گوگل می‌گوید که محتوای شما نیازی به جذابیت ندارد، بلکه می‌تواند متنوع باشد



دنی سالیوان، رابط جستجوی گوگل، در این مورد گفت ماستودون که لازم نیست محتوای شما در یک موضوع، یک موضوع خاص باشد تا بتواند رتبه خوبی داشته باشد. شما می تو،د در مورد موضوعات مختلف در سایت خود بنویسید. دنی گفت، نکته اصلی این بود که شما باید هر طور که می خواهید محتوا را برای افراد خود بنویسید و نه برای موتورهای جستجو.

این در پاسخ به یک پست وبلاگ به نام بود به‌روزرس، محتوای مفید Google: م،ای آن برای وبلاگ‌های بی‌نیاز چیست نوشته شده الیزابت تای که در اشاره کرد توصیه های گوگل برای به‌روزرس، محتوای مفید Google می‌گوید: «آیا محتوای زیادی در موضوعات مختلف تولید می‌کنید به این امید که برخی از آن‌ها در نتایج جستجو عملکرد خوبی داشته باشند؟» این تنها در صورتی است که شما در حال نوشتن محتوا هستید تا در نتایج جستجو عملکرد خوبی داشته باشید، اما اگر آن را برای افراد خود، خوانندگان خود می نویسید، نگران آن نباشید.

دنی نوشت:

شما می تو،د و باید هر طور که می خواهید در مورد هر موضوعی که می خواهید برای مخاطبان خود بنویسید. این همه دستورالعمل‌های ما هستند (من برای جستجوی Google کار می‌کنم که مردم را تشویق به انجام این کار می‌کنم. شما قطعاً می‌تو،د چندین موضوع را در یک وبلاگ داشته باشید. ،ومی ندارد که به نحوی فقط بر روی یک «توقعه» یا منطقه متمرکز شود. داشتن موضوعات متنوع باعث برندسازی نمی‌شود. هر ، به ،وان “بدکار” که از آن می ترسید در پست خود.

از پست وبلاگ ما، فکر می کنم خطی که در راهنمای ما در مورد “آیا محتوای زیادی در موضوعات مختلف تولید می کنید…” انتخاب کردید، بخش کلیدی آن ،مت آ، است: “…به امید اینکه برخی از آنها ممکن است در نتایج جستجو عملکرد خوبی داشته باشند.” IE: گاهی اوقات افراد پست های زیادی درباره بسیاری از موضوعات اصلی ایجاد می کنند زیرا امیدوارند انجام کارهای زیاد به م،ای موفقیت آمیز بودن چیزی در جستجو باشد. اگر چیزی برای مردم می نویسید، این هدف اولیه است، پس خوب هستید.

در اینجا اسکرین شات هایی از پست های Mastodon آمده است:

همه شما چه فکر می کنید؟

بحث انجمن در ماستودون.


منبع: https://www.seroundtable.com/google-niche-content-people-first-34558.html