سئو محتوا چیست؟ چگونه محتوایی بنویسیم که در گوگل رتبه بگیرد؟-جان مولر


اگر از این عبارات که معمولا سوالات مشابه مردم در مورد آن موضوع خاص است را در محتوای خود استفاده کنید شانس بیشتری برای رتبه گرفتن در عبارات مشابه خواهید داشت. این وب سایت متعلق به ویکی دمی میباشد و تمامی حقوق آن محفوظ میباشد. براي هيچ كس هیچ اهميتی ندارد كه شما چقدر باهوش و مطلع هستيد! مردم فقط به اين فكر ميكنند كه شما چگونه ميتوانيد كمكشان كنيد. سعي كنيد محتواهاي قابل فهم توليد كنيد، مشکلات پیچیده را برایشان آسان کنید و کاری کنید که محتوایتان قابل درک باشد. اگر همه ي نتايج رتبه بندي شده در گوگل، محصول يا صفحات خدماتي باشند، پس شما بايد يك محصول يا صفحه خدماتي با ارزش ١٠ برابر بيشتر همه ي آن نتايج توليد كنيد.

  • سعی کنید اطلاعات کلیدی و اساسی را در ابتدای پاراگراف در اختیار کاربر قراردهید.
  • در این بخش به توضیح بخش های مختلف و اصطلاحات مختلف مربوط به کلمات کلیدی میپردازیم تا ادامه بحث را بهتر و عمیق تر درک کنید و بتوانید استفاده کنید.
  • این کار باعث می‌شود تا مخاطب سر خط مطالب را گم نکند و دچار سردرگمی نشود.

از Google Suggestion برای پیدا کردن کلمات کلیدی Long tail استفاده کنید. فکر کردن در مورد این سوالات به شما کمک می کند تا ایده اصلی برای پست یا مقاله خود بیابید. این کار باعث می‌شود تا مخاطب سر خط مطالب را گم نکند و دچار سردرگمی نشود. ضمن این که فرصت بیشتری برای تمرکز بر روی جملات و تفکر در مورد آن‌ها خواهد داشت. البته اشکال ندارد، خودتان هم می توانید به صورت فیک کامنت هایی را در صفحه قرار بدهید. البته برای این منظور باید حواستون باشه که خیلی تابلو این کار را نکنید تا گوگل به شما شک کند.

استخدام در شرکت سئوکار

گاهی وقت ها ممکن است در مورد موضوعی صحبت کنید که اطلاعات بیشتری در مورد آن داخل سایت خودتان وجود ندارد. به خاطر همین کاربران تان را به منبع آن که یک سایت دیگر است ارجاع می دهید. همینطور ممکن است مقاله شما خیلی جامع و کامل باشد و دارای منابع زیادی باشد. با این کار اعتبار مقاله خودتان نزد گوگل افزایش پیدا خوهد کرد.

همانطور كه گفتم، با فراهم نمودن ارزش بیشتر از آنچه رقبایتان برای کاربران در محتوایشان فراهم می کنند، ميتوانيد به اين مولفه برسيد. هدف شما بايد اين باشد كه محتواهایی تولید کنید که ارزش آنها 10 برابر بیشتر از ارزش محتواهای رقبایتان باشد. در اينجا قرار است به روش هاي كاربردي و متفاوت براي توليد محتوای سئو شده اشاره كنم.

کلمات کلیدی طولانی یا long tail keywords چیست؟

در ابتدای پاراگراف ها از فرورفتگی استفاده کنید که نظم و ترتیب محتوا حفظ شود. از دید تخصصی اصول سئو نرم افزارهای مختلفی برای تحلیل و آنالیز این کلیدواژه‌ها و میزان اهمیت و رقابت­ پذیری آنها وجود دارد که از جمله آنها شاید بتوان به گزینه های زیر اشاره کرد. در مقاله پیشرو 5 راه ساده برای اینکه مچ محتوای دزدی را بگیرید و حذفش…

گوگل هرکدام از عبارات هایی را که پیش‌بینی می‌کند نیت اصلی کاربر از جستجو بوده است، به نتایج مرتبط آن متصل می‌کند. بیشتر روش‌های بهینه سازی محتوا، جستجوهای با نیت کسب اطلاعات هستند. برخی عوامل و فاکتورهای ذکر شده مرزهای گاها نامشخصی دارند. مثلا طول مقاله و پوشش موضوع، عواملی هستند که به گوگل نشان می‌دهند که با یک محتوای جامع و با کیفیت روبرو هستند. اما اگر بخواهیم صرفا با قصد افزایش طول مقاله و جلب نظر موتورهای جستجو، مطالب بی‌کیفیت و نامرتبط به محتوا اضافه کنیم، در نهایت بازخوردهای منفی کاربران منجر به از دست دادن رتبه خواهد شد. جاب تیم یک پلتفرم خلاقانه جهت برند سازی شخصی و کسب درآمد از طریق تولید محتوای تخصصی و با کیفیت است.

در زمان تهیه و سئو محتوا باید تمرکز اصلی خود را بر این موضوع معطوف کنید که چه جیزی برای مخاطب شما مهم است، نه اینکه دفعات تکرار کلیدواژه یا عبارت کلیدواژه شما چند بار باشد. به این فکر کنید که متن محتوا مفید باشد و به آن سوالی که مخاطب با آن به پست شما رسیده است پاسخ دهد. بعد از انجام این کار متوجه می‌شوید که سایت شما به صورت طبیعی برای کلیدواژه‌های مهم بهینه شده است. در این مقاله صفر تا صد مراحل نوشتن یک محتوای سئو شده را به شما توضیح دادم. اگر محتوای متنی تولید می کنید بهتر است از همین نکاتی که در این مقاله برای شما عنوان کردم استفاده کنید.

تولید محتوا یکی از بهترین روش‌ها برای کسب درآمد از اینترنت است. اگر محتوای خوب و اصولی تولید کنید، قطعا به یکی از شناخته ‌ترین برندهای حوزه کاری خود تبدیل خواهید شد. جذب مخاطب از طریق بازاریابی محتوا یکی از مهم‌ ترین راه ‌هایی ست که می ‌تواند سبب رشد کسب و کار شما شود. محتوای سئو شده در واقع کنار هم قرار دادن دو عنصر مخاطب و گوگل در کنار هم است. اگر می‌خواهید از یک استراتژی بازاریابی محتوا استفاده کنید که در آن سئو مورد بررسی قرار نگرفته است، دوباره شروع به کار کنید و سئو محتوا را نیز مدنظر قرار دهید.