چرا تیم فروش شما اکنون به فعال سازی فروش نیاز دارد؟



احتمالاً اصطلاح «فعال سازی فروش» را شنیده اید، اما واقعاً به چه م،است و چرا برای تیم فروش شما مهم است؟

در هسته خود، توانمندسازی فروش، فرآیند تج، فروشندگان به دانش، ابزار و منابعی است که برای موفقیت نیاز دارند.

از طریق فعال‌سازی فروش، تلاش‌های فروش و بازاریابی را متحد می‌کنید، آموزش و مربیگری ارائه می‌دهید، به بینش‌های رقبا پاسخ می‌دهید و از فناوری برای ایجاد پیام‌های ثابت و بهبود کارایی استفاده می‌کنید.

در این پست وبلاگ، بررسی خواهیم کرد که چرا تیم فروش شما اکنون به فعال سازی فروش نیاز دارد و چگونه می تواند به شما در دستیابی به اه، فروش کمک کند.

چرا فعال سازی فروش مهم است؟

فعال سازی فروش می تواند تیم های فروش ضعیف یا متوسط ​​را به ارتفاعات جدیدی از موفقیت برساند. در اینجا چگونه است.

بازاریابی و فروش برای رسیدن به اه، متحد می شوند

تیم های فروش و بازاریابی رابطه بسیار پیچیده ای دارند. آیا به دلیل اینکه سرنخ های تولید شده توسط بازاریابی به اندازه کافی خوب نیستند، یا به این دلیل که فروش به اندازه کافی پیگیری نمی شود، فروش کافی نداریم؟

لازم نیست اینطور باشد. هنگامی که فعال سازی فروش در کانون توجه قرار می گیرد، تیم بازاریابی و رهبران فروش شما با یکدیگر همکاری می کنند تا اطلاعات را به اشتراک بگذارند و اطمینان حاصل کنند که نمایندگان فروش منابع لازم برای بستن معاملات بیشتر را دارند.

رهبران فروش سوالاتی را که بارها و بارها در تماس‌های فروش می‌شنوند به اشتراک می‌گذارند تا بازاریابان بتوانند قبل از برنامه‌ریزی تماس فروش، محتوایی برای رسیدگی به این مسائل ایجاد کنند. و آنها می توانند مخالفت هایی را که نمایندگان فروش باید بر آنها غلبه کنند تا فروش را انجام دهند، به اشتراک بگذارند، به ویژه زم، که رقبای درگیر هستند، که می تواند به محتوای عمومی نیز تبدیل شود.

بازاریابی می تواند با ایجاد پست های وبلاگ، سوالات متداول، تابلوهای فروش، بینش رقبا و فروش کتاب بازی یا “Battlecards” که در هنگام تماس های فروش به ،وان راهنما عمل می کنند. Battlecards باید شامل اطلاعاتی در مورد دلیل برنده شدن شما در مقایسه با رقابت، نحوه غلبه بر مخالفت‌های رایج، مقایسه ویژگی‌های رقیب و هر چیز دیگری باشد که تیم فروش شما ممکن است در طول یک دمو یا تماس فروش به آن اشاره کند.

راندمان فروش بیشتر و ورود سریعتر

تمام همکاری بین تیم های بازاریابی و فروش تنها زم، واقعا مفید می شود که یک م،ن مش، برای مواد بازاریابی به روز و بینش رقبا وجود داشته باشد که تیم فروش واقعاً از آن استفاده خواهد کرد.

یادداشت های ،بناک روی م،تورها و اسناد Word قدیمی به حساب نمی آیند. می‌تو،د از چیزی مانند Dropbox یا حتی Google Drive برای دسترسی به آ،ین نسخه مواد فروش استفاده کنید، فقط مطمئن شوید که هنگام به‌روزرس، به افراد یادآوری کنید تا همیشه با جدیدترین نسخه کار کنند.

در حالت ایده‌آل، تیم فروش شما می‌تواند به هر چیزی که برای بستن یک معامله نیاز دارد، مستقیماً در سیستم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) دسترسی داشته باشد. مدرن ترین قابلیت فروش و پلتفرم های هوش رقابتی این را به نوعی فعال کنید و با کنترل نسخه خوب، همه همیشه بینش های به روز مورد نیاز خود را دارند.

این به‌روزرس،‌های دستی و آشفتگی احتمالی وجود نسخه‌های مختلف یک سند را از بین می‌برد، که به شما امکان می‌دهد به جای انجام وظایف اداری، بر فروش تمرکز کنید. نتیجه افزایش کارایی، کاهش سربار، پیام‌رس، مداوم، آماده‌سازی سریع‌تر تماس و زمان بیشتری برای بستن قراردادها است.

وقتی پیام‌رس، ثابت باشد و کتاب بازی برای تماس‌های فروش روشن باشد، ورود سریع‌تر و مقیاس‌پذیرتر است و همه نمایندگان فروش شما آنچه را که برای موفقیت نیاز دارند، دارند.

تعاملات سازگارتر و مؤثرتر با مشتریان بالقوه

آنچه در ارتباط با مشتریان، غلبه بر مخالفت‌ها، و قرار دادن محصول شما به ،وان بهترین انتخاب مؤثر است، نباید در مغز بهترین و با سابقه‌ترین نمایندگان شما حبس شود.

هنگامی که “آنچه کار می کند” به آسان برای دنبال ، تقطیر کارت های نبرد و با آموزش های فروش تقویت شده است، همه اعضای تیم فروش می توانند با اطمینان تجربه پیش فروش ثابتی را ارائه دهند که معاملات بیشتری را که باید برنده شوید بسته می کند.

فروش متقابل و گرانفروشی

پیاده‌سازی استراتژی‌های فعال‌سازی فروش مزایای فوری را به همراه دارد، اما همچنین تیم‌های فروش را برای فروش متقابل، فروش مجدد، و فروش مجدد به مشتریان فعلی تج، می‌کند.

با تصمیم گیری مبتنی بر داده در هسته خود، فعال سازی فروش، کل فرآیند فروش را بهینه می کند و زمینه را برای موفقیت فروش بهینه از ابتدا تا انتها فراهم می کند.

چگونه می توانم تیم فروش خود را فعال کنم؟

برخی از اصول اولیه عبارتند از:

ارائه دسترسی سریع به محتوای کلیدی

در حالت ایده‌آل، محتوای فعال‌سازی را در محیطی به اشتراک می‌گذارید که به ،وان یک م،ن متمرکز برای همه محتواها و ابزارهای مرتبط با فروش عمل می‌کند، که به طور یکپارچه با ابزارهای دیگری که قبلاً استفاده می‌کنید (Salesforce، HubS، و غیره) یکپارچه می‌شود.

آموزش و مربیگری مستمر

با ارائه آموزش و ارتباط مستمر که پیام رس،، رسیدگی به اعتراض و بینش رقبا را پوشش می دهد، موفقیت را به ارمغان بیاورید.

فناوری اهرم

استفاده از پشته فناوری من، می تواند تلاش های فروش را افزایش دهد. برای اطمینان از هماهنگی یکپارچه و افزایش پتانسیل فروش خود، هماهنگی با فناوری تیم بازاریابی را در نظر بگیرید.

مثلا، دایره CI، یک محصول DevOps است که تغییرات را برای تیم های نرم افزاری مدیریت می کند تا تیم های نرم افزاری بتوانند سریعتر نوآوری کنند. آنها با Kompyte برای مدیریت هوش رقابتی و نظارت بر بینش در زمان واقعی همکاری ،د و اکنون از این بینش ها برای هدایت موفقیت آمیز مکالمات با مشتریان احتمالی و مشتریان برای بهبود نتایج خود استفاده می کنند.

استراتژی‌ها و مثال‌های فعال‌سازی فروش در دنیای واقعی

تاثیرگذار، پیشرو در نرم افزار تعامل با مشتری، برای بهبود فروش با Kompyte شریک شد.

در ابتدا، آنها با اطلاعات بیش از حد رقبا دست و پنجه نرم ،د و منبع اصلی حقیقت نداشتند، که به ناچار منجر به پیام‌ها و نتایج متناقض می‌شود. با این حال، با ابزار کاملاً بارگذاری شده و خودکار CI Kompyte، آنها توانستند Battlecardهایی را راه‌اندازی کنند که برای نمایندگان فروش در ابزارهایی که قبلاً در تماس‌های فروش استفاده می‌،د در دسترس است.

نتیجه یک کتابخانه گسترده از بینش های رقابتی بهتر و قابل دسترس تر بود که تیم فروش در واقع از آن استفاده می کند. با این تحلیل برد/باخت جدید و جامع، آنها اکنون می توانند رقبا را در گرد و غبار رها کنند.

چه ،ی مسئول فعال سازی فروش است؟

شرکت ها معمولاً یک رهبر فروش، PMM (مدیر بازاریابی محصول) یا یک مدیر توانمند فروش اختصاصی را برای مدیریت برنامه فعال سازی فروش تعیین می کنند.

آنها اطمینان حاصل می کنند که تیم های فروش به منابع، ابزارها و آموزش های لازم برای دستیابی به اه، فروش خود دسترسی دارند و موفقیت ابتکارات توانمندسازی فروش را هدایت می کنند.

از جمله مسئولیت‌های آن‌ها، همسو ، تلاش‌های فروش و بازاریابی، ایجاد یک م،ن متمرکز برای محتوای فروش، مربیگری، و آموزش نمایندگان فروش، و ارزیابی و بهبود مستمر برنامه‌ی فعال‌سازی فروش است.

غذای آماده

فعال سازی فروش یک جنبه حیاتی از یک استراتژی فروش موفق است. با منابع، آموزش و فناوری من،، یک برنامه فعال‌سازی فروش می‌تواند به تیم‌های فروش کمک کند تا معاملات بیشتری را ببندند، ارتباطات را بهبود بخشند و فرآیند فروش را ساده‌تر کنند.

با اجرای بهترین شیوه ها و استفاده درست ابزار، می تو،د به تیم فروش خود کمک کنید تا به پتانسیل کامل خود برسد و به اه، خود دست یابد.


منبع: https://www.semrush.com/blog/sales-enablement