یک هدیه کوچک برای SEO های محلی و یک تشویق بزرگ برای تصاویر اصلی



نظرات نویسنده کاملاً متعلق به خودش است (به استثنای رویداد غیرمحتمل هیپنوتیزم) و ممکن است همیشه منع، کننده نظرات Moz نباشد.

“محل گرایی” – میریام الیس

ما می د،م که یک تصویر هزاران کلمه ارزش دارد و گوگل روی آینده ای بصری شرط بندی می کند، با این حال من اغلب برای یافتن دارایی تصویر دقیقی که می خواهم داستان ،ب و کارهای محلی و سئوی محلی را نشان دهم، با مشکل مواجه شده ام. بنابراین، تصمیم گرفتم دارایی خود را ایجاد کنم و امروز، می خواهم نقاشی فوق را به همه همکارانم در جستجوی محلی ارائه دهم. لطفاً با خیال راحت از آن در عرشه های بلندگو، مقالات مشتری، مقالات، مطالب بازاریابی و هر مکان دیگری که می خواهید فوراً روح پر رونق بومی گرایی اقتصادی را که زیربنای اشتیاق مش، ما با مخاطبان و مشتریان خود هستیم، استفاده کنید.

این نقاشی امپرسیونیستی اصیل است و توسط من انجام شده است (بدون هوش مصنوعی) و استفاده از آن را به ،وان ولنتاین خود به همه همکارانم و صاحبان مشاغل محلی با محبت و احترام فوق العاده برای همه کمک های شما به بسیاری از جوامع پیشنهاد می کنم. امیدوارم قدرت داستان سرایی واضحی به کار شما بیافزاید! اگر می خواهید به من اعتبار بدهید، وب سایت هنرهای زیبای من در MiriamEllis.com است.

مطابق با تحقیق 3Mکمک های بصری یادگیری را تا 400 درصد بهبود می بخشد و انسان ها رسانه های بصری را 60000 برابر سریعتر از متن پردازش می کنند. در همین حال، بار 100 ع، برتر برای ایجاد یک ارتباط عاطفی روی قدرت عظیم تصویرسازی تمرکز کنید. اما ما در یک لحظه خنده دار در زمان با محتوای تصویر هستیم، زیرا ممکن است در آستانه طغیان باشیم. من می‌خواهم امروز با شما به این پدیده نگاه کنم و در نظر بگیرم که چگونه ،ب‌وکارهای محلی که شما بازاریابی می‌کنید می‌توانند در دنیایی که به طور فزاینده‌ای مصور می‌شوند برجسته شوند.

فکر ، به تصویرسازی در این لحظه از زمان

مکان های محلی برای ما اهمیت دارد. پتروس کریستوس زم، که ششصد سال پیش «زرگر در مغازه اش» را نقاشی کرد، آن را می دانست (سئوکاران محلی ممکن است آن را جواهرات باربارا الیور روزش!):

ون گوگ تنها یکی از هزاران نقاشی بود که برای به تصویر کشیدن حال و هوای «جامعه کافه‌ای» محلی کار کرده‌اند و – اگر دستگاه‌های تلفن همراه داشتند – فکر می‌کنید این افراد در نقدهای Yelp خود چه می‌نوشتند؟

و “Nighthawks” هاپر، که در یک رستوران دهکده گرینویچ اتفاق می افتد، به یکی از شناخته شده ترین نقاشی ها در تاریخ هنر آمریکا تبدیل شده است. با نگاهی به آن 80 سال پس از نقاشی، این احساس را در من از ارزش روشن نگه داشتن چراغ در روزهای سخت در من ایجاد می کند:

نکته این است که: مشاغل محلی آنقدر جزء فرهنگ پر جنب و جوش هستند که الهام بخش هنرهای زیبا هستند. آن‌ها بخشی جدایی‌ناپذیر از تاریخ جوامع، شهرک‌ها و شهرها هستند و به آس، خود را به نمایش بصری تأثیرگذار می‌رسانند.

این موضوع برای این لحظه در زمان است، زیرا ما بین گذشته ای پر از ع، های بد و آینده ای قرار داریم که می تواند از گرافیک های هوش مصنوعی خط مونتاژ تشکیل شود. برخی ممکن است استدلال کنند که در دسترس بودن تصاویر برای سکه ها یا توانایی فرمان دادن به روبات ها برای تولید تصاویر دموکراتیک است، و من می توانم به این دیدگاه احترام بگذارم، اما همچنین متوجه شده ام که هنر تولید انبوه فاقد نیت م،ادار انس، می تواند به سرعت به درهم ریختگی تبدیل شود و نادیده گرفته شود. توسط همان افرادی که سعی می کنیم به آنها برسیم.

و این یک مشکل است، زیرا وقتی به هنر نگاه می کنیم، آن را زیبا می یابیم، جریان خون به مغز 10 درصد افزایش می یابد. به گفته دانشگاه کالج لندن، این همان قدرتی است که از دیدن چهره یک عزیز به دست می آوریم، و من باید به این فکر کنم که قرار گرفتن در معرض تصاویری ،ل کننده، تکراری و بی روح با ما چه می کند. اندی وارهول ممکن است زیبایی را در سوپ کمپبلاما هر چند وقت یکبار با خوشحالی به بر،ب‌های قوطی در خواربارفروشی نگاه می‌کنید، در حالی که تک تک قوطی‌های موجود در قفسه‌ها ع،ی را ارائه می‌دهند؟

وقتی هر پرسشی به نوعی راهرو سوپرمارکتی پر از تصاویر بصری ختم شود، جستجو چگونه خواهد بود؟ در سال 2016، ،اصر بصری تنها 2 درصد از نتایج جستجوی موبایل را تشکیل می دادند. اما اکنون 36 درصد هستند. نمایندگان گوگل در این مورد بسیار شفاف هستند، بیان می کند،

“ما در حال تبدیل SERP به یک جریان بی پایان از ایده های بصری هستیم.”

به ،وان یک هنرمند، من به طور خودکار مجذوب هر رسانه تصویری می شوم، و هر دو را به آن نگاه می کنم چند جستجو، جستجوی بصری، و همه جابجایی های جستجوی تصویر. اکنون زمان آن است که در نظر بگیریم اگر رسانه های تصویری در چند سال آینده بیش از حد از آن اشباع شویم، چگونه عمل می کنند.

برجسته شدن در میان بهم ریختگی بصری

هنر تمایز همیشه یک سوال مرتبط برای سئوکاران و سئوکاران محلی است. در حال حاضر، ما می د،م که تصاویر با کیفیت بالا چقدر مزیت رقابتی می تواند به مشتریان ما بدهد. گوگل می گوید که ،یداران هستند احتمال ،ید از مشاغل دارای تصاویر در Maps و جستجو 90٪ بیشتر است. تصاویر بزرگ و با کیفیت بالا می توانند دارای یک تاثیر قابل مشاهده بر رتبه بندی ارگ،ک و خود گوگل مستندات به تأثیر آنها بر رتبه محلی اشاره می کند. ع،‌های آپلود شده توسط UGC حتی تاثیر می‌گذارند سفارش بررسی گوگل. پذیرندگان اولیه مزایای اولیه را دریافت خواهند کرد، اما زم، که یک عمل که قبلاً خاص بود رایج شود، بازدهی کاهش می یابد.

در حال حاضر، ما هنوز به اوج تصاویر در سئوی محلی نرسیده ایم. متخصص و دوست، دارن شاو، اخیراً یک موضوع توییتر عالی در این زمینه ارائه کرده است 7 نوع تصویر بصری که هر نمایه ،ب و کار Google نیاز دارداز جمله ع،‌های هویت برند، ع،‌های فضای بیرونی و داخلی، ع،‌های کارکنان، ع،‌های محصول/خدمات، UGC و اسکرین‌شات‌های مرور. این فهرست به اندازه‌ای طول، است که هر ،ب‌وکاری را در سال 2023 مشغول نگه دارد، و حقیقت این است که بسیاری از ،ب‌وکارهای محلی هنوز فهرست‌هایی ایجاد نکرده‌اند، اما من می‌خواهم شما را تشویق کنم که فکر کنید. فراتر استانداردها قبل از اینکه داده شوند.

اگر برنامه شما استفاده از گرافیک هوش مصنوعی برای همگام شدن با رقبا است، ممکن است در نهایت شبیه آنها شوید، و این در تضاد مستقیم با یکی از دلایل اصلی محبوبیت ،ب و کارهای محلی مستقل است: زیرا آنها هستند. ناهمسان! پیش‌بینی‌پذیری ممکن است چیزی باشد که زنجیره‌های فست فود را به موفقیت رساند پدیده مکدونالدیزاسیون، ولی منحصر به فرد بودن محصولات، خدمات و تجربیات، ،صر جادویی پشت سر است 3 از 4 مشتری ،یدهای کوچک و محلی می کنند. آیا این منطقی نیست که ارائه بصری دیجیتال شما می تواند نشانه های خود را از این پویایی موجود گرفته و جرات متفاوت بودن را داشته باشد؟

برای این منظور، در اینجا پنج پیشنهاد خارج از جعبه من برای متمایز ، بصری مشاغل محلی که به صورت آنلاین بازاریابی می کنید از رقبای کمتر خلاق ارائه شده است:

  1. یک هنرمند محلی را برای نقاشی ،ب و کار خود استخدام کنید. تصور کنید که تابلوی ع، نمایه ،ب‌وکار Google شما چقدر غیرمعمول به نظر می‌رسد اگر شامل هنرهای زیبای درخش، باشد که فروشگاه شما، محوطه‌های شما، کارکنان، موجودی شما و مشتری، که برای تجربه با شما به آنجا می‌آیند. من تضمین می کنم که یک هنرمند خوب در نزدیکی شما وجود دارد که استعداد آن را دارد که چگونه ،ب و کار شما بخشی پر جنب و جوش از جامعه محلی است. به کارکنان و مشتریان خود دلایلی بدهید تا از جایی که کار می کنند و ،ید می کنند احساس غرور کنند.

  2. یک عکاس حرفه ای خلاق استخدام کنید تا ،ب و کار شما جذاب به نظر برسد. جوئل هدلی قبلا مستند کرده است افزایش ترافیک، تماس‌ها و سایر معیارهای تبدیل زم، که ع،‌های استوک با تصاویر اصلی جایگزین می‌شوندو شما به ع،‌های اساسی از دارایی‌هایی که دارن شاو اشاره می‌کند نیاز دارید، اما یک عکاس هنری با استعداد می‌تواند با عکاسی از جنبه‌های ،ب‌وکار شما به گونه‌ای که عموم مردم بخواهند شخصاً آن‌ها را تجربه کنند، این کار را یک قدم فراتر بردارد.

  3. آیا در حالت عمودی کار می کنید که مردم دائماً آن را “خسته کننده” می نامند؟ آیا این خود را به طنزی که می تواند لیست های شما را برجسته کند من، می کند؟ استخدام یک کاریکاتوریست محلی را در نظر بگیرید تا جامعه شما را با شما بخنداند و برند شما را به خاطر بسپارد.

  4. از هر فرصتی برای تبدیل محل خود به فضای سبز استفاده کنید. ارتباط با طبیعت به طور فزاینده ای به ،وان کلید سلامت روان. به همین دلیل است کالج ترینیتی دوبلین چمن هایش را پاره کرده و با تکه های گل وحشی پر از شکوفه ها و پروانه ها جایگزین کرده است. از مناطق کاشته شده ع، بگیرید که مردم می توانند هنگام بازدید از شما تجربه کنند، و مطمئن شوید که دسترسی و مناطق برای نشستن و تفکر آرام را به ،وان استراحتی از ،ید برجسته کنید.

  5. نقش هنر را در محل کار خود در نظر بگیرید، مانند نقاشی، عکاسی، مجسمه سازی، پروژه های اجتماعی، موسیقی و موارد دیگر. یک فروشگاه مواد غذایی می تواند یک موسیقی متن عالی داشته باشد و یک فروشگاه ،ده فروشی با فضای دیواری می تواند به ،وان یک گا،ی یا یک کانون رسانه های اجتماعی باشد. هرچه مکان شما بیشتر دعوت کننده باشد، احتمال بیشتری وجود دارد که مشتریان بخواهند از خود در آنجا ع، بگیرند. از آنجایی که هر فردی منحصر به فرد است، چیزی که ما آن را UGC می نامیم می تواند به یک دارایی اصلی تبدیل شود و شما و جامعه تان را قادر می سازد تا ببینید ،ب و کارتان از نگاه بسیاری چگونه به نظر می رسد.

دیدگاه دو نقطه ای من

از یک طرف، راحتی می فروشد. چرا یک کتاب آشپزی را باز کنید، کلید چراغ را روشن کنید، کف خود را جارو کنید، برای نوشتن چیزی سخت کار کنید یا رنگ های خود را برای یک نقاشی دستی ،یب کنید، در حالی که یک ربات می تواند همه این کارها را برای شما انجام دهد؟ همه ما خیلی خسته ایم، پس چرا راحت نگیریم؟ اما موضوع این است که… چیزی در مورد این دیدگاه وجود دارد که اخیراً واقعاً من را آزار می‌دهد، و فکر می‌کنم فهمیده‌ام که چیست. صدای کوچکی در ذهنم به نظر می رسد که به من اجازه می دهد به جای تلاش برای انجام بهترین کار علیرغم زندگی با یک معلولیت مزمن، تنبل باشم. آن صدای موذیانه ای که می خواهد آن را بگیرم هم آسان به جای اینکه تا آنجا که می توانم برای خودم انجام دهم، و این با هر پیشنهادی که به بازار عرضه می شود برای برداشتن هر بار از روی دوش من تقویت می شود.

فکر می‌کنم چون سال‌ها در برابر این وسوسه عقب نشینی کرده‌ام و به خودم فشار آورده‌ام که در زمان‌های بسیار سخت مثبت و خلاق بمانم، از این که این صدای موذیانه یک نیروی محرکه در جامعه باشد، محتاط هستم. من فکر نمی کنم همه چيز همیشه باید تا حد امکان آسان باشد، زیرا من معتقد نیستم که وقتی میانبرها بر تلاش شدید اولویت دارند، انسان ها نوشتن، هنر، موسیقی، حرکات، یا هر چیز با ارزشی عالی تولید می کنند. بله، ما می‌تو،م به طور فزاینده‌ای انتخاب کنیم که به ماشین‌ها اجازه دهیم همه کارها را برای ما انجام دهند، و حتی به جای ما فکر کنند، اما دیدگاه دیگر من به من می‌گوید اگر هرگز کار سخت را خودمان انجام ندهیم، چه چیزهایی ممکن است از دست بدهیم.

من در طول سال‌ها وارد تعدادی رویداد هنری داوری شده‌ام، و هیچ چیز مانند هیجان قدم زدن در محوطه نمایشگاهی بزرگ و پرهیاهو، جستجوی دیوارهای شلوغ برای نقاشی شما، یافتن یک روبان آبی آویزان بر آن و دیدن آن نیست. بر،ب کوچک “فروخته شده” روی کارت همراه. شما دقیقاً می‌د،د که چه چیزی را در آن قطعه گذاشته‌اید، از ایده‌پردازی، پیش‌نویس، تا تکمیل، و درک این موضوع که شخص دیگری کار شما را دیده است، بسیار خوشحال است. آن را انتخاب کرد به ،وان بهترین در نمایش، یا حتی به ،وان چیزی برای آوردن خانه به فضای شخصی خود.

این حس موفقیتی است که من می‌خواهم صاحبان مشاغل محلی و بازاریابان آن‌ها هنگام انتخاب احساس کنند، زیرا به جای تسلیم شدن به استانداردهای پایین، بالاترین استانداردها را در ارائه خلاقانه شرکت‌های خود به کار گرفته‌اند. وقتی ،ب و کارهای محلی مایل بیشتری را طی می کنند، می توان آن را عمیقاً در کیفیت زندگی که کل جامعه از آن لذت می برد احساس کرد. خیلی چیز خوبی است.

امیدوارم بتو، از نقاشی من در کار خود استفاده ای بیابی، حتی اگر این کار فقط به ،وان جرقه ای برای ایده های خودت در مورد دیده شدن در میان شلوغی یک وب بصری خودکار شده باشد. خلاقیت، نیت و مهمتر از همه، منحصر به فرد بودن شما مهم است. برخی می گویند که زندگی یک هنر است، پس بیایید با نقل قولی از سزان امروز که به خوبی آن را گفته است، پایان دهیم:

“اثر هنری که با احساس شروع نشده باشد، هنر نیست.”

مهم نیست که ربات‌ها را چقدر «هوشمند» مصنوعی می‌سازیم، همه احساسات در کنار ما هستند و آماده هستند تا ما را با افرادی که از آنها مراقبت می‌کنیم و به آنها خدمت می‌کنیم مرتبط کنند.




منبع: https://moz.com/blog/original-images-local-seo