن است همیشه نظرات Moz را منع، نکند.

اگر اطلاعات با کیفیت پایینی در SERP ها ارائه شود، گوگل مشکل بزرگی خواهد داشت: کاربران جستجو را متوقف خواهند کرد و این به گوگل آسیب می رساند – در درآمد تبلیغاتی آنها.

بنابراین منطقی است که گوگل در هنگام رتبه بندی در نتایج، مشتاق است تا سایت های معتبر و قابل اعتماد را جلو ببرد. در اوا، سال 2022، گوگل سه حوزه کلیدی از الگوریتمی را که برای قضاوت در مورد رتبه بندی وب سایت ها در صفحات نتایج موتورهای جستجو استفاده می کند، به روز کرد. را به روز رس، محتوای مفید، پیوند به روز رس، هر،مهو EAT – که اکنون به ،وان شناخته شده است بخورید.

بی اعتمادی اکنون احساس پیش فرض ما است

تقریبا از هر 10 مصرف کننده شش نفر می گویند تمایل پیش فرض آنها این است که به چیزی بی اعتماد شوند تا زم، که شواهدی را ببینند که قابل اعتماد است. اگر در حال کار با برندهایی هستید که معمولاً غیرقابل اعتماد هستند، مانند سلامت، امور مالی، بانکداری، وام، تجارت الکترونیک، استخدام، حقوقی و غیره، متأسفم که بگویم Google به طور خودکار به شما اعتماد نخواهد کرد.

در این پست، تاکتیک‌های روابط عمومی دیجیتال را که می‌تو،د برای کمک به بهبود سیگنال‌های EEAT خود استفاده کنید، به اشتراک می‌گذارم، توضیح می‌دهم که چرا ایجاد اعتماد و اعتبار باید در بالای لیست شما باشد اگر می‌خواهید دید بیشتری در SERP داشته باشید، و داستان های موفقیت آمیزی را به اشتراک بگذارید که نشان می دهد چگونه این تاکتیک ها به دستاوردهای تجاری برای برندها در بخش های معمولاً غیرقابل اعتماد منجر شده است.

EEAT چیست؟

نمودار ون نشان می دهد که همپوش، بین EEA اعتماد است

EEAT مخفف Experience, Expertise, Autoritativeness و Trustworthiness است و این چهار ویژگی است که برند شما باید داشته باشد اگر می خواهید بهترین شانس را برای رتبه بندی خوب داشته باشید و بهترین تجربه را برای مخاطبان خود ارائه دهید.

تجربه

تجربه جدیدترین افزوده شده به EEAT است که نیاز برندها را برای نشان دادن تجربه در هر موضوع یا موضوعی که برند می خواهد با آن شناخته شود را برجسته می کند.

روابط عمومی دیجیتال یکی از مؤثرترین راه‌ها برای برندها در هر بخش برای نشان دادن تجربه است، با پوشش ایمن در وب‌سایت‌های خارجی و مرتبط با موضوع که تجربه دست اول شما را به نمایش می‌گذارند. این را می توان از طریق مقالات رهبری فکری، ارائه بینش به رو،مه نگاران در مورد اخبار مرتبط و حتی به اشتراک گذاری داده های متعلق به برند برای نشان دادن اعتبار در یک حوزه موضوعی انجام داد.

تجربه و تخصص

تخصص یکی از مهمترین ویژگی های مارک ها برای نشان دادن به گوگل است و روابط عمومی دیجیتال وسیله من،ی برای انجام این کار است.

اگر مدیر عامل شما برای یک نشریه تجاری کلیدی مصاحبه کرده است، یا مقاله ای نوشته است، اینها می توانند به شما در ایجاد اعتبار از طریق تخصص کمک کنند. با این حال، برندها باید توجه داشته باشند که فقط در حوزه‌های صنعتی که در آن متخصصان واقعی هستند اظهار نظر می‌کنند و به آنها کمک می‌کنند، در غیر این صورت خطر کاهش اعتبار و از بین بردن کار سختی که انجام می‌دهند را به دنبال دارند.

اقتدار

بک لینک ها و نام های تجاری می توانند استراتژی سئوی شما را افزایش دهند و روشی فوق العاده موثر برای ایجاد اعتبار برند هستند.

با به دست آوردن پیوندها و نام های تجاری در ،اوین رسانه های مرتبط، معتبر و قابل احترام، به گوگل نشان می دهید که معتبرترین برندی هستید که در نتایج جستجوی خود قرار می دهید.

ارتباط زم، که صحبت از ایجاد اقتدار موضعی از طریق روابط عمومی دیجیتال به میان می آید، کلیدی است، بنابراین مهم است که بر کیفیت بک لینک هایی که برند شما به دست می آورد، در مقایسه با حجم زیاد آنها تمرکز کنید.

بیایید از وبلاگ Moz به ،وان مثال در اینجا استفاده کنیم. همانطور که انتظار دارید، این یک وب سایت با اعتبار بسیار بالا است، با اعتبار دامنه 91. برای آژانس روابط عمومی دیجیتال که من در آن کار می کنم، JBH، نوشتن محتوا برای Moz تضمین می کند که Google درک می کند که JBH از یک دامنه معتبر و معتبر برخوردار است و به ،ه خود باید از طریق افزایش دیده شدن موتور جستجوی ارگ،ک به ما پاداش دهد.

با این حال، محتوایی که من برای وبلاگ Moz از طرف JBH تولید می‌کنم، باید بازتاب تخصص جمعی ما باشد، ی،ی روابط عمومی دیجیتال. برای مثال، نوشتن مقاله ای در مورد PPC در وبلاگ Moz هیچ منطقی (یا کمکی به مرجع موضوعی ما) ندارد.

امانت

گوگل اکنون اعتماد را در قلب الگوریتم خود قرار می دهد و تجربه، تخصص و اقتدار همه به آن کمک می کند.

استفاده از روابط عمومی دیجیتال می تواند به برندها کمک کند تا با ،ب بک لینک از نشریات مرتبط، معتبر و معتبر، این کار را واقعاً مؤثر انجام دهند. ما می د،م که رسانه های به دست آمده بسیار ارزشمندتر از رسانه های پولی هستند زیرا بر اساس تخصص و تجربه ایمن شده اند.

رو،مه‌نگاران کلید نشریه‌ای را که برای آن می‌نویسند در دست دارند، و فقط در صورتی به یک نام تجاری اشاره می‌کنند یا به یک متخصص ارجاع می‌دهند که ارزش و اعتباری به مطالبی که می‌نویسند بیفزاید و ارزش بیشتری را برای خوانندگان خود ایجاد کند.

چگونه روابط عمومی دیجیتال می تواند به برندها کمک کند تا هر یک از معیارهای EEAT را نشان دهند؟

اکنون که EEAT مخفف چیست و اینکه چرا روابط عمومی دیجیتال وسیله‌ای عالی برای ارائه هر یک از ،اصر کلیدی است را مشخص کرده‌ایم، می‌خواهیم به طیفی از تاکتیک‌های روابط عمومی دیجیتال و نحوه تغییر موقعیت آنها برای نشان دادن هر یک نگاه کنیم.

تاکتیک 1: استفاده از رهبری فکری برای نشان دادن تجربه و تجربه و تخصص

هنگامی که گوگل تصمیم می گیرد تا دریابد که آیا یک سایت قابل اعتماد است یا خیر، در وب به دنبال سیگنال هایی می گردد که نشان دهنده تجربه و تخصص باشد. این می تواند به صورت مصاحبه، مقاله در نشریات صنعتی، یا تفسیر رویدادهای خبری در جایگاه های مرتبط و بسیاری دیگر باشد.

اما این تکه‌های محتوا به‌طور تصادفی اتفاق نمی‌افتند – آنها باید با دقت ساخته شوند تا تجربه و تجربه شخصی را که پشت سرشان است به نمایش بگذارند.

جوئل کورتزمن، سردبیر موسس مجله Strategy+Business، توضیح می دهد که“یک رهبر فکری توسط همتایان، مشتریان و کارشناسان صنعت به ،وان ،ی که ایده های کاملاً اصلی، دیدگاه های منحصر به فرد و بینش های جدید دارد، شناخته می شود.”

به این م،ی که همه نمی توانند (یا نباید) رهبر فکری باشند. یک رهبر فکری برای نشان دادن تجربه و تخصص به درستی نیاز به ارتباط و مشارکت دارد.

داستان موفقیت: چگونه فعالیت روابط عمومی دیجیتال رهبری فکری سیگنال های EEAT را برای یک نام تجاری در فضای مراقبت های بهداشتی بهبود بخشید

برای یک برند در فضای بازیابی اعتیاد، ما تشخیص دادیم که آنها باید سیگنال‌های EEAT خود را بهبود بخشند تا بتوانند با مارک‌های معروف‌تری که بر نتایج جستجو تسلط دارند رقابت کنند و به Google ثابت کنند که به اندازه‌ای قابل اعتماد هستند که می‌توانند در آن شرکت کنند. صفحات نتایج موتور جستجو

این برند مراقبت های بهداشتی دارای هزاران تجربه و تخصص داخلی بود: پرستاران سلامت روان، درمانگران اعتیاد و روانشناسان تنها برخی از کارشناس، بودند که ما برای این فعالیت به آنها دسترسی داشتیم. علاوه بر این، بنیانگذار فرآیند بهبودی اعتیاد را طی کرده بود، بنابراین آنها کاندیدای عالی برای فعالیت رهبری فکری ما بودند.

ما از اصول رهبری فکری برای ایجاد اعتماد دیجیتال استفاده کردیم:

  1. شناسایی بهترین افراد در ،ب و کار که قهرمانان رهبری فکری ما باشند.

  2. با آنها مصاحبه کنید تا بفهمید به چه چیزی بیشتر علاقه دارند.

  3. جالب‌ترین بخش‌های نقش شغلی خود را کشف ،د و شروع به فکر ، در مورد داستان‌های روابط عمومی ،د که می‌تو،م پیرامون آن چیزها بسازیم.

نمونه هایی از مضامین محتوایی که توانستیم برای آنها محتوای رهبری فکری تولید کنیم

نتیجه؟ ما متوجه شدیم که رو،مه نگاران نشریات مربوطه (مثلاً سردبیران سلامت) از استفاده از کارشناسان ما برای افزودن اعتبار به سرمقاله خود هیجان زده شده اند.

این چگونه ترویج می کند تجربه و تخصص?

  • محتوا در بخش‌های مربوطه در نشریات بزرگ (مانند بخش سلامت)،

  • کلمات کلیدی که می خواهیم برای آنها رتبه بندی کنیم در داخل محتوا استفاده می شود.

  • هر پیوندی که ایجاد می کنیم به صفحه خدمات مربوطه در سایت اشاره می کند – رای اعتماد از طریق پیوند.

تاکتیک 2: ،ب بک لینک های منظم از ،اوین مرتبط برای نمایش اقتدار

یکی از قدیمی‌ترین و شناخته‌شده‌ترین سیگنال‌های EEAT، بک لینک‌هایی از سایت‌های شخص ثالث معتبر هستند که به صفحه‌ای که می‌خواهید در نتایج موتور جستجو رتبه‌بندی کنید، اشاره می‌کنند.

این ،وماً اطلاعات جدیدی نیست، اما نوع پیوندهایی که اقتدار برند شما را نشان می‌دهند ممکن است با آنچه ابتدا فکر می‌کردید متفاوت باشد.

بارها در طول حرفه‌ام، مشتری به من گفته است که به دامنه‌های ارجاع کاملاً جدید نیاز دارد و باید از نشریات سطح بالای ملی باشد. زمان و مک، برای آن نوع پیوندها وجود دارد (مثلاً ممکن است سعی در ایجاد یا بستن شکاف پیوند داشته باشید)، اما اگر به نحوه‌ای که گوگل به ما گفته است نگاه کنیم، وب‌سایت‌هایی را که به محتوای قابل اعتماد و مفید اهمیت زیادی می‌دهند قضاوت می‌کنند. ، من استدلال می کنم که پیوندهای منظم از ،اوین بسیار مرتبط به همان اندازه تأثیر دارند، اگر نشان دادن اقتدار در یک جایگاه هدف نهایی ما باشد.

داستان موفقیت: چگونه پیوندهای منظم در ،اوین بیش از حد مرتبط سیگنال های EEAT را برای یک نام تجاری در فضای نرم افزار مراقبت های بهداشتی بهبود بخشیدند

در سال 2022، یک ارائه‌دهنده نرم‌افزار مراقبت‌های بهداشتی B2B از ما خواست تا در روابط عمومی دیجیتالی آنها کمک کنیم. ما شش پیوند به صفحه محصول نرم افزاری آنها، از سه نشریه بسیار مرتبط، به دست آوردیم.

تاثیر بسیار زیاد بود. ما شاهد افزایش 219 درصدی ترافیک به صفحه نسبت به سال گذشته بودیم و مشتری گزارش داد که از طریق آن صفحه سرنخ ها را افزایش داده است.

با دریافت پوشش مکرر در یک سایت مرتبط با موضوع، ثابت می‌کنید که یک متخصص مورد اعتماد برای مخاطبان و Google هستید. احتمالاً مخاطبان شما بیشتر درگیر می شوند و زمان بیشتری را صرف خواندن محتوا می کنند و مخاطبان درگیر تمایل بیشتری به تبدیل شدن دارند که ارزش تجاری روابط عمومی دیجیتال را ثابت می کند.

نشان دادن اقتدار در مورد نفس نیست. این در مورد ارائه یک پلتفرم به متخصصان آگاه است که به کاری که انجام می دهند علاقه مند هستند و به Google ثابت کنید که اطلاعاتی که ارائه می کنید مفید، معتبر و معتبر است.

تاکتیک 3: کمپین های روابط عمومی دیجیتال مبتنی بر داده برای نشان دادن امانت

داده های متعلق به برند یا اختصاصی به نشان دادن قابل اعتماد بودن کمک می کند. چه از داده‌های مشتری ناشناس یا روش‌های دیگر استفاده کنید، گزارش‌های تحقیقاتی اصلی همیشه نشانه‌ای از کیفیت هستند.

کمپین‌های روابط عمومی مبتنی بر داده‌ها، اعتماد مشتریان بالقوه، رو،مه‌نگاران و گوگل را با پیشرفت بیشتر ایجاد می‌کنند. شما فقط یک نظر ارائه نمی کنید، بلکه شواهدی را ارائه می دهید تا دلیل بیان آنچه را که می گویید را تأیید کنید.

این نوع محتوا برای جذب بک لینک های مرتبط و با کیفیت بالا در مقیاس عالی است که به ،ه خود منجر به جلب توجه بیشتر در تحقیقات شما، افزایش آگاهی از برند و در نتیجه رای اعتماد از طریق آن لینک ها می شود.

داستان موفقیت: داده های متعلق به برند چگونه هدایت شدند اعتماد برای یک وب سایت پس انداز پول

برای یک برند جه، کوپن صرفه جویی در پول، از داده های متعلق به برند استفاده کردیم تا از یک لحظه پرطرفدار فرهنگ پاپ بهره ببریم – فیلم «خانه گوچی» با بازی لیدی گاگا و آدام درایور.

یکی از صفحات اولویت ما صفحه فرود گوچی در سایت بود، بنابراین ما توانستیم مشتری خود، صفحه و بینش های مبتنی بر داده های آنها را در قلب روند قرار دهیم.

با استفاده از سر و صدایی که در مورد اکران موردانتظار این فیلم وجود داشت، افزایش ترافیک کاربران را از مشتری، که به دنبال کدهای تخفیف قدیمی گوچی بودند نسبت دادیم. در کنار این آمار، نظرات مشتری خود را برای توضیح افزایش تقاضا درج کردیم.

داده های متعلق به برند برای ایجاد اعتماد عالی هستند، اما فقط در صورتی:

  • رو،مه‌نگار، که می‌خواهند از آن استفاده کنند، داده‌ها را می‌توان بررسی و تأیید کرد.

  • پشتیب، می کند و به داستان ارائه شده اعتبار می بخشد.

  • دارای یک روش صحیح برای نشان دادن اینکه چگونه اطلاعات را به دست آورده اید.

روابط عمومی دیجیتال تنها بخشی از پازل EEAT است

روابط عمومی دیجیتال دیگر تنها به ایجاد حجمی از پیوندها نیست. تغییر موقعیت فعالیت روابط عمومی دیجیتال خود برای تمرکز بر ،اصر کلیدی EEAT یک راه مطمئن برای ایجاد نتایج تاثیرگذار بدون نیاز به تمرکز بر حجم است.

برندهایی که روی تکنیک‌های اعتمادسازی سرمایه‌گذاری می‌کنند و از اصول EEAT پیروی می‌کنند، از برندهایی که این کار را نمی‌کنند پیشی می‌گیرند. گوگل با آنچه که از برندها و وب سایت هایشان انتظار دارند کاملاً شفاف عمل کرده است.

سئوکاران و متخصصان روابط عمومی باید از ،یبی از تکنیک هایی استفاده کنند که با برندی که برای آن کار می کنند مطابقت داشته باشد. هر برندی یک متخصص معتبر ندارد، اما در عوض ممکن است داده‌های بزرگی در اختیار داشته باشد که می‌تواند برای ایجاد اعتبار استفاده شود.


منبع: https://moz.com/blog/di،al-pr-for-eeat