نکات برتر برای ایجاد لینک بدون هرزنامه – جمعه تخته سفید



نظرات نویسنده کاملاً متعلق به خودش است (به استثنای رویداد غیرمحتمل هیپنوتیزم) و ممکن است همیشه نظرات Moz را منع، نکند.

در دسامبر سال 2022، گوگل اعلام کرد که به‌روزرس، هر،مه پیوند را انجام داده است و به ما گفتند که سعی کرده‌اند پیوندهای «هر،مه» را در مقیاسی باطل کنند. بنابراین، چگونه دقیقاً پیوندهای غیر اسپم ایجاد کنیم؟ در جمعه تخته سفید امروز، دبی به پنج نکته برای انجام این کار اشاره می کند.

5 نکته برای جلوگیری از ایجاد لینک های اسپم

روی تصویر وایت برد بالا کلیک کنید تا یک نسخه با وضوح بالا در یک تب جدید باز شود!

رونویسی ویدیو

سلام، طرفداران Moz. این دبی است. من مدیر سئو جه، در Dialpad هستم. امروز در مورد لینک بیلدینگ صحبت می کنیم، یکی از حوزه های مورد علاقه من در سئو. بنابراین سال گذشته، در دسامبر 2022، گوگل اعلام کرده بود که به‌روزرس، هر،مه لینک را انجام داده است.

بنابراین در این به روز رس،، آنها به ما گفتند که سعی کرده اند پیوندهای هر،مه را در مقیاسی باطل کنند. پس چگونه دقیقاً پیوندهای غیر اسپم بسازیم؟ بنابراین امروز قصد دارم به پنج نکته برای پیوندهای غیر اسپم بپردازم. قبل از اینکه به آن بپردازیم، می خواستم به اشتراک بگذارم که به نوعی نکات را به چند مورد ت،یم کردم که مربوط به طرز فکری است که باید داشته باشید.

بنابراین نحوه برخورد شما با ساخت لینک بسیار مهم است که چگونه می تو،د لینک های غیر اسپم ایجاد کنید. بنابراین نحوه تفکر شما در مورد لینک بیلدینگ در اینجا بسیار مهم است. سپس بخش دوم تاکتیک است. چه تاکتیک های خاصی را می تو،د امتحان کنید که به شما در ایجاد لینک های غیر اسپم کمک می کند؟ بنابراین، اکنون، اولین نکته این است که چه ،ی، چه ،ی را می خواهید به محتوای خود، به سایت خود پیوند دهید؟

پس آیا آنها مانند رو،مه نگاران شما هستند یا نویسندگان محتوا؟ شما می خواهید در مورد اینکه از چه ،ی لینک می خواهید فکر کنید و سپس به چه چیزی لینک می دهید نگاه کنید. آیا آنها به انواع خاصی از راهنماها پیوند دارند؟ ما در مورد محتوای بیشتری صحبت خواهیم کرد که می تو،د ایجاد کنید و آنها ممکن است علاقه مند به پیوند دادن به آن باشند، اما مطمئن شوید که از قبل این تحقیق را برای درک مخاطبان هدف خود انجام داده اید.

بنابراین وقتی صحبت از ساخت لینک می شود، مخاطبان هدف شما رو،مه نگاران و افرادی هستند که می خواهید از آنها لینک داشته باشید. بنابراین شما واقعا باید آنها را درک کنید. پس از چه ،ی لینک می خواهید؟ به چه چیزی لینک می دهند؟ سپس خود را جای آنها بگذارید. بنابراین مهم است که به آنچه رو،مه نگاران می خواهند فکر کنیم. یک چیز داده است.

آنها واقعا داده ها را دوست دارند. آنها دوست دارند داده ها را نقل قول کنند. اگر یک مقاله خبری بخو،د، ممکن است با X درصد آمریکایی‌ها شروع کنند، بل، بل، بلا. بنابراین اینجاست که شما باید واقعا درک کنید که مخاطبان هدف شما به ،وان سازنده لینک، چه چیزی را می خواهند ببینند. هر زمان که با آنها ارتباط برقرار می کنید، که بعداً در مورد آن صحبت خواهیم کرد، باید مطمئن شوید که خود را به جای آنها قرار می دهید و واقعاً درک می کنید که آنها چه می خواهند، چه نوع محتوایی برای آنها جالب است.

پس حتما این را در نظر داشته باشید. حال، دوم، که به مورد اول مربوط می شود، این است که باید مطمئن شوید که محتوای شما، هر دارایی قابل پیوندی که می خواهید ایجاد کنید، دارای نوعی ارزش است. بدون ارزش، بدون لینک. بنابراین روشی که لینک بیلدینگ اساساً کار می کند این است که محتوای شما باید دارای نوعی ارزش باشد.

برای دریافت پیوند باید نوعی ارزش ارائه دهد. اگر ارزشی وجود نداشته باشد، هیچ ، به محتوای شما اهمیت نمی دهد و هیچ ، به آن لینک نمی دهد. بنابراین وقتی به محتوا و ارائه ارزش فکر می‌کنیم، فکر می‌کنم اغلب به این فکر می‌کنیم که ممکن است بخواهیم مطمئن شویم محتوای ما برای مشتریان یا مشتریان بالقوه‌مان ارزش ارائه می‌کند، اما همیشه به نوع مخاطب گسترده‌تر فکر نمی‌کنیم. .

بنابراین چه محتوایی ممکن است برای کل صنعت ارزشمند باشد؟ بنابراین این یکی از حوزه‌هایی است که باید در مورد آن فکر کرد. نکته دیگر این است که به این فکر کنید که چه محتوایی برای نویسندگان محتوایی که می خواهید به شما و همچنین رو،مه نگاران پیوند دهید، اطلاعاتی و مفید خواهد بود. بنابراین اینها چیزهایی هستند که باید حتماً در نظر داشته باشید، و به خاطر داشته باشید که دلیل وجود مقیاس در اینجا این است که هر گروهی که قبلاً ذکر کردم، به نوعی چیزهای متفاوتی را ارزش گذاری می کنند.

بنابراین ممکن است محتوایی را انجام دهید که برای مشتریان یا هر ،ی که به وبلاگ شما برخورد می کند بسیار مفید باشد، اما ممکن است آن محتوا برای دوست داشتن رو،مه نگاران یا سایر نویسندگان محتوا یا افرادی که می خواهید از آنها پیوند داشته باشید، بسیار ارزشمند نباشد. بنابراین باید مطمئن شوید که این را در نظر داشته باشید که محتوای شما ممکن است فقط به این گروه از مخاطبان خدمت کند.

اما اگر می‌خواهید از گروه دیگری از مخاطبان پیوند داشته باشید، باید بد،د که آنها برای چه محتوایی ارزش قائل هستند و مطمئن شوید که این ارزش در محتوای شما نشان داده می‌شود. در حال حاضر، نکته بعدی تاکتیک واقعی است. بنابراین چه کاری می تو،د انجام دهید، چه محتوایی می تو،د ایجاد کنید تا واقعاً به سایت خود پیوند داشته باشید؟ بنابراین در اینجا چند نمونه وجود دارد که من پیدا کرده ام که در صنایع مختلف بسیار محبوب هستند.

شما می خواهید مطمئن شوید که متوجه شده اید چه چیزی برای صنعت خاص شما کار می کند. بنابراین صنعت من، ممکن است چیزی شبیه یک گزارش تحقیقاتی باشد، اما برای صنایع دیگر ممکن است چیزی شبیه به ابزار باشد. بنابراین برای مرور سریع آن نوع محتواها، برای ابزارها، یک مثال مانند نوعی ابزار رایگان است که می‌تو،د به مردم ارائه دهید.

این چیزی است که تمایل به دریافت لینک های زیادی دارد. نمونه دیگری از دارایی قابل پیوند، راهنماها است. راهنماها در صنایع خاصی واقعاً خوب کار می کنند، و یک راهنما در اصل یک محتوای بسیار طول، است که واقعاً نحوه انجام کاری را مشخص می کند. سپس آ،ین مورد، واژه نامه ها است. بنابراین هنگامی که یک کلمه کلیدی مانند چگونه به چیزی، مانند نحوه انجام بازاریابی محتوا یا بازاریابی محتوا چیست، آن نوع محتوا را هدف قرار می دهید، می تواند برای شخصی که تازه شروع به کار کرده است مفید باشد.

آنها اصطلاحات خاصی را می شنوند، مطمئن نیستند که منظورشان چیست. بنابراین این نوع محتواها به طور کلی برای خوانندگان بسیار مفید هستند، اما اگر مطمئن شوید که محتوای شما برای آن مخاطب مفید است، می‌توانند لینک‌های خوب زیادی را نیز دریافت کنند. بعد آمار و تحقیق است.

بنابراین همانطور که قبلاً اشاره کردم، افرادی مانند رو،مه نگاران، نویسندگان محتوا، واقعاً دوست دارند اعداد را ذکر کنند. بنابراین، به‌،وان مثال، می‌توانم مجموعه‌ای از آمارهای مختلف را در مورد یک موضوع خاص جمع‌آوری کنم، برای مثال، مانند آمارهای بازاریابی محتوا، اینترنت را برای ی،ری مطالعات مختلف جستجو می‌کنم و همه اعداد جالب را در این یک پست وبلاگ جمع‌آوری می‌کنم. .

سپس این خود می تواند برای هر ،ی که در حال نوشتن محتوا در مورد موضوع من است بسیار مفید باشد، درست است؟ من اساساً به نوعی به آنها کمک می کنم تا کمی از تکالیف خود را انجام دهند. بنابراین می تواند لینک ها را به صفحه شما هدایت کند. مثال دیگر این است که خودتان تحقیق کنید. بنابراین قبلاً در مورد شما صحبت می کردم که می تو،د تحقیقات دیگران را جمع آوری کنید، اما همچنین می تو،د تحقیقات خود را انجام دهید و با انجام یک نظرسنجی چیزهای واقعاً جالبی پیدا کنید.

می‌تو،د داده‌های موجود را جمع‌آوری کنید یا حتی به داده‌های محصول خود نگاه کنید تا ببینید برخی از گرایش‌های جالبی که می‌تو،م به گزارش تبدیل کنیم، به داست، که می‌تو،م آن‌ها را برای رو،مه‌نگاران معرفی کنیم. هنگامی که رو،مه نگاران می توانند چیزی شبیه به آن را پوشش دهند، این می تواند لینک های بیشتری را به صفحه شما هدایت کند. در آ، اینکه اسپری نکنید و دعا کنید.

بنابراین من فکر می‌کنم به‌،وان یک سازنده پیوند ممکن است وسوسه شوید که برای یافتن ی،ری مشتری‌های بالقوه، مانند صدها یا هزاران ایمیل، تلاش کنید و سعی کنید به همه با یک الگوی ایمیل ایمیل بزنید، بدون اینکه واقعاً ارزشی برای آنها فراهم کنید. بنابراین به جای تلاش برای ارسال ایمیل به همه، واقعاً بفهمید چه ،ی به احتمال زیاد به محتوای شما پیوند می‌دهد، چه ،ی واقعاً محتوای شما را دوباره ارزشمند می‌یابد، و سعی کنید بیشتر هدفمند باشید و واقعاً دوباره به این فکر کنید که محتوای من چه ارزشی می‌تواند داشته باشد. این شخص ایمیل من را دریافت می کند و مطمئن می شود که آن را در ایمیل خود برجسته کرده اید.

بسیار خوب، پس شما آن را دارید. اینها پنج نکته من برای ایجاد لینک غیر اسپم هستند. حتماً من را در Twitter @justdebbb دنبال کنید و می‌تو،م در آنجا بیشتر در مورد لینک‌سازی صحبت کنیم.

رونویسی ویدیو توسط S،chpad.com


منبع: https://moz.com/blog/link-building-tips-whiteboard-friday