گزارش جدیدی در شهر وجود دارد، و به شما کمک میکند اثربخشی صفحات فرود Google Analytics 4 (GA4) را ارزیابی و بهینه کنید.
گزارش جدید معیارهای زیر را مقایسه می کند:
- میانگین زمان تعامل در هر جلسه
- تبدیل ها
- کاربران جدید
- بازدیدها
- کل درآمد
چرا ما اهمیت می دهیم. می تو،د گزارش صفحه فرود را در مبحث Engagement در ناوبری سمت چپ داشبورد خود بیابید. اگر بخش موضوع تعامل وجود ندارد، میتو،د گزارش را از طریق کتابخانه گزارش اضافه کنید.
از گزارش برای ارزیابی اثربخشی صفحات فرود خود استفاده کنید. اگر هنوز GA4 را راهاندازی نکردهاید، از این راهنما برای راهنمایی شما در این فرآیند استفاده کنید.
انواع گزارش جدید گوگل به افزودن انواع گزارش های جدید در GA4 ادامه می دهد. در اینجا جدیدترین ها هستند.
عمیق تر حفاری کنید. مقاله راهنما را بخو،د گوگل برای اطلاع از نحوه فیلتر ،، سفارشی ، و تنظیم گزارش.
جدید در زمین موتورهای جستجو
درباره نویسنده
نیکول فارلی ویرایشگر زمین موتور جستجو است که همه چیزهای PPC را پوشش می دهد. او علاوه بر کهنه سرباز تفنگداران دریایی، پیشینه گسترده ای در بازاریابی دیجیتال، MBA و تمایل به جنایات واقعی، پاد،ت ها، سفر و تنقلات دارد.
منبع: https://searchengineland.com/new-google-،ytics-4-landing-page-report-390337