59 آمار وبلاگ نویسی برای سال 2023



برای به روز رس، های هفتگی مش، شوید

آیا در مورد وضعیت وبلاگ نویسی در سال 2023 کنجکاو هستید؟ سپس دیگر نگاه نکنید.

ما فهرستی از آمارهای به‌روز را در زیر تنظیم، بررسی و دسته‌بندی کرده‌ایم.

برای پرش به یک دسته کلیک کنید، یا برای مشاهده آمار برتر وبلاگ نویسی ما به خواندن ادامه دهید:

اینها جالب ترین آمار وبلاگ نویسی هستند که باید بد،د.

  1. 71 درصد از بازاریابان گزارش می دهند که بازاریابی محتوا در سال گذشته برای سازمان آنها اهمیت بیشتری پیدا کرده است.موسسه بازاریابی محتوا).
  2. 76 درصد از بازاریابان محتوا از محتوا برای تولید سرنخ استفاده می کنند (P،.ly).
  3. بیش از 600 میلیون وبلاگ از 1.9 میلیارد وب سایت در سراسر جهان وجود دارد (دادگاه وب).
  4. 77 درصد از کاربران اینترنت وبلاگ می خوانند (رسانه های اجتماعی امروز، و تقریباً 26٪ از افراد 5 تا 18 ساله در بریت،ا در حال خواندن وبلاگ هستند (،تمرد).
  5. یک همبستگی مثبت قوی بین تعداد کلمات و بک لینک ها وجود دارد، اما فقط تا 1000 کلمه. برای پست های بیش از 1000 کلمه، یک همبستگی منفی قوی بین تعداد کلمات و بک لینک ها (Ahrefs) وجود دارد.
  6. بین طول محتوا و ترافیک ارگ،ک همبستگی متوسطی وجود دارد، اما فقط تا 2000 کلمه. برای پست های بیش از 2000 کلمه، همبستگی منفی متوسطی بین تعداد کلمات و ترافیک ارگ،ک (Ahrefs) وجود دارد.
  7. 80% از وبلاگ نویسان گزارش می دهند که وبلاگ نویسی منجر به نتایج می شود (رسانه مداری).
  8. وبلاگ نویس، که دو تا شش بار در هفته منتشر می کنند، 50 درصد بیشتر احتمال دارد نتایج قوی را گزارش کنند.رسانه مداری).
  9. وبلاگ نویس، که از بیش از 7 تصویر در هر پست استفاده می کنند، 2.3 برابر بیشتر احتمال دارد نتایج قوی را گزارش کنند (رسانه مداری).
  10. 65 درصد از ،یداران B2B از وب سایت های فروشنده به ،وان یکی از تأثیرگذارترین انواع محتوای خود یاد می کنند. پس از آن وب سایت های شخص ثالث (48٪) و مقالات شخص ثالث توسط ناشران مستقل (39٪) قرار دارند.نمودارهای بازاریابی).
  11. 59 درصد از لینک های به اشتراک گذاشته شده در رسانه های اجتماعی بدون خواندن به اشتراک گذاشته می شوند (شیکاگو تریبون).

آمار عمومی وبلاگ نویسی

وضعیت وبلاگ نویسی در سال 2023 چگونه است؟ در اینجا آماری وجود دارد که ممکن است شما را شگفت زده کند.

  1. Tumblr میزبان بیش از 518 میلیون وبلاگ است، در حالی که وردپرس میزبان بیش از 60 میلیون وبلاگ (دادگاه وب).
  2. وردپرس بیش از 43.2 درصد از اینترنت را در اختیار دارد (W3Techs).
  3. هر ماه تقریباً 70 میلیون پست جدید در وردپرس منتشر می شود (وردپرس).
  4. به طور متوسط، 77 میلیون نظر جدید در ماه به پست های وردپرس اضافه می شود (وردپرس).
  5. پیش بینی می شود از سال 2023 تا 2027، صنعت بازاریابی محتوای جه، 584.02 میلیارد دلار رشد کند.ReportLinker).
  6. 44 درصد از ،یداران می گویند که معمولاً سه تا پنج قطعه محتوا را قبل از تعامل با یک فروشنده مصرف می کنند.گزارش ژنرال تقاضا).
  7. بیش از نیمی از مصرف کنندگان در صورتی که هنگام مشاهده محتوا با مشکلاتی مواجه شوند، کار خود را متوقف می کنند (Adobe).
  8. تنها 40 درصد از بازاریابان یک استراتژی محتوای مکتوب دارند (موسسه بازاریابی محتوا).

آمار درآمد وبلاگ نویسی

آیا وبلاگ نویسان واقعاً درآمد دارند؟ یا این فقط یک رویای لوله است؟ این آمار در مورد درآمد وبلاگ نویسی را بررسی کنید.

  1. 33 درصد از وبلاگ نویسان اصلاً درآمدی ندارند (TechJury).
  2. محبوب ترین روش ،ب درآمد برای وبلاگ نویسان Google AdSense است و پس از آن بازاریابی وابسته است. با این حال، برای وبلاگ نویسان با درآمد بالا، AdSense در رتبه سوم قرار دارد. این وبلاگ نویسان 2.5 برابر بیشتر از AdSense احتمال فروش محصول یا خدمات خود را دارند (GrowthBadger).
  3. وبلاگ نویسان بیشتر درآمد خود را از تبلیغات، محصولات وابسته، بررسی محصولات حمایت شده، فروش محصولات خود و دوره های آنلاین به دست می آورند.RankIQ).
  4. 45 درصد از وبلاگ نویس، که بیش از 50000 دلار در سال درآمد دارند، محصول یا خدمات خود را می فروشند، در حالی که تنها 8 درصد از وبلاگ نویسان کم درآمد این کار را انجام می دهند.GrowthBadger).
  5. 72 درصد از بلاگرهایی که بیش از 2000 دلار در ماه درآمد دارند از Mediavine یا Adthrive به ،وان شرکت مدیریت تبلیغات خود استفاده می کنند.RankIQ).
  6. سودآورترین طاقچه، طاقچه وبلاگ مواد غذایی است. وبلاگ نویسان مواد غذایی بالاترین درآمد متوسط ​​ماهانه (9169 دلار) را در مقایسه با وبلاگ نویسان از همه بخش های اصلی دارند.RankIQ).
  7. بخش هایی که بیشترین درصد وبلاگ ها را با بیش از 50000 جلسه ماهانه دارند، غذا (42.8٪)، سبک زندگی (13.3٪) و سفر (10٪) هستند.RankIQ).
فهرست فعالیت هایی که وبلاگ نویسان بیش از 50 هزار دلار در سال درآمد دارند و وبلاگ نویسان کم درآمد انجام می دهند.  نمودارهای میله ای به طور مداوم نشان می دهد که درآمد بیشتری نسبت به وبلاگ نویسان کم درآمد هر فعالیت را انجام می دهند

آمار طول و فراو، وبلاگ

پست های وبلاگ شما چقدر باید باشد؟ هر چند وقت یکبار باید منتشر کنید؟ چه زم، باید منتشر کنید؟ اینها سوالاتی است که وبلاگ نویسان همیشه می پرسند.

  1. کاهش تعامل برای پست هایی با زمان خواندن بیش از هفت دقیقه (متوسط).
  2. 73% از مردم اعتراف می‌کنند که پست‌های وبلاگ را مرور می‌کنند، در حالی که 27% پست‌ها را به طور کامل مصرف می‌کنند.HubS،).
  3. 75 درصد از مردم ترجیح می دهند مقالات زیر 1000 کلمه را بخوانند (با رضایت).
  4. نوشتن یک پست وبلاگ به طور متوسط ​​چهار ساعت و 10 دقیقه طول می کشد (رسانه مداری).
  5. میانگین پست وبلاگ 1376 کلمه است (رسانه مداری).
  6. مقاله B2B معمولی 1460 کلمه است در مقایسه با مقالات B2C که 1300 کلمه هستند (رسانه مداری).
  7. حدود 66% از وبلاگ نویسان به صورت هفتگی، ماهانه، یا جایی در این بین (رسانه مداری).
نمودارهای میله ای که تعداد میانگین را نشان می دهد.  کلمات در هر پست وبلاگ در طول سال ها (2014 تا 2022)

با تشدید رقابت، وبلاگ نویسان نیاز به ایجاد محتوای با کیفیت بالاتر دارند. این آمار را در مورد قالب ها و کیفیت محتوا بررسی کنید.

  1. کیفیت محتوا” به ،وان شماره 1 مهم ترین عامل موفقیت در بین همه وبلاگ نویسان رتبه بندی شده است. با این حال، وبلاگ نویسان با درآمد بالاتر نسبت به وبلاگ نویسان کم درآمد، تاکید بسیار بیشتری بر تبلیغ محتوای خود دارند (GrowthBadger).
  2. ا،ر وبلاگ نویسان حدود یک تا سه تصویر در هر پست وبلاگ اضافه می کنند (رسانه مداری).
  3. 42 درصد از وبلاگ نویسان در حال انجام و انتشار تحقیقات اصلی هستند (رسانه مداری).
  4. 37 درصد از وبلاگ نویسان با سردبیران کار می کنند (رسانه مداری).
  5. رایج ترین شکایات در مورد محتوا – بیش از حد لفظی، ضعیف نوشته یا طراحی ضعیف (Adobe).
نمودارهای نواری که اقلیت کوچکی از وبلاگ نویسان را نشان می دهد محتوای بسیار بصری تولید می کند

برای به دست آوردن ترافیک ثابت به وبلاگ خود، ابتدا باید مقاله خود را نمایه و در موتورهای جستجو رتبه بندی کنید.

  1. 68 درصد از تجربیات آنلاین با موتور جستجو شروع می شود (BrightEdge).
  2. 90.63٪ از صفحات هیچ ترافیک جستجوی ارگ،کی از Google (Ahrefs) دریافت نمی کنند.
  3. تنها 5.7 درصد از صفحات در یک سال پس از انتشار در 10 نتیجه جستجوی برتر قرار می گیرند (Ahrefs).
  4. میانگین صفحه در 10 صفحه برتر 2+ سال است (Ahrefs).
  5. متوسط ​​صفحه با رتبه برتر همچنین در 10 نتیجه جستجوی برتر برای نزدیک به 1000 کلمه کلیدی مرتبط دیگر (Ahrefs) قرار می گیرد.
  6. به طور کلی، هرچه یک صفحه بک لینک بیشتری داشته باشد، ترافیک ارگ،ک بیشتری از گوگل دریافت می کند (Ahrefs).
  7. هیچ ارتباطی بین Flesch Reading Ease نمرات و موقعیت های رتبه بندی (Ahrefs).
  8. 71 درصد از وبلاگ نویسان می گویند سئو مهمترین منبع ترافیک است (رسانه مداری).
  9. تنها 50 درصد از وبلاگ نویسان در حال انجام تحقیقات کلمات کلیدی برای بیشتر محتوای خود هستند (رسانه مداری).
  10. 17 درصد از وبلاگ نویسان هرگز در مورد کلمات کلیدی تحقیق نمی کنند (رسانه مداری).
  11. وبلاگ نویس، که بیش از 50000 دلار در سال درآمد دارند، تاکید زیادی بر سئو دارند. منبع ترافیک شماره 1 آنها معمولاً جستجوی ارگ،ک Google است. همچنین، در مقایسه با وبلاگ نویسان کم درآمد، 4.3 برابر بیشتر احتمال دارد که تحقیقات کلمات کلیدی را انجام دهند.GrowthBadger).
  12. 73 درصد از وبلاگ نویسان در حال به روز رس، محتوای قدیمی هستند (رسانه مداری).
نمودار دایره ای که 90.63 درصد صفحات را نشان می دهد هیچ ترافیک جستجوی ارگ،کی از گوگل دریافت نمی کند

آمار بازاریابی وبلاگ

وبلاگ شما نمی تواند یک شبه ویروسی شود. نیاز به کشف، ترویج و بازاریابی دارد.

  1. تنها 32 درصد از وبلاگ نویسان به طور منظم تجزیه و تحلیل ترافیک وبلاگ خود را بررسی می کنند (،تمرد).
  2. رسانه های اجتماعی محبوب ترین کانال برای افزایش ترافیک وبلاگ هستند (رسانه مداری).
  3. 70 درصد از وبلاگ نویس، که بیش از 50000 دلار در سال درآمد دارند، می گویند که مروجین فعال یا بسیار فعال وبلاگ های خود هستند، در حالی که تنها 14 درصد وبلاگ نویسان کم درآمد هستند.GrowthBadger).
  4. بلاگرهایی که با اینفلوئنسرها همکاری می کنند نتایج بهتری ،ب می کنند (رسانه مداری).
  5. وبلاگ نویس، که بیش از 50000 دلار در سال از وبلاگ خود درآمد ،ب می کنند، در مقایسه با وبلاگ نویسان کم درآمد، بیش از دو برابر بیشتر بر روی دریافت مش، ایمیل تمرکز می کنند. آنها همچنین از 343٪ به اندازه وبلاگ نویسان کم درآمد از روش های جمع آوری ایمیل استفاده می کنند.GrowthBadger).
نمودارهای نواری که نشان می دهد چگونه وبلاگ نویسان در طول سال ها (2014 تا 2022) ترافیک را به سمت محتوای خود هدایت می کنند.

آمار وبلاگ نویسی مهمان

وبلاگ نویسی مهمان زنده و زنده است، و هنوز هم راهی عالی برای به دست آوردن پیوندها و قرار گرفتن در معرض مخاطبان زیادی است.

  1. میانگین هزینه انتشار پست مهمان پولی 77.80 دلار (Ahrefs) است.
  2. 50٪ از وبلاگ نویسان برای پست های مهمان به 10 مخاطب یا کمتر در ماه اطلاع رس، می کنند، در حالی که 7٪ از آنها به 100 وبلاگ یا بیشتر در ماه می پردازند.سنگ ارجاع).
  3. 60 درصد از وبلاگ نویسان یک تا پنج پست مهمان در ماه می نویسند (سنگ ارجاع).
  4. 87 درصد از وبلاگ نویسان خودشان ایده های پست مهمان را ارائه می دهند، اما فقط 52 درصد از آنها نوشتن واقعی را انجام می دهند.سنگ ارجاع).
نمودارهای نواری که درصد پوسترهای مهمان را نشان می دهد که هر یک از شش کار وبلاگ نویسی مهمان را انجام می دهند

افکار نهایی

آیا می خواهید در مورد وبلاگ نویسی و بازاریابی محتوا اطلاعات بیشتری ،ب کنید؟ با این راهنماها شروع کنید:

آیا آمار جالب دیگری برای به اشتراک گذاشتن دارید؟ خبرم کن در توییتر.




منبع: https://ahrefs.com/blog/blogging-statistics/