چگونه حضور آنلاین خود را تقویت کنیم




در سال 2021، مطالعه PRNewswire می گوید که از هر چهار ،ب و کار کوچک، یک وب سایت برای خدمات خود ایجاد نکرده است. چنین اشتباهی برای شما هزینه زیادی خواهد داشت و شانس یافتن برند شما توسط مشتریان بالقوه را کاهش می دهد.

اگر نگران یادگیری کد برنامه نویسی برای درک نحوه ایجاد حضور آنلاین هستید، فناوری های مدرن می توانند فورا چالش را ساده کنند. ابزارهای رایگان و پیش پرداختی متعددی برای ساخت وب سایت وجود دارد، از جمله وردپرس، دروپال، مجنتو، کنتیکو و غیره. چنین سیستم های مدیریت محتوایی به کاربران مبتدی اجازه می دهد تا کارایی سایت های خود را ردیابی کنند و در صورت نیاز آن را به روز کنند.

ابزارهای منحصربفرد بیشتری را برای بهبود حضور آنلاین خود بدون منحنی یادگیری شدید جستجو کنید – توییتر، ردیت، و سایر انجمن‌هایی که در آن کارشناسان سئو و متخصصان بازاریابی توصیه‌های خود را در مورد مشکل به اشتراک می‌گذارند، منابع عالی اطلاعات هستند.

یکی از چنین مکان هایی که می تو،د نکات ارزشمندی از متخصصان سئو و بازاریابی پیدا کنید، این است #سرپستات_چت – هر پنجشنبه به آن بپیوندید تا در مورد سؤالات سئوی عملی، روندها و به روز رس، ها با کارشناسان سئو بحث کنید.


منبع: https://serpstat.com/blog/tips-to-improve-your-online-presence