چگونه سئو را انجام می دهید تا مشتریان سایت را در گوگل پیدا کنند؟




برای انجام کارهای عظیم مربوط به ایجاد حجم بک لینک در منابع وب شخص ثالث آماده شوید. در گذشته ای نه چندان دور، ،ید بسیاری از لینک ها و مبادلات تخصصی برای بهینه سازی خارج از صفحه کافی بود. هر چه تعداد لینک ها بیشتر باشد، صفحه از نظر گوگل و سایر موتورهای جستجو وزن بیشتری دارد.

امروزه الگوریتم های رتبه بندی یاد گرفته اند که کیفیت، حجم و سرعت رشد لینک ها را ارزیابی کنند. بسیاری استدلال می کنند که پیوندهای خارجی دیگر مانند گذشته برای تبلیغ مهم نیستند. بنابراین منطقی است که به بهینه سازی درون صفحه توجه بیشتری داشته باشیم، اما ارزش رها ، کار خارج از صفحه را ندارد.

مهم نیست که مردم چه بحثی می کنند، پیوندها به منبع شما بر رتبه بندی تأثیر می گذارد. بنابراین، برای بهینه سازی خارج از صفحه، فقط باید از روش هایی استفاده کنید که با ا،امات موتورهای جستجو مغایرت ندارند:

  • بهبود منظم پروژه با قرار دادن مطالب جالب در منابع شخص ثالث مرتبط با سایت تبلیغ شده.
  • ثبت نام در دایرکتوری های آنلاین
  • فعالیت در شبکه های اجتماعی، وبلاگ ها و انجمن ها.


منبع: https://serpstat.com/blog/google-and-seo-a-love-hate-relation،p