چگونه GPTChat بر سئو و بازاریابی محتوا تأثیر می گذارد؟



در حال حاضر OpenAI در سه جهت کار می کند:

1.OpenAI API (GPT-3 برای متن و Codex برای کد).

2.ChatGPT؛

3.DALL·E 2 (مدل تولید تصویر).

GPTChat بر اساس معماری GPT-3.5، از مجموعه داده های پیش از آموزش مشابه GPT-3 با تنظیم دقیق اضافی استفاده می کند.

GPT چت

اگر می‌خواهید مسیر بیشتری را طی کنید، سعی کنید ارزیابی کنید که آیا می‌تو،د متن را که توسط یک ماشین نوشته شده است تشخیص دهید. در پایان مقاله به رایج ترین خطاها در الگوریتم های تولید متن می پردازیم.

GPT چت

بسیاری از دانش آموزان حیله گر از GPT برای انجام تکالیف خود استفاده می کنند، اما برای نوشتن آرزوهای تولد، نامه های عاشقانه، پاد،ت ها و شعارهای کلیشه ای نیز مفید است. GPT-3 می تواند بیوگرافی شما را بنویسد یا نمایه لینکدین شما را حفظ کند. در هر پلتفرم رسانه‌ای که فعال هستید، GPT-3 می‌تواند ابزاری برای طوفان فکری ایده بعدی به شما ارائه دهد، خواه یک YouTuber، یک متخصص TikTok یا یک تأثیرگذار اینستاگرام باشید.

در سال 2018 یکی از اولین رمان هایی که کاملاً توسط هوش مصنوعی نوشته شده بود، 1 the Road چاپ شد. این پروژه توسط گوگل تامین مالی شد و نقدهای مثبتی دریافت کرد.
حتی سریال مستندی که الان در نتفلی، تماشا می کنم، اندی وارهول هنرمند پاپ را احیا می کند با هوش مصنوعی صدای ضبط شده ای از خواندن وارهول از دفتر خاطراتش در این برنامه شنیده می شود. با این حال، این صدا متعلق به خود هنرمند نیست، بلکه نتیجه هوش مصنوعی است. علاوه بر این، روایت تولید شده توسط هوش مصنوعی به ،وان چیزی به تصویر کشیده می شود که وارهول می خواست. همچنین با استفاده از هوش مصنوعی و Big Data، نتفلی، Stranger Things و The House of Cards، دو سریال محبوب خود را ساخت.

GPT-3 می تواند در بازاریابی دیجیتال به ده ها روش استفاده شود. بسته شروع شامل موارد زیر است: افزایش مقیاس ،ب و کار خود بدون صرف منابع اضافی برای متون سفارشی. بازنویسی بخش های کوچکی از متن؛ ایجاد ایده برای موضوعاتی که باید به طرح محتوای خود اضافه کنید. تیم خود را با کمک محتوا توانمند کنید.

در زمینه سئو می تو،د با پروژه های زیر شروع کنید:

– سوالات متداول و محتوای ،د برای صفحات فرود
– ،اوین و توصیفبخش ها
– محتوا برای متغیرهایی
– استفاده از API برای ابزارهای شما

برخی از تعهدات خلاقانه وجود دارد که می توان با GPT نیز انجام داد:
  • برای ایجاد یک موتور جستجو
  • برای انجام تحقیق در مورد کلمات کلیدی:
  • تحقیق کلمات کلیدی

  • برای تهیه رزومه
  • برای تولید SQL-queries
  • به ،وان یک تابع Google Spreadsheets
  • به ،وان یک ابزار طراح با Figma برای ایجاد نشانه‌گذاری و طرح‌بندی
  • برای نوشتن و درک کد برنامه
  • برای تجسم و در داده-ژورنالیسم
  • برای مسیر و دستورالعمل:
  • گام به گام

  • برای توضیحات محصول در تجارت الکترونیک
  • برای ایجاد رئوس مطالب وبلاگ:
  • نمای کلی

    مواردی نیز وجود دارد که باید از استفاده از ابزارهای تولید خودکار خودداری کنید: برای محتوای مارک دار، نوشتن پست های کامل وبلاگ، نوشتن پست های وبلاگ با هدف کلیدواژه، ایجاد محتوای مفید YMYL و EEAT.

نحوه استفاده از GPT Chat در محتوا

و اکنون، بیایید پنج پیاده‌سازی عملی احتمالی GPTChat را در کارهای روزمره شما فهرست کنیم:

1.در بازاریابی ایمیلی برای اطمینان از اینکه کاربران در نامه‌های شما شرکت می‌کنند، باید موضوعات جذاب و CTA ایجاد کنید. با استفاده از GPT API با Serpstat، می‌تو،د با تولید پرسش‌های متداول شروع کنید. بنابراین، فهرستی از سوالاتی که مخاطبان شما در گوگل جستجو می کنند ایجاد می کنید:

1.

ابزار Serpstat FAQ AI

ما می تو،م کارهای بازاریابی مشابه را با استفاده از GPTChat حل کنیم. بیایید چند داستان موفقیت در سئو را بررسی کنیم:

داستان موفقیت در سئو از طریق هوش مصنوعی

و اکنون، بیایید سعی کنیم به یک سوال فنی پیچیده پاسخ دهیم:

سوال فنی از هوش مصنوعی

همه این ویژگی‌ها می‌توانند به‌،وان ایده‌های ارزشمند، برجسته‌شده، برای سازندگان محتوا بسیار مفید باشند.

2.کاربرد دوم به شدت با مورد استفاده بالا مرتبط است. این ویژگی محبوب “این را برای یک ک، دوم خلاصه کنید” است. خوشبختانه، GPT-3 در گرفتن اطلاعات پیچیده و خلاصه ، آن به روشی ساده عالی است. دفعه بعد که سعی می کنید م،ی عبارت را از دوره های آنلاین خود بفهمید، از GPT-3 بخواهید نکات اصلی را خلاصه کند.

سوال فنی به هوش مصنوعی، NLPسوال فنی به هوش مصنوعی، MUM

3.برای توضیحات محصول به طور خلاصه، GPT-3 می تواند ابزار مفیدی برای ایجاد تنظیمات در متنی باشد که دستورالعمل های من،ی به آن داده شود. علاوه بر این، الگوریتم‌های GPT را می‌توان برای بهبود خدمات مشتری با پاسخ به پرسش‌ها و کمک به عیب‌یابی فنی استفاده کرد. این می تواند رضایت مشتری را بهبود بخشد و تجربه خدمات مشتری را به طور کلی ارتقا دهد.

نرم افزار ارتباط الکترونیکی GPT

4.برای نوشتن نامه ارتباطی بهترین راه برای صرفه جویی در زمان، واگذاری کارهای خسته کننده به هوش مصنوعی است. شما می تو،د روند را به روش خود مدیریت کنید. همچنین ایده ای است که با استفاده از ساختاری که GPT برای شما آماده می کند، طرح خود را ایجاد کنید:

برنامه ارسال مهمان از GPT

5.برای نوشتن داستان های تخیلی، داستان های کوتاه و قطعات در مقالات خود. شایان ذکر است که محتوای کوتاه معمولاً کیفیت بالاتری نسبت به محتوای طول، دارد، این ویژگی مدل GPT است. با این وجود، هوش مصنوعی در نوشتن یک متن در مقیاس بزرگ که به خوبی یک نویسنده انس، است، بسیار بهتر شده است.

برنامه آهنگ نویسی GPT

اگر به دنبال ایده های بیشتری هستید، پاسخ GPTChat را بررسی کنید:

  ایده های محتوای چت GPT

2.

امروزه بسیاری از کارمندان باید با بسیاری از وظایف اداری و فرآیندهای بوروکراتیک دست و پنجه نرم کنند. موسسات آینده از هوش مصنوعی برای مدیریت این وظایف و فرآیندها استفاده خواهند کرد. این امکان وجود دارد که انسان ها و هوش مصنوعی در سازمان های آینده با هم کار کنند. استفاده از هوش مصنوعی می تواند بسیاری از فرآیندهای موجود در یک شرکت را مختل و بهبود بخشد. بنابراین، انسان ها می توانند بیشتر بر روی افراد (کارمندان و مشتریان شما) در سازمان شما تمرکز کنند و آن را انس، تر کنند.

با توسعه راه حل های خودکار، مشاغل کپی رایتینگ و بازاریابی کاهش نمی یابد. متخصصان محتوا باید بفهمند که چگونه محتوا با استراتژی بازاریابی بزرگ‌تر منطبق می‌شود و محتوایی را که GPT-3 می‌نویسد ایجاد، مدیریت و بهینه‌سازی کنند. با استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی برای تولید محتوا، شما دقیقاً این کار را انجام می دهید – ایجاد محتوای هدایت شده. ابزارهای هوش مصنوعی صرفاً کمکی برای افزایش تلاش‌های تولید محتوا و حصول اطمینان از اینکه بازاریابان و برندها محتوای درجه یک را منتشر می‌کنند – که، صادقانه بگوییم، یک چیز عالی است.

آیا وقت ندارید اخبار را دنبال کنید؟ جای نگر، نیست! ویراستار ما مقالاتی را انتخاب می کند که قطعاً به شما در کار شما کمک می کند. به انجمن دنج ما بپیوندید 🙂

با کلیک بر روی دکمه، با سیاست حفظ حریم خصوصی ما موافقت می کنید.


منبع: https://serpstat.com/blog/5-things-to-do-immediately-using-gpt-chat