بهینه سازی نقشه سایت و تاثیر آن در سئو سایت آموزش بهینه سازی نقشه سایت XML سئو پونه مدیا


اگر سایت شما بزرگ بوده و شامل صفحات زیادی باشد، به احتمال زیاد خزنده‌های گوگل ممکن است خزیدن برخی از صفحات جدید یا اخیراً به روز شده شما را نادیده بگیرند. در آخر اگر می توانید با کلیک روی دایره آبی رنگ، نقشه ساخته شده را مشاهده کنید. پس از آن به بخش ” SEO ” و گزینه عمومی ” General ” بروید. مطابق با تصویر زیر به تب ” Features ” رفته و گزینه ” XML sitemaps ” را روی حالت ” on ” قرار دهید. مورد سوم به گوگل اطلاع می دهد که صفحه چند وقت یکبار تغییر می کند. مقادیر ممکن always , hourly , daily , weekly , monthly , yearly , never می باشند.

  • شما همچنین می توانید ویدئوها را در طراحی نقشه سایت خود به کار ببرید.
  • این نقشه‌ها هرگاه که یک صفحه یا نوشته به سایتتان افزوده یا از آن حذف می‌شود، به‌روزرسانی می‌شوند.
  • شما سه تا افزونه برای نقشه سایت دارید که دوتا از اونها دقیقا با یک نام هستند؟ خب مشخصا به مشکل میخورید.
  • اما این سایت مپی که به این صورت تولید میشه استاتیک هست.

و سوال آخر اینکه background-image ها رو چجوری باید بهینه کرد، با توجه به اینکه نمیشه براشون alt تعریف کرد. باید چه کاری انجام بدم تا این ارور برطرف بشه خیلی نیاز دارم منتظر جوابتون هستم تو همین پست. با افزونه های پرستا شاپ آشنایی کافی نداریم ولی در چنین شرایطی ممکن است ارتقای هاست شما و افزایش CPU و RAM بتواند مشکل شما را برطرف کند. اما می‌خواهیم هرگونه صفحه محروم را بررسی کنیم تا ببینیم چه اتفاقی افتاده است. از جایی که بینگ هم از این نوع فایل پشتیبانی می‌کند، توسعۀ Feed ویدئویی mRSS راهی هوشمندانه برای ذخیره وقت‌تان است.

روش اول: اضافه کردن پسوند به انتهای دامنه سایت

خزنده ها سایت شما را با استفاده از کلیک بر لینک هایی که به صفحات دیگر لینک داده شده اند، کشف می کنند. آن ها این روند را تا جایی ادامه می دهند که دیگر لینکی در ارتباط با سایت شما باقی نمانده باشد. در این مقاله آموزش سئو به بررسی کامل نقشه سایت و مسائل مربوط به آن می پردازیم. متاسفانه در گذشته سرچ کنسول گوگل وقتی که نمی توانست یک صفحه را ایندکس کند به شما نمی گفت کدام صفحات مشکل دار هستند. مثلا اگر شما 2000 تا صفحه داشتید و فقط 1500 تا از آن ها ایندکس شده بودند در هیچ قسمت از وبمستر شما آیتمی با عنوان “صفحات ایراد دار” نمی دیدید.

آموزش ساخت سایت مپ با افزونه یوآست

کدهای XML معتبر با تگ‌های شروع (بازشونده) “ “ آغاز می‌شوند که یک تگ الزامی است. سپس این تگ با تگ دیگری همچون “” دنبال می‌شود که حاوی حداقل یک صفت Xmlns است که ساختار کلی XML را تعریف می‌کند. اگر تشخیص و شناسایی صفحات سایتتان بسیار دشوار است یا دارای محتوای غیر متنی سنگین، مانند فلش هستند. با وارد کردن آدرس URL سایت در این قسمت ، به‌راحتی نقشه سایتتان را وارد webmaster tools کرده‌اید.

معمولا سیستم هایی که اتوماتیک نقشه سایت رو میسازن هر لحظه ای که مطلب جدید بیادآپدیت میشن. پیشنهاد میکنم مقاله راه های افزایش سرعت ایندکس رو مطالعه کنید. لطفا یه آموزشی هم در باره سرویس آگاهی دهنده‌های به‌روز شدن سایت در وردپرس بزارید. یکبار تمام افزونه ها را غیر فعال کردم و دوباره فعال کردمشون درست نشد که هیچ. نمونه کد معرفی شده پیشنهاد اصلی گوگل است و کدهای دیگه پیشنهادات جایگزین. خود ربات نقشه های زیرمجموعه را شناسایی کرده و نمایش میدهد.

نقشه سایت رو با چی درست کردید؟ افزونه سئو وردپرس؟ بهتره که از نقشه سایت این افزونه استفاده نکنید و از xml-sitemap استفاده کنید. همه تلاش ما برای کسب ورودی از گوگل اینه که اون ورودی به یک بازدیدکننده ثابت و راضی تبدیل بشه و پاپ آپ دقیقا عکس این مسئله کار میکنه. حتی اگر تاثیری بر سئو نداشته باشه هم پیشنهاد میکنم که از این روش استفاده نکنید چون موجب آزار کاربران میشه. فقط برای دامنه اصلی سایت که با آن در دسترس است یعنی یکی از این ۴ حالت نقشه سایت معرفی کنید و کل فعالیت های شما از این به بعد در این فضا خواهد بود. آدرس های دیگر فقط برای این ثبت میشوند که گوگل بداند مالکیت همه آنها در اختیار شماست.