ویژگی ChatGPT مایکروسافت بینگ با GPT-4 سریعتر و غنی تر می شود



همانطور که قبلاً گزارش شد، اکنون در مورد برنامه های مایکروسافت برای گنجاندن ChatGPT در جستجوی Bing بیشتر می آموزیم. رید آلبرگوتی گفت این فقط ChatGPT از OpenAI نیست که به جستجوی Bing اضافه می شود، بلکه نسخه سریعتر و غنی تر به نام GPT-4 است.

گزارش. در این گزارش آمده است: «جالب ترین پیشرفت در آ،ین نسخه که توسط منابع توضیح داده شده است، سرعت GPT-4 است. در حال حاضر، پاسخ ChatGPT ممکن است کمی طول بکشد – گاهی اوقات در تجربه من چند دقیقه طول می کشد.

در حال حاضر، ChatGPT که GPT-3.5 را اجرا می‌کند، کند احساس می‌شود و ممکن است چند دقیقه طول بکشد تا نتیجه را دریافت کند. گزارش می‌گوید که پاسخ‌های تولید شده از طریق GPT-4 ظاهراً انس،‌تر و دقیق‌تر هستند.

GPT-4. GPT-4 که ​​مخفف Generative Pre-trained Transformer 4 است، یک شبکه عصبی ایجاد شده توسط OpenAI است. این نسخه بعدی GPT-3.5 است که در حال حاضر توسط ChatGPT استفاده می شود.

به ،وان یادآوری، OpenAI ChatGPT را در نوامبر 2022 معرفی کرد. این برنامه بر اساس خانواده OpenAI GPT-3.5 از مدل‌های زبان بزرگ ساخته شده است و با تکنیک‌های یادگیری تحت نظارت و تقویتی به خوبی تنظیم شده است.

ChatGPT از محتوای قبل از سال 2021 در سراسر وب استفاده می کند تا به خود بیاموزد چگونه به سؤالات پاسخ دهد، اما وقتی صحبت از موضوعات جدید و پرطرفدار می شود، مشکل دارد. می تو،د در مورد نحوه عملکرد فنی آن بیشتر بد،د این پست وبلاگ.

گوگل در مشکل است؟ همانطور که قبلاً گفتم، فکر نمی‌کنم گوگل مشکلی داشته باشد گزارش هایی از “کد قرمز” در گوگل از طریق چت بات مبتنی بر هوش مصنوعی. گوگل هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی پیشرفته ای دارد که احتمالاً می تواند دقیقاً همان کاری را انجام دهد که ChatGPT قبلاً انجام می دهد یا بهتر است. در واقع، شایعه شده است که گوگل نسخه خود به نام Apprentice Bard را شروع کرده است.

تیم اسپم گوگل گفت که روش هایی برای این کار دارند شناسایی و خنثی سازی AI سرقت شده انواع محتوای ،اشیده شده به علاوه، ما می د،م که تعداد زیادی وجود دارد ابزارهایی برای تشخیص محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی، بنابراین اگر هوش مصنوعی بتواند هوش مصنوعی را تشخیص دهد، نمی دانم چقدر کد قرمز است؟

چرا ما اهمیت می دهیم. هر ویژگی جستجوی جدید، به خصوص چت بات، می تواند رفتار جستجوگر را تغییر دهد. درک رفتار جستجوگر، و حضور در مکان‌هایی که مردم در جستجوی آن هستند، برای افزایش آگاهی، ترافیک و ،ب‌وکار برای شما و مشتریانتان مهم است.

این بسیار جدید است اما علاقه زیادی به این نوع هوش مصنوعی توسط موتورهای جستجو و بازاریابان وجود داشته است. من مطمئن هستم که همه ما با دقت این فضا را تماشا خواهیم کرد تا مطمئن شویم که به طور هوشمندانه آن را برای مشتریان و سهامداران استفاده می کنیم.


منبع: https://searchengineland.com/report-microsoft-bings-chatgpt-feature-to-be-faster-and-richer-with-gpt-4-392565