طبق یک نظرسنجی جدید، آمازون همچنان محبوب ترین نقطه شروع برای ،یداران آنلاین است، با یک استثنا – Gen Z.
چرا ما اهمیت می دهیم. تقریباً همه مصرفکنندگان درباره ،یدهای آنلاین تحقیق میکنند و به شدت به رتبهبندیها و بررسیها متکی هستند. بنابراین بسیار مهم است که در لحظههایی که ،یداران در حال تحقیق و ،ید محصولات هستند، روی هر پلتفرم مرتبط قابل مشاهده باشد.
با اعداد در اینجا پاسخ دهندگان گفتند که هنگام ،ید آنلاین شروع به جستجو می کنند:
- آمازون: 50%
- گوگل: 31.5٪
- وب سایت های ،ده فروشی یا برندها: 14%
- بررسی وب سایت ها: 2%
- رسانه های اجتماعی: 2%
ولی. برای نسل Z، گوگل از آمازون (به ترتیب 38 درصد در مقابل 36 درصد) برتری داشت. Gen Z همچنین محتمل ترین گروهی بود که سفر ،ید خود را در رسانه های اجتماعی آغاز کرد (5٪).
بررسی ها و رتبه بندی ها. بررسیها و رتبهبندیها میتوانند بیش از هر عامل دیگری، از جمله قیمت محصول، ارسال رایگان، بازگرداندن و مبا، رایگان و موارد دیگر، باعث ایجاد یا ش،ت فروش شوند.
به طور کلی، 77٪ از پاسخ دهندگان گفتند که به طور خاص به دنبال وب سایت هایی با بررسی هستند – و این تعداد برای Gen Z (87٪) و نسل هزاره (81٪) حتی بیشتر بود.
- 56 درصد از پاسخدهندگان نظرسنجی، رتبهبندیهای بدون بررسیهای همراه را غیرقابل اعتماد میدانند.
جایی که مردم نظرات و رتبهبندیها را میخوانند:
- آمازون: 94%
- وب سایت های ،ده فروشی (به ،وان مثال، Target، Walmart): 91%
- موتورهای جستجو: 70%
- وب سایت های برند (مارکی که محصول را تولید می کند: 68%
- سایت های بررسی مستقل: 40%
ع،ها و ویدیوهای تولید شده توسط کاربر ارزش بیشتری پیدا میکنند. شصت درصد از مصرف کنندگان هنگام یادگیری محصولات جدید به تصاویر یا ویدیوهای تولید شده توسط کاربر نگاه می ،د.
- 77 درصد از پاسخ دهندگان گفتند که به ع، ها و ویدیوهای مشتری اعتماد دارند.
- 53 درصد گفتند که ع،ها و ویدیوهای تولید شده توسط کاربران از مشتریان قبلی بر تصمیم آنها برای ،ید محصول تأثیر گذاشته است.
گوگل (و جستجو). 56 درصد از مصرف کنندگان هنگام تصمیم گیری برای ،ید، نتایج جستجو (در گوگل و سایر موتورهای جستجو) را در نظر می گیرند. همچنین:
- 63 درصد از پاسخ دهندگان گفتند که از نتایج موتورهای جستجو برای اطلاع از محصولاتی که قبلاً ،یداری نکرده اند استفاده می کنند.
- 50٪ گفتند که هنگام تصمیم گیری برای ،ید به نتایج موتورهای جستجو اعتماد دارند.
خط پایین. آمازون همچنان موتور جستجوی محصول برای مشتریان است. و رتبه بندی ها و بررسی ها پادشاه هستند.
در مورد نظرسنجی PowerReviews از 8153 مصرفکننده آمریکایی در مارس 2023 نظرسنجی کرد. بهشدت به سمت هزارهها که 53 درصد پاسخدهندگان را تشکیل میدادند، متمایل شد و پس از آن Gen X (29 درصد) قرار گرفت. Baby Boomers (10%) و Gen Z (8%). می تو،د در نتایج کامل از PowerReviews بیشتر بیاموزید: Survey: The Ever-Growing Power of Reviews (نسخه 2023).
منبع: https://searchengineland.com/50-of-،uct-searches-s،-on-amazon-424451