چگونه برای گوگل محتوای باکیفیت بسازیم؟



در این مرحله، همه ما می د،م که محتوا پادشاه است.

اما دقیقا به چه م،است؟

  • پست های طول، تر؟
  • کلمات بزرگتر برای افراد باهوش تر؟
  • برای اثبات قدرت خود، منحصراً به وب سایت هایی مانند فوربس و کارآفرین پیوند می دهید؟

ب،بید. امروز ما در مورد م،ای واقعی ایجاد محتوای با کیفیت برای گوگل صحبت می کنیم.

گوگل می خواهد چه چیزی را ببیند؟

وقتی مردم به محتوا فکر می کنند، معمولاً به پست های وبلاگ یا صفحات فروش فکر می کنند. با این حال، اصطلاح محتوا می تواند به م،ای هر چیزی در یک وب سایت باشد.

وقتی صحبت از کیفیت محتوا می شود، جان مو، از گوگل توضیح می دهد این فقط در مورد مقالات نیست، بلکه به تجربه کلی بازدیدکنندگان شما هنگام ورود به وب سایت شما مربوط می شود:

وقتی صحبت از کیفیت محتوا می شود، منظور ما فقط متن مقالات شما نیست. این واقعاً کیفیت کلی وب سایت شما است.

و این شامل همه چیز از چیدمان گرفته تا طراحی می شود.

مانند اینکه چگونه چیزهایی را در صفحات خود ارائه می کنید، چگونه تصاویر را یکپارچه می کنید، چگونه با سرعت کار می کنید، همه این عوامل به نوعی در آنجا نقش دارند.”

به همین دلیل، باید مطمئن شوید که وب سایت شما آنچه را که می خواهد ببیند به گوگل نشان می دهد. شما باید خودتان آن را به شدت تبلیغ کنید تا زم، که Google احساس کند برای شروع رتبه بندی آماده هستید. سپس همه چیز شروع به یک اثر گلوله برفی می کند.

شما رتبه بالاتری می گیرید، ترافیک بیشتری دریافت می کنید. ترافیک بیشتر منجر به رتبه بندی بهتر می شود. بیایید پشتیبان گیری کنیم و از ابتدا شروع کنیم.

ابتدا چیزهای اساسی را بپوش،د

آیا ،ب و کار شما دارای درباره صفحه? آیا هر نوع دارد یا نیاز دارد سیاست حفظ حریم خصوصی? این صفحات باید به خوبی نوشته شده، آموزنده و حاوی تمام موارد ضروری باشد اطلاعات حقوقی در مورد ،ب و کار یا وب سایت شما این اطلاعات اغلب در پاورقی یک وب سایت یافت می شود.

در Aut،rityHacker برای مثال، فوتر، پیوندهایی به اطلاعات اولیه شرکت با صفحه اصلی، درباره ما، و اطلاعات تماس وجود دارد. در پایین پاورقی، می‌تو،د پیوندهایی به خط‌مشی‌ها و سلب مسئولیت‌ها پیدا کنید.

این اطلاعات بسته به محصولات یا خدمات ارائه شده از سایتی به سایت دیگر متفاوت خواهد بود. وب سایت های بازاریابی وابسته صفحات متفاوتی نسبت به یک تجارت الکترونیکی دارند که صفحات متفاوتی نسبت به یک شرکت Fortune 500 دارد.

برای صفحات درباره ما، باید ع،‌های مدیران را در صورت ،وم و بیوگرافی کوتاهی که شامل اعتبارنامه‌هایشان باشد، اضافه کنید. در مورد شرکت خود صحبت کنید. ماموریتش چیه؟ اه،؟

یک وب‌سایت برای یک شرکت سرمایه‌گذاری خطرپذیر، دارای صفحات وب مختلفی است که در مورد چه چیزی سرمایه‌گذاری می‌کنند، چرا به این پروژه‌ها اعتقاد دارند، و سایر مطالب مرتبط. آنها حتی ممکن است صفحات تماس داشته باشند در صورتی که استارت آپی دارید که ممکن است علاقه آنها را برانگیزد.

همه این اطلاعات مربوط به کارهایی است که شرکت انجام می دهد، چگونه و چرا این کار را انجام می دهد، و اگر می خواهید به ،وان یک سرمایه گذار یا استارت آپ بخشی از شرکت باشید، چه کاری می تو،د انجام دهید.

مدل AIDA را در ذهن داشته باشید

وبلاگ نویسی بهترین راه برای وب سایت شما برای حفظ محتوای جدید به طور منظم است. اما این فقط به نوشتن مقالات جدید در تمام مدت نیست.

تلاش های وبلاگ نویسی شما باید یک استراتژی سئو واضح و یک هدف دست یافتنی داشته باشد.

بیایید به یک مدل قیف آشنا نگاه کنیم که ا،ر متخصصان فروش و بازاریابی می شناسند:

  • اطلاع
  • علاقه
  • تصمیم
  • عمل
مدل AIDA

ا،ر افرادی که از وب سایت شما بازدید می کنند در مرحله آگاهی هستند و هر چه در لیست پایین تر بروید، افراد کمتری برای آن بخش جداگانه از قیف آماده می شوند.

بنابراین، ا،ر تلاش های وبلاگ نویسی شما باید برای افرادی باشد که در مرحله آگاهی هستند. با این حال، شما همچنین می تو،د درخواست دهید مدل AIDA، یا بخش های مختلف آن، به پست های فردی شما.

هر پست وبلاگی که می نویسید باید هدفی داشته باشد، به همین دلیل بسیار مهم است که برنامه محتوای خود را بر اساس هدف ایجاد کنید.

هر محتوایی به چه چیزی نیاز دارد؟

هر پست وبلاگ، صرف نظر از موضوع یا هدف آن، باید برخی از معیارهای مشابه را داشته باشد.

1. یک کلمه کلیدی تمرکز داشته باشید

کلمه کلیدی تمرکز کلمه کلیدی است که موضوع پست شما را خلاصه می کند. این یکی از راه های اصلی گوگل برای شناسایی موضوعات محتوای شما است. همچنین باید نقطه شروعی برای ساختن شما باشد معماری سایت.

توجه داشته باشید: کلمه کلیدی فو، باید در ،وان، تگ ،وان، متن های لنگر داخلی استفاده شود و سپس در سراسر محتوا پاشیده شود.

نمی د،د از کجا شروع کنید؟

اگر مطمئن نیستید که چگونه کلمه کلیدی فو، من، را برای مقاله یا صفحه خود پیدا کنید، دنبال کنید قانون سه پایه کلمه کلیدی

قانون سه پایه کلمه کلیدی

کلید واژه فو، کامل باید این باشد:

  • محبوب – کلمه کلیدی دارای حجم جستجوی من،ی است.
  • قابل رتبه بندی – کلمه کلیدی مشکل کلمه کلیدی معقولی دارد.
  • مربوط – هدف جستجو با محتوای شما مطابقت دارد.

یک ابزار خوب برای تحقیق کلمات کلیدی مانند KWFinder تمام این اطلاعات را در یک مکان در اختیار شما قرار می دهد تا بتو،د از موثرترین کلمات کلیدی در محتوای خود استفاده کنید. (می تو،د KWFinder را به صورت رایگان با یک دوره آزمایشی 10 روزه امتحان کنید).

نمای کلی KWFinder

2. مقدمه خود را به یک صدا تبدیل کنید

هیچ ، نمی خواهد در مورد وظایف ،ره آور مطالعه کند. سالهاست که بیش از حد مورد استفاده قرار گرفته است. فقط این کار را نکن

بجای، قلابی بیابید که توجه خواننده خود را جلب کند. مشکل آنها چیست؟ برای حل آن چه می خواهید بکنید؟

لازم نیست همه چیز را در معرفی خود فاش کنید. آن را به ،وان یک تیزر تری، در نظر بگیرید که ویژگی کامل آن درست بعد از هدر بعدی ارائه می شود.

نکته: در اینجا چند نمونه از جملات “cliffhanger” وجود دارد که می تو،د در مقدمه خود استفاده کنید:

  • معامله اینجاست:
  • و میدونی دیگه چی؟
  • بیا یک نگاهی بیندازیم:
  • بیا شیرجه بزنیم…
  • مثلا:
  • در مورد آن فکر کنید:
  • و خبر خوب؟
  • ممکن است تعجب کنید:

اگر خواننده‌ای روی پیوندی به وب‌سایت شما کلیک کرد، کنجکاوی او را جلب کرد. اگر به مقدمه برسند و آماده خواندن بیشتر باشند، خوب…

اکنون شما توجه خواننده خود را جلب کرده اید.

3. محتوای قابل مشاهده ایجاد کنید

اگر می تو،د محتوای خود را قابل بررسی و گفتگو کنید. بیش از 3-4 خط متن بدون وقفه.

نکته شنبه سئو:

خوب، بنابراین این نکته بیشتر UX است تا SEO، اما همه آن ها ارتباط نزدیکی دارند.

👉🏼 پست های وبلاگ بنویسید که انگار با دوستی صحبت می کنید که واقعاً به او اهمیت می دهید

چرا؟ زیرا..

— سرن (او) | استراتژیست سئو (@seren_ity_) 22 ژانویه 2022

می تو،د از اشکال دیگر رسانه برای کمک به ش،تن متن استفاده کنید. این می تواند تصاویر، فیلم ها، گیف ها و حتی تبلیغات باشد. فقط زیاده روی نکنید.

استفاده بیش از حد از این نوع رسانه ها باعث می شود وب سایت شما به کندی بارگذاری شود و به رتبه شما آسیب برساند. آن را با ک، و مینیمال نگه دارید.

4. کلمات کلیدی مفید ثانویه را بیابید

ا،ر خوانندگان مایلند پاراگراف هایی را بخوانند که بهترین کار را برای پاسخ به سؤالات آنها انجام می دهند. یک راه عالی برای اینکه بفهمید چه سوالاتی دارند این است که کلمه کلیدی خود را در گوگل جستجو کنید.

یک کادر پیشنهادی از موتور جستجو می‌بینید که به شما اطلاع می‌دهد سایر کلمات کلیدی را که افراد جستجو کرده‌اند مشابه هستند. هنگام جستجوی عبارت کلیدی، “بهترین برنامه های وابسته برای مبتدیان”، این کادر ظاهر می شود:

مردم نیز می پرسند

می تو،د این کلمات کلیدی ثانویه را به ،وان سرفصل درج کنید.

ایده خوب دیگر این است که کلمه کلیدی انتخابی را جستجو کنید و سپس در مقالات دیگری که در حال رتبه بندی هستند نگاهی بیندازید. درباره چه چیزی می نویسند؟ برای بهتر شدن آن چه کاری می تو،د انجام دهید؟

آیا می تو،د در مورد موضوعات خاصی توضیح دهید؟ آیا برخی از موضوعات به طور کامل از قلم افتاده است؟

5. روی تعامل تمرکز کنید

برای افزایش تعداد کلمات خود، محتوای خود را ول نکنید.

تک تک کلمات باید لازم باشد. وظیفه یک نویسنده این است که خواننده را همیشه درگیر خود نگه دارد. اینگونه است که از توجه به علاقه و سپس به آرزو و در نهایت عمل می روید.

رند فیشکین این استراتژی را 10 محتوا می نامد: محتوایی که 10 برابر بهتر از رتبه بندی بهترین محتوای بعدی برای همان موضوع است.

خلاصه تکنیک سئو محتوای 10 برابری
  • اگر نماینده یک بانک هستید، چه کاری انجام می دهید که بهتر از سایر بانک ها باشد؟
  • شرکت ساختم،؟ چرا ،ی باید شما را به جای دیگری انتخاب کند؟
  • بازاریاب وابسته؟ بهانه ای نیست. تن وجود دارد وب سایت های وابسته موفق هر روز پست های وبلاگی درخشان ایجاد کنید.

هر ،ی که یک پست وبلاگ کامل را می خواند، احتمالاً از آگاهی به سمت علاقه حرکت کرده است. حتی ممکن است برخی برای ،ید آماده باشند. اگر محتوای شما ضعیف نوشته شده باشد و به آنها کمکی نکند، مخاطب شما در این مرحله نخواهد بود.

6. چند لینک خارجی بپاشید

فراموش نکنید که پیوندهای خارجی را بگنج،د، به خصوص در مورد آمار و حقایق. خوانندگان برای هر ،ی که مایل به استناد به منابع خود هستند احترام بیشتری قائل هستند. گوگل همین احساس را دارد:

“پیوند دادن به وب سایت های دیگر یک راه عالی برای ارائه ارزش به کاربران شما است.

اغلب، پیوندها به کاربران کمک می‌کنند تا اطلاعات بیشتری ،ب کنند، منابع شما را بررسی کنند و درک بهتری از ارتباط محتوای شما با سؤالاتی که دارند، داشته باشند.»

هر چه سایتی که به آن لینک می دهید معتبرتر و قابل اعتمادتر باشد، موتورهای جستجوی بیشتری آنچه را که می گذارید انتخاب می کنند.

7. با فراخو، برای اقدام، کار را قوی به پایان برس،د

پست وبلاگ خود را با دعوت به اقدام ببندید. نوع فراخو، که استفاده می کنید بستگی به کاری دارد که می خواهید خواننده بعدی شما انجام دهد.

اگر این مقاله خاص بر آگاهی متمرکز است، در پایان فرض کنید که علاقه خواننده را دارید. آنها را به محتوای دیگری هدایت کنید.

برای قطعه ای که برای طرف های علاقه مند از قبل ارسال شده است، فراخوان شما باید سعی کند آنها را به مرحله بعدی منتقل کند. سعی کنید خواننده را وادار کنید تا با تیم شما ارتباط برقرار کند یا شاید صفحات فروش یا پست های وبلاگ را بررسی کند که جزئیات مربوط به نوع خدماتی که ،ب و کار شما ارائه می دهد را نشان می دهد.

آ،ین موضوع ولی به همان اهمیت: کلیک ، روی انتشار دکمه به این م،ی نیست که کار شما تمام شده است. هر سال محتوای خود را به روز کنید. این باعث می شود آن را در چشم خوانندگان جدید و موتورهای جستجو تازه نگه دارد. همچنین باید در شبکه های اجتماعی به شدت تبلیغ کنید.

پاداش: سئوی کلی خود را فراموش نکنید

بنابراین شما محتوای فوق العاده ای ایجاد کرده اید. همه اردک های شما در یک ردیف هستند. این عالی است.

فقط فراموش نکنید که محتوای با کیفیت فقط مربوط به کلمات و قالب بندی نیست. در اینجا لیستی از ابزارهای مفیدی وجود دارد که می تو،د برای بهبود سئوی خود به طور کلی استفاده کنید.

اولین قدم راه اندازی با گوگل است. این شامل استفاده از:

اگر استفاده می کنید وردپرس، می خواهید خود را با افزونه های من، تنظیم کنید تا مطمئن شوید که وب سایت شما هم برای خوانندگان محتوا و هم برای موتورهای جستجوگر سریع و زیبا است.

شما می خواهید افزونه های من، را برای خود نصب و راه اندازی کنید. همه به یک افزونه کش نیاز دارند. بهترین ها رایگان هستند. این شامل افزونه هایی مانند:

شما همچنین می خواهید یک افزونه مخصوص سئو مانند:

برای بهبود بیشتر سرعت سایت خود، می تو،د وب سایت خود را از طریق a شبکه تحویل محتوا (CDN). شما می تو،د این کار را به صورت رایگان با شرکت های قابل اعتمادی مانند

همچنین می تو،د افزونه های رایگ، را نصب کنید که به شما کمک می کند فشرده سازی و بهینه سازی تصاویر، مانند:

افکار نهایی

ایجاد محتوای با کیفیت برای گوگل از بسیاری جهات یک هنر است.

به ندرت پیش می آید که ،ی بار اول آن را درست انجام دهد. در طول چند ماه اول کار خود، زمان و تلاش خود را صرف کنید تا مطمئن شوید که وب سایت شما به درستی راه اندازی شده است، به سرعت بارگذاری می شود و بهترین محتوا را در وب دارد.

با گذشت سالها، شما نمی تو،د سست شوید. شما باید تمام پست های وبلاگ و صفحات وب خود را به روز نگه دارید و از به روز رس، های الگوریتم گوگل مطلع باشید تا مطمئن شوید که وب سایت شما با بهترین روش های موتور جستجو مطابقت دارد.

از اینکه امروز وقت گذاشتید متشکریم. اگر از این پست لذت بردید، راهنمای کامل SEO برای مبتدیان را بررسی کنید.




منبع: https://mangools.com/blog/quality-content/