آموزش سئو به صورت کامل و رایگان از مبتدی تا حرفه ای!-جان مولر


برای آماده‌سازی این گزارش با حفظ محرمانگی اطلاعات، زمان زیادی صرف شده و می‌تونین با به اشتراک‌گذاری اون به بیشتر دیده شدنش کمک کنید. در طول ۱۵ سال سابقه درخشان در ارائه خدمات سئو، به کمک تیم حرفه‌ای و بزرگ سئو۲۴ تونستیم پروژه‌های مختلفی رو به نتایج مطلوب برسونیم و به کسب‌وکارهای مختلف کمک کنیم. همکاری با برندهای بزرگ و مطرح کشور، بخشی از کارنامه کاری تیم ماست و همیشه باعث شده تا بتونیم به‌روز و حرفه‌ای عمل کنیم. در این مقاله در مورد ساختار URL صحبت خواهد شد و راهکارهایی تجربی و علمی در مورد استانداردسازی و نظم دهی به محتوای وب سایت ارائه خواهد شد. سئو، واژه‌ای که شاید بیشتر از یک دهه قدمت نداشته باشد اما تغییرات شگرفی را در دنیای مجازی رقم زده است.

  • صرف نظر از این، در این مرحله شما تمام ابزارهای لازم برای ایجاد محتوای با کیفیت بالا را دارید.
  • برای اینکه به نتیجه‌ی مثبتی برسید باید همه‌ی این روش ها به درستی اجرا بشه تا به رتبه‌ی بالا در نتایج گوگل برسید.
  • از لیست مهمترین مباحث / کلمات کلیدی ثانویه خود در تحقیقات کلمات کلیدی خود استفاده کنید و از آنها برای پشتیبانی موضوع اصلی خود استفاده کنید.
  • ویرا سئو یکی از دقیق ترین آدرس ها برای پزشکانی است که به دنبال آژانس طراحی سایت پزشکی در تبریز هستند.
  • این یعنی امنیت وردپرس در سئو و گرفتن رتبه خوب در گوگل بسیار مهم است.

بنابراین، به جای رتبه بندی برای یک کلمه کلیدی، بیایید با یک دانه کلمه کلیدی شروع کنیم که به یک موضوع تبدیل می شود. انتخاب کلمات کلیدی مناسب (یا غلط) برای هدف گذاری در این مرحله می تواند کل موفقیت ما را پیش بینی کند. 100 فاکتور برای رتبه بندی یک صفحه در Google وجود دارد، از به اشتراک گذاری ساده مقاله در توییتر، تا به دست آوردن پیوند از نیویورک تایمز.

شرکت‌های ارائه دهنده خدمات سئو معمولا نمونه کارهایی را بر روی وب‌سایت خود قرار می‌دهند که باید آن‌ها را مطالعه کرده و با سایر سایت‌ها مقایسه کنید. این نمونه کارها میزان موفقیت مجموعه را نشان می‌دهد و در صورتی که شاهد رزومه درخشانی بودید، آن شرکت می‌تواند خواسته‌های شما را بر آورده سازد. بررسی سوابق و نمونه کارها تنها عاملی است که برای انتخاب یک سئوکار یا شرکت ارائه دهنده خدمات سئو باید به آن تکیه کنید. از جمله جدیدترین روش‌های قیمت گذاری سئو سایت، سئو عملکردی است که کمتر مورد استفاده قرار می‌گیرد. در قرارداد سئو عملکری ذکر می‌شود هدف نهایی کارفرما چیست و تا رسیدن به آن هدف، هیچ پولی به سئوکار پرداخت نمی‌شود.

پس به آن‌ها بسنده نکرده و با توسعه دانش خود در این زمینه گام‌های موثر بیشتری را در جهت هدف خود بردارید. بهترین شرکت سئو علاوه بر اینکه خود وبسایت هدف را تحلیل و بررسی می‌کند، وبسایت‌های مرتبط با آن را نیز آنالیز می‌کند. با این کار شما می‌توانید از کلمات کلیدی پرفروشی که آنها استفاده کرده‌اند، یا رویکرد کلی آن وبسایت‌ها ایده بگیرید و دید خود را در این زمینه بازتر کنید. بهترین شرکت سئو، لینک سازی داخلی را به دور از افراط و زیاده‌روی انجام می‌دهد و کاربران را مدت زمان بیشتری در یک وبسایت سرگرم می‌کند.

عملکرد لینک های محتواهای قدیمی خود را چک کنید و بروزرسانی لینک‌ها توجه داشته باشید. ممکن است در محتوای قدیمی شما یک لینک با ارور ۴۰۴ وجود داشته باشد که این موضوع شدیداً مخرب خواهد بود. در این صورت باید اهمیت زیادی برای ریدایرکت لینک ها در وردپرس قائل شوید. اهمیت لینک سازی داخلی را فراموش نکنید، هر محتوایی که قبلا نوشته شده، با هدف خاصی ایجاد شده است. بنابراین در محتوا های جدید خود از این لینک ها تغذیه کنید که شاید برای کاربران مفید باشد. یکی از مواردی که به خصوص در سال‌های اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته است، هدف از جستجوی کاربر یا Search Intent می‌باشـد.

بهینه سازی بیش از حد دقیقاً چیست؟

شما باید یک توضیح کوتاه شامل ۱۶۰ کلمه را در این قسمت وارد کنید. اینگونه کاربر بعد از جستجو و دیدن توضیح شما ترغیب می‌شود که وارد سایت شما شود و این یعنی یک گام به سئو سایت نزدیک شده‌اید. برای بهره بردن از بهترین نتیجه در سئو سایت، پاراگراف اول را حرفه‌ای شروع کنید. از کلمه کلیدی یا کلمات هم‌معنی آن در این پاراگراف بیشتر استفاده شود. وبمستر تولز شاید کمی مبهم باشد، پس از واژه سرچ کنسول گوگل استفاده می‌کنیم.

دیجیتال مارکتری که عاشق کارشه …

برای هر تصویری که در متن قرار می‌دهید باید یک متن جایگزین یا همان Alt در نظر گرفته شود. علاوه بر این‌ها گوگل نه تنها وبسایت را از رتبه‌ای که شایستگی‌ آن را ندارد حذف خواهد کرد، بلکه ممکن است به علت تخلفی که اتفاق افتاده است، آن وبسایت را جریمه نیز بکند. به همین دلیل به صورت مشخص نمی‌توان گفت که برای تقویت سئو یک وبسایت چه میزان سرمایه لازم است. هم وضعیت فعلی وبسایت و هم اهداف تعیین شده، در میزان هزینه‌ خدمات سئو تاثیرگذاراند. الگوریتم‌ها مجموعه‌ای از دستور‌العمل‌ها و فرمول‌ها هستند که برای رسیدن به یک هدف، یعنی تعیین میزان ارزشمندی یک وبسایت، فعالیت می‌کنند.

اگر می خواهید رتبه بندی کنید، باید آستین خود را بالا بزنید و در مورد آن به مردم بگویید. هنگام ساخت محتوای مناسب لینک، 50٪ از وقت خود را صرف ایجاد محتوای خود و 50٪ از وقت خود را صرف تبلیغ آن کنید. روی هم رفته، این استراتژی می تواند ارتباط سایت و صفحات شما را برای چندین سوال بهبود بخشد. به عنوان محتوای اضافی، می تواند به Google در درک صفحه شما کمک کند. صرف نظر از این، در این مرحله شما تمام ابزارهای لازم برای ایجاد محتوای با کیفیت بالا را دارید. به همین ترتیب، مهمترین “سوالات مرتبط” خود را (از تحقیق کلید واژه خود) در بخش های محتوای خود آنها بگنجانید.

کار درست های سئو

همان کلمه‌ای که می‌خواهید مطلب بر روی آن بهینه شده در نتایج نشان داده شود. بعد از انتخاب کلمه کلیدی باید بتوانید آن را به صورت یکدست در کل متن خود قرار دهید. برای متوجه شدن گوگل و پی بردن به موضوع مقاله خود بهتر است کلمه کلیدی ترجیحا در عنوان نیز بکار برده شود. بهترین شرکت سئو قبل از شروع جدی فعالیت‌های سئو برای یک وبسایت، ابتدا تحقیق و آنالیز دقیقی را بر روی آن وبسایت انجام می‌دهند تا بهترین و مناسب‌ترین راه برای تقویت سئو آن دریابند.