بهینه سازی فایل Robot txt آموزش کامل ساخت فایل robots.txt همیار وردپرس


من حدود 15 روز پیش از یک شرکتی قالب جنه را تهیه کردم و ازش روی وبلاگ سایتمون استفاده کردیم. البته الان توی گوگل انتهای لینک هایی که noindex شدند کلمه feed درج شده. سلام با نصب نسخه ای دیگه از قالب ( هردو نسخه اورجینال تهیه شدند از مارکت های معتبر داخلی ) باز همین مشکل وجود داره . در بخش جامعه می‌توانید سوالات خود را بپرسید و با سایر هم‌میهنان وردپرسی در ارتباط باشید. بنده معمولا دیدگاه ثبت نمی‌کنم اما حیفم اومد برای این مقاله تشکر نکنم. ۹.یه مشکلاتی هم در خصوص ایندکس دارم که اونو میرم تو بخش مربوطش میپرسم.

  • اما برای اعمال تغییرات در سایتتان، باید محتوای ویرایش شده را جایگزین محتوای قبلی در فایل robots.txt در هاست خود کنید.
  • فایل robots.txt هم دقیقا مانند آیین نامه راهنمایی رانندگی برای ربات‌ها و خزنده‌های دنیای اینترنت عمل می‌کند.
  • بعد از انتخاب، صفحه‌ای باز می‌شود که در آن گوگل آخرین فایل ربات پیدا شده از سایت‌تان را به شما نمایش می‌دهد.
  • بسیاربرنامه کاربردی وخوبیه وبرای کارماکه نیازبه اطلاع رسانی به مشتریانمون داریم بسیارمناسب وعالیه وتیم پشتیبانی قوی وعالی که…

در نهایت همینطور که سئو سایتتون رشد میکنه کلمات کلیدی بهتر و قوی تری مد نظر قرار بدین و تعداد جست و جو های روزانه رو بیشتر بکنید. در مرحله ی اول به هیچ عنوان نباید نشون بدین که یه شخص ثابت همش یه کلمه کلیدی ثابت رو سرچ میزنه. یعنی باید از طریق عوض کردن ای پی، هویت خودتون رو مخفی کنید و به کلمات کلیدی هم باید تنوع بدین. احتمالاً میدانید که در ابعاد بین المللی، نرم افزار ما، یکی از بهترین نرم افزارهای شبیه ساز حرکت دست انسان میباشد که حتی قادر است لرزش دست انسان را نیز شبیه سازی کند.

بررسی صحت فایل robots.txt

فایل robots.txt به کنترل پایش صفحات وب سایت پرداخته، در حالی که متا robots و x-robots به مدیریت ایندکس صفحات سایت در موتورهای جستجو می پردازند. فایل ربات میتواند به امنیت سایت و افزایش ترافیک هم کمک کند. قطعا داشتن فایل ربات کمک می کند بتوان استراتژی سئوی سایت را کنترل کرد، میتوان نقشه سایت را برای گوگل و بینگ مشخص کرد، قسمت های نامناسب سایت را از ایندکس گوگل خارج کرد و آدرس های ویژه را در آن قرار داد. فایل Robots.txt یک فایل متنی است که مدیران وبسایت از آن برای هدایت ربات‌های موتور جستجو استفاده می‌کنند و با کمک آن می‌توان نحوه خزیدن و ایندکس صفحات وبسایت را فهرست کرد. فایل Robots.txt به شما کمک نمی‌کند تا یک URL را از ایندکس موتورهای جستجو حذف کنید و همچنین از موتورهای جستجو در برابر اضافه کردن یک URL جلوگیری نمی‌کند.

چرا باید فایل ربات robots.txt داشته باشید؟

ما در این سایت به صاحبان مشاغل آنلاین کمک می کنیم تا با بهینه سازی کامل وب سایت برای کاربران و موتورهای جستجوگر، کسب و کار خود را به افراد بیشتری معرفی کنند و به فروش و درآمد بالایی برسند. به هر حال، این افزونه در بخشی از ابزارهای خود این امکان را فراهم کرده تا بتوانید نقشه سایت خود را بسازید، ایندکس را کنترل کنید یا اینکه یک فایل ربات robots.txt بسازید. برای اینکار کافیست وارد “پیشخوان وردپرس” شده، روی “تنظیمات افزونه” کلیک کرده و “ابزارها” را انتخاب کنید. گوگل برای وبمسترها و صاحبان وبسایت‌ها چند راه برای دسترسی به نقشه سایت گذاشته است.

چرا وب سایت شما به فایل robots.txt نیاز دارد؟

به همکارتون هم گفتم،واقعاربات عالی دارین.چون من باهمه رباتهاکارکردم، کارشماعالیه،بعید میدونم حالا حالاها بتونه اینستاگرام جلوشوبگیره. نرم افزارکاربردی ومفیدیه،شخصاخیلی ازش راضی به جرات میتونم بگم ازبهترین نرم افزار های ارسال پیام انبوه و تبلیغ درتلگرام هست.. سلام وقتتون بخیر بنده کلیه ی نرم افزار های سایت شما رو تهیه کردن و رضایت کامل دارم بینهایت سپاسگزارم.. سلام برنامه بسیار کاربردی هست و من ازش برای اطلاع رسانی محصولات جدیدم به مشتری هام استفاده میکنم به امید موفقیت های بیشتر.. سلام ربات واقعاعالی کارمیکنه، خیلی خوشم آمدازاین خرید که کردم.