هویت بصری چقدر می تواند بر روی دید ارگانیک شما تأثیر بگذارد؟



هویت بصری چقدر می تواند بر روی دید ارگ،ک شما تأثیر بگذارد

خلاصه 30 ث،ه ای:

  • هویت بصری تمام ،اصر گرافیکی است که نشان دهنده برند شما است و آن را منحصر به فرد و قابل تشخیص می کند
  • هنگامی که هویت بصری به طور مداوم در چندین کانال ایجاد می شود، قابلیت تشخیص نام تجاری را ایجاد می کند که به ،ه خود باعث بهبود تبدیل می شود.
  • ،اصر بصری نام تجاری اغلب برای نتایج جستجوی برند-محور نشان داده می شوند که به کاربران اجازه می دهد آنها را به خوبی به خاطر بسپارند
  • پرس و جوهای تجاری و اطلاعاتی اغلب حاوی نتایج بصری نیز هستند، بنابراین اگر تمام دارایی های بصری خود را به طور مداوم مارک تجاری کنید، می توانند حضور برند را تقویت کنند.
  • برای ایجاد هویت بصری قوی در SERP های ارگ،ک، تعداد زیادی تصاویر اصلی ایجاد کنید، آنها را در کانال های متعدد منتشر کنید و هنگام استفاده از آنها در سایت خود از بهترین شیوه های SEO استفاده کنید.

هویت بصری چیست؟

هویت بصری مجموعه ای از ،اصر گرافیکی است که نشان دهنده و متمایز کننده یک برند است.

این می تواند یک لوگو، یک ،صر کوچک از یک لوگو، یک پالت رنگ، یک فونت منحصر به فرد – یا هر ،یبی از همه اینها باشد. ،اصر برندسازی بصری که باعث می شود یک برند قابل تشخیص باشد.

ایجاد یک هویت بصری قابل تشخیص در گذشته در انحصار برندهای بزرگ با بودجه های هنگفت بود. به لطف کانال های دیجیتال (رسانه های اجتماعی، ویدئو و غیره)، هویت بصری چیزی است که هر برندی می تواند و باید داشته باشد زیرا به مشتریان قبلی شما کمک می کند شما را بشناسند و به مشتریان بازگشتی شما تبدیل شوند.

ایجاد یک هویت بصری منسجم و منسجم، کلید بازاریابی بین کانالی است. افرادی که از کانالی به کانال دیگر سفر می کنند و برند شما را در همه جا می بینند، در نهایت شروع به شناسایی شما می کنند و با شناخت، اعتماد و تعامل بیشتری حاصل می شود.

هویت بصری چگونه در جستجوی ارگ،ک منع، می شود؟

از لحاظ تاریخی، گوگل برندها را دوست داشته است، زیرا به راحتی قابل درک و نقشه برداری با هم هستند (از این رو نمودار دانش مبتنی بر نهادها، ی،ی برندها است).

چند سال پیش، گوگل شروع به معرفی برندها به صورت بصری در SERP کرد. بنابراین اکنون برندها می توانند از طریق نتایج جستجوی ارگ،ک قابلیت شناسایی را ایجاد کنند.

بیایید فقط به یک مثال نگاه کنیم.

بیایید ابتدا یک نام تجاری را جستجو کنیم: توجه کنید که چند تصویر در بخش های مختلف جستجو در SERP ها نشان داده می شود، از جمله:

  • پانل دانش
  • چرخ فلک توییتر
  • ریز ع،ها
  • چرخ فلک های تصویری
  • تصاویر کوچک ویدئو و غیره

،اصر بصری در سراسر نتایج جستجوی مارک دار قرار دارند.

اکنون، در جستجوی چیزی اطلاعاتی، مانند [room soundproofing] راهنمای خوبی در مورد نحوه انجام آن از Hubs، ارائه می دهد و بهترین بخش این است که قطعه جستجوی آن شامل یک تصویر با مارک خوب است:

در آن زمان است که جستجوگر می تواند فوراً نتایج برند را تشخیص دهد و فقط به این دلیل که آشنا به نظر می رسد، روی آن کلیک کند.

چگونه یک هویت بصری ثابت ایجاد کنیم

کلید ایجاد یک هویت بصری آنلاین، فعال و سازگار بودن است.

این به م،ای زندگی در سایت های رسانه های اجتماعی نیست. این به م،ای استفاده استراتژیک و منظم از رسانه های اجتماعی برای تبلیغ پیام های بصری با مارک خوب است که مدام برند شما را به مخاطبان هدف یادآوری می کند.

مطابق با نام گذاری کنید، پنج تا هفت برداشت طول می کشد تا مردم برند شما را به خاطر بسپارند.

این بدان م،است که پیام بصری خود را حداقل 5 بار قبل از اینکه شروع به ظاهر آشنا کنید، به همان شخص ارائه دهید.

چگونه می توان به این امر دست یافت؟

از یک تصویر در چندین کانال دوباره استفاده کنید

برنامه های مانند P،toleap ایجاد دارایی های بصری موثر که می تواند در چندین کانال رسانه های اجتماعی استفاده شود بسیار آسان می کند. می‌تو،د از آن برای اعمال جلوه‌های پیشرفته یا لمس‌های جزئی بر روی تصاویر موجود استفاده کنید، یا از موتور هوش مصنوعی متن به تصویر داخلی برای توصیف هر تصویری که می‌خواهید ببینید، استفاده کنید و سپس از آنجا ویرایش کنید.

می تو،د در اینستاگرام این برند الهام بگیرید حساب، که پر از تصاویر خلاقانه ای است که می تو،د با استفاده از برنامه ایجاد کنید:

هنگامی که مفهوم خود را ایجاد کردید، به راحتی می تو،د آن را در چندین رسانه اجتماعی قرار دهید کانال هاو حتی آن را متحرک کنید، که امکانات شما را حتی بیشتر گسترش می دهد و به شما امکان می دهد از آن به ،وان حلقه، فیلم کوتاه و حتی داستان استفاده کنید.

تصاویر خود (و مشتریانتان) را انتخاب کنید

نظارت بر مشتریان شما بررسی ها و تبدیل آنها به دارایی های بصری (تصاویر و ویدیوها) یک راه عالی برای کنترل احساسات برند شما تحت کنترل و ارتقای هویت بصری برند شما از طریق محتوای تولید شده توسط کاربر است.

راه های زیادی برای نزدیک شدن به آن وجود دارد و لازم نیست یک بار انتخاب کنید. قبل از ایجاد استراتژی هویت بصری مبتنی بر UGC، چندین مورد از آنها را امتحان کنید:

هر چه می تو،د تجسم کنید

شما به دارایی های برند خود نیاز دارید تا برای طیف گسترده ای از پرس و جوهای مبتنی بر نام تجاری و عمومی رتبه بندی شود تا قابلیت تشخیص را ایجاد کنید، یک جلسه جستجو در هر زمان. این شامل ارسال محتوای بصری در توییتر (که بخش چرخ فلک خاص خود را در SERPها دارد) و فیس بوک (که معمولاً قطعه های بصری غنی داده می شود) می شود.

مطمئن شوید که برای هر دارایی‌ای که ایجاد می‌کنید، به پالت رنگ مبتنی بر برند خود پایبند هستید (نمونه SERP نارنجی در بالا را ببینید)، با ،اصر لوگوی خود بازی کنید، و واترمارک‌ها را در داخل ویدیوهای خود اضافه کنید.

چند ایده زیر را در نظر بگیرید (اما نه خود را به آن محدود کنید):

  • ایجاد تصاویر اصلی برای هر مقاله ای که منتشر می کنید (و سپس در هنگام اشتراک گذاری پیوند خود از آن تصاویر در رسانه های اجتماعی مجدد استفاده کنید)
  • استفاده کنید تاکتیک های بهینه سازی تصویر برای اطمینان از رتبه بندی تصاویر شما در نتایج جستجوی ارگ،ک. افزونه های سئو وجود دارد که این مرحله را آسان تر می کند.
  • ویدیوها را جاسازی کنید در صفحات فرود خود برای تولید قطعه های غنی از ویدئو در SERP های ارگ،ک
  • اینفوگرافیک ایجاد کنید برای تجسم راهنماهای نحوه انجام یا ساده تر ، مراحل دنبال ،. تعداد کمی وجود دارد پلاگین های تجسم داده ها تا این کار آسان تر شود.
  • از تصاویر استفاده کنید: سیستم تصویرسازی برند مجموعه ای از تصاویر با حالت و سبکی منسجم است که وعده یک برند را تجسم می کند

از retargeting استفاده کنید

هدف گذاری مجدد یک راه عالی برای دسترسی به افرادی است که از قبل با هویت بصری شما آشنا هستند و بنابراین آنها به تبلیغات شما پاسخ بهتری خواهند داد. گوگل ارائه می دهد بازاریابی مجدد پویا تبلیغات در شبکه نمایش آن فیسبوک یکی دیگر از پلتفرم‌های هدف‌گیری مجدد عالی است که دسترسی به بازدیدکنندگان قبلی سایت را آسان می‌کند و به آنها اجازه می‌دهد به سفر ،ید خود از جایی که آن را ، کرده‌اند ادامه دهند.

نتیجه

ساختن یک هویت بصری قابل تشخیص زمان و تلاش می‌طلبد، اما ارزش آن را دارد زیرا یک نام تجاری قابل تشخیص، تبدیل‌های بالاتر و فروش بیشتری را به همراه دارد. هویت بصری خود را هنگام برنامه ریزی محتوا و استراتژی بازاریابی بصری خود در نظر داشته باشید و نیمه راه هستید! اکنون تنها چیزی که نیاز دارید زمان و ثبات است. موفق باشید!


آن اسمارتی بنیانگذار Viral Content Bee، مدیر برند و انجمن در نینجاهای بازاریابی اینترنتی است. او را می توان در توییتر پیدا کرد @seosmarty.

برای اطلاعاتی در مورد SEO، چشم انداز جستجو، بازاریابی جستجو، بازاریابی دیجیتال، رهبری، پاد،ت ها و موارد دیگر در خبرنامه Watch Engine Watch مش، شوید.

به گفتگو با ما بپیوندید لینکدین و توییتر.




منبع: https://www.searchenginewatch.com/2022/12/15/،w-much-impact-can-visual-iden،y-have-on-your-،ic-visibility/