واشنگتن پست دستورالعمل های سئو و عملکرد وب را به اشتراک می گذارد



واشنگتن پست سندی را منتشر کرده است که در آن بهترین شیوه های سئو داخلی و عملکرد وب را تشریح کرده است که هر ،ی در سئوی اخبار مایل به خواندن آن است.

این سند، بهترین شیوه‌ها و دستورالعمل‌های عملکرد وب و سئو، آنچه را که پست «استراتژی‌ها و دستورالعمل‌های اثبات‌شده برای بهینه‌سازی عملکرد وب و بهینه‌سازی موتور جستجو (SEO)» می‌نامد، تشریح می‌کند.

بهترین شیوه های سئو و عملکرد وب. سند پست تمام دستورالعمل‌های خود را به آنچه اساساً یک چک لیست است، شامل چهار سطل می‌کند: سئوی درون صفحه، بهینه‌سازی محتوا، سئو فنی و سئوی خارج از صفحه.

دستورالعمل های عملکرد وب بر بارگذاری، رندر و پاسخگویی تمرکز دارند. همچنین بسیاری از ابزارهایی را که برای نظارت بر عملکرد استفاده می کند – از جمله Light،use، WebPageTest، کنسول جستجوی گوگل و Google Analytics به اشتراک می گذارد.

هدف از دستورالعمل ها. پست می خواهد از آن مطمئن شود:

  • تجربه کاربری مثبتی را ارائه می دهد.
  • دید وب سایت را افزایش می دهد.
  • ترافیک ارگ،ک را هدایت می کند.
  • موفقیت کلی سایت را بهبود می بخشد.

چیزی که آنها می گویند. سند رسما بود اعلام کرد امروز، اگرچه به نظر می‌رسد این سند در 31 مه منتشر شده است. The Post گفت که دستورالعمل‌ها و ابزارهای خود را به‌طور عمومی به اشتراک می‌گذارد تا به دیگران کمک کند تا اطمینان حاصل کنند که «روش‌های سایت خودشان بهینه هستند»:

  • ما نیاز به یک تیم مهندسی عملکرد وب و SEO را برای ایجاد راه حل های فنی که از کشف رو،مه نگاری ما پشتیب، می کند، شناسایی کردیم، زیرا ا،ر مصرف کنندگان اخبار امروز اخبار را به صورت دیجیتالی می خوانند. به گفته آرتورو سیلوا، مدیر مهندسی، بدون سئو و عملکرد وب من،، داستان های ما برای خوانندگان ما قابل دسترسی نیستند.

سند را بخو،د. بهترین روش ها و دستورالعمل های عملکرد وب و سئو


زمین موتور جستجو را به فید Google News خود اضافه کنید. اخبار گوگل


جدید در زمین موتورهای جستجو

درباره نویسنده

دنی گودوین

دنی گودوین از سال 2022 سردبیر موتور جستجو Land & Search Marketing Expo – SMX بوده است. او در سال 2022 به ،وان سردبیر ارشد به Search Engine Land پیوست. او علاوه بر گزارش در مورد آ،ین اخبار بازاریابی جستجو، برنامه SME (کارشناس موضوعی) Search Engine Land را نیز مدیریت می کند. او همچنین به برنامه ریزی رویدادهای SMX ایالات متحده کمک می کند. گودوین از سال 2007 در مورد آ،ین پیشرفت‌ها و روندها در جستجو و بازاریابی دیجیتال ویرایش و می‌نویسد. او قبلاً سردبیر اجرایی مجله موتور جستجو (از سال 2017 تا 2022)، مدیر سردبیر Momentology (از 2014-2016) و سردبیر Search Engine Watch (از 20147 تا 2014) بود. او در بسیاری از کنفرانس‌های جستجوی اصلی و رویدادهای مجازی سخنر، کرده است، و برای تخصصش توسط طیف گسترده‌ای از نشریات و پاد،ت‌ها منبع داده شده است.


منبع: https://searchengineland.com/wa،ngton-post-seo-web-performance-guidelines-429658