چگونه وب سایت خود را رایگان تبلیغ کنید: 12 نکته برتر



یک ضرب المثل گرافیکی "چگونه وب سایت خود را به صورت رایگان تبلیغ کنید: 12 نکته برتر"

اگر مانند ا،ر تیم های وب سایت هستید، می د،د که ارتقاء بخشی ضروری از کار است.

اما اگر با مشکلات بودجه دست و پنجه نرم می کنید چه؟ یا شاید فقط می خواهید مطمئن شوید که از هر تاکتیک ممکن استفاده می کنید.

نگران نباشید – من شما را تحت پوشش قرار داده ام! در این مقاله، 12 راه برای تبلیغ رایگان وب سایت شما را مورد بحث قرار می دهم. بنابراین بخو،د و همین امروز شروع به تبلیغ وب سایت خود کنید!

چرا ارتقاء وب سایت ضروری است

اگر می خواهید مردم وب سایت شما را پیدا کنند، باید آن را تبلیغ کنید. در مورد آن فکر کنید—اگر شما به آنها نگویید چگونه می دانند که وب سایت شما وجود دارد؟ ارتقاء وب سایت برای هدایت ترافیک به سایت شما و افزایش دید آنلاین آن ضروری است.

راه های مختلفی برای تبلیغ وب سایت شما وجود دارد. برخی از رایج ترین آنها عبارتند از SEO، بازاریابی رسانه های اجتماعی و بازاریابی محتوا. اما فقط به این دلیل که این روش ها محبوب هستند به این م،ی نیست که آنها تنها روش هایی هستند که می تو،د استفاده کنید. در واقع، راه های زیادی برای تبلیغ وب سایت شما وجود دارد – و برخی از آنها حتی رایگان هستند!

بهترین روش‌هایی که باید دنبال کنید شامل تلاش برای ادغام این اقدامات با تلاش‌های بیشتر شما مانند سئو است، در حالی که هنوز مطمئن شوید که آنچه را برای مخاطبانتان منطقی است انتخاب می‌کنید.

مدیریت تبلیغات در یک بودجه

متوجه شدم – ارتقاء می تواند گران باشد. اما این بدان م،ا نیست که شما نمی تو،د وب سایت خود را با بودجه کم تبلیغ کنید. در واقع، راه های زیادی برای تبلیغ وب سایت شما به صورت رایگان وجود دارد. تنها چیزی که لازم است کمی خلاقیت و تلاش است.

12 روش رایگان برای تبلیغ وب سایت شما

بنابراین، برخی از بهترین راه ها برای تبلیغ رایگان وب سایت شما چیست؟

1. استراتژی سئوی خود را بسازید یا دوباره مرور کنید

سئو یکی از موثرترین راه‌ها برای ارتقای وب‌سایت شماست و نیازی به هزینه بالایی ندارد. بسیاری از ابزارها و منابع رایگان سئو به صورت آنلاین در دسترس هستند.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که کمی تحقیق کنید، و در مسیر هدایت ترافیک بیشتر به سایت خود خواهید بود. مطمئن نیستم از کجا شروع کنم؟ پست وبلاگ من در مورد SEO برای مبتدیان را بررسی کنید.

سئو بخش مهمی از ارتقاء وب سایت است، اما این تنها کاری نیست که باید انجام دهید.

2. محتوای موجود را برای کانال های جدید تغییر دهید

آیا پست های وبلاگ یا مقالاتی دارید که به خوبی کار می کنند؟ اگر چنین است، آنها را برای کانال های دیگر تغییر دهید.

گرافیکی که 5 نکته برای ایجاد اینفوگرافیک را نشان می دهد

به ،وان مثال، می تو،د یک پست وبلاگ را به یک ویدیو یا یک اینفوگرافیک تبدیل کنید. این یک راه عالی برای استفاده بیشتر از محتوای خود و دستیابی به مخاطبان جدید است.

تبلیغ یک پست وبلاگ فقط نباید یک لینک مستقیم به صفحه باشد. این می تواند یک پست رسانه اجتماعی باشد که می تواند به تنهایی زندگی کند، یک اینفوگرافیک یا پیوندی در یک مقاله جداگانه.

بخشی از استراتژی در پس استفاده مجدد محتوا این است که بفهمید چگونه و کجا می خواهید آن را تبلیغ کنید. آیا در هر ایمیلی گنجانده خواهد شد؟ شاید یک پست در شبکه های اجتماعی؟ ایجاد یک استراتژی در مورد نحوه استفاده از هر قطعه ای که ایجاد می کنید می تواند به شما در برنامه ریزی بهتر محتوای خود کمک کند. هنگامی که تصمیم گرفتید، بهترین راه برای انجام این کار استفاده از ابزارهایی است که به طور خاص برای انتشار کلمه طراحی شده اند. این فهرست از ابزارهای تبلیغاتی رایج برای استفاده را بررسی کنید.

3. در انجمن هایی مانند Reddit یا Quora پست کنید

انجمن ها یک راه عالی برای تبلیغ وب سایت شما هستند. آنها نه تنها به شما اجازه می دهند به مخاطبان جدیدی دست پیدا کنید، بلکه به شما امکان می دهند اعتبار و اقتدار خود را نیز افزایش دهید. هنگام ارسال پست در انجمن ها، مطمئن شوید که به مکالمه ارزش افزوده می شود و از تبلیغات شخصی خودداری کنید.

Reddit کاربران به خصوص فعال هستند و می توانند منبع خوبی برای ترافیک وب سایت شما باشند. Quora یکی دیگر از انجمن های عالی برای تبلیغ وب سایت شما است. به ،وان مثال، می‌تو،د مکالمات پیرامون موضوعی را که ،ب‌وکارتان به آن مرتبط است جستجو کنید. سپس به گفتگو بپیوندید و پیوندی به وب سایت خود به همراه هر دانشی که فکر می کنید برای به اشتراک گذاشتن ارزشمند است اضافه کنید.

این انجمن ها به ویژه در هنگام تبلیغ محصولات تجارت الکترونیک مفید هستند زیرا می تو،د نظرات بلادرنگ مصرف کنندگان را دریافت کنید. این نظرات ممکن است مثبت و منفی باشند، اما بینشی در مورد نحوه دریافت محصول شما در بازار ارائه می دهند.

4. منابع رایگان ایجاد کنید

مردم چیزهای رایگان را دوست دارند! ایجاد منابع یا ابزار رایگان یک راه عالی برای تبلیغ وب سایت شما است. نه تنها ارزشی برای کاربران خود ایجاد می کنید، بلکه ترافیک سایت خود را نیز هدایت می کنید. و چه ،ی آن را نمی خواهد؟

برخی از نمونه‌های منابع یا ابزار رایگان شامل کتاب‌های الکترونیکی، قالب‌ها، چک‌لیست‌ها و آزمون‌ها هستند. فقط مطمئن شوید که رایگان های خود را در رسانه های اجتماعی و کانال های دیگر تبلیغ کنید. همیشه مهم است که اطمینان حاصل کنید که رایگان های شما با مخاطبان شما همسو هستند. به ،وان مثال، یک مسابقه ممکن است برای یک مشتری پیچیده B2B فوق العاده مفید نباشد، اما برای مخاطبان معمولی من، است.

کتاب الکترونیکی از نیل پاتل که نحوه ایجاد ،ب و کار آنلاین خود را از 0 تا 10000 دلار پوشش می دهد.

5. یک نمایه در نمایه ،ب و کار Google تنظیم کنید

نمایه ،ب و کار Google یک ابزار رایگان است که به شما امکان می دهد حضور آنلاین ،ب و کار خود را مدیریت کنید. اگر می خواهید در نتایج جستجوی محلی رتبه بالاتری داشته باشید، این امر به ویژه مهم است.

ایجاد نمایه در نمایه ،ب و کار Google سریع و آسان است. فقط به وب سایت بروید و دستورالعمل ها را دنبال کنید. اطمینان حاصل کنید که اطلاعات مرتبط در مورد ،ب و کار خود، مانند ساعات کار، آدرس و وب سایت خود را درج کنید. یک نمایه ،ب و کار گوگل بهینه شده می تواند به ،ب و کار شما کمک کند تا در بسته های نقشه محلی در SERP رتبه رقابتی داشته باشد.

نمایی از نمایه ،ب و کار گوگل در SERP

6. استراتژی بازاریابی ایمیلی خود را بسازید یا بهبود بخشید

بازاریابی ایمیلی یک راه عالی برای تبلیغ وب سایت شما است. نه تنها اینطور است نسبتا ارزان با ROI عالی (بازده سرمایه گذاری)، اما همچنین راهی موثر برای دستیابی به مخاطبان هدف شماست. اگر هنوز لیست ایمیل ندارید، اکنون زمان شروع ساختن آن است. منابع و ابزارهای رایگان زیادی وجود دارد که می توانند به شما در شروع کار کمک کنند.

برخی از ابزارهای محبوب عبارتند از:

  • بازاریابی ایمیلی HubS،
  • فرستنده
  • سنندین بلو
  • Omnisend
  • SendPulse
  • ایمیل معیار
  • Mailchimp
  • MailerLite
ایمیلی که سازنده وب سایت Blue،st را برجسته می کند

هنگامی که یک لیست ایمیل دارید، می تو،د شروع به ارسال به روز رس، های منظم کنید. حتماً با مخاطبان هدف خود صحبت کنید و در هر ایمیل ارزشی را ارائه دهید. شما همچنین باید یک فراخوان برای اقدام (CTA) بگنج،د که گیرندگان را تشویق می کند تا از وب سایت شما بازدید کنند.

7. وبلاگ نویسی مهمان را شروع کنید

وبلاگ نویسی مهمان یک راه عالی برای تبلیغ وب سایت شما است. نه تنها به مخاطبان جدیدی دست خواهید یافت، بلکه اعتبار و اقتدار خود را نیز افزایش خواهید داد. هنگام وبلاگ نویسی مهمان، مطمئن شوید که محتوای با کیفیت و مرتبط با مخاطبان هدف خود را بنویسید. همچنین باید پیوندی به وب‌سایت خود در بیو نویسنده یا کپی پست مهمان اضافه کنید.

اینفوگرافیک در مورد نحوه پست مهمان برای وبلاگ ها

8. به بازاریابی بیرونی نگاه کنید

بازاریابی بیرونی یک راه عالی برای تبلیغ وب سایت شما است. این شامل ارتباط با سایر مشاغل و تأثیرگذاران در صنعت شما و درخواست از آنها برای تبلیغ محتوای شما است. این یک راه عالی برای معرفی نام خود و دستیابی به مخاطبان جدید است.

هنگام انجام تماس، مطمئن شوید که هر درخواست را شخصی سازی کنید. شما همچنین باید در ازای آن چیزی ارزشمند ارائه دهید، مانند یک پست وبلاگ مهمان یا یک اینفوگرافیک.

اگر مطمئن نیستید که چگونه بازاریابی فراگیر را شروع کنید، این لیست از ابزارهای کمکی را بررسی کنید.

9. مطمئن شوید که وب سایت شما در جلو و مرکز همه مواد است

اگر قبلاً وب‌سایت خود را تبلیغ می‌کنید، مطمئن شوید که در جلو و مرکز تمام مطالب شما قرار دارد. این شامل کارت ویزیت، بروشور و امضای ایمیل می شود. شما می خواهید یافتن سایت شما را تا حد امکان برای مردم آسان کنید.

تبلیغی برای تبدیل شدن به مشتری برای Vector Logistics

گنجاندن URL وب سایت خود در تمام مواد تبلیغاتی یک راه ساده برای تبلیغ وب سایت شما است. همچنین یک راه موثر برای هدایت ترافیک به سایت شما است.

10. ،ب و کار خود را در فهرست های محلی دریافت کنید

دایرکتوری های محلی یک راه عالی برای تبلیغ وب سایت شما هستند. نه تنها به مخاطبان جدیدی دست خواهید یافت، بلکه اعتبار و اقتدار خود را نیز افزایش خواهید داد. وقتی ،ب و کار خود را به فهرست محلی اضافه می‌کنید، حتماً اطلاعات مرتبط مانند ساعات کار، آدرس و وب‌سایت خود را درج کنید.

کلاژی از لو،ای مختلف شرکت

برخی از فهرست‌های محلی محبوب عبارتند از Google Business Profile، Yelp و Foursquare. شما همچنین می تو،د ،ب و کار خود را با اتاق بازرگ، محلی خود و سایر گروه های شبکه فهرست کنید. فقط مطمئن شوید که لیست خود را ادعا کرده و تمام اطلاعات مربوطه را پر کنید.

11. مخاطبان هدف خود را در رسانه های اجتماعی درگیر کنید

رسانه های اجتماعی یک راه عالی برای جذب مخاطبان هدف شما هستند. می‌تو،د از رسانه‌های اجتماعی برای اشتراک‌گذاری به‌روزرس،‌ها، تبلیغ محتوای خود و پاسخ به سؤالات استفاده کنید. فقط مطمئن شوید که فعال و با فالوورهای خود درگیر هستید.

برخی از بهترین شیوه ها برای مشارکت عبارتند از:

  • سوال پرسیدن در پست شما
  • پاسخ به نظرات پست شما
  • پاسخ به نظرات منفی – بهتر است اطلاعات تماس را برای آفلاین ، مکالمه ارائه دهید
  • ارسال هفتگی
صفحه توییتر نیل پاتل

هنگام استفاده از رسانه های اجتماعی، انتخاب پلت فرم من، بسیار مهم است. همه پلتفرم ها ی،ان ایجاد نمی شوند. برخی از پلتفرم ها مانند فیس بوک و توییتر برای به اشتراک گذاری به روز رس، بهتر هستند. پلتفرم های دیگر مانند لینکدین و اینستاگرام برای تبلیغ محتوا بهتر هستند. مخاطبان خاصی نیز در پلتفرم های خاصی فعال تر هستند. به ،وان مثال، یک ،ب و کار B2B ممکن است مخاطبان هدف خود را در لینکدین پیدا کند، در حالی که یک محصول خدمات خانگی ممکن است مخاطبان بیشتری را در فیس بوک به دست آورد.

نکته کلیدی این است که پلتفرمی را پیدا کنید که برای شما و ،ب و کار شما بهترین کار را دارد. هنگامی که پلتفرم من، را پیدا کردید، می تو،د شروع به جذب مخاطبان هدف خود کنید.

12. یک شریک برای یک کمپین بازاریابی مش، پیدا کنید

بازاریابی مش، یک راه عالی برای دستیابی به مخاطبان جدید است. وقتی با ،ب و کار دیگری شریک می شوید، می تو،د محتوای خود را برای مخاطبان آن ها تبلیغ کنید. این یک راه عالی برای نشان دادن نام خود و دستیابی به افراد جدید است.

وقتی به دنبال شریک هستید، ،ب و کاری را انتخاب کنید که مکمل ،ب و کار شما باشد. به ،وان مثال، اگر محصولات بهداشتی می فروشید، می تو،د با یک باشگاه ورزشی یا یک شرکت غذای سالم شریک شوید. فقط مطمئن شوید که ،ب و کاری را انتخاب کنید که فکر می کنید به محتوای شما علاقه مند است.

هنگامی که شریکی پیدا کردید، شروع به تبلیغ محتوای خود برای مخاطبان او کنید. شما می تو،د این کار را با به اشتراک گذاری محتوای آنها در کانال های رسانه های اجتماعی خود و قرار دادن پیوند بازگشت به وب سایت خود انجام دهید.

بهترین روش‌ها در انتخاب روش‌هایی برای ارتقای وب‌سایت شما

نکته مهم در اینجا این است که راه های زیادی برای تبلیغ رایگان وب سایت شما وجود دارد. تنها چیزی که لازم است کمی خلاقیت و تلاش است. با رعایت نکات بالا، می تو،د شروع به هدایت ترافیک به سایت خود و دستیابی به مخاطبان جدید کنید.

هنگام تبلیغ وب سایت خود، مهم است که تاکتیک های من، را انتخاب کنید. همه تاکتیک ها ی،ان ایجاد نمی شوند. برخی از تاکتیک ها، مانند سئو و رسانه های اجتماعی، موثرتر از بقیه هستند. نکته کلیدی یافتن بهترین تاکتیک ها برای خود و ،ب و کارتان است.

اگر مطمئن نیستید از کجا شروع کنید، با نگاه ، به رقبای خود شروع کنید، آنچه را که مخاطبان شما بیش از همه ارزش قائل هستند و عادات محتوایی آنها را دوباره مرور کنید، سپس شروع به آزمایش تاکتیک‌های مختلف کنید، در حالت ایده‌آل با یک استراتژی اندازه‌گیری قوی برای رسیدن به موفقیت.

نتیجه

اینها تنها تعدادی از راه‌هایی هستند که می‌تو،د وب‌سایت خود را به صورت رایگان تبلیغ کنید. با اجرای برخی یا همه این نکات، به خوبی در راه جذب ترافیک بیشتر به سایت خود خواهید بود.

بهترین راه برای رسیدن به موفقیت این است که مطمئن شوید که با یک استراتژی و تعریف مشخص از موفقیت وارد عمل می شوید. به این ترتیب، می‌تو،د تعیین کنید که آیا بازگشت سرمایه خوبی دریافت می‌کنید، باید تاکتیک‌های خود را تغییر دهید یا این روش ارتقا برای شما من، نیست.

فقط به یاد داشته باشید که صبور باشید و با تلاش خود سازگار باشید. رم در یک روز ساخته نشد و همچنین یک وب سایت موفق نیست.

برای تبلیغ وب سایت خود چه چیزی را بیشتر چالش برانگیز دیدید؟

مشاوره با نیل پاتل

ببینید آژانس من چگونه می‌تواند رانندگی کند بیشتر ترافیک به وب سایت شما

  • سئو – باز ، ترافیک SEO بیشتر نتایج واقعی را ببینید.
  • بازاریابی محتوا – تیم ما محتوای حماسی ایجاد می کند که به اشتراک گذاشته می شود، لینک ها را دریافت می کند و ترافیک را جذب می کند.
  • رسانه پولی – استراتژی های پولی موثر با بازگشت سرمایه روشن.

یک تماس رزرو کنید


منبع: https://neilpatel.com/blog/،w-to-promote-your-website/