ویژگی هدر بسته های محلی ناپدید می شود در حالی که بسته های محلی روند نزولی دارند



نظرات نویسنده کاملاً متعلق به خودش است (به استثنای رویداد غیرمحتمل هیپنوتیزم) و ممکن است همیشه منع، کننده نظرات Moz نباشد.

در ژوئیه سال جاری، دکتر پیتر جی. مایرز و من گزارشی را منتشر کردیم که در آن ،صری از نتایج محلی گوگل را که آن را “هدر بسته های محلی” نامیدیم، تجزیه و تحلیل می کرد. حدود یک ماه پس از انتشار، اعضای جامعه سئو محلی، مانند کولان نیلسن، متوجه شد که تنوع فوق‌العاده سرفصل‌هایی که گرفته بودیم ناگهان کاهش یافته است:

امروز، در تلاش برای تعیین کمیت و تشریح این تغییر ناگه،، به دنبال بخش دستی مطالعه قبلی خود هستم.

تغییر کامل دریا در سرفصل های بسته محلی

بین ژوئیه و نوامبر سال 2022، 83 درصد از سرصفحه‌های بسته محلی که قبلاً درخواست شده بودیم، تغییر کاملی در نام‌گذاری داشتند. فقط 17 درصد از سرصفحه‌های بسته محلی در پاییز به همان شکلی که در تابستان نوشته شده بود، نوشته می‌شدند. در اینجا مجموعه کوچکی از نمونه ها آورده شده است:

در تجزیه و تحلیل دستی ما از 60 پرس و جو در ماه ژوئیه، با 40 سرصفحه بسته محلی منحصر به فرد روبرو شدیم – تنوع فوق العاده ای. اکنون، تمام ویژگی ها از بین رفته است. برای همه پرسش‌های ما، سرفصل‌ها به 3 نوع کاهش یافته است: در دسترس بودن در فروشگاه، مکان ها و مشاغل.

روابط موجودیت مرموز باقی می ماند

چیزی که تغییر نکرده این است که احساس من این است که منطق زیربنای ،ب و کارهایی که کدام هدر بسته محلی را دریافت می‌کنند، نسبتاً عجیب و غریب است. در مطالعه اولیه، ما به معمای این موضوع اشاره کردیم که چرا یک پرس و جو مانند “کاراته” تحت ،وان “مدرسه هنرهای رزمی” قرار می گیرد، اما یک پرس و جو برای “تای چی” یک “،وان تای چی” منحصر به فرد دارد، یا چرا “سگ به فرزندخواندگی” دریافت می کند. نتایج به‌،وان «خدمات نجات حیوانات» انتخاب شد، اما «،گوش به فرزندخواندگی» بسته‌ای با بر،ب «،گوش به‌پذیرش» دریافت کرد. روابط موجودیت کنجکاو همچنان ادامه دارد، حتی در این سناریوی هدر بسته محلی جدید و عمومی. به ،وان مثال، چرا جستجوی من برای “tacos” (که قبلا بسته ای با ،وان “رستوران های مکزیکی” ارائه می کرد، اکنون با این بر،ب است:

اما جستجوی من برای “تغییر روغن” این سرصفحه را دریافت می کند:

آیا چیزی در مورد یک رستوران مکزیکی وجود دارد که آن را بیشتر به یک «مکان» تبدیل کند و یک نقطه تعویض روغن آن را بیشتر به یک «،ب و کار» تبدیل کند؟ من از منطق پیروی نمی کنم. در همین حال، چرا مشاغل منطقه خدماتی، همانطور که در جستجوی من برای “درو ، علف های هرز بالا” نشان داده شده است، بر،ب “مکان” دارند؟

مطمئناً درو ، علف های هرز مک، نیست … مگر اینکه یک مکان فلسفی باشد. با این حال، من دیدم که بسیاری از SAB ها به جای «،ب و کار»، به این ترتیب بر،ب زده شده اند، که با توجه به تمایز تاریخی Google بین مکان های فیزیکی و مدل های مراجعه به مشتری، بر،ب منطقی تر به نظر می رسد. موارد زیادی مانند این وجود دارد که بر،ب زدن چندان م،ی ندارد، و با عدم وجود عبارات خاص تر، احساس می شود سرصفحه های بسته محلی احتمالاً م،ای کمتری را منتقل می کنند و اکنون به راحتی نادیده گرفته می شوند.

چرا گوگل این کار را انجام داده است و آیا برای بازاریابی جستجوی محلی شما اهمیت دارد؟

واضح است که گوگل تصمیم گرفت طبقه بندی های خود را ساده کند. ممکن است بیش از سه نوع هدر بسته محلی وجود داشته باشد، اما من هنوز آنها را ندیده ام. بسته های هتل همچنان سرفصل های خاص خود را دارند، اما آنها همیشه حیوان متفاوتی بوده اند:

به طور کلی، گوگل با هر چیزی که فکر می‌کند کاربران را در سیستم خود به حرکت در می‌آورد آزمایش می‌کند، و شاید احساس می‌،د هدرهای بسته محلی متنوع بیش از آنکه کمکی برای تعامل با بسته‌های محلی باشد، حواس‌پرتی را ایجاد می‌کند. ما نمی‌تو،م به طور قطع بد،م و همچنین نمی‌تو،م بگوییم این تغییر تا چه زم، پابرجا خواهد ماند، زیرا گوگل می‌تواند ،اوین مختلف را روز بعد از انتشار این ستون بازگرداند!

در مورد اینکه آیا این موضوع برای کمپین‌های جستجوی محلی شما اهمیت دارد، متأسفانه، سرنخ‌های عمومی سرنخ‌های قبلی ذهن گوگل را که ممکن است در سئوی شما مفید بوده باشند، پنهان می‌کنند. قبلاً پیشنهاد دادم که ،ب‌وکارهای محلی ممکن است بخواهند شرایط بسته محلی متنوع را در بهینه‌سازی بر،ب‌ها و متن وب‌سایت بگنجانند، اما در سناریوی جدید، احتمالاً بهینه‌سازی هر چیزی برای «مکان‌ها»، «،ب‌وکارها» یا «مکان‌ها» بی‌م،ی است. “در دسترس بودن در فروشگاه”. اگر یک نمایه ،ب و کار Google برای آن ایجاد کنید، مسلم است که شرکت شما نوعی مکان یا ،ب و کار است. و بهترین شرط شما برای مشخص ، اینکه شما محصولات خاصی را حمل می کنید این است که آنها را در لیست خود منتشر کنید و در نظر بگیرید که آیا می خواهید برنامه هایی مانند Pointy را انتخاب کنید یا خیر.

در مجموع، این تغییر یک معامله بزرگ نیست، اما من کمی متاسفم که می بینم سرنخ های کوچک هدرهای متنوع از دید ناپدید می شوند. در همین حال، روند بسته محلی دیگری در حال حاضر در جریان است که قطعا باید به آن توجه کنید…

کاهش شدید در حضور کلی بسته محلی

در مطالعه اصلی ما، Google یک بسته محلی برای 18٪ از جستجوهای دستی ماه جولای ما برنگرداند. تا نوامبر، تصویر به طور قابل توجهی تغییر کرده بود. شگفت‌انگیز 42 درصد از درخواست‌های ما به‌طور ناگه، دیگر یک بسته محلی نمایش داده نمی‌شود. این درست مطابقت دارد مستندات اندرو شاتلند کاهش 42.3 درصدی نسبت به اوج نمایش بسته های محلی بین ماه اوت و اکتبر. Mozcast، در تصویر بالا، از 39.6 درصد درخواست‌هایی که بسته‌های محلی را در 24 اکتبر برمی‌گردانند، به 25.1 درصد در 25 اکتبر کاهش یافته است. این رقم در هفته‌های بعد در پایین تا میانه دهه 20 باقی مانده است. برای ایجاد یک م، کافی است که یک شیب رو به پایین داشته باشید.

از آنجایی که من از نیاز به بومی‌گرایی اقتصادی برای بهبود آب و هوا و جامعه بسیار مهم است، من شخصاً از Google می‌خواهم بسته‌های محلی را برای همه سؤالات تجاری بازگرداند تا جستجوگران همیشه بتوانند نزدیک‌ترین منبع را برای ،ید هر آنچه که نیاز دارند، ببینند، اما اگر گوگل تعداد پرس و جوهایی را که برای آنها نتایج محلی ارائه می دهد کاهش می دهد، من باید سعی کنم تفکر آنها را درک کنم.

برای انجام این کار، باید به خاطر داشته باشم که وجود یک بسته محلی سیگنالی است که گوگل معتقد است یک جستجو دارای هدف محلی است. به احتمال زیاد، آنها اغلب این را به درستی دریافت می کنند، اما من می توانم به زمان هایی فکر کنم که یک نتیجه محلی برای یک عبارت جستجو ظاهر می شود که به نظر من آشکارا، ذاتا محلی نیست. به ،وان مثال، در مطالعه‌ای که من و دکتر پیت انجام دادیم، دیدیم که گوگل نه تنها یک بسته محلی برای کلمه کلیدی «ترشی» برمی‌گرداند، بلکه حتی ،وان بسته محلی خود را به آن می‌دهد:

اگر دنبال ترشی می گردم، آیا حتماً در نزدیکی خود به دنبال ترشی هستم یا می توانم به دنبال دستور العمل ها، مقالاتی در مورد ارزش غذایی ترشی ها، تاریخچه ترشی ها و چیز دیگری باشم؟ اعتماد گوگل به اینکه جستجوهای مبهم مانند این باید با یک نتیجه محلی انجام شود چقدر است؟

پس از بررسی تعدادی از جستجوهایی مانند اینها در زمینه هدف، فکر فعلی من این است: به دلایلی که برای ما ناشناخته است، Google در حال شماره گیری قصد محلی فرضی است. از زم، که Google کاربر را مرکز جستجو قرار داد و تقریباً به طور پیش‌فرض نتایج نزدیک خود را برای پرس و جوهای بی‌شماری به ما نشان داد، ما کاربران آموزش دیدیم که مجبور نباشیم بسیاری از (یا هیچ‌کدام) را به زبان جستجوی خود اضافه کنیم تا از Google بخواهیم محلی خود را تنظیم کند. گزینه هایی برای ما ممکن است در جستجوهای خود بسیار تنبل باشیم و همچنان نتایج محلی دریافت کنیم.

با این حال، در زمینه جدید کاهش تعداد جستجوها که بسته‌های محلی ایجاد می‌کنند، اگر گوگل دیگر فکر نمی‌کند که جستجوی ساده ما برای «ترشی‌ها» به م،ای «ترشی‌ها در نزدیکی من» نیست، باید خودمان را به نوشتن سؤالات دقیق‌تر برای رسیدن به آنچه می‌خواهیم بازگرد،م. “. تقریباً این احساس را دارم که Google می‌خواهد دوباره مشخص‌تر باشیم، زیرا سطح اطمینان آن در مورد آنچه که یک جستجوی محلی را تشکیل می‌دهد با نوعی چالش ناشناخته مواجه شده است.

همچنین ارزش آن را دارد که دوستانمان را در افکار خود بیاندازیم NearMedia.co اشاره کرده اند:

آینده Local Pack نامشخص است. اتحادیه اروپا «ترجیح خود» ندارد DMA در سال 2023 اعمال می شود آیکوآ زب، مشابه دارد.»

ممکن است اعتماد به نفس گوگل به طرق مختلف از جمله قو،ن نظارتی متز،ل شده باشد و سئوکاران محلی باید همیشه انتظار تغییر با این حال، در حال حاضر، ،ب و کارهای محلی ممکن است کاهشی در ترافیک بسته محلی و CTR خود داشته باشند. از سوی دیگر، اگر گوگل آن را به درستی انجام دهد، ممکن است ضرر قابل توجهی نداشته باشد. اگر ،ب‌وکار شما قبلاً در یک بسته محلی برای جستجویی نشان داده می‌شد که در واقع یک هدف محلی نداشت، احتمالاً به هر حال آن کلیک‌ها را دریافت نمی‌کردید زیرا یک نتیجه محلی آن چیزی نبود که جستجوگر برای شروع به دنبال آن بود.

همانطور که گفته شد، من نمونه هایی را می بینم که در آنها احساس می کنم گوگل قطعا اشتباه می کند. برای مثال، جستجوهای قبلی من برای کالاهای مبلمان، همگی بسته‌های محلی را با ،اوینی مانند «صندلی‌های تاکیدی» یا «لامپ‌ها» به نمایش گذاشتند. اکنون، گوگل هیچ بسته محلی را برای برخی از این جستجوها برنمی‌گرداند و در عوض یک صفحه نمایش عظیم از گزینه‌های ،ید شرکتی از راه دور را وصل می‌کند. هنوز فروشگاه های مبلمان در نزدیکی من وجود دارد، اما گوگل اکنون آنها را پنهان کرده است، و این من را به شدت ناامید می کند:

بنابراین این کلمه امروز به ،دمندان است: به کار بر روی بهینه سازی ارگ،ک وب سایت خود و انتشار محتوای مفید ادامه دهید. هر دو رتبه بندی بسته های محلی کلیدی شما را تشکیل می دهند، و همانطور که از نظرسنجی اخیر بررسی ،ب و کار محلی در مقیاس بزرگ ما آموختیم، 51٪ از مصرف کنندگان پس از خواندن نظرات لیست های شما، به ،وان گام بعدی در سایت شما قرار می گیرند. سال 2023 سال خوبی برای سرمایه گذاری در استقبال گرم و فراگیر سایت شما خواهد بود، و سرمایه گذاری نیز در جای خوبی برای شما قرار خواهد گرفت، اما ،اصر بسته محلی مانند هدرها یا حتی بسته های محلی، خود، موم و کاهش می یابند.




منبع: https://moz.com/blog/local-packs-downtrend