چگونه از ابزارهای هوش مصنوعی هنگام کار با کلمات کلیدی استفاده کنیم؟



آناستازیا سوتولا
جولیا زاداچنکووا

بازاریاب محصول در Serpstat

بهینه سازی محتوا اغلب شامل کارهای معمولی مانند کار با کلمات کلیدی است. به تازگی چندین ابزار جدید برای کار با محتوا در هوش مصنوعی ارائه کرده ایم. ابزار Keyword Patterns از جمله آنهاست. چه کاری می تواند انجام دهد و چگونه برای سئو، متخصصان محتوا و بازاریابان مفید خواهد بود؟ بیا یک نگاهی بیندازیم.

اما ابتدا اجازه دهید شرایط را مرور کنیم.

تفاوت بین کلمات کلیدی و پرس و جوهای جستجو چیست؟

کلمات کلیدی و عبارت های جستجو اغلب اشتباه گرفته می شوند، قابل درک است، اما بیایید نگاهی دقیق تر بیندازیم.

پرس و جوهای جستجو کلمات یا عباراتی هستند که کاربران برای یافتن اطلاعات خاص در موتور جستجو وارد می کنند.

کلید واژه ها کلمات و عباراتی هستند که در حین بهینه سازی به متن اضافه می شوند. کلمات کلیدی می توانند با پرس و جوهای جستجو منطبق باشند، اما آنها عمدتا متفاوت هستند.

به مثال زیر دقت کنید. در سمت چپ نمونه هایی از کلمات کلیدی و در سمت راست عبارت های جستجو هستند. عبارت‌های جستجو مختصرتر هستند و ممکن است حاوی اشتباهات املایی باشند. اغلب پرس و جوها مانند راه حلی برای یک مشکل به نظر نمی رسند (“چراغ باغ وحش”)، بلکه شبیه کاری است که فرد می خواهد انجام دهد (“ساندویچ های سفارشی”).

انواع پرس و جوهای جستجو

پرس و جوهای جستجو از نظر هدف، ی،ی هدفی که پرس و جو برای آن وارد می شود، متفاوت است. انواع اصلی پرس و جوهای جستجو عبارتند از:

  • ناوبری – پرس و جوهایی که به منظور یافتن اطلاعات کلی در مورد یک کالا یا نام تجاری وارد می شوند. به ،وان مثال: “مزدا”، “نیروگاه های خورشیدی”.
  • معامله ای – پرس و جوهایی که به منظور ،ید محصول یا سفارش خدمات وارد می شوند. به ،وان مثال: “،ید مزدا”، “سفارش نیروگاه های خورشیدی”.
  • مناطلاعاتی – پرس و جوهایی که هدفشان حل یک مشکل کاربردی خاص است. به ،وان مثال: “تعمیر موتور مزدا”، “نحوه نصب نیروگاه های خورشیدی”.

چگونه با ابزار Serpstat کلمات کلیدی را پیدا کنیم؟

یافتن انواع کلمات کلیدی و افزودن آنها به سایت شما به دلایل زیادی مهم است:

  • مخاطبان خود را گسترش دهید و پوشش خود را افزایش دهید.
    • دریافت ترافیک بیشتر؛
    • دسته بندی های جدید را برای مشاغل خاص پیدا کنید.

    عبارت جستجوی اصلی را که می خواهیم صفحه را برای آن بهینه کنیم، وارد کنید. به ،وان مثال، بیایید کلمه “مزدا” را در نظر بگیریم و به همه تغییرات کلیدواژه نگاه کنیم.

    تحقیق کلمات کلیدی در Serpstatانتخاب کلمه کلیدی در Serpstat

    مثال زیر 60 هزار نتیجه را نشان می دهد. بر اساس حجم، هزینه یا سایر معیارها فیلتر کنید تا فهرست را محدود کنید و عبارات را همانطور که در تصویر نشان داده شده است برای انتقال سریع به گزارش بعدی کپی کنید.

    چگونه کلمات کلیدی را پیدا کنیم و چگونه با آنها کار کنیم؟ بیایید با انتخاب عبارت های جستجو شروع کنیم. ابتدا به سراغ ابزار تحقیق کلمات کلیدی می رویم.

    اکنون به ال،ای کلمات کلیدی بروید. توجه داریم که این ابزار مبتنی بر هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی است، به این م،ی که نتیجه تا حد امکان طبیعی خواهد بود.

    ال،ای کلیدواژه ابزار Serpstat

    همین حالا ال،ای کلمات کلیدی و ابزارهای دیگر را امتحان کنید.

    ابزار Serpstat را به مدت 7 روز به صورت رایگان تست کنید و خودتان مزایای آن را ببینید! با کلمات کلیدی در زمان انجام وظایف خود صرفه جویی کنید، ایده های بیشتری برای بهینه سازی محتوا دریافت کنید و به هوش مصنوعی اجازه دهید ،وان، توضیحات و مقاله ایجاد کند.

    فعال ، دوره آزمایشی

    کلمات کلیدی جمع آوری شده را در پنجره وارد کرده و روی Run کلیک کنید.

    ال،ای کلمات کلیدی در هوش مصنوعی

    نتایج به صورت زیر نمایش داده خواهد شد:

    نتایج ال،ای کلمات کلیدی

    این ابزار کلمات اصلی الگو و تغییرات کلمه کلیدی را نشان می دهد که می تواند در جایی که فضای پایین است جایگزین شود تا بر،ب ها، فیلترها، دسته های محصول و غیره ایجاد شود. تمام اطلاعات برای صادرات در قالب CSV در دسترس هستند.

    چگونه از ابزار استفاده کنیم؟ کجا مفید خواهد بود؟

    ما شما را محدود نخواهیم کرد، زیرا موارد استفاده زیادی برای کارهای کاملاً متفاوت وجود دارد، و در اینجا چند گزینه برای استفاده از ال،ای کلمات کلیدی وجود دارد:

    • کار با مجموعه کلمات کلیدی رقبا. لیست کلمات کلیدی رقبا را جمع آوری کنید و پرس و جوهای هر رقیب را به ال،ای کلمات کلیدی اضافه کنید. با استفاده از انواع کلمات و انواع مختلف، می تو،د مجموعه کلمات کلیدی وب سایت خود را گسترش دهید. حتی اگر چنین پرس و جوهای جستجو دارای حداقل حجم باشند، ترافیک بیشتری را به همراه خواهند داشت.
    • ایده های بیشتر برای ساختار وب سایت. به ،وان مثال، با ابزار ال،ای کلیدواژه، می‌تو،د گزینه‌های بیشتری برای دسته‌های محصولات پیدا کنید و آنها را به درستی ساختار دهید.
    • گزینه های بیشتر برای صفحات فیلترها و بر،ب ها. اینجا هم همین منطق کار می کند. ابزار الگوی کلمه کلیدی تغییرات احتمالی بیشتری و اصل تشکیل صفحات با بر،ب ها را نشان می دهد.
    • ایده های اضافی برای طرح محتوا. اگر پرس و جوهای جستجوی زیادی از نظر ساختار مشابه وجود داشته باشد، می تو،د تنوع بیشتری از این پرس و جوها را بیابید.
    • تغییرات متا تگ ها. با ال،ای کلمات کلیدی، می تو،د تغییراتی را برای ایجاد متا تگ انتخاب کنید.

    سایر ابزارهای Serpstat برای کار با محتوا

    علاوه بر ال،ای کلمات کلیدی، 11 ابزار دیگر بر اساس یادگیری ماشین و هوش مصنوعی وجود دارد. کارهایی مانند انتشار مقاله، ایجاد تبلیغات، بازنویسی یا بررسی اشتباهات تایپی چند دقیقه طول می کشد. ابزارها به چندین زبان موجود هستند، برای لیست کامل به لینک مراجعه کنید.

    • تولید ،وان. این ابزار یک ،وان را بر اساس عبارت‌های جستجوی مرتبط در یک متن ایجاد می‌کند. با استفاده از این ابزار، تولید بر،بی که برای تبلیغ موثر باشد، بسیار ساده تر است.
    • تولید توضیحات. این ابزار یک توصیف درست را ایجاد می کند که برای پرس و جوهای مرتبط صفحه بهینه شده است. فقط روی ایجاد توضیحات تمرکز نکنید، می‌تو،د از متن برای توصیف دسته‌های محصول نیز استفاده کنید، به ،وان مثال.
    • بازنویسی. ترجمه به شما امکان می دهد چندین نسخه از یک متن را ایجاد کنید یا به سرعت منحصر به فرد بودن یک متن موجود را بهبود بخشید. متن های خود یا رقبای خود را در چند ث،ه تغییر دهید.
    • گرامر و املا. این ابزار متن شما را برای اشتباهات گرامری و املایی بررسی می کند. برای انتشار محتوای با کیفیت مطمئن شوید که در متن شما اشتباهی وجود ندارد.
    • تولید مقاله. این ابزار یک مقاله کامل را بر اساس ،وان پیشنهادی ایجاد می کند. مقاله شامل متن ساختاریافته با مقدمه برجسته، زیر،وان و نتیجه است.
    • است،اج کلمات کلیدی. فهرستی از کلمات کلیدی مرتبط با متن را است،اج کنید. تنظیم من، ترین تنظیمات برای است،اج کلمات کلیدی از متن ارسالی.
    • کوله باری از کلمات. این ابزار کلمات و عباراتی را که اغلب در متن استفاده می شود است،اج می کند. سطح ارسال هر،مه یا بالع، را بررسی کنید، کدام عبارت در متن کافی نیست.
    • سازنده مقاله. یک مقاله گام به گام ایجاد کنید: ابتدا ،و، بر اساس کلمات کلیدی، سپس طرح کلی مقاله و سپس پاراگراف های جداگانه. در صورت ،وم ویرایش کنید یا مراحل غیر ضروری را رد کنید.
    • تولید سوالات متداول. یک بلوک از سوالات متداول را بر اساس عبارت جستجوی اصلی ایجاد کنید. از آن برای ایجاد یک بلوک ساختاریافته و رسیدن به بالای نتایج جستجو استفاده کنید.
    • بررسی کننده سرقت ادبی. منحصر به فرد بودن متن را بررسی کنید و وجود سرقت ادبی در آن را تشخیص دهید. این ابزار نشان می دهد که درصد متن از منابع موجود بدون هیچ تغییری گرفته شده است. درصد منحصر به فرد بودن یکی از پارامترهای تحلیل سئو متون است.
    • تولید تبلیغات. بر اساس کلمات کلیدی وارد شده، ،وان و توضیحاتی برای آگهی ایجاد کنید. بلافاصله در زیر آگهی ایجاد شده لیستی از تبلیغات مشابه در پایگاه داده Serpstat وجود دارد.

    نتیجه

    خودکار ، کارهای روزمره با کلمات کلیدی و محتوا نه تنها زمان را آزاد می کند، بلکه کارایی را نیز افزایش می دهد و به شما کمک می کند راه حل های خارج از جعبه را پیدا کنید تا از رقبا پیشی بگیرید. و ابزارهای یادگیری ماشینی مزیت شما در رقابت بازاریابی خواهد بود. در زمان تولید محتوا و در یافتن کپی رایترها صرفه جویی کنید!

    1.

    نظر نویسندگان پست مهمان ممکن است با نظر کادر تحریریه و متخصصان Serpstat مطابقت نداشته باشد.

    خطایی پیدا کردید؟ آن را انتخاب کنید و Ctrl + Enter را فشار دهید تا به ما بگویید

    آیا وقت ندارید اخبار را دنبال کنید؟ جای نگر، نیست! ویراستار ما مقالاتی را انتخاب می کند که قطعا در کار شما به شما کمک می کند. به انجمن دنج ما بپیوندید 🙂

    با کلیک بر روی دکمه، با سیاست حفظ حریم خصوصی ما موافقت می کنید.


    منبع: https://serpstat.com/blog/ai-for-working-with-keywords