نگرش به بازاریابان دیجیتال آزاد



تبدیل شدن به یک بازاریاب دیجیتال مستقل

در حالی که فریلنسینگ همانطور که امروز می شناسیم قبل از اینترنت وجود داشته است، شکی نیست که در این عصر دیجیتال ساده تر و رایج تر شده است.

این به ویژه برای ،، که در حال حاضر در حوزه بازاریابی دیجیتال هستند صادق است.

با باز شدن بیشتر و بیشتر نقش‌های فریلنسری در بازار، ممکن است از خود بپرسید که آیا ارزش آن را دارد که از داخل یا آژانس به فریلنسری بروید؟ حتی ممکن است تعجب کنید؛ آیا بازاریابی دیجیتال آزاد قانونی است؟

در این پست، دلیل تبدیل شدن افراد به بازاریاب دیجیتال آزاد را بررسی خواهیم کرد. سپس به بررسی دلایلی می پردازیم که چرا برخی از شرکت ها هنگام تصمیم گیری در مورد استخدام، فریلنسرها را ترجیح می دهند. ما به داده‌های پشت این تصمیمات استخدام می‌پردازیم تا بد،د شرکت‌ها به دنبال چه هستند. در نهایت، ما به این سوال پاسخ خواهیم داد که آیا شما باید دست به کار شوید و یک بازاریاب مستقل دیجیتال شوید.

بنابراین، بیایید شروع کنیم!

چرا مردم به بازاریاب مستقل دیجیتال تبدیل می شوند؟

بدون شک جذابیت زیادی برای “رئیس خود بودن” وجود ندارد. بدیهی است که کار سخت زیادی نیز در این کار وجود دارد. با این حال، بسیاری از مردم احساس می کنند که مزایای آن بیشتر از معایب آن است.

فقط چند امتیازی که فریلنسرها می توانند انتظار داشته باشند عبارتند از:

  • پتانسیل ،ب درآمد نامحدود: فریلنسرها می‌توانند قیمت‌های خود را تعیین کنند و هر چقدر که می‌خواهند کار کنند، که هر دو به پتانسیل درآمد نامحدود کمک می‌کنند.
  • زمانبندی انعطافپذیر: فریلنسرها می توانند ساعات کاری خود را تعیین کنند، که به م،ای انعطاف پذیری بسیار بیشتر از چیزی است که به ،وان یک کارمند پیدا می شود.
  • تخصص: فریلنسرها می توانند هر مشتری، صنعت یا وظیفه ای را که می خواهند بر عهده بگیرند. آنها می توانند در کار خود تخصص داشته باشند، چه در زمینه بازاریابی دیجیتال (به ،وان مثال، سئو) یا وظایف خاص (مثلاً نوشتن مقالات سفید).
  • استقلال مکان: فریلنسرها می توانند از هر کجای دنیا کار کنند. تا زم، که یک لپ تاپ و اتصال به اینترنت داشته باشد، یک فریلنسر می تواند آن را کار کند.

انعطاف‌پذیری و استقلال فریلنسینگ می‌تواند برای بسیاری از افراد از هر طبقه‌ای جذاب باشد.

چرا شرکت ها بازاریاب های دیجیتال مستقل را استخدام می کنند؟

شاید باور داشته باشید که شرکت ها ترجیح می دهند کارمندان پاره وقت یا تمام وقت استخدام کنند. حقیقت این است که فریلنسرها به دلایل زیادی می توانند برای شرکت ها جذاب باشند. در واقع، بسیاری از شرکت ها ترجیح می دهند استخدام فریلنسرها در صورت امکان زیرا آنها آن را راهی موثر برای برون سپاری کار می دانند.

در اینجا چند دلیل دیگر وجود دارد که چرا شرکت ها فریلنسرها را ترجیح می دهند:

  • هزینه های سربار کمتر: در حالی که فریلنسرها ممکن است هزینه بیشتری را در هر ساعت یا پروژه دریافت کنند، هزینه های سربار کمتری برای فریلنسرها وجود دارد. شرکت نیازی به ارائه فضای اداری، مزایای داخل دفتر، یا پرداخت مالیات حقوق و دستمزد یا بخشی از مزایای کارکنان (مانند بیمه درم،، مرخصی با حقوق و غیره) ندارد.
  • است، استعداد بزرگتر: اگر یک کار تخصصی دارید که باید انجام شود، آیا ترجیح می دهید است، استعداد خود را فقط به شهر یا منطقه مترو خود محدود کنید؟ بگویید یک شرکت به یک متخصص سئو نیاز دارد. هنگامی که آنها استخدام فریلنسرهای سئو را در نظر می گیرند، استعداد قابل توجهی بیشتری برای انتخاب دارند زیرا می توانند فریلنسرها را از هر کجای دنیا استخدام کنند.
  • استعدادهای تخصصی تر: فریلنسرها معمولاً طیف وسیع تری از تجربه در زمینه خود دارند و بسیاری از فریلنسرها در یک حوزه خاص تخصص دارند. این ،یب به این م،ی است که فریلنسرها می توانند کار تخصصی تری نسبت به ا،ر کارمندان ارائه دهند.
  • عدم تعهد طول، مدت: اگر کار با یک کارمند خوب پیش نرود، ممکن است ماه ها طول بکشد تا شرکت آنها را ا،اج کند. با این حال، اگر همه چیز با یک فریلنسر خوب پیش نرود، یک شرکت می تواند به محض اینکه قرارداد اجازه می دهد، ضررهای خود را کاهش دهد (اغلب 30 روز یا کمتر).

همانطور که می بینید، زم، که شرکت ها فریلنسرها را به نیروی کار خود اضافه می کنند، مزایای زیادی برای آنها به همراه دارد. این به این م،ی نیست همه شرکت‌ها فریلنسرها را ترجیح می‌دهند، اما فریلنسرها به همان اندازه شانس استخدام شدن در هنگام درخواست شغل من، را دارند.

مزایای تبدیل شدن و/یا استخدام یک بازاریاب آزاد.

آنچه داده های ما درباره بازاریابان دیجیتال مستقل به ما نشان می دهد

اگر علاقه مند به تبدیل شدن به یک بازاریاب مستقل دیجیتال هستید، ممکن است بخواهید بالقوه خود را درک کنید. ما از 1000 نفر که مسئول تصمیمات استخدام بودند (ی،ی استخدام‌کنندگان، مدیران بازاریابی و مدیران هنری) نظرسنجی کردیم. این نظرسنجی در پایان دسامبر 2022 به پایان رسید.

در اینجا چیزی است که ما پیدا کردیم.

فریلنسر در مقابل کارمند

فریلنسرها هستند تقریبا به احتمال زیاد مانند همتایان تمام وقت خود استخدام می شوند.

ما از گروه خود از تصمیم گیرندگان استخدام پرسیدیم که آیا احتمال بیشتری دارد که یک فریلنسر استخدام کنند. 438 نفر از این افراد، یا نزدیک به 44 درصد، پاسخ «بله» دادند. علاوه بر این، 32 نفر پاسخ دادند که ممکن است یک فریلنسر استخدام کنند و باید ابتدا ایده/ایده خلاقانه را ببینند.

این بدان م،است که فریلنسرها امتیازی نزدیک به 50/50 برای استخدام دارند که آنها را با همتایان غیر فریلنسر خود برابری می کند.

بازاریاب آزاد در مقابل کارمندی که استخدام می شود.

مراجع در مقابل تجربه

به افراد مورد بررسی دو نامزد ارائه شد:

  • کاندید A: فریلنسر که دارای سه مرجع درخشان است. و
  • کاندید B: یک فریلنسر با تجربه بیشتر از نامزد A.

از میان متخصصان استخدامی که از آنها پرسیده شد، 50.2٪ نشان دادند که نامزد A را نسبت به کاندید B استخدام می کنند. این درصد زم، که تمرکز نتایج نظرسنجی خود را به بازاریابی/فروش محدود کنیم به 50.6٪ افزایش می یابد.

این به چه م،است برای نامزدهای آزاد؟

زم، که شرکت‌ها یا ،ب‌وکارها به دنبال استخدام فریلنسرها هستند، تجربه ممکن است مهم نباشد. البته، داشتن نظرات و ارجاعات مشتریان قبلی برای جبران کمبود تجربه، ضرری ندارد.

مراجع در مقابل تجربه با بازاریابان آزاد.

گواهینامه ها در مقابل تجربه

سوال بعدی که ما از متخصصان استخدام پرسیدیم این بود که آیا داشتن گواهینامه باعث می‌شود که آنها کاندیدایی با تجربه کمتر را استخدام کنند.

از 1000 پاسخ دهنده، 66.6 درصد گفتند که افراد با تجربه بیشتر را نسبت به افراد با تجربه کمتر اما با گواهینامه استخدام می کنند.

در اینجا کاملاً واضح است که گواهینامه ها کمبود تجربه را جبران نمی کنند. بنابراین، اگر باید تلاش خود را برای کاری انجام دهید، ممکن است بخواهید تلاش بیشتری برای جمع آوری مراجع خوب از مشتریان قبلی در برنامه صدور گواهینامه در نظر بگیرید.

گرافیکی که ارزش گواهینامه ها را در مقابل تجربه برای بازاریابان دیجیتال مستقل نشان می دهد.

تن، فرهنگی در مقابل تجربه

در آ،ین سؤال خود در مورد تجربه، از متخصصان استخدام پرسیدیم که آیا کاندیدایی که از نظر فرهنگی من، تر است، بر یک نامزد با تجربه بیشتر پیروز می شود یا خیر.

از میان شرکت کنندگان در نظرسنجی، 63.3 درصد گفتند که نامزدی را که تجربه بیشتری نسبت به کاندیدایی که از نظر فرهنگی من، تر است، استخدام می کنند. وقتی نتایج خود را فقط به آن دسته از پاسخ دهندگان در زمینه بازاریابی کاهش دادیم، این درصد به 67.4 درصد افزایش می یابد.

این بدان م،است که متخصصان آزاد، و به ویژه ،، که به دنبال موقعیت های بازاریابی هستند، باید بر روی افزایش تجربه خود به جای تاکید بر تن، خود در شرکت کار کنند.

تن، فرهنگی در مقابل تجربه

رزومه در مقابل نمونه کارها

آ،ین اما نه کم اهمیت، ما از گروه خود از متخصصان استخدام پرسیدیم که دو نامزد زیر چگونه می توانند بایستند.

  • کاندید الف: یک فریلنسر خلاق که رزومه عالی اما نمونه کارها خوبی دارد. یا
  • کاندید B: یک فریلنسر خلاق که رزومه خوبی دارد اما نمونه کار بهتری دارد.

در 54.1 درصد موارد، متخصصان استخدام، نامزد A را انتخاب می‌کنند که رزومه بهتری دارد.

زم، که آن را به بازاریابی/فروش محدود کنیم، این عدد به 58.6 درصد تغییر می کند.

این فقط نشان می دهد که مهم است که با یک رزومه قوی، اولین تاثیر خوبی داشته باشید، حتی اگر یک فریلنسر هستید که به دنبال یک نقش خلاقانه هستید. در حالی که یک نمونه کار ممکن است مفید باشد، تنها بخشی از ظاهر شما به ،وان یک نامزد است.

رزومه در مقابل نمونه کارها برای بازاریابان آزاد.

آنچه از داده های خود آموختیم

ما چند چیز در مورد تصمیمات استخدام از داده های خود آموختیم. برخی از این موارد فقط به نامزدهای آزاد مربوط می شود، در حالی که سایر یادگیری ها برای همه نامزدها اعمال می شود.

اول و مهمتر از همه، تجربه یک شاخص مهم موفقیت برای نامزدها است. این نیست فقط عاملی که مدیران استخدام در نظر می گیرند، اما مهمتر از مثلاً یک اعتبار است.

اگر احساس می کنید کمبود تجربه دارید، نگران نباشید. بهترین راه برای جبران این، به ویژه به ،وان یک فریلنسر، با مراجع درخشان و/یا توصیفات مشتری است. اختلاف بین مدیران استخدامی که برای تجربه در مقابل مراجع درخشان استخدام می‌کنند تقریباً 50/50 ت،یم می‌شود. بنابراین، اگر احساس می‌کنید که نیاز به تقویت دارید، روی جمع‌آوری آن توصیفات از مشتری، تمرکز کنید که از کار شما رضایت بیشتری داشته‌اند.

به طور کلی، نامزدهای شغل آزاد شانس خوبی در بازار کار دارند. این شامل نامزدهایی با سطوح مختلف تجربه و نقاط قوت نمونه کارها می شود.

آیا باید به یک بازاریاب دیجیتال مستقل تبدیل شوید؟

شما تنها ،ی هستید که واقعا می تو،د به این سوال پاسخ دهید.

اگر نگر، شما این است که در بازار کار رقابتی نخواهید بود، اجازه دهید داده های ما در بالا شما را در سفر راهنمایی کنند.

فریلنسرها می توانند به اندازه افراد غیر آزاد در بازار کار رقابت کنند. در برخی موارد، آنها حتی ترجیح داده می شوند. بنابراین اگر نگران این هستید که فقط به این دلیل که یک نامزد آزاد هستید شغلی پیدا نخواهید کرد و شما اجازه می دهید که شما را عقب نگه دارد، دوباره فکر کنید.

در واقع، بسیاری از فریلنسرها آنقدر موفقیت را در جایگاه خود پیدا می کنند که می یابند خودشان نیاز به استخدام کارمندان خود (یا کارگران آزاد) فقط برای ادامه کارشان.

سوالات متداول

آیا سوالات بیشتری در مورد تبدیل شدن به یک بازاریاب دیجیتال مستقل دارید؟ ما برای برخی از سوالات متداول در این زمینه پاسخ هایی داریم.

آیا باید فریلنسر شوم؟

فریلنسر شدن مزایا و معایبی دارد. فقط شما می تو،د تصمیم بگیرید که آیا مزایا (به ،وان مثال، پتانسیل ،ب درآمد نامحدود، برنامه منعطف، استقلال مکان) بیشتر از معایب است (مثلاً بدون مزایای استخدام، بدهی مالیاتی بالاتر، هزینه های اولیه تجاری).

چگونه یک بازاریاب دیجیتال مستقل شویم؟

اگر در دنیای دیجیتال مارکتینگ تازه کار هستید، باید جایگاه خود را انتخاب کنید (مثلاً بازاریابی محتوا، رسانه های اجتماعی)، برند شخصی خود را ایجاد کنید و یاد بگیرید که چگونه پیشنهادات درجه یک برای جذب مشتری ایجاد کنید. اگر از دنیای شرکت ها خارج می شوید، باید از شبکه خود برای ایجاد مشتریان اولیه خود استفاده کنید. شما همچنین می خواهید یک نمونه کار ایجاد کنید که تخصص خود را به نمایش بگذارد.

بازاریابان آزاد چه می کنند؟

نقش بازاریاب از شرکتی به شرکت دیگر متفاوت است. این در دنیای فریلنسری نیز صادق است. یک بازاریاب آزاد می‌تواند در بسیاری از زمینه‌ها، از جمله محتوا و کپی‌نویسی، رسانه‌های اجتماعی، بهینه‌سازی موتورهای جستجو و تبلیغات دیجیتال تخصص داشته باشد.

نتیجه

خبر خوبی برای ،، که به دنبال ورود به دنیای بازاریابی دیجیتال آزاد هستند وجود دارد: شانس شما برای استخدام به ،وان یک فریلنسر به اندازه ای است که گویی یک نامزد سنتی هستید.

با ،یبی از تجربه و مراجع خوب مشتری، شما به اندازه کار با یک آژانس یا شرکت به اندازه افرادی که در طرف دیگر حصار استخدام هستند، می تو،د از آن لذت ببرید. این به م،ای ش،تن نیست به صنعت سخت نیست با این حال، پشتکار و تدبیر نام بازی است، چه یک فریلنسر بازاریابی دیجیتال یا کارمند باشید.

آیا به دنبال ورود به دنیای بازاریابی دیجیتال مستقل هستید؟ سوالات خود را در زیر بنویسید

مشاوره با نیل پاتل

ببینید آژانس من چگونه می‌تواند رانندگی کند بیشتر ترافیک به وب سایت شما

  • سئو – باز ، ترافیک SEO بیشتر نتایج واقعی را ببینید.
  • بازاریابی محتوا – تیم ما محتوای حماسی ایجاد می کند که به اشتراک گذاشته می شود، لینک ها را دریافت می کند و ترافیک را جذب می کند.
  • رسانه پولی – استراتژی های پولی موثر با بازگشت سرمایه روشن.

یک تماس رزرو کنید

آیا از تبلیغات گوگل استفاده می کنید؟ تبلیغات رایگان Grader ما را امتحان کنید!

از هدر دادن پول خودداری کنید و پتانسیل پنهان تبلیغات خود را باز کنید.

  • قدرت تبلیغات عمدی را کشف کنید.
  • به مخاطبان هدف ایده آل خود برسید.
  • کارایی هزینه تبلیغات را به حدا،ر برس،د.
تبلیغات گریدر


منبع: https://neilpatel.com/blog/freelance-di،al-marketer/