10 مزیت برتر سئو ساخت برندی که مردم به آن اعتماد دارند



یک نام تجاری قوی تلاش های بازاریابی را تقویت می کند. از اینکه فقط یک ارائه دهنده دیگر هستید، شما را به ،ب و کاری تبدیل می کند که مخاطبان شما می خواهند برای ،ید از.

ممکن است به رابطه برندسازی با جستجوی ارگ،ک فکر نکنید. به هر حال، هدف اصلی سئو این است که برندها را در رتبه های برتر گوگل برای عبارات جستجوی غیر مارک قرار دهد.

بیایید به رابطه بین سئو و ساخت برند و چگونگی سود آنها برای ،ب و کار شما بپردازیم.

1. رتبه بندی

هدف سئو، تولید مخاطب است. به طور کلی، سئو مخاطبین افرادی را ایجاد می کند که ممکن است از قبل شما را نشناسند.

هدف سئو از طریق محتوا این است که با جستجوگران در جایی که هستند ملاقات کند، مشکلات آنها را حل کند و آنها را به سمت تبدیل پرورش دهد.

تولید مخاطب نیازمند تلاش قابل توجهی است. شما احتمالاً برای انجام این کار به یک سایت خوش ساخت و بهینه شده و یک استراتژی محتوای قوی نیاز دارید.

ناامید نشو سئو دارای مزایای ،یبی است که به برند شما خدمت می کند – تا زم، که سایت شما بتواند رتبه خود را حفظ کند. در صنایع کمتر رقابتی، این می تواند سال ها طول بکشد.

به همین ترتیب، هر چه مقالات استراتژیک و خوب نوشته بیشتری منتشر کنید، رتبه بندی آسان تر است.

هرچه رتبه های بیشتری در موقعیت های برتر قرار بگیرید، کلیک های بیشتری دریافت می کنید. بنابراین، افراد بیشتری خواهند دانست که شما کی هستید.

تا این حد سئو می سازد آگاهی از برند

2. شناخت برند

اگر برند شما برای یک کلمه کلیدی مطلوب رتبه بندی نمی کند، شخص دیگری – یک رقیب – خواهد بود.

حتی مشهورترین برندها نیز باید سئو را جدی بگیرند و در صدر SERP ها قرار بگیرند.

مسلماً شما به هر حال برای نام تجاری خود رتبه بندی خواهید کرد، اما در مورد سایر سؤالات، سؤالات و مشکلات مربوط به محصول یا خدمات شما چطور؟

یک برند قوی برابر است با اعتماد، که احتمالاً نرخ کلیک (CTR) شما را بهبود می‌بخشد. اما تنها در صورتی می تو،د سهم خود را از کلیک ها و ترافیک دریافت کنید که برای رتبه بندی تلاش های لازم را انجام داده باشید.

هنگامی که مردم نام تجاری شما را در SERP برای یک کلمه کلیدی غیر برند می بینند، شما می خواهید که مردم به جای رقیب، روی وب سایت شما کلیک کنند.

اگر آنجا نباشید، ترافیک ارزشمندی را از دست می دهید و آن را به رقیبی می دهید که در زم، که جستجوگر به آنها بیشتر نیاز داشت، ظاهر شد.

وقتی ،ت به برند شما می‌رسد، روی موفقیت‌های خود استراحت نکنید. زم، که نمی‌خواهید ترافیکی را که می‌توانست متعلق به شما باشد، جذب کنید، فقط یک برند لازم است تا به‌طور مداوم ظاهر شود.

3. کنترل روایت برند

بدون استراتژی سئوی من،، ممکن است ضرر کنید کلیک برای جستجوهایی که شامل نام تجاری شما

اگر برند شما در حال ایجاد مخاطبان جدید است (آنطور که باید باشد)، بهترین کار این است که در طول فرآیند تصمیم‌گیری به پرسش‌های کاربران پاسخ دهید.

وظیفه سئو این است که اطمینان حاصل کند که کلمات کلیدی مرتبط با برند رتبه خوبی دارند. و اگر اینطور نیست، سئو باید برنامه ای برای تحقق این امر ایجاد کند.

به طور کلی، شما به راحتی برای نام تجاری خود رتبه بندی می کنید، اما عبارت های جستجو مانند “[،nd name] بررسی ها» یا «است [،nd name] قابل اعتماد؟» آیا ،ی برای گرفتن است.

ممکن است برای مرور وب سایت ها یا رسانه های اجتماعی کلیک کنید. این مهم است، حتی اگر آنها حساب های شما باشند.

در سایت خود، می‌تو،د صفحاتی را تنظیم کنید که هدف جستجو را برآورده کنند و بر اساس آنچه که جستجو می‌کنند، ترافیک را قیف کنید. مثلاً با رسانه های اجتماعی این چابکی را ندارید.

چیزی که بدتر از رتبه بندی نظرات شما یا پلتفرم های رسانه های اجتماعی برای کلمات کلیدی برند است، احتمال شکایت یا نامه منتشر شده در مورد نقد ناعادلانه برند شما است.

یا، یک حامی با نیت خوب که در هنگام پاسخ به این سوال، عدالت برند شما را رعایت نکرده است [،nd name] قابل اعتماد باشد؟»

اگر کار برای نشان دادن در SERP ها را انجام نداده اید، پس برای دیگران باز است که آن جایگاه را بگیرند.

4. ترافیک

همانطور که گفته شد، هرچه رتبه بهتری داشته باشید، ترافیک بیشتری دریافت خواهید کرد.

برای برندهای بیشتر، گرفتن یک رتبه خوش شانس هشتم یا حتی یک رتبه چهار در صفحه یک کافی نیست. برند شما باید به سمت آن نقاط برتر کار کند.

کوین ایندیگ اهمیت منحنی های کلیک را به اشتراک می گذارد و چگونه خود را پیدا کنید از نمودار زیر، Indig نشان می دهد که چگونه کلیک ها با رتبه ها کاهش می یابد.

جای تعجب نیست که رتبه 1، صفحه 1 بیشترین کلیک را با نزدیک به 25٪ CTR در تلفن همراه دارد. CTR از نظر رتبه به سرعت کاهش می یابد.

هنگامی که یک صفحه در رتبه چهارم قرار می گیرد، CTR کمتر از 10٪ است. نمودار زیر نشان می‌دهد که موقعیت ششم یا بالاتر می‌تواند انتظار کمتر از 5% CTR را داشته باشد.

CTR دسکتاپ در مقابل موبایل

در مطالعه ای که روی 4 میلیون نتیجه جستجوی گوگل انجام شد، بکلینکو دریافت که به طور متوسط ​​یک پله در نتایج جستجو بالاتر می رود. افزایش CTR 2.8٪. توسعه حضور قوی در SERP ها سودمند است.

در این مقاله من قبلا به دو منبع Indig و Backlinko لینک داده ام.

برای یافتن تحقیق، مجبور شدم جستجوی گوگل را انجام دهم و نتایج را تا زم، که منبعی را پیدا کنم که به آن اعتماد کنم تا در این مقاله وجود داشته باشد.

این یک مثال کامل از نحوه جذب برندهای معتبر لینک ها است.

اگر نام تجاری شما به ،وان منبع اطلاعاتی معتبر شناخته شده است، به احتمال زیاد به طور طبیعی بک لینک به دست می آورد.


دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.


6. تبدیل

اغلب، زم، که شخصی سایت شما را از طریق موتورهای جستجو پیدا می کند، اولین نقطه تماس او با برند شما خواهد بود.

اگر سئو و محتوا وظایف خود را به خوبی انجام داده باشند، ترافیکی که سایت شما را پیدا می کند واجد شرایط است، به این م،ی که آنها احتمالاً تبدیل خواهند شد.

و اگر سایت به خوبی به ترافیک سرویس دهد، هر شانسی وجود دارد که بتو،د کاربر را تبدیل کنید، شاید در همان جلسه.

ممکن است جستجوی اولیه بدون مارک باشد. این کاربر را برای اولین بار در سایت شما قرار می دهد.

بعداً با رضایت از خدمات شما از طریق وب سایت و با الهام از پیشنهاد شما، نام تجاری شما را جستجو می کنند و به سایت باز می گردند.

با وجود اعتبار شما در ذهن آنها، جستجوی دوم به احتمال زیاد منجر به تبدیل می شود.

مردم از برندهایی که به آنها اعتماد دارند ،ید می کنند، بنابراین چه مخاطبین شما در حال رزرو قرار ملاقات، درخواست نسخه نمایشی یا ثبت نام در خبرنامه باشند، سئو در مورد جذب ترافیک واجد شرایط است که ممکن است بعداً تبدیل شود.

سئو به ترافیک کمک می کند تا مشکلات را حل کند و آنها را به نام تجاری شما معرفی می کند تا بتو،د از طریق جستجو یا کانال های بازاریابی دیگر، تبدیل را به دست آورید.

7. درآمد و سود

ترافیک و تبدیل عالی هستند، اما ،ب و کارها بیشترین نیاز را به درآمد و سود دارند.

یک استراتژی سئو قوی پاسخ ها و پشتیب، را برای کاربران در کل قیف بازاریابی فراهم می کند. محتوا و معماری وب سایت شما باید به برند شما اجازه دهد تا همچنان در جستارهای جستجوی مرتبط نشان داده شود.

برای داشتن برندی که رشد می‌کند و شکوفا می‌شود، به یک مخاطب/مشتریان اصلی بازگشته نیاز دارید. از طریق سئو و محتوا، می تو،د تخصص خود را ثابت کنید، از مصرف کنندگان خود حمایت کنید و با آنها ارتباط مستمر برقرار کنید.

هنگامی که یک برند مورد اعتماد قرار گرفت، فروش شروع به رشد خواهد کرد.

نقش اعتماد و نام تجاری هنگام نگاه ، به تجزیه و تحلیل برای سایت های تجارت الکترونیک بسیار آشکار است. صفحاتی که بیشترین جستجوی برند را داشته باشند، بالاترین نرخ تبدیل را خواهند داشت.

جستجویی مانند “[،nd name] + [،uct name]احتمال تبدیل شدن بیشتر از جستجویی مانند «چگونه حل شود [problem]قبل از اینکه بتو،د آن نام تجاری، جستجوی نام محصول را بدست آورید، به یک برند شناخته شده نیاز دارید.

شما باید به کلمات کلیدی غیر تبدیلی مانند “چگونه حل کنیم” پاسخ دهید [problem]قبل از اینکه بتو،د اعتماد کافی برای فروش را ایجاد کنید.

8. وفاداری/نگهداری

حتی بهتر از یک مشتری یک‌باره یا مش، منفعل، مشتری مکرر یا مخاطبی است که با ایمیل‌های شما یا سایر تلاش‌های بازاریابی مانند رسانه‌های اجتماعی درگیر می‌شود.

مخاطبان واجد شرایط شما که زم، شما را از طریق جستجو در Google پیدا ،د، می توانند به وفادارترین دنبال کنندگان و حامیان شما تبدیل شوند.

این وفاداری و حفظ نمونه خوبی دیگر از تلاش های ،یبی SEO است. در اینجا، می تو،د شروع به بررسی ارزش طول عمر مشتری (CLV) کنید تا واقعاً مزایای آن رتبه های برتر را درک کنید.

9. وکالت

م،عان شاید با ارزش ترین مصرف کننده شما باشند. حامیان شما ابتدا مشتریان وفادار و ماندگار شما هستند.

همانطور که به مراقبت از آنها ادامه می دهید، آنها قهرمانان، حامیان یا سفیران برند شما به صورت آنلاین خواهند شد. تو اینها را میخواهی طرفداران محتوای شما را به اشتراک می گذارند و شما را به دیگران توصیه می کنند.

اگرچه حمایت ساده ترین چیز برای اندازه گیری نیست، اما به طور غیرمستقیم تحت تأثیر سئو قرار می گیرد.

طرفداران باید شما را کشف می ،د و سطحی از خدمات را دریافت می ،د (حتی اگر در محتوای شما باشد) تا اعتماد کافی برای پنهان ،، ،ید و تبدیل شدن به مشتریان وفادار و ماندگار ایجاد کنند.

در صورت امکان، وکالت باید در CLV در نظر گرفته شود. اگر بتو،د مشتریان را به سمت حمایت تشویق کنید و هر مشتری به سه دوست خود بگوید که آنها نیز تبدیل شده اند، CLV را افزایش می دهد. این یکی از انگیزه های طرح های ارجاع دوست و موارد مشابه است.

10. داده های شخص اول بیشتر

با فرض اینکه روابط سئو و برند را به خوبی اجرا می کنید، رشد بیشتری خواهید داشت و داده های شخص اول ارزشمندتری خواهید داشت.

با مجموعه داده های بزرگتر، تجزیه و تحلیل بهتری ارائه می شود که می تو،د از آن برای تصمیم گیری برای ادامه رشد و تغذیه SEO خود استفاده کنید. داده های ارائه شده توسط SEO نیز به بسیاری از اشکال بازاریابی قابل انتقال است.

اگر می‌د،د که مردم در حال جستجوی محتوا در گوگل هستند، احتمالاً آن را در موتورهای جستجوی دیگر نیز جستجو می‌کنند.

به احتمال زیاد، یک پست رسانه‌های اجتماعی من، با نکات دردناک دقیق مشتریان شما (که شما از سئو می‌د،د) جلوی حرکت را می‌گیرد و مشارکت با گروه شما را در سایر اشکال بازاریابی تشویق می‌کند.

سئو و برندسازی دست به دست هم می دهند

بهترین شانس شما برای اینکه برند خود را توسط مخاطبان جدید و قدیمی قابل کشف نگه دارید، ایجاد آگاهی از برند و سئو به طور همزمان است.

ساختن یک نام تجاری به همه کانال‌های بازاریابی شما کمک می‌کند، همانطور که داده‌هایی که تلاش‌های سئو شما فراهم می‌کنند.

بدون سئو، برند شما تنها به دلیل نام تجاری خود در معرض خطر رتبه بندی قرار دارد که برای تولید مخاطب بی فایده است.

به همین ترتیب، بدون سئو، برای برخی از جستجوهای مرتبط با نام تجاری، دیده شدن را از دست خواهید داد، و به طور بالقوه مخاطبان گرم خود را به رقبا می‌سپارید.

اگر می خواهید یک ،ب و کار قوی داشته باشید، بهتر است تلاش های خود را برای آگاهی از برند و تولید مخاطب دوچندان کنید و سئو کلید این موفقیت است.

بدون سئو، ایجاد مخاطب و مرتبط نگه داشتن شما در بزرگترین موتور جستجو، تنها یک رقیب لازم است تا در جایی که شما حضور نداشتید ظاهر شود و به مشتریان احتمالی خود خدمات بهتری ارائه دهید.

با نام تجاری خود پر سر و صدا باشید و آن را در مقابل افراد زیادی که می تو،د ارائه دهید، شما سزاوار ترافیک هستید و مخاطبان شما از ملاقات شما در SERP بسیار خوشحال خواهند شد.

نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و ،وماً سرزمین موتور جستجو نیست. نویسندگان کارکنان در اینجا فهرست شده اند.


منبع: https://searchengineland.com/،nefits-building-،nd-trust-408143