چگونه یک سایت بارور از والمارت و آمازون پیشی گرفت؟



با تشکر از شما برای اشتراک!

سئو روی صفحه

ارتقاء وب سایت

وبلاگ / مطالعات موردی / چگونه BSM به یک سایت تجارت الکترونیک barware کمک کرد تا از Walmart و Amazon با رتبه‌بندی SE پیشی بگیرد

آژانس

بولدر سئو بازاریابی (BSM) یک شرکت بهینه‌سازی موتور جستجو مستقر در دنور است که از سال 2009 کمپین‌های بازاریابی دیجیتال را با اه، محلی، ملی و جه، اجرا می‌کند. BSM یک رویکرد من، برای هر مشتری ارائه می‌دهد که به آنها کمک می‌کند تا استراتژی‌های موثری برای ،ب‌وکارهایی که در جایگاه‌های مختلف فعالیت می‌کنند بسازند. و بازارها

استفاده از BSM تاکتیک های بیش از حد متمرکز و ابزارهای بسیار خوبی از رتبه‌بندی SE، مشتریان تجارت الکترونیک آژانس می‌توانند در SERP از والمارت، تارگت و آمازون پیشی بگیرند.

ما از کریس راولف، بنیانگذار و رئیس Boulder SEO Marketing و سفیر پرافتخار رتبه‌بندی SE خواستیم تا این مورد را به اشتراک بگذارد و به طور مفصل توضیح دهد که چگونه رتبه‌بندی SE به او در کارهای روزمره کمک می‌کند.

مشتری

Crew Supply در ظروف نوآورانه و تمیز ، آسان که برای دوام ساخته شده اند، تخصص دارد. برخلاف ابزارهای غیرقابل اعتمادی که نمی توانند یک جابجایی را تحمل کنند، بارور Crew Supply برای افرادی است که به عملکرد و کیفیت اهمیت می دهند.

از آنجایی که Crew Supply با بازارهای آنلاین بزرگی مانند Walmart و Amazon رقابت می کند، آنها باید تا حد ممکن در نتایج جستجو ظاهر شوند تا مشتریان جدیدی به دست آورند.

اه،

تامین خدمه می خواست:

  • در صفحات نتایج موتورهای جستجو از سایر ،ده فروشان barware پیشی بگیرید.
  • برای می،ولوژیست ها و باریستاهایی که واقعاً به هنر خود اهمیت می دهند، مراجعه کنید.
  • افزایش ترافیک جستجوی ارگ،ک
  • افزایش دید در جستجو

اقداماتی که برای رسیدن به این اه، انجام شده است

پس از اینکه Crew Supply اه، خود را مشخص کرد، تیم استراتژیک BSM دست به کار شد. آنها یک برنامه عملیاتی طراحی ،د که به Crew Supply کمک می کند تا در صفحه اول رتبه اول را ،ب کند و از بزرگترین ،ده فروشان آنلاین در جهان پیشی بگیرد.

BSM یک رویکرد چند جانبه برای Crew Supply طراحی کرد که شامل چند ،صر ضروری بود. اول، آنها بر این تمرکز ،د که سایت مشتری برای عبارات کلیدی استراتژیک و مرتبط به رتبه‌بندی صعود کند. افزایش دید تامین کننده بارور برای دستیابی به تمام اه، بعدی اساسی خواهد بود.

در اینجا مراحلی را که آنها برای اجرای استراتژی خود انجام دادند آورده شده است:

1. میوه کم آویزان را پیدا کنید.

BSM در این زمینه تخصص دارد استراتژی های میکرو سئو℠، به مشتریان کمک می کند تا در زمان رکورد به رتبه بندی صعود کنند. به جای بهینه سازی کل یک سایت، که ممکن است ماه ها، اگر نه سال ها طول بکشد، آنها بر روی یک صفحه متمرکز می شوند – صفحه ای که قبلاً کشش دارد اما می تواند بهتر عمل کند.

BSM با تحقیقات رقابتی رتبه بندی SE شروع به کار کرد تا بهترین صفحه را برای اه، خود شناسایی کند. این ابزارها به آنها کمک کرد تا کلمات کلیدی هدف را بر اساس حجم و موقعیت جستجو تعیین کنند. ابزار رتبه بندی SE کلمات کلیدی با حجم جستجوی بالا و هدف بالا را به ،وان “میوه کم آویزان” در نظر می گیرند، به این م،ی که آنها برای چیدن آماده هستند. پس از مشاهده یک گزارش مفصل از کلمات کلیدی ارگ،ک و در نظر گرفتن مخاطبان هدف مشتری، BSM تصمیم گرفت بر روی “فشارهای ریزش” تمرکز کند.

اسکرین شات با لیستی از کلمات کلیدی

سپس BSM وب‌سایت Crew Supply را برای صفحاتی که قبلاً برای «فشارهای ریزش» در صفحه 2 یا 3 SERP رتبه‌بندی شده بودند، اسکن کرد. وقتی این را پیدا ،د پست وبلاگ، آنها می دانستند که یک استراتژی سئو برنده دارند.

در حالی که پست رتبه‌بندی من،ی داشت، ارزش زیادی نداشت، بنابراین BSM نیاز به بهبود آن داشت. آنها شروع به ایجاد یک قاب سیمی ،د که عملاً کل صفحه را دوباره مهندسی کرد و مطمئن شد که انواع اطلاعات مفید را برای خوانندگان گنجانده است. آنها همچنین ،اصر داخلی و خارجی را برای گوگل بهینه ،د.

تحقیقات رقابتی انجام دهید

نزدیکترین رقبای شما چه ،، هستند و چگونه خود را در جستجو قرار می دهند؟ وقت آن است که بفهمیم.

<،on cl،="se-banners__btn">تجزیه و تحلیل

2. صفحات قابل مقایسه را در سایت های رقیب ارزیابی کنید.

گام بعدی اجرای تجزیه و تحلیل سئوی درون صفحه بود تا ببینید که پست وبلاگ انتخابی برای کلمه کلیدی مورد نظر چقدر بهینه شده است. سپس BSM پست Crew Supply را با پست‌های مشابهی که توسط رقبای آنها ایجاد شده بود مقایسه کرد. تجزیه و تحلیل این صفحه به آشکار شدن خطاهایی کمک کرد که از رتبه بالاتر این صفحه در SERP جلوگیری می ،د. مهمتر از آن، به آنها این امکان را می داد تا رقبای اصلی را شناسایی کنند و بینش عملی در مورد چگونگی بهبود صفحه Crew Supply برای برتری از رقبا به دست آورند.

اسکرین شات با جستجوگر سئوی درون صفحه

BSM با تشخیص اینکه رقبای Crew Supply چه کاری را درست انجام می دهند ادامه داد، بنابراین آنها می توانند مطمئن شوند که سایت مشتری آنها این کار را حتی بهتر انجام می دهد. با کمک ابزار تجزیه و تحلیل رقبای SE Ranking، BSM رتبه بندی پنج صفحه برتر را برای “فشارهای ریزش” بررسی کرد.

BSM همچنین پروفایل های بک لینک Crew Supply را با استفاده از Backlink Checker ارزیابی کرد. به لطف این ابزارها، آنها توانستند ،اصر مورد نیاز در وبلاگ جدید Crew Supply را شناسایی کنند تا گوگل آن را با رقبای رده بالا مقایسه کند.

3. محتوای با کیفیت بالا ایجاد کنید.

BSM با در نظر گرفتن همه چیزهایی که آموختند، پیش نویس وایرفریم دقیقی را تهیه کرد که طرح صفحه جدید را مشخص می کرد. این وایرفریم شامل پیوندهای داخلی، اینفوگرافیک ها، تصاویر محصول، توضیحات بهینه شده، پرسش های متداول، محصولات قابل مقایسه، فراخوان ها برای اقدام و بررسی ها بود. به عبارت دیگر، این محتوا به گونه ای طراحی شده است که بهترین محتوای وب در مورد فواره های ریزش باشد، بنابراین گوگل دارند توجه ،

4. استقرار یک استراتژی روابط عمومی.

هنگامی که وبلاگ به روز شد، BSM یک استراتژی جامع روابط عمومی دیجیتال را راه اندازی کرد. این شامل انتشار یک بی،ه مطبوعاتی و تبلیغ صفحه در رسانه های اجتماعی بود.

نتایج

پست وبلاگ به روز شده تقریباً بلافاصله شروع به صعود به رتبه بندی کرد و Crew Supply شاهد افزایش پیوسته در ترافیک بود. علاوه بر این، صفحه در عرض چند ماه به اولین شکاف در SERP برای “فشارهای ریزش” رسید و این استراتژی متمرکز را یک موفقیت بزرگ تلقی کرد!

غذای آماده

برای کمک به Crew Supply در ش،ت آمازون، Target و دیگر ،ده فروشان بزرگ، BSM به ابزارهای زیر که توسط SE Ranking ارائه شده است، تکیه کرد:

  • ابزار تحلیل رقبا
  • جستجوگر بک لینک
  • جستجوگر سئو روی صفحه

جستجوگر سئوی روی صفحه برای BSM بسیار ارزشمند بود وقتی می‌خواست تایید کند که استراتژی میکرو سئوی آن‌ها کار می‌کند. در واقع، هنوز مسلماً مهم‌ترین ابزار BSM است زیرا به آنها کمک می‌کند تا هرگونه مشکل تاکتیکی را که برای حفظ حرکت استراتژی نیاز به رسیدگی دارد، شناسایی کنند.

هنگامی که صفحه بازطراحی شده برای حدود یک ماه فعال شد، BSM جستجوگر سئوی درون صفحه را اجرا می کند که جزئیات فوق العاده خاصی در مورد عملکرد صفحه ارائه می دهد. نتایج به طور کلی فرصت های بیشتری را به دست می دهند که BSM می تواند از آنها برای کمک به پرش صفحه از موقعیت سه یا چهار به اولین نقطه استفاده کند. جستجوگر سئو این امکان را با مقایسه صفحه با 10 تا 20 رقیب برتر و شناسایی کمبودها فراهم می کند. این یک ابزار شگفت‌انگیز است، و در دستان درست، استفاده از آن می‌تواند به م،ای تفاوت بین افتادن در جایی از صفحه اول تا رسیدن به جایگاه اول باشد.

اگر می خواهید کریس را در عمل ببینید و یاد بگیرید که چگونه از قدرت این ابزارها برای بهینه سازی سایت خود استفاده کنید، این را بررسی کنید. دوره آموزش آنلاین رایگان میزب، شده توسط BSM. و اگر برای بهینه سازی سایت خود آماده هستید، آزمایش رایگان 14 روزه ما را امتحان کنید تا درباره مجموعه گسترده ویژگی های رتبه بندی SE بیشتر بد،د.

سئو روی صفحه

ارتقاء وب سایت

Dmytro یک بازاریاب محتوا و نویسنده کپی رایت در رتبه بندی SE است. او از نوشتن در مورد بازاریابی دیجیتال و سئو به ساده ترین شکل ممکن لذت می برد. او همچنین علاقه زیادی به محتوا، رسانه و طراحی دارد. یک مسافر مشتاق، فیلمساز آماتور و عاشق گربه ناامید.


منبع: https://seranking.com/blog/crew-supply-case-study/