گوگل می‌گوید پیوند دادن به چندین ارائه‌دهنده در بررسی‌های محصول می‌تواند رتبه کمی را افزایش دهد



در پنجمین انتشار گوگل از به‌روزرس، بررسی‌های محصول، گوگل اضافه کرد که پیوند دادن به چندین فروشنده بخشی از الگوریتم کلی است. آلن کنت از گوگل دیروز گفت توییتر وقتی همه چیز برابر باشد، “پیوند دادن به چندین ارائه دهنده ممکن است کمی تقویت شود.”

یادآوری، گوگل در این به‌روزرس، بررسی‌های محصول نوشت: «پیوندهایی به چند فروشنده را شامل می‌شود تا به خواننده امکان ،ید از تاجر انتخابی خود را بدهد».

لیلی ری، متخصص سئو، از آلن کنت، کارمند گوگل پرسید: “با توجه به اینکه گوگل لینک دادن به چندین فروشنده را توصیه می کند، این برای سایت های وابسته اطلاعاتی که فقط به یک شرکت لینک می دهند (مثلا برنامه های وابسته سفر) چه م،ایی دارد؟”

آلن کنت از گوگل پاسخ داد: “بله. اگر دو سایت عالی با محتوای مشابه عالی وجود داشته باشد، سایتی که بررسی های آن به چندین ارائه دهنده لینک می شود ممکن است کمی تقویت شود. اما اغلب اوقات کیفیت محتوا متفاوت و غالب خواهد بود.”

این توییت هاست:

آره. اگر دو سایت عالی با محتوای مشابه عالی وجود داشته باشد، سایتی که بررسی هایی را به چندین ارائه دهنده پیوند می دهد ممکن است کمی تقویت شود. اما بیشتر اوقات کیفیت محتوا متفاوت و غالب خواهد بود.

– آلن کنت (@akent99) 10 ژانویه 2023

گلن گیب خاطرنشان کرد که در ماه مارس گذشته آلن گفت که اینطور نیست، اتفاقاً:

سلام آلن. در ماه مارس توضیح دادید که پیوند دادن به چندین فروشنده هنوز بخشی از سیستم نیست (از آنچه شما گفتید پشتیب، نمی شود). من فرض می کنم که بر اساس آنچه شما توضیح دادید تغییر کرده است. درست است؟ در اینجا تبادل ما از ماه مارس است: https://t.co/UHQPjaM5cf

– گلن گیب (@glenngabe) 10 ژانویه 2023

اما دوباره، چه زم، همه چیز برابر است؟ به نظر من این پیوند دادن به جنبه فروشنده های متعدد عامل کوچکی در این الگوریتم کلی بررسی محصول است.

بحث انجمن در توییتر.




منبع: https://www.seroundtable.com/google-،uct-reviews-ranking-boost-linking-34725.html