12 پیشرفت جستجوی محلی که باید از سه ماهه چهارم 2022 درباره آنها بدانید



نظرات نویسنده کاملاً متعلق به خودش است (به استثنای رویداد غیرمحتمل هیپنوتیزم) و ممکن است همیشه منع، کننده نظرات Moz نباشد.

باورش سخت است اما نه Q1، نه Q2 و نه Q3 نمی توانند با Q4 برای فعالیتی که در جستجوی محلی دیده ایم برابری کنند، و این سه ماهه هنوز کاملاً به پایان نرسیده است! تا آنجا که من می دانم، Google می تواند شب سال نو را با تغییر نام نمایه های ،ب و کار Google به “Google Plus Places My Business Profiles Merchant Experience Listings” جشن بگیرد و ما نیز باید این کار را انجام دهیم.

اتفاقات بسیار زیادی افتاده است، اگر همه پیشرفت‌ها را نگرفته‌اید جای تعجب است، اما در اینجا لیستی از جالب‌ترین مواردی است که باید از آن‌ها آگاه باشید تا به سال 2023 نگاه کنیم. ما یک رابط کاربری جدید داریم. دو باگ وحشتناک، سه ویژگی جدید GBP، چهار پیشرفت مروری، چندین به‌روزرس، دستورالعمل… تنها چیزی که از دست رفته است، کبک در درخت گلابی است!

تجربه تجاری جدید مانند یک رعد و برق بر ما می شکند

تماشای این فضا برای یک وسیع در چند هفته آینده از من در NMX پست کنید، اما در حال حاضر، باید بد،د که ویرایش از طریق داشبورد مدیریت نمایه Google Business Profile قدیمی مربوط به گذشته است و باید داده‌های خود را در نسخه جدید مدیریت کنید. -رابط SERP که “تجربه جدید تجاری” نامیده شده است.

حدود یک سال پیش، گوگل به ما هشدار داد که این اتفاق در حال آمدن است، اما باید گفت که آنها همچنین اعلام ،د که این تغییر فقط بر مشاغل تک مکان تأثیر می گذارد. در Q4، یک رنگ و گریه زم، که همه – از جمله مدیران فهرست‌های چندمک، – از خواب بیدار شدند و متوجه شدند که به طور خلاصه از داشبورد قدیمی خارج شده و برای مدیریت به SERP ها منتقل شده‌اند، به طور قابل درک از جامعه سئوی محلی بالا رفت.

مردم خوب در روشن محلی، درگیری خیاب،، و مالکیت آنلاین کار بسیار خوبی در گزارش اولیه در مورد ناامیدی ها و اکتشافات پیرامون NMX انجام داده اند، و در بیشتر موارد، به این نتیجه رسیده اند که اگر به اندازه کافی در رابط جدید کلیک کنید، ا،ر ویژگی ها را جابه جا خواهید کرد. چند شگفتی جدید تا کنون ذکر شده است. به ،وان مثال، اکنون پرسش و پاسخ به جای اینکه به ،وان یک نمونه جداگانه در نظر گرفته شود، جزئی از رابط است:

و بررسی کنید توییت خوشحال بهرو، ثبت بر،ب‌گذاری Google مکان قبلی یک ،ب‌وکار در زیر برگه «مکان‌ها» NMX زم، که مکان شرکت تغییر کرده است.

ما می تو،م به NMX عادت کنیم. همچنین باید منتظر تغییراتی در آن در سال جدید باشیم، اما در حال حاضر، جالب‌ترین نکته من در صنعت منسوخ شدن داشبورد تاریخی این است که نرم‌افزار مدیریت فهرست‌ها جذاب‌تر شده است. BrightLocal نظرسنجی غیر رسمی نشان می‌دهد که بسیاری از کاربران تلاش برای مدیریت فهرست‌ها در میان شلوغی SERP‌های ارگ،ک چقدر سخت خواهند بود:

در سال‌های اخیر، بحث‌هایی در مورد اینکه آیا ،ب‌وکار محلی باید برای نرم‌افزار مدیریت فهرست‌ها پرداخت کند یا خیر، وجود داشته است. آ،ین حرکت گوگل باعث می شود تا کارشناسان دوست داشته باشند مایک بلومنتال و کری هیل می گویند “بله” اگر چندین لیست دارید و به جای آشفتگی ناخوشایند NMX به سازماندهی آرام و بی سر و صدا یک داشبورد مدیریت فهرست اختصاصی نیاز دارید.

باگ های گوگل را فقط یک ،ه شناس می تواند دوست داشته باشد

دیوید میهم برخی از نگر،‌های صنعت را به تصویر می‌کشد که بسیاری در حال حاضر به دلیل اشکالات متعدد Google در ماه‌های اخیر کار را برای ما دشوار کرده‌اند. برای ثبت، من همه ،ات را دوست دارم و از آنها قدرد، می کنم، اما ،ات گوگل لیست ولگردی و قانونی شکنی تعلیق به اندازه یافتن ،ات سیب زمینی در وان حمام سرگرم کننده بوده است. هنگامی که حتی کوچکترین ویرایش های معمولی در فهرست ها (مانند نوشتن یک پست یا ویرایش یک توضیحات) منجر به تعلیق می شود، می تواند سئوکاران محلی و صاحبان مشاغل محلی را از به روز نگه داشتن لیست های خود بسیار چشم پوشی کند:

خوشبختانه، حدود یک ماه پس از گزارش‌هایی مبنی بر شروع سیلاب‌ها، جوی هاوکینز این خبر خوب را اعلام کرد که ظاهرا گوگل این باگ را برطرف کرده است.

این زمان و مکان خوبی برای ذکر است نکته درخواست اعاده امی تومان:

و همچنین، آن کولان نیلسن به نظر می‌رسد اعلان جدیدی از Google در NMX در مورد مدت زم، که باید برای بازبینی ویرایش‌های شما طول بکشد باشد:

در همین حال، یک اشکال دوم شروع به تعقیب ما در سراسر میز پیک نیک محلی به شکل یک موج بزرگ از دست دادن بررسی کرد. اگر اخیراً تعداد زیادی از نظرات را از دست داده اید، مایک بلومنتال گزارش‌های تحقیقاتی برجسته‌ای را در Near Media درباره این تشدید اخیر انجام داده است، از جمله دریافت او مبنی بر اینکه گوگل نمایه های ،ب و کار گوگل را به طور خودکار به روز می کند و تغییر شماره CID آنها درست قبل از بیرون ریختن نظرات همانطور که می گوید،

«تغییر CID و از دست دادن نظرات با به‌روزرس، ویرایش پیشنهادی، یک اشکال جدید و آزاردهنده است… شما همیشه باید Google CID و شناسه مکان خود را در جایی امن گرفته و ذخیره کنید. گوگل Gatherup بررسی ژنراتور پیوند افزونه کروم به شما کمک می کند تا آن اعداد را به راحتی دریافت کنید مبدل رایگان Google CID P،

من همچنین خواندن مقاله مایک در مورد بررسی را به شدت توصیه می کنم تفاوت بین اشکال بررسی و فیلتر بررسی و تشریح مراحلی که می تو،د در پی از دست دادن بررسی بردارید.

ویژگی‌های جدید Google که دوست نداریم

بری شوارتز یک تست ویژگی جدید گرفت که چند نفر متوجه شده بودند که در آن نماد بلندگو نام و دسته ،ب و کار محلی را می خواند. من مطمئن نیستم که گوگل با این موضوع به کجا می‌رود، اما من طرفدار ویژگی‌های صوتی به ،وان جایگزینی برای زمان بیش از حد صفحه نمایش هستم.

استفان سومبوراک به یک ویژگی بسیار خوب اشاره می کند که در این مورد اشاره شده است سند راهنمای Google، که به موسسات غذاخوری اجازه می دهد منوی دلخواه خود را انتخاب کنند. همچنین برای رستوران ها جدید، آبنر لی انتشار «غذاهای نزدیک» در ایالات متحده را از Google نوشت که می تواند وقتی چیزی مانند «p، near me» را جستجو می کنید چرخ فلکی از گزینه های محلی را به شما بازگرداند. من هنوز این ویژگی را در طبیعت ندیده ام، اما مقاله Abner دارای اسکرین شات است.

بررسی خوب چیزها!

دارن شاو از یافتن چیزی واقعاً جدید در سئوی محلی خوشحال بود – این بار، نشان‌گذاری تعداد دفعاتی که یک نمایه بازبین Google در یک شهر خاص نظرات خود را منتشر کرده است. این جرقه زد یک بحث عالی بین گرگ استرلینگ و مایک بلومنتال در مورد اینکه آیا این سیگنال واقعاً اعتبار بررسی‌های مبتنی بر Google را افزایش می‌دهد یا اینکه جعل موقعیت مک، بسیار آسان است. من این ویژگی را دوست دارم زیرا شفافیتی را به این واقعیت اضافه می‌کند که Google موقعیت مک، شما را هنگام ارسال نظر ردیابی می‌کند – که ممکن است برای برخی از کاربران تعجب‌آور باشد. شاید این ممکن است یک بازدارنده جزئی برای برخی از اشکال بازبینی هر،مه باشد؟

بعد، یک یافته شگفت انگیز از کریستینا لوواسور برودزکی برای صنعت مهمان‌نوازی Google، احساسات مثبت و منفی را در ارتباط با موضوعات مکان در بررسی‌ها تعیین می‌کند. در مثال او، 72 درصد از نظر دهندگان به خوبی از نوار هتل نام بردند، در حالی که 17 درصد چندان مطلوب نبودند. این عرضه سطوح عمیق‌تری را که گوگل در تحلیل احساسات به آن می‌رسد، نشان می‌دهد.

و برای جمع آوری تحولات مرور، Q4 شاهد انتشار دو مطالعه مروری عمده بود. اثر بررسی‌های ،ب‌وکار محلی بر رفتار مصرف‌کننده، Moz، شما را در سه فصل از بینش‌هایی در مورد عادات خوانندگان نقد، نویسندگان نقد و پاسخ‌های موفق مالک بر اساس یک نظرسنجی در مقیاس بزرگ راهنمایی می‌کند. در همین حال، افراد خوب SOCI گزارشی در مورد آن دارند وضعیت Google Reviews بر اساس تجزیه و تحلیل نزدیک به پنج میلیون بررسی. همچنین، تیم در استرلینگ اسکای بوده است انتشار یک سری مطالعات کوچک و جالب در مورد تأثیرات تازگی، تعداد، متن و تنوع مرور بر رتبه‌بندی بسته‌های محلی. اگر Google به‌طور تصادفی مرورهای ،ب‌وکار محلی را حذف نکند و به ما اجازه دهد کارها را ادامه دهیم، همه این گزارش‌ها به طور جدی استراتژی شهرت شما را برای سال 2023 تقویت می‌کنند.

به‌روزرس،‌های دستورالعمل همیشه باید مورد توجه قرار گیرند

در نظرسنجی بررسی Moz فوق، ما متوجه شدیم که گام بعدی 51٪ از مصرف کنندگان پس از خواندن نظرات، آنها را در وب سایت های تجاری محلی قرار می دهد. با توجه به این موضوع، برای صاحبان مشاغل محلی و بازاریاب هایی که گوگل دارد کاملاً مرتبط است دستورالعمل های وب مستر تاریخی خود را جایگزین کرد با تعمیرات اساسی، تغییر نام تجاری ضروریات جستجوی گوگل. این زمان خوبی برای مطالعه دستورالعمل های به روز شده است تا مطمئن شوید که وب سایت شما توسط مردم و موتورهای جستجو به طور ی،ان قابل درک است.

و در نهایت، کولان نیلسن به این نکته توجه کرد که گوگل یک هشدار جدی در مورد بازگشت بازبینی به آنها اضافه کرده است دستورالعمل های محتوای ممنوعه و محدود. در مجموع، هرگز از مشتریان نخواهید که به طور خاص برای شما نظر مثبت بگذارند، از نرم افزارهایی استفاده نکنید که احساسات منفی را از بین می برد، و اگر نظرات شخص اول را در وب سایت خود منتشر می کنید، فقط موارد خوب را نشان ندهید. صادق و معتبر باشید، و باید خوب باشید.

و این به سئوی محلی 2022 تعظیم می کند! می‌خواهم از همه ،، که امسال این مجموعه فصلی جدید را خوانده‌اند و آن را توییت کرده‌اند، درباره آن وبلاگ‌نویسی کرده‌اند، آن را در خبرنامه‌های شما قرار داده‌اند و در پاد،ت‌هایتان درباره آن بحث کرده‌اند، تشکر کنم. همچنین از هر یک از اعضای جامعه سئوی محلی که هر ماه از سال برای به اشتراک گذاشتن آزادانه اکتشافات خود با ما وقت می‌گذارند، صمیمانه‌ترین تشکر را داریم. امیدوارم در سال 2023 این مجموعه را ادامه دهم و با همه شما به یادگیری محلی ادامه دهم!




منبع: https://moz.com/blog/q4-2022-local-search-developments