پنج نکته بهینه سازی ویدیو برای کمک به افزایش تبدیل صفحه فرود شما



خلاصه 30 ث،ه ای:

  • طبق مطالعات مختلف، ویدئوها به جذب بازدیدکنندگان صفحه شما کمک می‌کنند و همچنین باعث می‌شوند ارزش پیشنهادی شما را بهتر به خاطر بسپارند و به آنها در تصمیم‌گیری برای ،ید کمک کنند.
  • هنگام ایجاد ویدیوهای بازاریابی برای افزودن به صفحه فرود خود، آنها را کمتر از 2 دقیقه نگه دارید و آنها را به صورت برجسته در صفحه قرار دهید.
  • مطمئن شوید که CTAهای قانع کننده ای را در ویدیوی خود اضافه کنید تا اقدامی را انجام دهید
  • در حالی که ویدیوها می‌توانند تعاملات درون صفحه را افزایش دهند، می‌توانند صفحه شما را کاهش دهند (که ممکن است به رتبه‌بندی آن لطمه بزند)، بنابراین مطمئن شوید که ویدیوهای خود را با تنبلی بارگذاری می‌کنید و به Core Web Vitals خود توجه داشته باشید.
  • صفحه ویدیوی خود را بهینه کنید تا شانس آن را برای رتبه بندی در گوگل افزایش دهید و ترافیک و آگاهی از محصول ایجاد کنید

بازاریابی ویدئویی بیش از یک دهه است که در حال افزایش است. مصرف کنندگان بیشتر و بیشتر به تماشای محتوای ویدیویی در هر کجا که می روند عادت می کنند، چه در فیس بوک و چه در صفحه محصول.

که ممکن است انسان را به فکر وادار کند:

آیا در حال حاضر محتوای ویدیویی انتظار نمی رود؟

آیا نباید هر فرصتی که به دست می آوریم یک ویدیو تولید کنیم؟

با این حال، سوال واقعی این است: آیا ویدیوها یک محرک تبدیل خواهند بود یا یک قاتل تبدیلی?

بیایید دریابیم!

اول، چند آمار وسوسه انگیز…

مطالعات موردی و گزارش‌های زیادی وجود دارد که ادعا می‌کنند استفاده از یک ویدیو در صفحه فرود یک ایده عالی برای افزایش تبدیل است:

  • ویدیوهای چگونه محبوب ترین نوع ویدیو هستند. مطابق با گوگل به خودی خود، این محبوب ترین فرمت ویدیو است، حتی محبوب تر از موسیقی یا بازی.
  • بینندگان تمایل دارند یاد آوردن 95٪ از یک پیام پس از تماشای یک ویدیو، و تنها 10٪ پس از خواندن آن. علاوه بر این، ویدئوها قادر به افزایش 10-20٪ تبدیل ها هستند (مطالعات متفاوت در اینجا، بنابراین اعداد حتی می توانند بسیار بیشتر باشند).
  • مصرف‌کنندگان تمایل دارند به‌جای مطالعه درباره یک محصول، ویدیویی درباره آن تماشا کنند. فوربس اینسایت دریافت که 83 درصد از مردم ترجیح می دهند تماشای ویدیو تا خواندن متن
  • در یک بزرگتر نظرسنجی Animoto، تقریباً همه پاسخ دهندگان (96٪ از آنها) ویدیوها را هنگام تصمیم گیری ،ید آنلاین مفید دانستند.

اکنون، برخی از آمارهای فنی مهم…

1. هر چه یک ویدیو طول، تر باشد، میزان تعامل آن کمتر است

شما حدود 10 ث،ه فرصت دارید تا با یک کلیپ بازاریابی ویدیویی توجه بینندگان را به خود جلب کنید. مطابق با فیس بوک، افرادی که سه ث،ه اول یک ویدیو را تماشا می کنند حداقل ده ث،ه دیگر را تماشا می کنند، بنابراین پنجره بسیار تنگی در اینجا وجود دارد.

هنگامی که ویدیوی شما توانست توجه بینندگان را به خود جلب کند، آنها این کار را خواهند کرد احتمال دارد دو دقیقه دیگر درگیر شوید بعد از دو دقیقه نامزدی به شدت در حال کاهش است. بدیهی است که هر چه یک ویدیو جذاب تر باشد، افراد بیشتری تماشا خواهند کرد، اما از آنجایی که ما در مورد تعامل با یک صفحه فرود صحبت می کنیم، این در مورد ویدیوهای روایتی نیست که بتواند توجه بینندگان را برای 30 دقیقه یا بیشتر جلب کند.

که می شود گفت:

  • مطمئن شوید که 10 ث،ه اول ویدیوی شما توجه را به خود جلب می کند
  • سپس بیشتر از دو دقیقه وقت نگذارید تا اطمینان حاصل کنید که بازدیدکنندگان صفحه شما به جای احساس بی حوصلگی یا برع، درگیر شدن بیش از حد با ویدیوی شما، عملکرد دلخواه را در صفحه انجام می دهند.

میانگین-درگیری-در مقابل-طول-ویدئو

2. CTAهای درون ویدیویی کار می کنند!

بسیاری از ویدیوهای صفحه فرود که من دیده‌ام فاقد CTAهای درون ویدیویی هستند که مایه تاسف است زیرا یک ویدیو در صفحه فرود بخش بسیار ضروری در ا،ر سفرهای ،ید است. در واقع، یک فراخوان برای اقدام در یک ویدیو ممکن است راندن به اندازه 380٪ کلیک بیشتر برای یک صفحه فرود.

هدف کلی یک ویدیو در صفحه فرود، افزایش نرخ تبدیل است، بنابراین ویدیویی ایجاد کنید که به قیف فروش منتهی شود و دستورالعمل‌های دقیقی در مورد کارهای بعدی ارائه دهد.

CTAهای درون ویدیویی می‌توانند به شکل پیام‌های شفاهی (ی،ی راوی کاربران را تشویق می‌کند تا مراحل خاصی را دنبال کنند) و صفحه‌های پای، گرافیکی (صفحه پای، با یک فراخوان برای اقدام) باشند.

فراموش نکنید که ویدیوی شما همچنین ممکن است یک عامل ترافیک باشد (ی،ی افرادی از یوتیوب روی پیوند در توضیحات کلیک می کنند تا به صفحه فرود شما برسند) و همچنین کانال کشف (افراد آن ویدیو را در جای دیگری تماشا می کنند و از محصول شما آگاه می شوند) .

بنابراین مطمئن شوید که آن CTA ها می توانند مستقیماً بدون بازدید از سایت شما دنبال شوند، به ،وان مثال، در صورت امکان، شماره تلفنی برای تماس فوری ارائه دهید. در یک یادداشت مشابه، مطمئن شوید که عمل مورد نظر می تواند در هر زم، بدون دخالت مستقیم تیم شما انجام شود. فناوری ارتباطی هوشمند مبتنی بر هوش مصنوعی را راه‌اندازی کنید که می‌تواند در ساعات غیرفعال، مثلاً با سرنخ‌هایتان درگیر شود تلفن گویا یا چت ربات ها.

3. قرار دادن ویدیو اهمیت دارد

قرار دادن ویدیو هرگز چیزی نیست که به سادگی از آن گرفته شود. در اینجا هیچ تاکتیک واحدی وجود ندارد، زیرا هیچ محصول یا صفحه ای ی،ان نیست. A/B طرح‌بندی‌های مختلف را تست کنید و سپس بیشتر آزمایش کنید.

از دیدگاه سئو، گوگل توصیه می کند استفاده از یک ویدیو به صورت برجسته در یک صفحه برای ایند، ، آن و به طور بالقوه تولید قطعه های غنی از ویدیو.

ویدیوهای برجسته می تواند تقویت کند مشارکت 50 درصدی علاوه بر این، تکرار شونده یک ویدیو در چرخ فلک تصویر محصول و سپس پایین تر در صفحه می تواند عملکرد یک صفحه را بهبود بخشد.

CrateBarrel

اگر سایت شما بر روی وردپرس اجرا می شود، چند تم وجود دارد که صفحات فرود ویدیو از قبل کدگذاری شده است. من چند مورد عالی در این مورد پیدا کرده ام فهرست، پس زم، که فرصت دارید آن را بررسی کنید.

4. ویدئوها می توانند سرعت صفحه شما را کاهش دهند

جاسازی هر گونه محتوای شخص ثالث، از جمله ویدیوها، سرعت صفحه را کاهش می دهد و امتیاز Core Web Vitals شما را کاهش می دهد. این به ،ه خود می تواند به رتبه بندی صفحه شما آسیب برساند زیرا Core Web Vitals سیگنال های رتبه بندی رسمی هستند. به ،وان نمونه، در اینجا نمرات قبل از جاسازی یک ویدیو آمده است:

ویدیوی جاسازی شده

و اینجا همان صفحه است اما با یک ویدیو جاسازی شده:

embedded-video-2

بسته به سیستم مدیریت محتوای شما، ممکن است راه حل های مختلفی برای سهولت این مرحله وجود داشته باشد. اینجاست راه حل برای وردپرس (که همچنین خواهد شد کمک به سرعت بخشیدن کل سایت شما، نه فقط آن صفحه فرود خاص)، و در اینجا یک آموزش برای S،pify. Wix ادعاها برای مدیریت تنبلی ویدیو برای شما. اگر از CMS جایگزین استفاده می کنید، با CMS فعلی خود چک کنید.

5. رتبه ویدیوها!

هر کجا که ویدیوی خود را میزب، می کنید (یوتیوب، ویستیا یا موارد دیگر)، اصول اولیه را فراموش نکنید: از کلمات کلیدی خود در برجسته ترین مکان ها (،وان، توضیحات، نام فایل و غیره) استفاده کنید. به یاد داشته باشید: ویدیوها رتبه فوق‌العاده خوبی دارند و در واقع می‌توانند افراد بیشتری را به سایت شما هدایت کنند و آگاهی ایجاد کنند، نه تنها به افزایش تبدیل کمک کنند.

بهینه سازی صفحه ویدیو تفاوت چند، با هر فرآیند بهینه سازی محتوا ندارد: شما نیاز به محتوای مرتبط و مفید اطراف ویدیوی شما همچنین می تو،د چک لیست بهینه سازی یوتیوب من را بررسی کنید تا ویدیوهای خود را در رتبه بالاتری قرار دهید:

چگونه رتبه-ویدیوی خود را بالاتر ببریم

بنابراین، آیا باید شروع به پخش ویدیو کنید؟

تولید فیلم ها می تواند بسیار گران و زمان بر باشد. اگر شما یک سازمان متمرکز بر تبدیل هستید، ایجاد آنها برای توجیه آنها دشوار است.

آنچه واقعاً به آن می‌رسد، فهرست فرضیه‌های تبدیل شماست. هر تیم رشد و تیم بهینه سازی تبدیل باید یک لیست در حال اجرا از فرضیه ها برای آزمایش داشته باشد. هر فرضیه باید (حداقل) بر اساس:

  • تست سهولت (یا سختی).
  • هزینه تست. ساعات برنامه‌نویس، هزینه‌های تولید ویدئو، هزینه‌های طراح را در نظر بگیرید.
  • پاداش بالقوه. چقدر انتظار دارید که این فرضیه خاص سوزن را حرکت دهد و چرا؟

با ایجاد فهرستی که فرضیه‌های شما را رتبه‌بندی می‌کند، می‌تو،د قضاوت بهتری در مورد اینکه چه آزمایش‌هایی را فوراً اجرا کنید و چه آزمایش‌هایی را باید در پشت سر بگذارید، قضاوت کنید.

ممکن است داده‌های قابل توجهی (کیفی و/یا کمی) داشته باشید که نشان می‌دهد ایجاد ویدیوها بازده سرمایه‌گذاری زیادی را ایجاد می‌کند. اگر اینطور است، نترسید – کلاه کارگردان خود را به سر کنید و شروع به پخش ویدیو کنید!

یادداشت جانبی: سیستمی که برای فهرست فرضیه خود ایجاد می کنید به احتمال زیاد نیاز به بهبود مستمر و دستکاری برای درست ، آن دارد. نکته مهم این است که اگر این کار را نکرده اید، همین الان شروع کنید. همانطور که تست ها را اجرا می کنید، متوجه خواهید شد که چه معیارها یا عوامل رتبه بندی دیگری به شما کمک می کند تا برای انتخاب تست هایی که باید اجرا کنید تصمیم بهتری بگیرید. فقط مطمئن شوید که سیستم خود را با توجه به یافته های جدید خود به طور مکرر بهبود دهید.

آیا شما به آن احساس می کنید؟

استفاده از ویدئوها برای افزایش تبدیل، یکی دیگر از مح،ه‌های ریسک در مقابل پاداش است. جنبه مثبت می تواند بسیار زیاد باشد، بنابراین از این تکنیک افزایش تبدیل اجتناب نکنید.


آن اسمارتی بنیانگذار Viral Content Bee، مدیر برند و انجمن در نینجاهای بازاریابی اینترنتی است. او را می توان در توییتر @seosmarty پیدا کرد.

در خبرنامه دیده بان موتور جستجو مش، شوید برای بینش در مورد SEO، چشم انداز جستجو، بازاریابی جستجو، بازاریابی دیجیتال، رهبری، پاد،ت ها و موارد دیگر.

به گفتگو با ما بپیوندید لینکدین و توییتر.




منبع: https://www.searchenginewatch.com/2023/02/23/five-video-optimization-tips-to-help-boost-your-landing-page-conversions/