چگونه یک وب سایت کسب و کار خانوادگی به 4 میلیون بازدید کننده در ماه افزایش یافت



با تشکر از شما برای اشتراک!

تحقیق کلمات کلیدی

ارتقاء وب سایت

وبلاگ / مطالعات موردی / چگونه یک پروژه خانوادگی با بیش از 4 میلیون ترافیک ارگ،ک ماهانه به وب سایت غذای شماره 1 در هلند تبدیل شد

مشتری

دستور العمل های خوب یک وب سایت آشپزی هلندی مد روز است. بیش از 4 میلیون نفر هر ماه برای یافتن دستور العمل های جدید و ،ب اطلاعات بیشتر در مورد آشپزی از آن بازدید می کنند – این هر پنجمین شهروند در هلند است! مهمتر از آن، Leuke Recepten یک نمونه عالی از این است که چگونه یک وب سایت سرگرمی کوچک می تواند با اشتیاق کافی و ابزار من، به یک تجارت خانوادگی موفق تبدیل شود.

داستان پشت Leuke Recepten در سال 2011 شروع شد. در آن زمان، Sandra Koopmans و Eric Watersc،ot در خانه انتشارات کار می ،د. اینجا جایی بود که آنها با هم آشنا شدند، عاشق شدند و ازدواج ،د، اما در عین حال علاقه متقابل به بازاریابی دیجیتال را کشف ،د. بلافاصله پس از اینکه ساندرا و اریک با هم زندگی ،د، تصمیم گرفتند با هم وب سایت خود را راه اندازی کنند.

ایده Leuke Recepten به طور طبیعی ظاهر شد. ساندرا از آزمایش در آشپزخانه لذت می برد، در حالی که اریک در اوقات فراغت خود ع، های زیادی می گرفت. آنها تصمیم گرفتند یک وب سایت مواد غذایی ایجاد کنند که در آن بتوانند دستور العمل های مورد علاقه خود را به اشتراک بگذارند. آنها آشپزی را در آشپزخانه پدر و مادر اریک شروع ،د، جایی که مدتی با هم زندگی ،د. ساندرا در آن زمان تجربه آشپزی زیادی نداشت، بنابراین ایده پشت وب سایت آنها ساده بود: دستور العمل های آسان و سرگرم کننده برای همه. به این ترتیب آنها نام وب سایت خود را پیدا ،د: Leuke Recepten — Lovely Recipes.

ساندرا واترشوت-کوپمنز

بنیانگذاران

در Leuke Recepten، می توانم خلاقیت و اشتیاق خود را برای غذا بیان کنم. نکته خوب در مورد آشپزی این است که شما هرگز تمام نشده اید، زیرا هنوز ایده های زیادی وجود دارد که می تو،د آنها را تحقق بخشید.

عصرها و آ، هفته ها، ساندرا و اریک با هم روی میز آشپزخانه روی Leuke Recepten کار می ،د. آنها در آن زمان به سختی از سئو اطلاعاتی داشتند، اگرچه گوگل در آن زمان پیشرفت کمتری نسبت به الان داشت. با این حال، ساندرا و اریک از کار بر روی وب سایت و محتوای خود لذت می بردند. آنها در سه سال گذشته از رتبه‌بندی SE استفاده کرده‌اند و همچنان از آن برای ،ب بینش بیشتر و بهبود سایت خود استفاده می‌کنند. اکنون وب سایت آنها عملکرد قابل تحسینی دارد و ترافیک زیادی دریافت می کند.

ما با این زوج زیبا در آمستردام در کنفرانس SEO Webwinkel آشنا شدیم. ما آنقدر از داستان و علاقه آنها به سئو (و البته غذا) الهام گرفتیم که نمی‌توانستیم از آنها بخواهیم بینش خود را در مورد چگونگی موفقیت Leuke Recepten به اشتراک بگذارند.

شما هستید گرسنه برای چند نکته تازه؟ لذت بردن!

اه،

ساندرا و اریک می خواستند وب سایتشان موفق شود، بنابراین اه، زیر را تعیین ،د:

  • افزایش دید جستجو و افزایش ترافیک جستجوی ارگ،ک.
  • به ،وان مثال، برای کلمات کلیدی هدف به موقعیت های برتر دست پیدا کنید خورش کلم برو،ل‘.
  • افزایش 10 درصدی تعداد بازدیدکنندگان نسبت به سال قبل.
  • بازدیدکنندگان موجود را برای مدت بیشتری در سایت نگه دارید.
  • برای مشتریان بالقوه جذاب باشید و باعث رشد ،ب و کار شوید.

اقداماتی که برای رسیدن به این اه، انجام دادند

اریک و ساندرا تقریباً روزانه از رتبه‌بندی SE استفاده می‌کنند، بنابراین برای این مطالعه موردی، از آنها در مورد رویکرد معمول آنها برای بهینه‌سازی صفحات در وب‌سایتشان سؤال کردیم. متوجه خواهید شد که آنها از تکنیک های مشابهی برای ایجاد صفحات جدید استفاده می کنند که برای به روز رس، صفحات موجود انجام می دهند. استراتژی آنها به قدری ساده است که می تو،د خودتان آن را امتحان کنید.

1. بهینه سازی ساختار وب سایت

اریک و ساندرا قبل از ایجاد، به روز رس، یا بهینه سازی صفحات خود، ساختار وب سایت خود را اصلاح ،د. آنها در یک نقطه متوجه شدند که باید شروع به بسته‌بندی بسیاری از دستور العمل‌های موجود در سایت خود کنند.

این اولین کاری بود که آنها برای بهبود سئوی وب سایت خود انجام دادند.

ابتدا، آنها یک صفحه دسته بندی «دستورالعمل های چای پرمصرف» با یک متن مقدمه کوتاه و پیوندهایی به تمام صفحات مرتبط در وب سایت ایجاد ،د. در سال 2012، این یک رویکرد منحصر به فرد در نظر گرفته شد زیرا ا،ر سایت های وبلاگ فقط از پست های وبلاگ منفرد تشکیل شده بودند. به هم پیوستن محتوای مختلف در سراسر وب سایت، آن را برای کاربران راحت تر و راحت تر کرد. در نتیجه در عرض چند هفته در صدر گوگل قرار گرفتند. بعدها، اریک و ساندرا این استراتژی موفق را در سایر دسته ها و دستور العمل ها اعمال ،د.

2. تحقیق کلمات کلیدی

اولین گام در هر پروژه تحقیق کلمات کلیدی است. هر زمان که اریک و ساندرا دستور العمل جدیدی ارائه می دهند، با تحقیق در مورد کلمات کلیدی و مقایسه حجم جستجوی خود شروع می کنند. این به آنها امکان می دهد کلمات کلیدی با بیشترین پتانسیل جستجو برای محتوای خود را شناسایی کنند.

اریک واترشوت

بنیانگذاران

ما از تحقیق کلمات کلیدی زیاد استفاده می کنیم. هر زمان که دستور غذا یا پست وبلاگ جدیدی را به صورت آنلاین قرار می دهیم، ابتدا به کلمات کلیدی نگاه می کنیم و انواع و ،اوین مختلف را با هم مقایسه می کنیم. به این ترتیب می‌تو،م ترتیبی از کلمات را با بیشترین حجم جستجو پیدا کنیم و مطمئن باشیم که پست در گوگل عملکرد خوبی خواهد داشت.

بیایید نگاهی به مثال زیر بیاندازیم. اریک از SE Ranking برای جستجو استفاده کرد “هوچ پاچ” – یک غذای سنتی هلندی محبوب در زمستان. پس از تجزیه و تحلیل نتایج، او به سه نوع با بیشترین حجم جستجو پرداخت: تمبر با اندیو، کلم پیچ، و کلم برو،ل. آنها سپس این پرسش ها را به لیست کلمات کلیدی خود اضافه ،د.

اریک و ساندرا متوجه شدند که برای بسیاری از دستور العمل های تمپپوت در بین 3 نفر برتر گوگل قرار گرفته اند، اما دستور العملی با دستور العمل تمبر کلم برو،ل در جایگاه 12 قرار داشت. پس از بررسی این صفحه، متوجه شدند که تا حدودی به این دلیل است که این یک دستور غذای قدیمی بوده است. . بنابراین، آنها تصمیم گرفتند برای بهینه سازی این صفحه برای رتبه بندی بهتر کار کنند.

تحقیق کلمات کلیدی در رتبه بندی SE

اریک و ساندرا بسیاری از کلمات کلیدی را دنبال می کنند. در واقع آنقدر کلمات کلیدی را ردیابی می کنند که مجبورند آنها را در دسته هایی مانند “کاسرول،” سالاد، “ماکارونی،” و غیره. به این ترتیب، آنها می توانند به دقت مراقب رتبه های خود (چه در حال نزول یا صعود) باشند و به سرعت پاسخ دهند.

گروه بندی کلمات کلیدی در رتبه بندی SE

گروه بندی کلمات کلیدی همچنین به آنها اجازه داد تا اه، خود را به طور موثرتری تعیین کنند. برای مثال یکی از اه، آنها این بود که «به میانگین رتبه 4 برسند “سالاد” گروه در یک ماه». اه، هوشمند مانند این به شما این امکان را می دهد که موفقیت فعلی خود را اندازه گیری کنید، در صورت ،وم نقشه راه خود را به روز کنید و به اه، سئوی خود با کارایی بیشتری دست یابید.

تحقیق در مورد کلمات کلیدی انجام دهید

یک عبارت جستجو را وارد کنید و فرصت های استفاده نشده برای کلمات کلیدی را پیدا کنید تا سایت خود را در جستجو بیشتر نمایان کنید.

<،on cl،="se-banners__btn">تجزیه و تحلیل

3. تحقیقات رقابتی

تحقیقات رقابتی یکی دیگر از گام های حیاتی برای داشتن صفحه ای با عملکرد برتر است. مجموعه ابزارهای SE Ranking به کاربران اجازه می دهد تا فضای رقابتی را تجزیه و تحلیل کنند، رقبای مستقیم را پیدا کنند و عملکرد آنها را بررسی کنند. برای اریک و ساندرا، این ابزار برای بهبود کیفیت محتوای آنها مفید بود.

آنها اغلب از Compe،ive Research استفاده می کنند تا دیدی کلی از رقبا داشته باشند، ببینند وب سایتشان در برابر رقبایشان چگونه است و شکاف های محتوایی احتمالی را پر کنند. برای مثال، آن‌ها مکرراً به سایر رقبا نگاه می‌،د تا ببینند آیا برای کلمات کلیدی با حجم بالا که اریک و ساندرا هنوز آن‌ها را هدف قرار نداده‌اند یا عملکرد خوبی در آن‌ها نداشته‌اند، رتبه‌بندی می‌کنند. برای این پروژه، آنها متوجه شدند که تمبر با سیب و بیکن یک عبارت جستجوی محبوب بود، بنابراین آنها تصمیم گرفتند دستور العمل خود را برای آن منتشر کنند.

،اوین رقبا در تحقیقات ترافیک ارگ،ک

4. بهینه سازی در صفحه

اریک و ساندرا در مواردی از جستجوگر سئوی درون صفحه برای بررسی سریع مهم ترین صفحات خود که بیشترین ترافیک را ایجاد می کنند استفاده می کنند. اگر می‌خواهید سلامت صفحه را ارزیابی کنید و زمینه‌هایی برای بهبود پیدا کنید، بهینه‌سازی درون صفحه یک گام مهم است.

اریک واترشوت

بنیانگذاران

ما به طور مداوم دستور العمل ها و محتوای قدیمی را در وب سایت خود تجدید می کنیم. رتبه بندی SE نشان می دهد که آیا این پیشرفت ها تأثیر دارند یا خیر و آیا امتیاز کیفیت و رتبه بندی شما در حال افزایش است یا خیر. گاهی اوقات یک کلمه یا یک تصویر دیگر می تواند عملکرد صفحه را بسیار تحت تاثیر قرار دهد.

درست پس از اینکه اریک و ساندرا URL صفحه مورد نظر را در جستجوگر سئوی داخلی SE Ranking وارد ،د، می توانند نمره کیفیت کلی صفحه ای را که تجزیه و تحلیل می کنند، ببینند. آنها همچنین می توانند گزارشی را با لیستی از تمام ،اصر صفحه که می توانند بهبود یابند، مانند ،وان، سرفصل های H1-H2، بک لینک ها و تصاویر مشاهده کنند.

بیایید به صفحه دستور غذای ساندرا برگردیم. پس از اجرای ممیزی در صفحه، آنها کلمات کلیدی جدید با حجم جستجوی بالا (مهر با سیب و بیکن) را به ،وان صفحه اضافه ،د، نسخه اولیه را در صفحه به روز ،د و ع، های جدیدی اضافه ،د. امتیاز کیفیت به طور لحظه ای افزایش یافت. این منجر به رتبه های بالاتر شد و ظرف چند روز، کلم برو،ل آنها در جایگاه 2 قرار گرفت.

نمودار تغییرات رتبه بندی در رتبه بندی SE

به دلیل بهینه سازی عالی، صفحه به ،وان یک قطعه غنی در گوگل نیز ظاهر شد.

ریچ اسنیپت در SERP

نتایج

تمام تلاش آنها نتیجه داد! دستور تهیه stamp، Sandra به لطف رتبه بندی SE و برخی جادوهای سئو در رتبه دوم نتایج جستجو قرار گرفت. بسیاری از دستور العمل های دیگر در وب سایت او روزانه موقعیت های برتر را ،ب می کنند. برخی از صفحات به زمان بیشتری برای افزایش SERP نیاز دارند، اما به طور کلی ترافیک ارگ،ک به وب سایت آنها در دو سال گذشته تقریباً چهار برابر شده است. به عبارت دیگر، میلیون ها نفر از علاقه مندان به آشپزی هلندی تقریباً همیشه هنگام جستجوی دستور العمل های جدید با Leuke Recepten مواجه می شوند!

غذای آماده

وقتی صحبت از سئو به میان می آید، اریک و ساندرا از تکنیک های ساده و در عین حال موثر برای وب سایت خود استفاده می کنند. استراتژی ساده ای که آنها استفاده می کنند شامل مراحل زیر است: ایجاد محتوای منحصر به فرد، بهینه شده و مرتبط. به روز رس، مداوم صفحات قدیمی؛ رفع مشکلات روی صفحه؛ و ساختار سایت خود را با رشد آن تجدید نظر کنند. این روش معمولاً برای آنها ترفند انجام می دهد و منجر به نتایج عالی می شود.

در اینجا لیستی از ابزارهای SE Ranking که اریک و ساندرا در کارهای روزانه خود به ویژه مفید می دانند آمده است:

  • تحقیق کلمات کلیدی برای یافتن مرتبط ترین کلمات کلیدی، عملکرد آنها را بررسی کنید و بهترین ایده ها را برای نام مقالات بیابید.
  • ردیاب رتبه. برای اینکه به دقت مراقب باشید که آیا رتبه شما در حال افزایش است یا خیر و بنابراین می تو،د در صورت افت سریع به آن پاسخ دهید.
  • تحقیقات رقابتی. برای به دست آوردن تصویری از عملکرد سایت خود در مقایسه با رقبا و شناسایی شکاف کلمات کلیدی و محتوا.
  • جستجوگر سئو روی صفحه برای بررسی امتیاز کیفیت صفحات مهمی که ترافیک زیادی ایجاد می کنند.

آیا می‌دانستید که اگر از ابزار ویرایشگر محتوای جدید ما استفاده کنید، فرآیند تولید محتوا می‌تواند مؤثرتر باشد؟ این دستیار نوشتن محتوای مبتنی بر هوش مصنوعی به شما کمک می‌کند متن‌های سئو و خواننده‌پسند را کارآمدتر ایجاد کنید.

داستان اریک و ساندرا همچنین نشان می‌دهد که علاوه بر مهارت‌های ضروری سئو، شما به سطح بالایی از تعهد و اشتیاق برای کاری که انجام می‌دهید نیاز دارید. ساندرا و اریک سرگرمی خود را به یک تجارت آنلاین موفق تبدیل ،د. آنها اخیراً یک کتاب آشپزی منتشر ،د و یک برنامه تلفن همراه با برنامه های غذایی سفارشی ایجاد ،د. همچنین، اگر در حین خواندن این پست شکم شما شروع به غرش کرد، این موارد را بخو،د دستور العمل های تنقلات جشن سال نو در Leuke Recepten!

تحقیق کلمات کلیدی

ارتقاء وب سایت

Dmytro یک بازاریاب محتوا و کپی رایتر در رتبه بندی SE است. او از نوشتن در مورد بازاریابی دیجیتال و سئو به ساده ترین شکل ممکن لذت می برد. او همچنین علاقه زیادی به محتوا، رسانه و طراحی دارد. یک مسافر مشتاق، سینماگر آماتور و عاشق گربه ناامید.


منبع: https://seranking.com/blog/leuke-recepten-case-study/