12 ابزار عالی لینک سازی که برای موفقیت شما ضروری هستند



استراتژی های لینک سازی، همراه با ابزارهای سئو، مطمئناً در طول سال ها تغییر کرده اند.

از آنجایی که ابزارهای لینک‌سازی خودکار قدیمی که به طور خودکار محتواهایی مانند KontentMa،e یا رتبه‌بندی موتور جستجوی GSA را قرار می‌دادند، ابزارهای مدرن به پلت‌فرم‌های تحقیقاتی دستی و توسعه انتقال یافته‌اند.

ابزارهایی که امروزه من و بسیاری از همکارانم در زمینه لینک‌سازی استفاده می‌کنیم، بیشتر شبیه ابزارهایی هستند که برای روابط عمومی (PR) استفاده می‌شوند تا لینک‌سازی. با این حال، هنوز ابزارهای خاص برای لینک بیلدینگ وجود دارند که راه به جایی نمی برند.

اینها را می توان به چهار دسته ت،یم کرد:

  • تحقیق پیوند.
  • کاوش و گسترش.
  • گزارش نویسی.
  • ابزارهای مجهز به هوش مصنوعی

فناوری‌های نوظهور با استفاده از هوش مصنوعی می‌توانند فرآیند پیوندسازی را آسان‌تر کنند.

تحقیق پیوند جستجو و توسعه گزارش نویسی ابزارهای مجهز به هوش مصنوعی
1. با شکوه

برای شناسایی انواع دامنه هایی که باید از آنها لینک ایجاد کنید عالی است.

3. Pitchbox

دسترسی به ایمیل را با معیارهای سئو ،یب می کند.

8. تجزیه و تحلیل آژانس

انواع معیارهای عملکرد را به هم متصل می کند.

10. لینک Whisperer

برای تلاش های پیوند داخلی خوب است.

2. احرف

گزارش های مفیدی برای تحلیل روندها ارائه می دهد.

4. BuzzSumo

برای شناسایی نویسندگان و اشتراک‌گذاران/بک‌لینکرها استفاده کنید.

9. رفر

گزارش دهی قابل تنظیم اما خودکار

11. هزینه پست

فرصت ها را بیابید و ارتباط را آغاز کنید.

5. Hunter.IO

افزونه مرورگری که به شما کمک می کند اطلاعات تماس را پیدا کنید.

12. CTRify

افزونه وردپرس که محتوا تولید می کند.

6. BrightLocal

ارسال و مدیریت نقل قول ها

7. هارو

پیوند ابزارهای تحقیق

تحقیقات پیوند برای فهمیدن اینکه به چه نوع سایت هایی باید نزدیک شوید حیاتی است. این شامل تعیین معیارهای کیفیت، دسته بندی سایت ها، معیارهای اعتبار و موارد دیگر است.

با شکوه و اهرفس دو ابزار تحقیقاتی هستند که پایگاه داده های بزرگ و گزارش دهی قوی را ارائه می دهند.

من هر دوی این سایت ها را گنجانده ام زیرا دائماً می بینم که هر کدام دارای داده هایی هستند که دیگری ندارند.

ممکن است پیوندهایی به سایت های رقبای خود در Majestic بیابید که در Ahrefs فهرست نشده اند و بالع،.

این ابزارها را می توان با هم برای ایجاد یک لیست جامع از سایت ها برای تجزیه و تحلیل استفاده کرد. مانند بسیاری از ابزارهای سئو، قیمت گذاری بستگی به ویژگی های مورد نیاز تیم شما دارد.

1. با شکوه

  • قیمت گذاری: 49.99 دلار در ماه با یک کاربر برای بسته “Lite”. 99.99 دلار در ماه برای بسته “Pro” که آنها به آژانس ها و مشاوران SEO توصیه می کنند.
  • گزینه های پرداخت: ماهیانه یا تخفیف برای اشتراک سالانه دریافت کنید.
ابزار با شکوهاسکرین شات از Majestic، ژانویه 2023

در اینجا چند توصیه در مورد استفاده از آن وجود دارد و اینکه چه گزارشاتی باید بر ایجاد پیوند شما تأثیر بگذارد.

  • موضوعات: از این داده ها می توان برای شناسایی انواع سایت هایی که باید از آنها لینک ایجاد کنید، استفاده کرد. در نظر بگیرید که این گزارش را بر روی پروفایل پیوندهای سایت های با رتبه برتر اجرا کنید، سپس سایت هایی را پیدا کنید که در دسته های مشابه قرار می گیرند.
  • دامنه های ارجاع دهنده: از این برای ارزیابی تعداد دامنه های منحصر به فردی که باید روی ساختن سایت خود تمرکز کنید، استفاده کنید. این همچنین نگاهی به توزیع جریان اعتماد/استناد (شمارش دامنه ها بر اساس جریان اعتماد/استناد) ارائه می دهد.

2. احرف

  • قیمت گذاری: 99 دلار در ماه فقط با یک کاربر برای طرح “Lite”. 199 دلار در ماه برای طرح “استاندارد”.
  • گزینه های پرداخت: ماهیانه یا تخفیف برای اشتراک سالانه دریافت کنید.
ابزار Ahrefsاسکرین شات از Ahrefs، ژانویه 2023

برخلاف Majestic، Ahrefs گزارش هایی دارد که اجرای آنها در داخل ابزار بسیار ساده تر است. مطمئناً هزینه بیشتری دارد، اما اگر داده‌های بیشتری می‌خواهید، Ahrefs انتخاب من،ی است.

در اینجا گزارش هایی برای استفاده در Ahrefs بیش از Majestic آمده است:

  • صفحات > بهترین بر اساس پیوندها: دو کاربرد مفید این گزارش عبارتند از:
    • پیوندی ترین محتوای رقبا را برای تأثیرگذاری بر استراتژی های محتوای خود شناسایی کنید.
    • نوع سایت هایی را که به محتوایی که تولید خواهید کرد لینک می دهند، شناسایی کنید.
  • صفحات > بهترین رشد پیوند: این یک گزارش “روند” است که محتوایی را ارائه می دهد که در 30 روز گذشته پیوند ایجاد کرده است. محتوایی را در اینجا پیدا کنید که تعداد زیادی لینک دریافت می کند و محتوای قوی تری ایجاد کنید.

ابزارهای جستجو و توسعه

یافتن سایت‌های بسیار مرتبط که ممکن است به محتوای شما لینک دهند، دردناک‌ترین بخش لینک‌سازی است.

شما می تو،د برای صرفه جویی در زمان، فهرست بزرگی از سایت ها و دسترسی انبوه ایجاد کنید، اما هنگام ارزیابی موفقیت لینک سازی خود بر روی لینک های به دست آمده در ساعت و کیفیت آن لینک ها، بهتر است جستجو را به صورت دستی یا با رویکرد نیمه خودکار انجام دهید.

من پنج ابزار را مرور می کنم، پیچ با،، BuzzSumo، Hunter.io، BrightLocal، و هارو.

این ابزارها را می توان برای محبوب ترین استراتژی های لینک سازی استفاده کرد.

3. Pitchbox

  • قیمت گذاری: میانگین 500 دلار + در ماه.
  • گزینه های پرداخت: قیمت‌ها به بررسی فردی با Pitchbox بستگی دارد.

Pitchbox یکی از ابزارهای گران‌تر در بازار در مقایسه با ابزارهای ایمیل مانند MailChimp است، اما جستجوی یکپارچه به کاهش زمان برای واجد شرایط شدن سایت‌ها کمک می‌کند.

سایت‌های جستجوگر، معیارهای سازنده و سئو را فهرست می‌کنند که دقیقاً در گزارش فرصت‌ها ادغام شده‌اند، این ابزار را متمایز می‌کند.

پیچ با،اسکرین شات از Pitchbox، ژانویه 2023

4. BuzzSumo

  • قیمت گذاری: 99 دلار در ماه برای بسته “Pro”. 179 دلار در ماه برای بسته “پ،”. یک نسخه رایگان کاهش یافته با جستجوهای محدود در ماه وجود دارد.
  • گزینه های پرداخت: همچنین یک نسخه رایگان با ویژگی های محدود وجود دارد.

این یک ابزار عالی برای ایجاد لیستی از وبلاگ ها، تأثیرگذاران و نویسندگان است. از بین تمام ابزارهای جستجوی موجود در لیست، BuzzSumo بهترین گزینه های فیلتر را دارد.

شما می تو،د از این ابزار برای اه، زیادی استفاده کنید، اما برای ایجاد لینک، این دو مورد استفاده موثر هستند:

  • شناسایی نویسندگان: بخش‌های تحقیق محتوا و تأثیرگذاران فهرست‌هایی از نویسندگان/اینفلوئنسرها را ارائه می‌دهند که با کلمات کلیدی در محتوایی که به اشتراک گذاشته یا تولید می‌کنند قابل جستجو هستند. یکی از کاربردهای فوق‌العاده این کار جستجو در گزارش «به اشتراک‌گذاشته‌شده‌ترین» و یافتن اینفلوئنسرهایی است که بیش از 2000 اشتراک‌گذاری از محتوای خود را دریافت کرده‌اند، سپس با آنها تماس بگیرید تا محتوای شما را به اشتراک بگذارند. این می تواند پیوندهای طبیعی زیادی ایجاد کند.
  • شناسایی اشتراک‌گذاران/بک لینک‌ها: کاربرد دوم یک لایه عمیق تر از اولی می رود و ،، را که محتوا را به اشتراک گذاشته اند پیدا می کند. فهرستی از اشتراک‌گذاری‌ها یا بک‌لینک ، وب‌سایت‌ها بر اساس محتوا را بکشید، سپس محتوای مشابه اما بهتری ایجاد کنید.
پلت فرم Buzzsumoاسکرین شات از Buzzsumo، ژانویه 2023

5. Hunter.io

  • قیمت گذاری: رایگان شروع می شود. دو بسته ارتقا یافته اول 49 دلار در ماه و 99 دلار در ماه است.
  • گزینه های پرداخت: رایگان برای 25 جستجوی ماهانه تا 399 دلار در ماه برای 30000 جستجو.

این افزونه مرورگر آدرس های ایمیل را برای گزینه های تماس آسان پیدا می کند.

این به کاهش زمان صرف شده برای غربال ، صفحات درباره کمک می کند. شما همچنین می تو،د آن را یک قدم فراتر بردارید و از ابزار برای توسعه استفاده کنید.

Hunter.ioاسکرین شات از Hunter.io، ژانویه 2023

6. BrightLocal

  • قیمت گذاری: 29 تا 79 دلار در ماه، بسته به اندازه بسته.
  • گزینه های پرداخت: همچنین می‌تو،د برای سازنده استناد، بررسی‌ها یا سازم، پرداخت کنید.

ایجاد استناد برای سئوی محلی مهم است و باید به ،وان یک پروژه لینک سازی در نظر گرفته شود.

یکی از ابزارهایی که بهترین ارزش را برای ارسال و مدیریت استنادها دارد، BrightLocal است.

دو جزء وجود دارد: نظارت بر استناد و استناد سازی. این ابزار همچنین به شما این امکان را می دهد تا متوجه شوید که بر اساس رقابت محلی چگونه رتبه بندی می کنید.

BrightLocalاسکرین شات از BightLocal، ژانویه 2023

7. هارو

  • قیمت گذاری: رایگان شروع می شود. اولین طرح پرداختی 19 دلار در ماه است که هشدارها و قابلیت جستجو را اضافه می کند.
  • گزینه های پرداخت: گزینه های رایگان گزینه های رسانه ای را ارائه می دهند که سه بار در روز به ایمیل شما تحویل داده می شوند و حدا،ر تا 149 دلار در ماه برای حق بیمه ارسال می شوند.

در حالی که این ابزار به طور سنتی در دنیای رو،مه نگاری استفاده می شود، می تواند به سازندگان پیوند نیز کمک کند. شما را با منابع معتبر مرتبط می کند و به شما امکان می دهد بک لینک طبیعی بسازید.

هارواسکرین شات از HARO، ژانویه 2023

ابزارهای گزارش دهی

اگرچه بسیاری از ابزارهای بخش قبلی دارای قابلیت گزارش دهی داخلی هستند، من متوجه شدم که آنها فاقد گزارش سفارشی یا توانایی مرتبط ، پیوندها با عملکرد رتبه بندی هستند.

این ابزار آن مشکل را حل می کند. AgencyAnalytics و مرجع.

8. تجزیه و تحلیل آژانس

  • قیمت گذاری: 12 دلار در ماه، برای هر کمپین. 18 دلار در ماه در هر کمپین برای ویژگی های گزارش سفارشی.
  • گزینه های پرداخت: برای صرفه جویی در هزینه، سالانه پرداخت کنید.

Agency Analytics به‌طور خودکار داشبورد را با داده‌های Moz و Majestic پر می‌کند و آن داده‌ها را به معیارهای عملکرد مهم، مانند رتبه‌بندی و ترافیک ارگ،ک متصل می‌کند.

ترافیک واجد شرایطی که به سرنخ یا فروش تبدیل می‌شود، هدف تلاش‌های ایجاد لینک و سئو است، بنابراین گزارش باید بین آنها ارتباط برقرار کند.

تجزیه و تحلیل آژانساسکرین شات از Agency Analytics، ژانویه 2023

9. رفر

  • قیمت گذاری: 19 دلار در ماه برای یک کاربر، با سطوح بالاتر برای کاربران بیشتر.
  • گزینه های پرداخت: کاربران نامحدود برای 89 دلار در ماه.

این ابزار می‌تواند به‌،وان ،یبی بین Google Sheets و Agency Analytics ساخته شود، به این م،ی که بسیار قابل تنظیم است، اما همچنین می‌تواند به‌طور خودکار و به راحتی داده‌ها را از چندین منبع جمع‌آوری کند تا یک گزارش م،ادار ایجاد کند.

مرجعاسکرین شات از Cyfe، ژانویه 2023

ابزارهای مجهز به هوش مصنوعی

ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی می توانند به طور قابل توجهی کارهای پیچیده و وقت گیر را ساده کنند. به یاد داشته باشید که برخی از فرآیندهای شما به لمس انس، نیاز دارند، بنابراین همیشه ارزیابی کنید که چگونه عملکرد هنگام ادغام هوش مصنوعی در فرآیندهای خود تأثیر می گذارد.

ابزارهای زیر، لینک Whisper، هزینه پست، و CTRify از هوش مصنوعی برای کشف فرصت ها و خودکارسازی فرآیندها استفاده کنید.

10. لینک Whisper

  • قیمت گذاری: 77 دلار در ماه برای یک سایت، با برنامه های اضافی برای سایت های بیشتر.
  • گزینه های پرداخت: یک تا 50 مجوز سایت.

Link Whisper برای لینک سازی داخلی مفید است.

فناوری‌های هوش مصنوعی همزمان با تولید محتوا، پیشنهادهای پیوند خودکار را ارائه می‌دهند. همچنین می تواند به شما کمک کند محتوای قدیمی را که نیاز به پیوندهای بیشتری به آن دارند، تشخیص دهید.

این ابزار همچنین لینک ها را بر اساس کلمات کلیدی خودکار می کند و گزارش لینک داخلی را ارائه می دهد. این بسیار جامع است و می تواند به سرعت بخشیدن به لینک سازی داخلی به طور خودکار کمک کند.

لینک Whispererاسکرین شات از Link Whisperer، ژانویه 2023

11. هزینه پست

  • قیمت گذاری: 84 دلار در ماه برای یک حساب با پنج کاربر. 250 دلار در ماه برای 30 حساب با کاربران نامحدود.
  • گزینه های پرداخت: با پرداخت سالانه صرفه جویی کنید.

Postaga همه کارها را انجام می دهد، از یافتن فرصت ها گرفته تا شروع همکاری.

هوش مصنوعی با دستیار ارتباطی وارد بازی می شود که اطلاعات مربوطه را از تأثیرگذاران برای درج در ایمیل ها پیدا می کند. همچنین می تو،د دامنه خود را وارد ابزار کنید تا ایده های کمپین مرتبط را پیدا کنید.

هزینه پستاسکرین شات از Postaga، ژانویه 2023

12. CTRify

  • قیمت گذاری: یک نسخه رایگان. 197 دلار یا 497 دلار، بسته به طرح.
  • گزینه های پرداخت: تک پرداخت.

CTRify یک افزونه وردپرس است که برای تولید محتوا عالی است.

تنها چیزی که لازم است یک کلمه کلیدی است و هوش مصنوعی محتوای مورد نیاز شما را برای یک کمپین خاص ایجاد می کند. سپس می‌تو،د به‌طور خودکار پست‌ها را منتشر کنید – خیلی ساده‌تر از این نمی‌شود.

CTRifyاسکرین شات از CTRify، ژانویه 2023

نتیجه

من این لیست را با هدف ارائه ابزاری برای هر خواننده، ارائه راه حل های مقرون به صرفه در سطح سازم، و ابزارهای بسیار فنی، تنظیم کرده ام.

در ابزارهای موجود تنوع وجود دارد و شما باید ابزار من، را برای کار انتخاب کنید.

برای اینکه یک لینک ساز باشید نیازی به بودجه ابزار ماهانه 1000 دلاری ندارید، اما همه کارها زمان می برد. تخصیص زمان و بودجه خود در ،یب من، نتایج ،ب و کار را بهبود می بخشد.


تصویر ویژه: پائولو بوبیتا/ژورنال موتور جستجو




منبع: https://www.searchenginejournal.com/seo-tools/seo-link-building-tools/