نحوه تکمیل خودکار گوگل



وقتی به صفحه اصلی Google می‌روید، به احتمال زیاد می‌د،د چه چیزی را می‌خواهید در کادر جستجو تایپ کنید – چه در حال بررسی پیش‌بینی آب‌وهوا، چه به دنبال ،ب‌وکار یا خدماتی باشید یا بخواهید بد،د کجا شما آن بازیگر را از (مگر اینکه “احساس خوش شانسی” داشته باشید.)

شما یک کلمه یا یک حرف را وارد می‌کنید و Google کادر جستجو را با لیستی از «پیش‌بینی‌ها» پر می‌کند، حتی قبل از اینکه تایپ را تمام کنید. این ویژگی گوگل تکمیل خودکار نام دارد.

اما این دقیقن چیه؟ گوگل چگونه به این پیش بینی ها می رسد؟ برای اطلاع از نحوه عملکرد تکمیل خودکار گوگل، ادامه مطلب را بخو،د.

تکمیل خودکار گوگل چیست؟

تکمیل خودکار یک ویژگی در جستجوی Google است که به قول خود گوگل «برای تکمیل سریع‌تر جستجوهایی که شروع به تایپ می‌کنید طراحی شده است».

شروع به ،وان یک ویژگی تجربی در سال 2004، چهار سال بعد به طور کامل به ،وان Google Suggest معرفی شد و در سال 2010 به تکمیل خودکار تغییر نام داد.

در هر جایی که می تو،د انتظار پیدا ، یک جعبه جستجوی Google را داشته باشید، در دسترس است، از جمله:

  • صفحه اصلی گوگل.
  • برنامه Google برای iOS و Android.
  • کادر جستجوی سریع از داخل اندروید.
  • نوار آدرس «Omnibox» در Chrome.

شروع به تایپ کنید، می بینید که پیش بینی ها ظاهر می شوند.

جستجوی Google - تکمیل خودکار برای 'new y'

در صفحه نمایش بالا، می‌تو،د ببینید که با تایپ «new y» گوگل پیش‌بینی‌هایی مانند «New york Times» یا «New york Yankees» را نشان می‌دهد.

این کار باعث می شود تا بدون تایپ تمام حروف، جستجوی خود را در این موضوعات به پایان برس،د. پیش بینی ها در زمان واقعی در پاسخ به هر کاراکتری که در کادر جستجو تایپ می شود تغییر می کند.

سپس کاربر این گزینه را دارد که به تایپ درخواست مورد نظر خود ادامه دهد یا از گزینه کشویی انتخاب کند.

اما اگر می د،د چه چیزی را جستجو می کنید، چرا باید گوگل به شما بگوید؟

باعث صرفه جویی در زمان می شود. در حالی که تکمیل خودکار به ،وان یک ویژگی جستجوی دسک‌تاپ در تمام آن سال‌ها آغاز شد، به یک ویژگی محبوب برای صرفه‌جویی در زمان در دستگاه‌های تلفن همراه تبدیل شده است.

گوگل ،ن می زند که در مجموع، معادل بیش از 200 سال صرفه جویی می کند تایپ ، هر روز و به طور متوسط ​​تایپ ، را حدود 25 درصد کاهش می دهد.

نحوه تکمیل خودکار گوگل

جستجوی گوگل به خوبی نمی داند چگونه ذهن ها را بخواند. در عوض، با مشاهده جستجوهای انجام شده توسط افراد واقعی، پیش بینی های حساب شده ای را انجام می دهد.

تکمیل خودکار عبارت‌های رایج و پرطرفدار مرتبط با کاراکترهای وارد شده در نوار جستجو را نمایش می‌دهد.

در اینجا برخی از عوامل کلیدی مورد استفاده توسط تکمیل خودکار برای پیش‌بینی عبارت‌های جستجو آمده است:

  • محبوبیت کلی
  • موضوعات داغ روز.
  • تاریخچه جستجو
  • محل.

به زبان ساده، نتایج نشان‌داده‌شده تحت تأثیر چیزهایی هستند که قبلاً جستجو کرده‌اید، مک، که از آن جستجو می‌کنید و داده‌های عبارت جستجویی که Google جمع‌آوری کرده است – از همه این داده‌ها برای پیش‌بینی خودکار آنچه به دنبال آن هستید استفاده می‌کند.

بیایید نگاهی دقیق تر به هر عامل بیندازیم.

محبوبیت پرس و جوهای جستجو

وقتی ،ت به پیش‌بینی عبارت‌های جستجو می‌رسد، محبوبیت اغلب دست به دست هم داده است. اما روندها می توانند در طول زمان محو شوند، در حالی که یک یا چند موضوع ممکن است همیشه به طور مش، با هم مرتبط شوند.

این شرکت می‌گوید در حالی که برخی از جستجوها بسیار رایج‌تر از سایرین هستند، برخی از جستجوهای کمتر محبوب ممکن است بالاتر از موارد رایج‌تر نشان داده شوند، اگر Google آنها را مرتبط‌تر بداند. به طور خلاصه، شخصی > محبوب.

همه ما درباره Google Trends شنیده‌ایم، وب‌سایتی که محبوبیت جستجوهای برتر را در مناطق و زبان‌های مختلف تجزیه و تحلیل می‌کند. خب این اون نیست

جستجوی پرطرفدار فعلی عبارت یا عبارتی است که به طور ناگه، محبوبیت خود را افزایش می دهد. از آنجایی که مردم برای پرسیدن سوال مشابه به گوگل هجوم می آورند، پرس و جو می تواند به ،وان یک پیشنهاد ظاهر شود، حتی اگر محبوبیت طول، مدتی به دست نیاورد.

گوگل از مثال زیر برای توضیح استفاده می کند:

وقتی بازیگر آنا پاکوین در حال ازدواج بود، “عروسی آنا پاکوین” درست قبل از روز بزرگ او به ،وان یک پیشنهاد ظاهر شد. این اصطلاح برای پیشنهاد مفید بود، زیرا بسیاری از مردم شروع به جستجو برای آن ،د.

اگر گوگل تنها به داده های بلندمدت متکی بود، «پیشنهاد» به ،وان یک گزینه در کادر جستجو ظاهر نمی شد، زیرا قبلاً به طور گسترده برای آن جستجو نشده بود.

و امروز، تکمیل خودکار دیگر این اصطلاح را ارائه نمی‌کند، زیرا از محبوبیت طول، مدت کافی برخوردار نبود (اگرچه «آنا پاکوین ازدواج کرد» باقی مانده است).

پرس و جوهای جستجوی قبلی

لیست کشویی پیش بینی ها بسته به اینکه چه ،ی جستجو را انجام می دهد، شامل تنوعی از موضوعات و سوالات خواهد بود. برای سرعت بخشیدن به روند جستجو و شناسایی آنچه ممکن است به دنبال آن باشید، Google جستجوهای گذشته شما را بررسی می کند.

در مثال زیر، می تو،د تشخیص دهید که یک نتیجه جستجوی قبلی ظاهر می شود زیرا متن با رنگ بنفش برجسته شده است.

نمای دسکتاپ نوار جستجوی گوگل با تکمیل خودکار

در دسک‌تاپ، کلمه «حذف» را در کنار پیش‌بینی ظاهر می‌کنید که اگر می‌خواهید جستجوی گذشته را حذف کنید، می‌تو،د روی آن کلیک کنید.

با این حال، در تلفن همراه، همه چیز کمی متفاوت به نظر می رسد. یک نماد ساعت در سمت چپ برای جستجوهای قبلی و یک دکمه X در سمت راست برای حذف آن خواهید دید.

نمای موبایل نوار جستجوی گوگل با تکمیل خودکار

همچنین می تو،د تمام جستجوهای قبلی خود را به صورت انبوه یا بر اساس تاریخ های خاص یا مواردی که با عبارات خاصی مطابقت دارند حذف کنید با استفاده از فعالیت من در حساب Google شما، صرف نظر از دستگاهی که برای جستجو استفاده می کنید.

زبان و مکان

با وجود سرویسی که بسیار شخصی به نظر می رسد، شاید تعجب آور نباشد که همه پیشنهادات ی،، دریافت نمی کنند. از جمله عواملی که می تواند تجربه شما را متن، کند، زب، است که در آن جستجو می کنید و مک، که از آن جستجو می کنید.

کشور، ایالت یا استان، و حتی شهر همگی می توانند پیشنهادهای متفاوتی ارائه دهند – چه محلی که در حال حاضر زندگی می کنید یا در اصل از آنجا هستید.

اگر به Google گفته باشید که ترجیح می‌دهید به زبان خاصی جستجو کنید یا بر اساس زب، که Google فرض می‌کند استفاده می‌کنید، پیشنهادات مختلفی ظاهر می‌شوند، همانطور که تنظیمات مرورگر شما تعیین می‌کند.


دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.


چرا برخی از پیش بینی ها حذف می شوند؟

گوگل بیان می کند که تکمیل خودکار به جای «پیشنهادها» «پیش بینی» می کند.

این می تواند به دلیل چندین ادعای بحث برانگیز و حقوقی باشد که قبلاً مطرح شده بود که نشان می داد Google با پیشنهاد برخی عبارت های جستجوی خاص، اطلاعات مضر، توهین آمیز و/یا نادرست را تبلیغ می کند.

هنگام تغییر نام تجاری در اکتبر 2010، گوگل از “پیشنهاد” فاصله گرفت زیرا همیشه متفکرترین، دلسوزترین یا من، ترین عبارت را ارائه نمی دهد.

این شرکت ترجیح می‌دهد از «پیش‌بینی‌ها» استفاده کند و متعهد به بهبود خدمات با دریافت بازخورد و نظارت بر جستجو است.

علاوه بر این، تکمیل خودکار برای کمک به افراد در تکمیل جستجویی که قصد انجام آن را داشتند، طراحی شده است. این ویژگی، پیش‌بینی‌هایی را بر اساس درخواستی که احتمالاً به آن ادامه می‌دهید ارائه می‌دهد.

در حالی که نتایج نشان می‌دهد به عوامل متعددی بستگی دارد که در بالا ذکر شد، گوگل پیش‌بینی‌هایی را که خلاف آن است حذف می‌کند خط مشی های تکمیل خودکار، کدام بلوک:

  • پیش‌بینی‌های صریح ، که موضوعات پزشکی، علمی یا آموزش ، را پوشش نمی‌دهند یا به آنها مربوط نمی‌شود.
  • پیش‌بینی‌های نفرت‌انگیز علیه گروه‌ها و افراد بر اساس نژاد، مذهب، ،ت یا سایر ویژگی‌های جمعیتی.
  • پیش بینی های خشونت آمیز یا مضر.
  • فعالیت خطرناک و مضر در پیش بینی.

Google همچنین ممکن است پیش‌بینی‌هایی که هر،مه محسوب می‌شوند را حذف کند، ارتباط نزدیکی با دزدی دریایی دارد، یا در پاسخ به درخواست های قانونی معتبر.

چگونه پیش بینی های تکمیل خودکار نامن، اتفاق می افتد؟

در حالی که گوگل سیستم هایی دارد که به طور خودکار پیش بینی های نامن، را دریافت می کند، موتور جستجو میلیاردها جستجوی روزانه را پردازش می کند.

میلیاردها جستجو به م،ای میلیاردها پیش‌بینی است، به این م،ی که گاهی اوقات، پیش‌بینی‌های نامن، ممکن است از شبکه خارج شوند.

در حالی که برخی از پیش‌بینی‌ها ممکن است عجیب، تکان‌دهنده به نظر برسند یا شما را به این سوال وادار کنند که چرا ممکن است ،ی بخواهد آن را جستجو کند، نگاه ، به نتایج جستجوی واقعی ایجاد شده گاهی اوقات زمینه لازم را فراهم می‌کند.

در برخی موارد، نتایج جستجو ممکن است واضح‌تر نشان دهند که پیش‌بینی‌ها ،وماً منع،‌کننده نظرات وحشتناکی نیستند که ممکن است برخی افراد داشته باشند، بلکه ممکن است از سوی افرادی باشد که به دنبال محتوای خاصی هستند که مشکل‌ساز نیست.

به همین دلیل است که جستجوهای محبوب در ما اندازه گیری می شوند Google Trends ابزار ممکن است به ،وان پیش بینی در تکمیل خودکار ظاهر نشود.

Google Trends ابزاری است که به‌،وان راهی برای هر ،ی طراحی شده است تا درباره محبوبیت موضوعات جستجو در طول زمان، بدون توجه به هدف جستجو تحقیق کند.

نحوه گزارش پیش‌بینی‌های تکمیل خودکار نامن،

اگر چیزی را مشاهده کردید که درست نیست، شما را ناراحت می‌کند یا ممکن است به ،ی توهین کند، می‌تو،د با استفاده از پیوند «گزارش پیش‌بینی‌های نامن،» که در زیر کادر جستجو روی دسک‌تاپ ظاهر می‌شود، گزارش دهید.

گزارش پیش بینی های نامن،

برای ،، که در تلفن همراه جستجو می‌کنند یا از برنامه Google برای Android استفاده می‌کنند، برای دریافت گزینه گزارش، روی یک پیش‌بینی طول، فشار دهید. ،، که از برنامه Google در iOS استفاده می کنند، می توانند برای دریافت گزینه گزارش، انگشت خود را به سمت چپ بکشند.

Google به کاربران اطمینان می دهد که آنها نه تنها یک پیش بینی گزارش شده را که خط مشی های آنها را نقض می کند حذف نمی کنند، بلکه پیش بینی های مرتبط را نیز بررسی می کنند تا راه حل گسترده تری ارائه دهند و از انجام پیش بینی های نامن، در آینده جلوگیری کنند.

فراتر از تکمیل خودکار

تکمیل خودکار Google برای همه انواع کاربران سودمند است و به آنها کمک می کند تا سریعتر جستجو و بارگذاری صفحات را انجام دهند.

خواه به دنبال اطلاع رس، استراتژی بازاریابی خود، تولید ایده های محتوا، تحقیق در مورد کلمات کلیدی یا کاوش در هدف جستجو هستید، تکمیل خودکار می تواند ابزار ارزشمندی باشد.

بازاریابان جستجو و دیجیتال از آن برای یافتن آنچه که مردم بطور فعال در جستجوی آن هستند استفاده می کنند تا بتوانند نیازهای مشتریان خود را بهتر برآورده کنند.


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و ،وماً سرزمین موتور جستجو نیست. نویسندگان کارکنان در اینجا فهرست شده اند.


زمین موتور جستجو را به فید Google News خود اضافه کنید. اخبار گوگل


جدید در زمین موتورهای جستجو

درباره نویسنده

جس پیس

جس پیس یک کپی رایتر، رو،مه نگار و بازاریاب با تجربه است که در استراتژی و تولید محتوا تخصص دارد. پس از فارغ التحصیلی با مدرک و کارشناسی ارشد در رو،مه نگاری، او وارد دنیای بازاریابی شد و به ،وان سردبیر رسانه های اجتماعی داخلی در بارسلون شروع به کار کرد. از آن زمان، او در تعدادی از آژانس های معتبر در نقش های مختلف در سئو، محتوا و روابط عمومی دیجیتال کار کرده است. او در حال حاضر با افراد با استعداد در NeoMam کار می‌کند و کمپین‌های محتوای قهرمان تولید می‌کند که باعث دیده شدن جستجوی طول،‌مدت می‌شود و لینک‌هایی با کیفیت بالا، معتبر و مرتبط ایجاد می‌کند. جس در چندین رویداد حضوری و آنلاین صحبت کرده است، از جمله Sheffield DM، Drink Di،al و BrightonSEO.


منبع: https://searchengineland.com/،w-google-autocomplete-works-390257