کتاب های معروف دنیا ؛ معرفی مشهورترین و پرفروش ترین کتاب های جهان پلازا


کتاب های معروف دنیا ؛ معرفی مشهورترین و پرفروش ترین کتاب های جهان پلازا

فردای آن روز که ویل دورانت شدیدا به فکر فرو رفته، تصمیم می‌گیرد نامه‌ای با این عنوان که «معنای دانلود کتاب از فرا کتاب زندگی چیست؟» بنویسد و به افراد مختلف در سرتاسر جهان ارسال کند. پیشنهاد می‌کنم قبل از تصمیم به خواندن این رمان، حتماً از طریق لینک زیر نظرات خوانندگان این کتاب را بخوانید. داستان با بیان عقایدی درباره‌ی تأثیر لباس و کفش خوب در انجام کار بزرگ آغاز می‌شود و در ادامه اتفاقات جالبی از شخصیت‌های داستان روایت می‌شود. در صورتی که علاقه‌مند به خواندن این رمان هستید، برای خرید آن از سایت دیجیکالا روی لینک زیر کلیک کنید. در این عزیمت هویزه، سوسنگرد، اهواز و بسیاری از مناطق دیگر را با پوست و استخوان لمس کرد و وقتی به تهران برگشت از اطلاعات اندک مردم و گاه بی‌تفاوتی آن‌ها نسبت به جنگ متحیر و متعجب شد. © 1401 تمامی حقوق برای فروشگاه کتاب انتشارات جنگل محفوظ است.

  • رمان معروف لولیتا اولین بار در سال 1955 توسط ناباکوف نوشته شد و تاکنون 40 میلیون فروش داشته است.
  • دوران کودکی، در محله ای خواب زده در جنوب آمریکا که معصومیت هر لحظه در برابر بی عدالتی و تعصب نژادی، قربانی می شود.
  • واژگان و اصطلاحات به کار رفته در کتاب مناسب درک کودکان باشد.
  • این اثر امروزه به عنوان شاهکاری در ادبیات آمریکا در نظر گرفته می شود.
  • اندرو کارنگیکه خود یکی از ثروتمندترین افراد در جهان بود پیشنهاد نوشتن این کتاب را بهناپلئون هیل داد.
  • رمان کشتن مرغ مینا ، با به تصویر کشیدن بحران و عذاب وجدانی تکان دهنده، بلافاصله پس از انتشار در سال 1960، تبدیل به پرفروش ترین کتاب شد و نظر مساعد منتقدین را به خود جلب کرد.

کافی است بگویم که خوشحالم که ابتدا فیلم را دیدم و سپس کتاب را خواندم. فکر می کنم اگر نسخه فیلم به ترتیب مخالف اتفاق می افتاد شاید ناامید شده باشم. این فقط نشان می دهد که نویسنده چقدر خوب این قسمت مهم از تاریخ داستانی را نوشته است. بازه زمانی ، موقعیت مکانی ، خلق و خوی ، شخصیت ها و … با گسترش داستان زنده می شوند. لیزل ممینگر یازده ساله فرزند خوانده ای است که اخیراً در جنگ جهانی دوم به شهری کوچک در خارج از مونیخ آلمان رسیده است. احتمالاً لیزل برای هانز و روزا هوبرمن به دلیل هزینه کمی که دریافت می کنند ، برای زندگی فرستاده شده است.

انرژی که این کتاب دارد بسیار زیاد بوده و شما را در هنجارهای جامعه، سیاست‌های پیچیده اجتماعی و نژادی، و درام‌های خانوادگی غرق می‌کند. موضوع اصلی کتاب تختخوابت را مرتب کن تشکیل شده از ده درس کوتاهی‌ست که ژنرال در تمرینات نیروی دریایی آن‌ها را فرا گرفته است. او در هر فصل یکی از روش‌های رفتاری و تربیتی یگان ویژه نیروی دریایی ایالات متحده آمریکا را به تصویر می‌کشد.

کتاب آشنایی با فلسفه‌ ذهن

اما پدر بزرگ پیر در روستایی در دامنه کوه آلپ زندگی می کند و علاقه ای به ارتباط با دیگران ندارد. مردم روستا او را مسئول مرگ پدر و مادر هایدی می دانند و نمی خواهند هایدی وارد خانه او شود. حتی کوچک‌ترین اقدامات، اگر هرروز تکرار شود از پس‌انداز هزار تومن گرفته تا کشیدن یک سیگار، می‌تواند تاثیر زیادی داشته باشد. بنابراین درک و پذیرش عادات راهی عالی برای کنترل زندگی و دستیابی به چیزهای بیشتر است. درواقع تغییراتی که در ابتدا کوچک و بی‌اهمیت به نظر می‌رسند، اگر سال‌ها به آن‌ها پایبند باشید نتایج قابل‌توجهی را به همراه خواهند داشت. جیمز در این اثر بی‌نظیر نحوه‌ی عملکرد عادات و چگونگی شکل دادن به محیط و رفتار را بررسی می‌کند.

کتاب خودت را به فنا نده اثر گری جان بیشاپ

رنگ هایی که نویسنده در این رمان به کار برده هرکدام بیانگر نماد خاصی است. این داستان کوتاه (حدودا 120 صفحه) روایتگر مزرعه ای هست که توسط آقای جونز مدیریت میشود. بعد از به معروفیت رسیدن این کتاب فیلمی سینمایی و حتی بازی معروفی هم به همین نام ساخته شد. پیشنهاد می‌کنیم برای پیدا کردن کتاب های پرطرفدار میان کاربران طاقچه، سری به یادداشت «گزارش سال ۱۳۹۸ طاقچه» بزنید.

فعالیت من از یک آرزو شروع شد و امروز نام آن آرزو مجموعه ” خانه ان ال پی ایران” است. اسکارلت در یکی از روزهای آفتابی سال 1861 زیر سایه خنک ایوان تارا با استوارت و برنت در مزرعه پدری نشسته بود و منظره زیبایی را مشاهده می کرد. او پیراهن ململ که پدرش از آتلانتا برایش آورده بود را پوشیده بود و پیراهن زیبایی به تن داشت که کمرش را باریک تر از حد معمول نشان می داد. چشم های سبز بی قرار و شخصیتی لجباز و سرشار از طراوت، دل هر مردی را به لرزه می انداخت….

کتاب میدگارد 4: نفرین مهتاب

شاید یادگیری نحوه دوباره فکرکردن مهارتی مخفی باشد و در این دنیا که سریع‌تر از همیشه تغییر می‌کند، به شما برتری ببخشد. جرمی به لوون پیشنهاد اتمام آثار همسر خود که نویسنده‌ای مشهور است را می‌دهد. آثاری که بعد از معلولیت وریتی کرافورد (همسر جرمی) ناتمام مانده است.

«دن کیشوت» اثر درخشان «میگل دو سروانتس» ، داستان مردی را روایت می‌کند که آن‌قدر درگیر داستان‌های شوالیه‌های مختلف می‌شود که تصمیم می‌گیرد به یکی از آنها بدل شود. «دن کیشوت» که یکی از اولین رمان‌های بشری است در سال۱۶۱۲ به رشته‌ی تحریر درآمده و روایتگر رویدادهای ناگواری است که شخصیت اول داستان، «کیشوت» در طول سفرش به گوشه‌وکنار اسپانیا با آنها مواجه می‌شود. ویکتور فرانکل در زمان جنگ جهانی دوم به دست نازی‌ها اسیر و به اردوگاه کار اجباری فرستاده شد.

جالب است بدانید که ناطور دشت علی‌رغم اینکه از پرفروش ترین رمان های جهان است در دهه 90 میلادی به دلیل محتوای نامناسب در برخی مناطق آمریکا ممنوع شد. فهرست معروف ترین کتاب های دنیا را با یکی دیگر از آثار محبوب ادامه می‌دهیم. کتاب شیر، کمد، جادوگر در واقع اولین کتاب از مجموعه نارنیا است که بعدها چندین فیلم نیز از آن ساخته شد. داستان این کتاب در سرزمین خیالی نارنیا روایت می‌شود؛ جایی که حیوانات سخن می‌گویند و موجودات افسانه‌ای وجود دارند. بولگاکف در طول داستان اشارات متعددی به افسانه فاوست و اشعار گوته کرده و آن‌ها را زمینه مطرح ساختن برخی از نکات داستانی خود قرار می‌دهد.

به همین دلیل مطالعه کردن در بیشتر جوامع پیشرفته و بین افراد موفق تا این اندازه رواج دارد. علاوه بر رمانی که نادر ابراهیمی نوشته بود، رمانزمین سوخته نیز در دهه ۶۰ شمسی نظر خوانندگان را به خود جلب کرد. احمد محمود نویسنده‌ی رمان “زمین سوخته” آن را بر اساس تجربه‌های شخصی خودش از جنگ نوشت. در روستایی به نام شایر هابیت ثروتمندی به نام بیلبو، در رفاه و آرامش کامل زندگی می‌کند و هرگز حاضر نیست آرامش زندگی‌اش رو به خاطر ماجراجویی برهم بزند.