گوگل در ماه های آینده به روز رس، جدیدی را برای سیستم محتوای مفید ارائه خواهد کرد. این بهروزرس، به Google Search اجازه میدهد تا محتوای ایجاد شده از دیدگاه شخصی یا متخصص را عمیقتر درک کند نوشت.
چه چیزی در حال تغییر است. گوگل گفت:
- “همچنین در حال بهبود نحوه رتبه بندی نتایج در جستجو به طور کلی، با تمرکز بیشتر بر محتوای دارای تخصص و تجربه منحصر به فرد هستیم.”
- ما یک بهروزرس، برای این سیستم ارائه میکنیم که محتوای ایجاد شده از دیدگاه شخصی یا تخصصی را عمیقتر درک میکند، و به ما امکان میدهد بیشتر این اطلاعات مفید را در جستجو رتبهبندی کنیم.»
گوگل توضیح داد که این بهروزرس، به جستجوی Google کمک میکند تا «جواهرات پنهان» بیشتری را در نتایج جستجوی Google نشان دهد.
بیشتر در مورد به روز رس، محتوای مفید. بهروزرس، محتوای مفید Google بهطور خاص «محتوای را هدف قرار میدهد که به نظر میرسد در درجه اول برای رتبهبندی خوب در موتورهای جستجو ایجاد شده است تا کمک یا اطلاعرس، به مردم».
گوگل به ما گفت که هدف این به روز رس، الگوریتم کمک به جستجوگران برای یافتن محتوای با کیفیت بالا است. گوگل می خواهد به محتوای بهتر و مفیدتری که برای انسان نوشته شده و به کاربران کمک کند پاداش دهد.
جستجوگران وقتی به صفحات وب غیر مفیدی میرسند که رتبه خوبی در جستجو دارند، زیرا برای رتبهبندی در موتورهای جستجو نوشته شدهاند، ناامید میشوند. این نوع محتوایی است که ممکن است آن را «محتوای موتور جستجو» یا «محتوای سئو» بنامید.
هدف الگوریتم محتوای مفید Google کاهش رتبه آن نوع از وب سایت ها در حالی که وب سایت های مفیدتری را که برای انسان ها طراحی شده اند بالاتر از موتورهای جستجو تبلیغ می کند.
گوگل گفت این ت، مداوم برای کاهش محتوای بی کیفیت و آسانتر ، یافتن محتوایی است که در جستجو معتبر و مفید باشد.
چرا ما اهمیت می دهیم. این بهروزرس، جدید هنوز منتشر نشده است، اما در «ماههای آینده» عرضه خواهد شد. زم، که بهروزرس، راهاندازی شد و چه انتظاراتی از این بهروزرس، برای سایتها، محتوا و مشتریان خود دارید، به شما اطلاع خواهیم داد. تا آن زمان، به تولید محتوای مفید ادامه دهید و (امیدوارم) در دراز مدت خوب باشید.
منبع: https://searchengineland.com/google-to-update-the-helpful-content-system-algorithm-in-the-coming-months-416440