چگونه به طور طبیعی فراتر از تطبیق دقیق کلمه کلیدی بنویسیم • Yoast



تطبیق دقیق کلمات کلیدی قبلاً یک تاکتیک مهم سئو بود، اما آن روزها خیلی وقت است که گذشته است. اکنون موتورهای جستجو می توانند بفهمند که عبارات مشابه و عبارات مرتبط چه زم، به یک م،ا هستند. افزودن تعداد زیادی از کلمات کلیدی تطبیق دقیق ممکن است باعث شود گوگل فکر کند که پست شما فقط یک قطعه هر،مه دیگری است. نحوه نوشتن طبیعی در حالی که هنوز از کلمات کلیدی خود استفاده می کنید را توضیح خواهیم داد. به زودی گلوله های سبز را خواهید دید!

همانطور که در مقدمه اشاره کردیم، تمرکز بر روی تطبیق دقیق کلمات کلیدی دیگر واقعاً ضروری نیست. این در واقع می تواند برای سئوی شما مضر باشد زیرا نوشته های شما را اسپم جلوه می دهد. در واقع، در به‌روزرس، محتوای مفید Google، آنها گفتند که می‌خواهند ببینند: «محتوای مفید نوشته شده توسط مردم، برای مردم». این بدان م،ی است که کیفیت محتوای شما می تواند تأثیر بیشتری بر رتبه بندی شما داشته باشد. بنابراین باید روی ایجاد محتوایی تمرکز کنید که به روشی طبیعی و با استفاده از انواع کلمات کلیدی و عبارات مرتبط نوشته شده باشد. محتوای تولید شده به صورت خودکار یا محتوای مملو از هر،مه با کلمات کلیدی دیگر کار نمی کند.

نوشتن به طور طبیعی به چه م،است؟

استفاده از سبک نوشتاری طبیعی به این م،ی است که اگر ،ی متن شما را با صدای بلند بخواند، مانند گفتار عادی انسان به نظر می رسد. به این فکر کنید که وقتی یک دوست، یکی از اعضای خانواده یا معلم چیزی را برای شما توضیح می دهد به نظر می رسد – این “طبیعی” است. در مقابل، یک سند قانونی یا یک کتابچه راهنمای فنی با «سبک نوشتاری غیر طبیعی» نوشته شده است. افراد بسیار کمی (اگر وجود داشته باشند) به این شکل صحبت می کنند.

سبک نوشتاری طبیعی فواید زیادی دارد! معمولا خواندن آن برای کاربران راحت‌تر است و می‌تواند بسیار جذاب‌تر باشد. بسیاری از مردم نوشتن به روش طبیعی را نیز آسان تر می دانند. در مورد آن فکر کنید – خواندن یک مقاله مجله بسیار لذت بخش تر از خواندن مجموعه ای از شرایط و ضوابط است. انگار نویسنده داره باهاش ​​حرف میزنه شما، و می تو،د با شخصی که می نویسد آشنا شوید.

نوشتن طبیعی و سئو

فرض کنید در حال آماده شدن برای فصل تعطیلات هستید. شما می خواهید سایت خود را بهینه کنید تا مردم بتوانند آن را پیدا کنند، که عالی است! اما فکر ، بیش از حد به کلمات کلیدی و دعوت به عمل می تواند باعث حواس پرتی شود. نتیجه؟ متن سخت و خوانا با تعداد زیادی کلمات کلیدی یا عبارات کلیدی در جایی که به آنها تعلق ندارد فشرده شده است. متأسفانه، این عبارات کلیدی احتمالاً به رتبه بندی شما کمک زیادی نمی کنند و هر کاربری که صفحه شما را در نتایج جستجو پیدا کند احتمالاً محتوای شما را نخواهد خواند.

آیا این کار بهینه سازی متن شما را برای موتورهای جستجو دشوارتر می کند؟ اصلا! به خصوص اگر از تحلیل Yoast Premium SEO استفاده می کنید زیرا این ویژگی کلمات کلیدی مرتبط، مترادف ها و تغییرات عبارت کلیدی شما را نیز تشخیص می دهد. این امکان را به شما می دهد تا محتوای باکیفیت برای بازدیدکنندگان خود بنویسید و متن هایی با صدای بسیار طبیعی تر! زیرا وقتی به طور طبیعی صحبت می کنیم، به طرق مختلف نیز یک چیز را می گوییم.

برو حق بیمه با 30 درصد تخفیف همین الان

گرفتن بازخورد بلادرنگ در محتوای خود و موارد دیگر با Yoast SEO Premium!

“Yoast SEO فقط عبارت کلیدی تمرکز دقیق من را تشخیص می دهد”

بنابراین، تفاوت بین تجزیه و تحلیل SEO Premium و نسخه رایگان چیست؟ آیا واقعا ارزش دریافت نسخه پریمیوم برای آماده ، سایت خود را برای جمعه سیاه (و سایر تعطیلات) دارد؟ در حالی که نسخه رایگان Yoast SEO برای دریافت یک ایده کلی از اینکه چند بار کلمه کلیدی تمرکز خود را ذکر می کنید عالی است، افزونه ممتاز ما به شما کمک می کند طبیعی تر بنویسید. محتوای باکیفیت دریافت خواهید کرد و بهترین نتایج سئو متقاعد نشدی؟ بیایید به یک مثال نگاه کنیم.

این را تصور کنید: شما در حال تلاش برای بهینه سازی پست خود برای اصطلاح هستید [guinea pig]. در متن خود، احتمالاً استفاده خواهید کرد خوکچه هندی (مفرد) و خوک گینه (جمع). با این حال، اگر کلمه کلیدی تمرکز شما مفرد است [guinea pig]، بررسی چگالی کلمه کلیدی در نسخه رایگان جمع شما را نمی شناسد و به شما چراغ قرمز می دهد.

اسکرین شات بررسی چگالی عبارت کلیدی Yoast با شمارش تنها یک تطابق دقیق عبارت کلیدی
در این قطعه متن، اصطلاح خوک گینه سه بار استفاده می شود و خوکچه هندی فقط یک بار. ی،ی چراغ قرمز می گیریم…

نسخه رایگان Yoast SEO برای دریافت یک ایده کلی از اینکه چند بار کلمه کلیدی تمرکز خود را ذکر می کنید عالی است. اما اگر می خواهید طبیعی بنویسید و بهترین نتایج سئو را دریافت کنید، افزونه پریمیوم ما می تواند کمک کند.

چگونه تجزیه و تحلیل حق بیمه ما می تواند به شما کمک کند

بنابراین چگونه تجزیه و تحلیل در Yoast SEO Premium به شما کمک می کند تا طبیعی تر بنویسید؟ اولاً، در تجزیه و تحلیل برتر، جمع و زمان گذشته به ،وان اتفاقات کلیدواژه تمرکز شما شناخته می‌شوند، بنابراین برای ارزیابی سئوی شما به حساب می‌آیند و به شما کمک می‌کنند آن گلوله‌ها را سبز کنید!

بیایید دوباره به مثال نگاه کنیم. با افزونه پریمیوم ما، هر دو خوکچه هندی و خوک گینه برجسته می شوند:

تجزیه و تحلیل حق بیمه هر دو نسخه مفرد و جمع کلمه کلیدی من را تشخیص می دهد. ی،ی: بدون چراغ قرمز!

چرا تجزیه و تحلیل یک ویژگی برتر است؟

تشخیص جمع و زمان گذشته آسان نیست. و برای همه زبانها متفاوت است. به عبارت ساده، کار زیادی است. به همین دلیل است که ما یک تیم کامل از زبان شناسان داریم که روی آن کار می کنند و مطمئن می شوند که زبان های بیشتری را اضافه می کنیم.

شما می توان بررسی چگالی کلمه کلیدی را در نسخه رایگان افزونه ما نادیده بگیرید. اما اگر این کار را می کنید، باز هم مهم است که خودتان بررسی کنید که از عبارت(های) کلیدی خود به روشی متنوع و طبیعی استفاده می کنید. با این حال، این کار برای شما زمان و تلاش خواهد داشت. و با فرا رسیدن جمعه سیاه و فصل تعطیلات، ممکن است بخواهید با استفاده از تحلیل Yoast SEO Premium از دردسر بررسی دستی عبارات کلیدی خود خلاص شوید!

علاوه بر اجازه دادن انواع کلمه کلیدی خود، تجزیه و تحلیل برتر همچنین به شما امکان می دهد کلمات کلیدی و مترادف های مرتبط را اضافه کنید. به ،وان مثال، به جای اینکه همیشه از عبارت کلیدی استفاده کنید خوکچه هندی، می تو،د آن را تغییر دهید و به آن مراجعه کنید خوکچه هندی یا حفره ای در عوض، که نام دیگری برای خوکچه هندی است. وقتی اضافه می کنید حفره ای به ،وان یک عبارت کلیدی مرتبط، یک بررسی سئوی دیگر برای آن عبارت نیز دریافت خواهید کرد.

بیایید به مثال دیگری نگاه کنیم: اگر عبارت کلیدی تمرکز شما باشد [playing with your cats]، آن عبارت کلیدی را در جمله تشخیص می دهدتو می تو، از موش های ،اب بازی استفاده کنید بازی باشما گربه‘. یا اگر می خواهید بهینه سازی کنید [games for cats] جمله را تشخیص خواهد داد،یکی دیگر بازی شما گربه دوست خواهد داشت …’ همچنین. تجزیه و تحلیل می تواند این تغییرات را در عبارت کلیدی شما تشخیص دهد و آنها را به کل استفاده شما از عبارت کلیدی فو، اضافه کند.

Yoast SEO Premium نوشتن متون بهینه شده با سئو را به روشی طبیعی آسان تر از همیشه می کند. و حتی بهتر هم می شود – با استفاده از مترادف ها و عبارات کلیدی مرتبط، شانس خود را برای رتبه بندی برای پرس و جوهای مختلف مرتبط در نتایج جستجو نیز افزایش می دهید! در پست ما در مورد نحوه استفاده از مترادف ها و کلمات کلیدی مرتبط بیشتر در این مورد بخو،د.

روی نوشتن طبیعی تمرکز کنید

شما می خواهید که بازدیدکنندگان محتوای شما را پیدا کنند و دوست داشته باشند. و شما می خواهید که گوگل نیز آن را دوست داشته باشد! برای دستیابی به هر دو، باید بیشتر روی نوشتن طبیعی تمرکز کنید، که کل ایده پشت تجزیه و تحلیل برتر ما است. دیگر نیازی به بازنویسی ناخوشایند جملات خود نیست، بنابراین تجزیه و تحلیل سئو کلمه کلیدی شما را انتخاب می کند. دیگر جای تعجب نیست که آیا واقعاً از کلمه کلیدی خود به اندازه کافی استفاده نکرده اید یا اینکه افزونه به سادگی همه نمونه ها را نمی شناسد. افزونه ما به شما تکان‌های کوچکی می‌دهد تا متن خود را کمی بیشتر بهینه کنید، بدون اینکه شما را وسوسه کند که چراغ‌های راهنمایی سبز را با تطبیق دقیق کلمات کلیدی تعقیب کنید. شما محتوای باکیفیتی خواهید نوشت که کاربران از خواندن آن لذت خواهند برد!

بیشتر بخو،د: تحلیل Yoast SEO Premium »

ماریکه ون د راکت

ماریکه رئیس استراتژی Yoast و بنیانگذار آکادمی Yoast SEO است. او دوست دارد ایده ها و محصولات جدیدی ارائه دهد تا SEO را برای همه قابل دسترس کند و از رشد سالم Yoast اطمینان حاصل کند!

آواتار ماریکه ون د راکت


منبع: https://yoast.com/beyond-exact-keyword-mat،g-optimize-your-text-naturally/