ویدیوها می توانند فروش را افزایش دهند: روانشناسی ویدیوها



یک ضرب المثل گرافیکی "قدرت ویدیوها: استراتژی بازاریابی خود را افزایش دهید."

یک ع، ارزش هزار کلمه دارد، پس چند کلمه بیشتر ممکن است ارزش ویدیو را داشته باشد؟

در حالی که من سوال بالا را به صورت بلاغی می پرسم، اما موضوع پابرجاست. ویدئو به ،وان یک رسانه بازاریابی یک ابزار قدرتمند است.

بنابراین چگونه می تو،د از ویدئو برای تقویت استراتژی بازاریابی خود استفاده کنید؟

که سوالی است که می توانم و خواهم داد.

من با موفقیت از بازاریابی ویدئویی استفاده می کنم و شما هم می تو،د.

در این پست به روانشناسی ویدیوها در بازاریابی می پردازیم. این شامل این است که چرا آنها در افزایش فروش بسیار خوب هستند. سپس پنج نکته برای بازاریابی ماهرانه با ویدیو برای برند خود را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

روانشناسی ویدیوها در بازاریابی چیست؟

دلایل زیادی وجود دارد که چرا ویدئو ابزار بازاریابی قدرتمندی است، اما همه آنها به یک چیز برمی گردند: روانشناسی انسان.

انسان ها برای اتصال سیم کشی شده اند.

ارتباط چهره به چهره قانع کننده ترین است، اما همیشه ممکن نیست. بنابراین، بهترین چیز بعدی، ویدیو است.

ویدیو بینندگان را قادر می سازد تا در سطح شخصی با برند ارتباط برقرار کنند. آنها انسان پشت برند را می بینند. این، همراه با تحریک حواس، طوف، عالی برای برانگیختن احساسات و ایجاد آن ارتباطات پایدار است.

چگونه ویدئوها می توانند فروش را افزایش دهند

ما می د،م که وقتی از ویدیوها به ،وان بخشی از استراتژی بازاریابی کلی شما عاقلانه استفاده شود، می تواند تبدیل ها را افزایش داده و فروش را افزایش دهد. گذشته از همه اینها، 93 درصد از مشاغل پس از به اشتراک گذاشتن یک ویدیو در شبکه های اجتماعی مشتری جدیدی پیدا کرد. این کار کوچکی نیست!

این نمودار حضور ویدئو را در مقایسه با سایر اشکال رسانه نشان می دهد.

گروهی از نمودارها توصیف می‌کنند که مردم چقدر محتوای ویدیویی ،ب‌وکارهای کوچک را مصرف می‌کنند.

(منبع)

این یک مخاطب بزرگ برای محتوای ویدیویی است. بنابراین چگونه ویدیوها این نوع علاقه را به خود جلب می کنند؟

آنها باعث ایجاد تعامل می شوند

پلتفرم هایی مانند یوتیوب و تیک تاک تنها بر روی ویدئو تمرکز می کنند، در حالی که پلتفرم هایی مانند فیس بوک، اینستاگرام و پینترست برای محتوای ویدئویی بهینه سازی می کنند.

چرا اینطور است؟ زیرا ویدیوها باعث ایجاد تعامل می شوند.

به گفته توییتر، توییت هایی با درایو ویدئویی 10 برابر تعامل بیشتر نسبت به توییت های غیر ویدئویی همین را می توان گفت برای اینستاگرام و فیس بوک.

علاوه بر نظرات و لایک ها، احتمال اشتراک گذاری ویدیوها نیز بیشتر است.

بر اساس یک نظرسنجی، مردم هستند دو برابر احتمال دارد برای به اشتراک گذاشتن محتوای ویدیویی با دوستان خود نسبت به هر نوع محتوای دیگری.

آنها اعتماد ایجاد می کنند

عظیم 81 درصد از مصرف کنندگان در سطح جه، گفت که اعتماد به برند یک عامل محرک مهم در تصمیم ،ید آنها است.

نموداری که اهمیت اعتماد به برند را برای مصرف کننده نشان می دهد.

(منبع)

بنابراین چگونه می تو،د اعتماد برند را در بین مخاطبان هدف خود ایجاد کنید؟

محرک‌های معمولی مانند توصیفات مشتری و همکاری با برندهای مورد اعتماد وجود دارد. سپس یک ویدیو وجود دارد.

ویدئو یک رسانه منحصر به فرد است که به شما امکان می دهد با مخاطبان خود در سطح عمیق تری ارتباط برقرار کنید.

با ویدئو، می تو،د جنبه ای با شخصیت و انس، به برند خود نشان دهید.

دری را برای اصالت باز می کند که 86 درصد از مصرف کنندگان وضعیت یک عامل کلیدی هنگام تصمیم گیری ،ید است.

اگر به آن فکر کنید، واقعاً تنها یک قدم با آن فاصله دارد بازاریابی حضوری که یکی دیگر از رسانه های قدرتمند بازاریابی است.

با ارائه دوره های رایگان به مخاطبانم، به نحوه انجام این کار در کانال یوتیوب خود نگاه کنید:

نحوه استفاده موثر از فیلم ها

می د،د چرا ویدیوها برای برند شما مهم هستند. بنابراین چگونه می تو،د به طور موثر از روانشناسی ویدیو برای تقویت استراتژی بازاریابی خود استفاده کنید؟ پنج نکته اجرایی زیر را بررسی کنید.

تمرکز بر داستان‌ها در زمینه فروش

قصه گویی نوعی هنر انس، است که پیش از زبان پیش می رود. شاید به همین دلیل است که داستان نویسی می تواند افزایش 30 درصدی تبدیل.

پس با گفتن داستان برند خود شروع کنید.

چرا برند شما وجود دارد؟ برند شما برای کمک به چه ،ی ساخته شده است؟ چه ،، پشت برند هستند؟

از آنجا، می‌تو،د برای گفتن داستان‌های محصول خود منشعب شوید. حتی بیشتر، می تو،د داستان های مشتری خود را بگویید. در حقیقت، 66 درصد از مصرف کنندگان داستان‌هایی درباره «افراد عادی» را ترجیح می‌دهند.

اگر به یک مثال خوب در این مورد نیاز دارید، به دنبال Airbnb نباشید.

تبلیغات آنها داستان ها و تصاویر مشتریان اخیرشان را نشان می دهد. آنها خاطرات و احساسات را ضبط می کنند و آنها را در یک ویدیوی بازاریابی بسیار کوچک جمع می کنند:

پلتفرم های خود را هوشمندانه انتخاب کنید

کجا باید محتوای ویدیوی خود را میزب، کنید؟

در حالی که امکان میزب، بر روی چندین پلتفرم وجود دارد، باید عاقلانه انتخاب کنید که چه نوع محتوای ویدیویی و کجا پست کنید.

برخی محدودیت های پلتفرم آشکار وجود دارد، مانند اینستاگرام محدودیت ویدیو 10 تا 60 دقیقه و حدا،ر طول توییتر از دو دقیقه و 20 ث،ه. با این حال، شما همچنین می خواهید مخاطب مورد نظر و هدف نهایی محتوا را در نظر بگیرید.

بیایید بگوییم شما یک برند هستید که تا حد زیادی اینطور است هدف قرار دادن ژنرال Z. شما می‌خواهید در جایی که مخاطبان به آن مراجعه می‌کنند، محتوا ارسال کنید، بنابراین اینستاگرام، تیک تاک و اسنپ چت بهترین گزینه برای شما هستند.

نموداری که محبوبیت پلتفرم های مختلف رسانه های اجتماعی را نشان می دهد.

(منبع)

یا شاید شما Boomers را هدف قرار داده اید. در این صورت، فیسبوک جایی است که در آن قرار دارد.

هنگام انتخاب یک پلت فرم میزب، ویدیو، محدودیت های پلت فرم، مخاطبان هدف و قابلیت های پلت فرم را در نظر بگیرید. همچنین باید مراقب بهبودهای پلتفرم باشید که ممکن است نحوه استفاده از پلتفرم را تغییر دهد. به ،وان مثال، یوتیوب بیشتر به دلیل محتوای ویدیویی طول، خود شناخته شده است، اما محتوای کوتاه نیز با YouTube S،rts امکان پذیر است.

ویدیوهای خود را برای جستجو بهینه کنید

شما وب سایت، پست های وبلاگ و تصاویر خود را بهینه می کنید. ویدیوهای شما چطور؟

بهینه سازی جستجو برای ویدیوها برای جلب توجه هرچه بیشتر آنها به آنها بسیار مهم است. این درست است چه برای موتورهای جستجو یا الگوریتم های جستجوی رسانه های اجتماعی بهینه سازی کنید.

بنابراین بهینه سازی ویدیوهای خود برای جستجو به چه م،است؟ در اینجا چند قانون وجود دارد که باید از آنها پیروی کنید، چه در حال آپلود در یوتیوب، چه فیس بوک یا اشتراک گذاری در پلتفرم ها باشید.

  • ریز ع، های ویدیویی سفارشی ایجاد کنید. فقط از یک ع، ثابت از پخش خود استفاده نکنید. یک تصویر کوچک ویدیویی سفارشی ایجاد کنید که انسان محور و آموزنده باشد (مثلاً شامل متن روی صفحه).
نیل پاتل در مورد 5 مهارت مهم سئو بحث می کند.
  • یک متن تصویری را وارد کنید. فراگیر بودن هم برای سئو مهم است و چون کار درستی است اطمینان حاصل کنید که تمام مخاطبان هدف شما در تلاش های بازاریابی شما گنجانده شده اند رونوشت های ویدئویی.
  • سرفصل ها و توضیحات جذاب بنویسید. کلمات کلیدی مهم هستند، اما ،وان پر از کلمات کلیدی جالب نیست. مطمئن شوید که بین اطلاعاتی و جذاب تعادل برقرار کنید.

خبر خوب این است که هر اقدامی که برای بهینه سازی ویدیوی خود برای سئو انجام می دهید برای کاربر نهایی نیز مفید خواهد بود، بنابراین یک برد-برد است.

شامل Clear Calls to Action

فراخوان‌ها برای اقدام (CTA) پیام‌های مستقیمی هستند که به مصرف‌کننده می‌گویند در مرحله بعد چه کاری انجام دهند.

“برای خبرنامه ایمیل ما ثبت نام کنید.”

“هم اکنون به باشگاه عضویت انحصاری ما بپیوندید.”

“هم اکنون ،یداری کنید.”

هر کاری که شما امیدوارید مشتریانتان انجام دهند، دعوت به اقدام راهی برای ترغیب آنها به انجام آن است. به نظر می‌رسد که این موضوع برای CTA در ویدیوها بیشتر صادق است.

وقتی وبلاگ KISSmetrics یک CTA را به انتهای ویدیوی معرفی سرویس اضافه کرد، دیدند 380٪ کلیک بیشتر نسبت به CTA نوار کناری معمولی:

تبلیغ Kissmetrics

بنابراین چگونه از شفاف و قانع کننده بودن پیام مطمئن می شوید؟

  • CTA های کلامی را با تصویری ،یب کنید. به بینندگان خود یک اقدام دستی بدهید تا انجام دهند، مانند کلیک ، روی یک دکمه یا دنبال ، پیوند پست شده در ویدیو. این شکاف بین اقدام ممکن تا احتمالی را پر می کند.
  • CTA را زودتر بیان کنید و بعداً تکرار کنید. CTA خود را در اوایل ویدیو ارائه دهید، زیرا معقول است که تا حد امکان بینندگان بیشتری را جذب کنید. فقط حتما تا آ، ویدیو هم پیگیری کنید.
  • آن را ساده کنید. CTA های چند مرحله ای ایده خوبی نیستند، چه در ویدیو باشند و چه در یک پست وبلاگ. برای حدا،ر پیگیری، آن را یک اقدام ساده یک یا دو مرحله ای نگه دارید.

آیا می دانستید که تست A/B محتوای ویدیوی شما در بسیاری از پلتفرم ها نیز امکان پذیر است؟ این فقط ،اوین و توضیحات ویدیو نیست، بلکه تصاویر کوچک و CTA نیز هستند.

همکاری با برندهای دیگر

به یاد داشته باشید که یکی از دلایل موفقیت ویدیوها این است که اعتماد به برند را افزایش می دهد. راه دیگر برای پیشبرد این موضوع، همکاری با سایر برندهای معتبر است.

همکاری برند به ،وان بخشی از استراتژی ویدیوی شما می‌تواند شامل مصاحبه، داستان‌سرایی صنعت یا الف پلت فرم “تسخیر.” راه‌های سرگرم‌کننده زیادی برای همکاری با برندهای مکمل و در عین حال ارتباط با مخاطبان مش، شما وجود دارد.

همکاری با برندها چیز جدیدی نیست. آنها دهه‌هاست که اتفاق می‌افتند، چه برندهایی با برندهای دیگر و چه برندهایی با افراد مشهور.

سونی و هوندا تنها یکی از نمونه‌های اخیر هستند که هدف آن ،یب مهارت‌های سرگرمی و تصویربرداری سونی با امکانات تولید و فناوری ساخت هوندا است:

بزرگترین مزیت در اینجا این است که بتو،م اعتماد آن برند را «قرض» کنیم. همچنین مخاطبان شما را گسترش می دهد. با فرض اینکه برندهای شما مخاطبین هدف مشابهی دارند (که در صورت همکاری بسیار محتمل است)، ممکن است تعدادی فالوور جدید نیز از آن خارج کنید.

سوالات متداول

آیا سؤال بیشتری در مورد قدرت ویدیو دارید؟ در اینجا به برخی از سوالات متداول در مورد این موضوع پاسخ داده شده است.

روانشناسی پشت ویدیوها چیست؟

روانشناسی پشت ویدیوها ساده است: ارتباط انس،. ویدیوها شما را قادر می سازند تا احساسات مخاطبان خود را برانگیخته کنید، که باعث ایجاد ارتباط و افزایش اعتماد به برند می شود.

آیا ویدیوها می توانند به افزایش نرخ تبدیل من کمک کنند؟

مشخص است که ویدیوها، چه در یک پلت فرم رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شوند و چه به یک صفحه فرود اضافه شوند، می توانند نرخ تبدیل و افزایش فروش را افزایش دهند.

چرا ویدیوها اینقدر خوب عمل می کنند؟

بزرگترین محرک های موفقیت ویدیو به ،وان یک ابزار بازاریابی، این واقعیت است که آنها اعتماد ایجاد می کنند و باعث ایجاد تعامل با مخاطبان هدف می شوند.

بازاریابی ویدیویی را از کجا شروع کنم؟

اگر بخواهم سه مرحله را برای ،، که بازاریابی ویدیویی را شروع کرده اند بیان کنم، می گویم مخاطبان خود را بشناسید، پلتفرم(های) خود را انتخاب کنید و پست های مکرر را شروع کنید. با جمع آوری تجزیه و تحلیل بیشتر بر روی بینندگان خود، می تو،د محتوا و استراتژی خود را تنظیم کنید.

نتیجه

ویدیو یک ابزار بازاریابی قدرتمند برای برندها در هر نوع و اندازه است.

مهم نیست مخاطب هدف یا محصول/خدمت شما، روانشناسی ویدیو می تواند برای ایجاد ارتباطات م،ادار استفاده شود. این خود باعث افزایش اعتماد به برند و تعامل با مشتری می شود که به ،وان یک محصول جانبی، فروش را افزایش می دهد.

چه سوالات دیگری در مورد نحوه استفاده از ویدئو برای تقویت استراتژی بازاریابی خود دارید؟

مشاوره با نیل پاتل

ببینید آژانس من چگونه می‌تواند رانندگی کند بیشتر ترافیک به وب سایت شما

  • سئو – باز ، ترافیک SEO بیشتر نتایج واقعی را ببینید.
  • بازاریابی محتوا – تیم ما محتوای حماسی ایجاد می کند که به اشتراک گذاشته می شود، لینک ها را دریافت می کند و ترافیک را جذب می کند.
  • رسانه پولی – استراتژی های پولی موثر با بازگشت سرمایه روشن.

یک تماس رزرو کنید




منبع: https://neilpatel.com/blog/psyc،logy-of-videos/