گزارش نمایه سازی صفحه کنسول جستجوی گوگل در 2 ژوئیه به روز شد



خواندن ربات گوگل

گزارش نمایه سازی صفحه Google Search Console باید از 2 ژوئیه شروع به مشکلات بیشتر نمایه سازی صفحه کند. گوگل در آن زمان فراموش کرده بود که حاشیه‌نویسی را به گزارش اضافه کند، اما قول داد که به زودی آن را اضافه کند، بنابراین سردرگمی در مورد اینکه چرا برخی خطاها را افزایش می‌دهند برطرف می‌شود.

جان مو، از گوگل در مورد آن پست گذاشته است توییتر بعد از @S،iweb نوشت: “هر ، دیگری در GSC برای 404 های ،یده شده، فهرست نشده، که توسط robots.txt مسدود شده است، از 2 ژوئیه می بیند؟ مشاهده الگوی مشابه در چندین وب سایت. نمی توان هیچ ناهنجاری داده ای را مشاهده کرد.”

فقط امروز صبح گوگل جزئیات ناهنجاری داده ها را پست کرد اینجا. گوگل نوشت که از 2 ژوئیه به بعد، “اطلاعات بیشتر و دقیق تر مربوط به ایند، صفحه در حال حاضر در دسترس است. در نتیجه، ممکن است شاهد افزایش بخشی از مشکلات گزارش شده باشید. این تغییری در پردازش نیست. وب سایت شما برای جستجو، صرفاً یک بهبود گزارش است.”

این نمودار میشل است:

برای اندازه واقعی کلیک کنید

جان گفت: “به نوعی انتشار حاشیه نویسی به تاخیر افتاد، ببخشید!” “ما در حال اضافه ، یک حاشیه‌نویسی هستیم: اطلاعات بیشتر و دقیق‌تر مربوط به نمایه‌سازی صفحه اکنون در دسترس است. در نتیجه، ممکن است شاهد افزایش بخشی از مشکلاتی باشید که در مورد آنها گزارش می‌شوند. این تغییری در پردازش شما نیست. وب سایت برای جستجو، صرفاً در گزارش است.”

به طور خلاصه، مشابه گزارش نمایه سازی ویدیوی به روز، گزارش نمایه سازی صفحه باید «اطلاعات مشکل نمایه سازی صفحه دقیق تر» را نشان دهد.

این بدان م،ا نیست که شما مشکلات جدیدی در صفحات خود دارید، به این م،ی است که Google در حال گزارش در مورد مشکلاتی است که در حال حاضر وجود داشت.

این توییت هاست:

(با عرض پوزش، انتشار حاشیه به نوعی به تاخیر افتاد!)

— جان مو، (رسمی) · نه #30D (@JohnMu) 10 جولای 2023

گزارش های جدیدی وجود ندارد، نمونه های بیشتری برای مسائل است.

— جان مو، (رسمی) · نه #30D (@JohnMu) 10 جولای 2023

در نهایت، این به‌روزرس، با مشکل نمایه‌سازی Google News ارتباطی ندارد:

خیر

— جان مو، (رسمی) · نه #30D (@JohnMu) 11 جولای 2023

بحث انجمن در توییتر.




منبع: https://www.seroundtable.com/google-search-console-page-indexing-report-update-35684.html