چشم انداز محصول رتبه بندی SE برای سال 2023



وبلاگ / اخبار رتبه بندی SE / دستاوردهای سال 2022 و چشم انداز محصول در رتبه بندی SE برای سال 2023

سال 2022 یکی از چالش برانگیزترین سال ها برای تیم رتبه بندی SE بود، اما همچنین یکی از پربارترین سال ها بود. ما اه، بلندپروازانه ای در نظر گرفتیم و بدون توجه به هر چیزی به آنها پایبند بودیم. این به 7 (!) انتشار ابزار، گسترش پایگاه داده کلیدواژه اصلی برای پوشش کل جهان، و ادغام های متقابل ابزار جدید برای جریان کاربر بهتر ترجمه شده است.

نتایج رتبه بندی SE در سال 2022

با تمام انتشار ابزار و گسترش پایگاه داده که در سال 2022 انجام دادیم، اکنون شما واقعاً هستید می توان تقریباً هر ابتکار SEO را در ا،یستم رتبه بندی SE انجام دهید. این گسترش در آرزوهای شما که به طور سنتی در ماه دسامبر جمع آوری کردیم، منع، شده است.

قبلاً، از ما خواسته بودید که یک ابزار محتوا به پلتفرم اضافه کنیم یا یک مجموعه بازاریابی محلی توسعه دهیم (اگر در آزمایش بتا شرکت نکردید، کمی صبر کنید—نسخه عمومی تقریباً به پایان رسیده است!) امسال، ا،ر موارد شما درخواست ارتقاءهای مختلف ابزارهای موجود ما را داشتید.

بنابراین، در اینجا قط،امه 2023 ما است: هیچ نسخه بزرگ و جسورانه ای انتظار نمی رود، اما ما قول می دهیم که شما ناامید نخواهید شد!

در سال 2023، تیم رتبه‌بندی SE تمرکز خود را به اصلاح ابزارهای موجود و ارائه بینش‌ها و تجربیات کاربر بهتر تغییر خواهد داد.

گسترش بیشتر پایگاه داده کلمات کلیدی و کیفیت داده های درجه یک

داده های با کیفیت سنگ بنای هر استراتژی سئو و یکی از بزرگترین چالش های نرم افزار سئو است. ماه گذشته، ما یک پست وبلاگ منتشر کردیم که عملیات پشت صحنه جمع آوری و پردازش داده ها توسط تیم رتبه بندی SE را توضیح می داد.

در سال 2023، الگوریتم‌های پردازش داده‌های خود را بیشتر بهبود خواهیم داد تا مقادیر دقیق‌تری را در مورد حجم جستجوی کلمه کلیدی، دشواری کلمه کلیدی و برآورد ترافیک ارائه کنیم.

همچنین یک معیار جدید به ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی و تحقیقات رقابتی اضافه خواهیم کرد—هدف جستجو. دیگر نیازی به مطالعه دقیق SERP ندارید تا تصمیم بگیرید که آیا هدف جستجوی کلمه کلیدی با اه، شما مطابقت دارد یا خیر.

در نهایت، ما به گسترش پایگاه‌های اطلاعاتی خود ادامه می‌دهیم تا مشتریان ما از سراسر جهان – که در صنایع مختلف کار می‌کنند – بتوانند فرصت‌های بیشتری برای کلمات کلیدی پیدا کنند.

تنظیمات اصلی UX

ارائه یک تجربه کاربری بی عیب و نقص همیشه اولویت اصلی ما بوده است. ما به طور سیستماتیک تنظیمات UX کوچکتر و بزرگتر را بر اساس بازخورد مداوم شما به پلتفرم اضافه می کنیم.

همیشه جا برای بهبود وجود دارد، بنابراین در سال 2023 رابط کاربری SE Ranking را بهینه سازی خواهیم کرد تا آن را تا حد امکان بصری و کاربرپسند کنیم.

انتظار می‌رود گزینه‌های فیلتر پیشرفته‌تر، فرصت‌های سفارشی‌سازی اضافی و حتی ادغام‌های متقابل ابزار بیشتری را مشاهده کنید تا بتو،د بین ابزارها حرکت کنید و داده‌های تحلیل شده را با یک کلیک انتقال دهید.

به اشتراک گذاری یکپارچه داده بین کاربران

بسیاری از شما به رتبه‌بندی SE به دلیل کار تیمی و قابلیت‌های گزارش نامحدود آن اهمیت می‌دهید. در سال 2023 حتی بهتر خواهد شد. ما بخش های جدیدی را به سازنده گزارش اضافه خواهیم کرد و مجموعه داده های بیشتری را از طریق پیوند مهمان قابل اشتراک گذاری خواهیم بود. همچنین تنظیمات اشتراک‌گذاری داده‌های دقیق‌تری را برای حساب‌های فرعی پیاده‌سازی می‌کنیم تا اعضای تیم شما بتوانند کارآمدتر همکاری کنند.

انتشار طول، مدت از ابزار بازاریابی محلی

بازاریابی محلی یکی از ابزارهای درخواستی ما بود، و در ماه نوامبر، ،، از شما که در لیست انتظار هستید، می‌تو،د آن را آزمایش بتا کنید. ما بازخورد شما را جمع‌آوری کرده‌ایم، و چند ماه دیگر طول می‌کشد تا ابزار را بررسی کنیم و بازاریابی محلی را به کل جامعه رتبه‌بندی SE ارائه کنیم.

به زودی، همه کاربر، که با مشاغل محلی کار می کنند قادر خواهند بود:

  • رتبه بندی محلی آنها را دنبال کنید.
  • پروفایل های GMB را مدیریت کنید
  • حضور شرکت خود را در لیست های محلی ارزیابی کنید.
  • بر اساس نظرات مشتری، بینش های مبتنی بر هوش مصنوعی را در مورد نقاط دردناک مشتری دریافت کنید.
  • استنادات برند را رصد کنید و نظرات مشتریان را مدیریت کنید.
  • مراقب NAP آنها باشید.
ابزار بازاریابی محلی

AI Content Generator، افزونه Google Docs، و دیگر ویژگی‌های محتوای تغییردهنده بازی

ابزار بازاریابی محتوا با استقبال بسیار گرم شما روبرو شد، که واقعاً الهام بخش ادامه کار بود. اگر در سال 2022 شروع به تولید محتوا با رتبه بندی SE کرده اید، خبرهای هیجان انگیزی برای شما داریم. ما در طول سال 2023 بسیاری از ویژگی‌های پیشرفته را به این ابزار اضافه خواهیم کرد، که ایجاد محتوای با کیفیت را برای شما آسان‌تر می‌کند.

در حال حاضر، می‌تو،د از AI-Writer ما برای بازنویسی جملات هر زمان که احساس می‌کنید استفاده کنید. در سال 2023، ما همچنین یک تولید کننده محتوای AI قدرتمند را به مجموعه اضافه خواهیم کرد که می تواند یک مقاله کامل را از ابتدا ایجاد کند—شما فقط باید آن را از همانجا صیقل داده و بهینه کنید.

برای آن دسته از شما که ترجیح می دهید قطعات محتوا را در Google Docs بنویسید، به لطف افزونه ما می تو،د این کار را انجام دهید.

تغییر برنامه اندروید

آ،ین نکته در چک لیست 2023 ما، به روز رس، اصلی برنامه اندروید است. پیش از این، بخش‌های جدید تحقیقات کلمات کلیدی و رقبا را به برنامه IOS اضافه کردیم. آنها به کاربران در یافتن فرصت های جدید کلمه کلیدی و در تجزیه و تحلیل رتبه بندی سایت های رقیب برای کلمات کلیدی هدف شما کمک می کنند. برنامه iOS همچنین دارای قابلیت های مرتب سازی و گروه بندی کلمات کلیدی پیشرفته تری است.

در سال 2023، ما همان ویژگی‌ها را به برنامه اندروید خود اضافه می‌کنیم تا همه کاربران رتبه‌بندی SE همیشه بتوانند عملکرد پروژه‌های خود را پیگیری کنند و همچنین وظایف اصلی SEO را در هر کجا – مستقیماً از دستگاه تلفن همراه خود – حل کنند.

برگه ها را در صفحه جدید ما نگه دارید و بپیوندید انجمن رتبه بندی SE بنابراین شما هیچ یک از به روز رس، های آینده ما را از دست ندهید. توجه داشته باشید که اعضای انجمن ما این فرصت را دارند که ویژگی‌های جدید را قبل از اینکه به طور کلی در دسترس قرار گیرند، آزمایش بتا کنند.


در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید که از کدام یک از ویژگی های جدید ما بیشتر هیجان زده هستید. اگر محبوب ترین ویژگی های شما در لیست ما نیست، نظر خود را نیز بنویسید.

ما امیدواریم که سال 2023 مانند سال 2022 برای تیم ما مفید باشد. همچنین امیدواریم که برای همه ما بهتر باشد. از کل تیم رتبه بندی SE، از اینکه همراه ما بودید سپاسگزاریم. اگر هنوز از رتبه بندی SE استفاده نمی کنید، می تو،د آن را به صورت رایگان آزمایش کنید.

سوتلانا رئیس محتوا در رتبه بندی SE است. علایق او در بازاریابی دیجیتال، سئو و ترجمه است. او به طور مرتب تخصص خود را در وبلاگ رتبه بندی SE و در رسانه های مختلف بازاریابی به اشتراک می گذارد. سوتلانا معتقد است که مفاهیم پیچیده را می توان با کلمات ساده توضیح داد و عاشق خلق داستان های همه جانبه است. سوتلانا بیشتر ساعات عصر خود را صرف یادگیری زبان های جدید، برنامه ریزی سفرهای خاطره انگیز و نوازش گربه خود می کند.


منبع: https://seranking.com/blog/seranking-plans-for-2023/