نیکول وادینگتون در مورد کار در یک آژانس بازاریابی دیجیتال



نیکول وادینگتون

نیکول وادینگتون یک استراتژیست بازاریابی دیجیتال در Cypress North است. او کار خود را به ،وان یک کارآموز در Cypress North آغاز کرد و سپس یک کار تمام وقت در آژانس به او پیشنهاد شد. او در مورد علاقه خود به بازاریابی صحبت کرد، اما این شغل را از طریق دانشگاه خود پیدا کرد و مشتاق بود در یک آژانس کار کند. او شغل خود را در طول کووید به دست آورد و اما Cypress شخصاً کار می کرد، بنابراین او مجبور نبود کار جدیدی را در حین کار از راه دور شروع کند.

نیکول مانع ورود کم در فضا را دوست دارد، او عاشق سرعت تغییر فناوری است و البته چقدر این صنعت را دوست دارد. او همچنین در مورد اینکه چگونه پ،ش در Marketing O’Clock او را از منطقه راحتی خود خارج کرد، صحبت کرد، و ما در مورد خارج شدن از منطقه راحتی و اینکه چقدر مهم است صحبت کردیم.

او یکی از طرفداران بزرگ زندگی آژانس است زیرا در مقایسه با کار در خانه، شما با سرعت بیشتری کار می کنید. همچنین، در Cypress North، فضای زیادی برای امتحان چیزهای جدید وجود دارد. او عاشق کار با مشتریان جدید و تنوع شرکت‌هایی است که با آن‌ها کار می‌کند، و این موضوع را هیجان‌انگیز می‌داند.

کنجکاو ماندن یک ویژگی مهم است، او گفت، بیشتر، شاید حتی دماغ بودن. نیکول گفت هرگز نمی‌د، این کار شما را به کجا می‌برد، زیرا اگر چیزی را امتحان نکنید، نمی‌د،د.

می تو،د درباره نیکول وادینگتون بیشتر بد،دلینکدین است یا در توییتر @njwmarketing.

شما می تو،د از طریق کانال یوتیوب ما مش، شوید اینجا کلیک کنید بنابراین وبلاگ بعدی را که در آن مصاحبه می کنم را از دست ندهید. من مجموعه خوبی از مصاحبه‌های برنامه‌ریزی‌شده با SEO و SEMS دارم، که نمی‌خواهید بسیاری از آنها را از دست بدهید – و قول می‌دهم که به مرور زمان این وبلاگ‌ها را بهتر کنم. اگر مایل به مصاحبه هستید، لطفا این فرم را با مشخصات خود پر کنید.

بحث انجمن در یوتیوب.




منبع: https://www.seroundtable.com/vlog-204-34638.html