66 کلمه کلیدی بازاریابی که آژانس شما باید در سال 2023 کاوش کند



تحقیق کلمات کلیدی گامی حیاتی در استراتژی بازاریابی دیجیتال هر شرکتی است. وقتی می د،د مردم به دنبال چه چیزی هستند – و هدف پشت آن جستجوها را درک می کنید – شانس خود را برای یافتن و برقراری ارتباط با مخاطبان من، به شدت افزایش می دهید.

تحقیقات موثر کلمات کلیدی همچنین می تواند به شما کمک کند تا درک بهتری از روندهای صنعت گسترده تر داشته باشید – و حتی به طور بالقوه بر استراتژی تجاری گسترده تر شما تأثیر بگذارد.

البته نکته کلیدی این است که کلمات کلیدی من، را شناسایی کنید، جایی که ما وارد آن می شویم!

چگونه کلمات کلیدی بازاریابی می توانند استراتژی آژانس شما را شکل دهند؟

با این حال، قبل از اینکه بخواهیم به این موضوع بپردازیم که دقیقاً آن کلمات کلیدی بازاریابی اصلی چیست، باید به نحوه استفاده از آنها اشاره کرد.

این کلمات کلیدی می توانند به آژانس شما ایده خوبی از آنچه مخاطبان شما به دنبال آن هستند، مانند:

  • انواع مشکلات بازاریابی که آنها به دنبال حل آن هستند
  • انواع خدماتی که آنها به دنبال آن هستند
  • مناطق جغرافیایی که در آن مستقر هستند
  • سطح درک آنها از بازاریابی دیجیتال
  • صنایعی که در آن فعالیت می کنند

در نتیجه، آن‌ها می‌توانند به شما کمک کنند تا استراتژی بازاریابی محتوایی بسیار مؤثرتری ایجاد کنید، قدرت و تخصص در یک زمینه یا تخصص خاص ایجاد کنید، و حتی بازارهای بالقوه بکر را هدف قرار دهید.

همانطور که گفته شد، آنها همچنین می توانند بر استراتژی ،ب و کار شما تأثیر بگذارند. به جای انتخاب خدماتی که آژانس شما قرار است ارائه دهد و سپس آنها را بازاریابی کنید، چرا همه چیز را تغییر ندهید؟ می‌تو،د ببینید که مخاطبان چه نوع پرسش‌ها و عباراتی را جستجو می‌کنند و سپس خدمات و رویکرد خود را بر اساس آن تغییر دهید.

بنابراین، این کلمات کلیدی کلیدی بازاریابی دیجیتال چیست؟

برای یافتن این موضوع، با استفاده از ابزار تحقیق کلمه کلیدی Semrush، تحقیقات دقیقی انجام دادیم. با این حال، به‌جای کپی و ،باندن یک لیست درهم‌هم از اصطلاحات بازاریابی عمومی (و علامت‌گذاری آن‌ها به ،وان «مهم‌ترین کلمات کلیدی در بازاریابی»)، می‌خواستیم بینشی واقعی درباره کلمات کلیدی ارائه دهیم که برای آژانس‌ها خاص و مفید هستند.

برای شروع، حجم جستجوی ماهانه عبارات مرتبط با بازاریابی دیجیتال را از نزدیک بررسی کردیم. ما همچنین به هزینه به ازای کلیک (CPC) و دشواری کلمه کلیدی (KD) (شاخص Semrush نشان می دهد که رتبه بندی در 10 برتر SERP چقدر سخت است) برای هر ترم بررسی کردیم. این به ما امکان داد بدون در نظر گرفتن هدف، ببینیم کدام حوزه ها و تخصص ها بیشترین جستجو را دارند.

کلمه کلیدی

ایالات متحده جلد.

مجموع جلد

KD (%)

CPC (USD)

سئو

110000

1,900,000

100

6.32

بازاریابی وابسته

110000

549,100

100

1.53

طراحی وب سایت

60500

368200

81

10.50

بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی

40500

221900

100

7.56

ppc

27100

222500

92

7.32

استراتژی بازاریابی

22200

183800

84

3.82

تحقیقات بازار

22200

122000

100

7.18

بازاریابی ایمیلی

14800

120700

100

22.19

بازاریابی محتوا

14800

110800

95

7.84

هدف گذاری مجدد

12100

37500

80

46.62

بازاریابی مستقیم

8100

46100

68

4.92

لینک بیلدینگ

8100

35500

92

2.23

بازاریابی b2b

6600

34900

73

13.38

بازاریابی موتورهای جستجو

4400

25200

77

12.14

استراتژی بازاریابی دیجیتال

3600

22500

77

7.62

در نتیجه، ما ایده گسترده‌ای از تخصص‌های دیجیتال مارکتینگ که بیشترین علاقه را ایجاد می‌کنند، به دست می‌آوریم که نشان‌دهنده مفیدی از این است که کدام خدمات ممکن است بیشترین تقاضا را داشته باشند.

این کلمات کلیدی همچنین نقطه شروع خوبی برای تحقیق شما هستند، و به شما امکان می دهند تا خدمات خاص، پرس و جوها و کلیدواژه های بذری را برای استفاده در استراتژی محتوای خود جستجو کنید و کشف کنید.

کلمات کلیدی برای شرکت های دیجیتال مارکتینگ

البته، اگرچه از نظر تحقیقات بازار مفید هستند، اما این کلمات کلیدی هنوز مبهم هستند. طیف وسیعی از هدف احتمالاً پشت جستجوی آن عبارات است.

بنابراین، برای اینکه درک بهتری از آنچه که مردم از نظر نیاز به راه حل آژانس به دنبال آن هستند، به شما داده شود، کلمات کلیدی زیر را در نظر بگیرید.

کلمه کلیدی

ایالات متحده جلد.

مجموع جلد

KD (%)

CPC (USD)

آژانس های سئو

8100

20000

74

ساعت 19.00

آژانس های بازاریابی رسانه های اجتماعی

5,400

17200

79

8.47

آژانس های طراحی وب سایت

5,400

14700

73

14.80

آژانس های بازاریابی ایمیلی

1000

9900

55

18.52

آژانس های بازاریابی محتوا

880

4100

66

14.63

نمایندگی های ppc

880

3300

57

28.96

آژانس های بازاریابی خدمات کامل

480

1200

45

6.52

آژانس های استراتژی بازاریابی

390

1600

49

4.81

آژانس های بازاریابی b2b

390

1500

53

22.92

آژانس های تحقیقات بازار

320

1800

53

18.69

آژانس های لینک سازی

320

1700

60

که

آژانس های بازاریابی وابسته

320

1600

34

9.70

آژانس های بازاریابی مستقیم

260

1100

50

7.00

آژانس های بازاریابی بر،ب سفید

260

840

56

11.84

آژانس های بازاریابی موتورهای جستجو

210

3800

44

20.52

آژانس های استراتژی بازاریابی دیجیتال

210

860

76

که

از نقطه نظر استراتژیک، شما باید این لیست را نقطه شروعی در نظر بگیرید (البته هدفمندتر). هنگام انجام تحقیقات خود، مطمئن شوید که زوایای مختلف و کلمات کلیدی مرتبط را در نظر می گیرید، زیرا این کلمات به طور بالقوه می توانند دارای ارزش زیادی باشند. راهنمای سریع ما در مورد کلمات کلیدی seed مک، عالی برای شروع است.

به تغییرات عبارات نیز توجه زیادی داشته باشید، زیرا ممکن است یک کلمه کلیدی بالقوه مفید را نادیده بگیرید. به ،وان مثال، اگر می‌خواهید «آژانس‌های سئو» را هدف قرار دهید، ممکن است «شرکت‌های سئو» (جلد ایالات متحده: 14800)، «سرویس‌های سئو» (جلد: 12100 ایالات متحده)، و «آژانس‌های بازاریابی دیجیتال سئو» (US) را نیز در نظر بگیرید. جلد: 1000).

کلمات کلیدی آژانس دیجیتال مارکتینگ

همچنین دیدن عبارات کلی که جستجوگران برای یافتن آژانس های بازاریابی دیجیتال استفاده می کنند مفید است. به ،وان مثال، به لیست زیر نگاهی بیندازید.

کلمه کلیدی

ایالات متحده جلد.

مجموع جلد

KD (%)

CPC (USD)

آژانس دیجیتال مارکتینگ

18100

85600

89

10.62

شرکت دیجیتال مارکتینگ

5,400

29,400

87

9.07

خدمات دیجیتال مارکتینگ

5,400

28500

67

10.22

مشاور دیجیتال مارکتینگ

2400

8600

54

7.68

برترین آژانس های دیجیتال مارکتینگ

1300

3600

78

10.22

بهترین آژانس های دیجیتال مارکتینگ

880

4500

79

11.48

شرکت های دیجیتال مارکتینگ

880

3600

76

12.48

آژانس دیجیتال مارکتینگ برای مشاغل کوچک

590

2500

57

14.88

آژانس دیجیتال مارکتینگ برای استارت آپ ها

260

5,400

38

10.51

آژانس بازاریابی دیجیتال خلاق

170

3000

58

6.87

بوتیک آژانس دیجیتال مارکتینگ

170

810

40

6.69

این کلمات کلیدی کوتاه و بلند می توانند به شما کمک کنند تا هدف کاربر را به طور مؤثرتری هدف قرار دهید و بر روی عبارات و عبارات خاص در راستای استراتژی های پولی و ارگ،ک خود تمرکز کنید. به ،وان مثال، اگر تخصص آژانس شما در کمک به استارت‌آپ‌ها برای گسترش حضور آنلاین خود در کانال‌های متعدد است، «آژانس بازاریابی دیجیتال برای استارت‌آپ‌ها» یک عبارت کلیدی عالی برای ساختن است.

همانطور که از پرس و جوهای زیر می بینید، تمرکز بر جستجوی محلی در طرح بازاریابی خود نیز مهم است.

جستجوهای مربوط به مکان می تواند به ویژه مفید باشد، به خصوص اگر آژانس شما به دنبال جذب مشتریان محلی باشد. به ،وان مثال، عبارت “آژانس بازاریابی دیجیتال میامی” 1300 جستجوی ماهانه در ایالات متحده را جذب می کند، که اگر در آن منطقه مستقر هستید، یک کلمه کلیدی بالقوه سودآور است.

برای بهینه سازی کامل آژانس خود برای جستجوی محلی، مطمئن شوید که همیشه بهترین شیوه ها را دنبال می کنید. ابزارهای اختصاصی مانند جعبه ابزار SEO محلی Semrush نیز می توانند به شما در بهبود حضور جستجوی محلی خود کمک کنند.

کلمات کلیدی سوال

کلمات کلیدی سوالی همچنین می توانند چیزهای زیادی را در مورد نگر، های عمومی، نقاط دردناک و شکاف های دانش بازار بالقوه شما نشان دهند. تعدادی از این موارد را می توان از کلمات کلیدی دم بلند زیر شناسایی کرد.

این کلمات کلیدی علاوه بر اینکه ایده ای از بزرگترین دغدغه های مردم به شما می دهند، می توانند به طور بالقوه به ،وان پایه ای عالی برای بازاریابی محتوایی و برنامه توسعه شما عمل کنند و در عین حال محتوای مفید و آموزنده را برای کاربران ارائه دهند.

کلمات کلیدی بر اساس صنعت

نگاهی به برخی از کلیدواژه‌های خاص صنعت نیز می‌تواند به شناسایی بخش‌هایی که آژانس‌های بازاریابی دیجیتال در حال حاضر تقاضای بالایی دارند کمک کند.

این کلمات کلیدی می توانند به شما ایده خوبی در مورد انواع مشتریان بالقوه ای که ممکن است می تو،د با آنها ارتباط برقرار کنید، ارائه دهند. حتی ممکن است ارزش ارائه یک ارائه یا طرحی را داشته باشد که بر چالش ها و فرصت های بازاریابی که منحصر به آن بخش ها هستند تمرکز کند.

همچنین می تو،د جستجوی خود را محدود کنید و به شما این امکان را می دهد که کاربر، را که به طور خاص به دنبال راه حل آژانس هستند، هدف قرار دهید.

اگر به دنبال موقعیت آژانس خود در یک صنعت یا جایگاه خاص هستید، این می تواند بسیار مفید باشد.

چگونه Semrush می تواند کمک کند؟

این کلمات کلیدی چیزهای زیادی را برای آژانس ها آشکار می کنند، اما در بسیاری از موارد، آنها فقط نوک کوه یخ هستند. برای درک کامل تصویر کلان و تدوین یک استراتژی کلیدواژه موثر، باید عمیق‌تر غواصی کنید (و همچنین عوامل فردی مانند موقعیت جغرافیایی، جایگاه و منابع آژانس خود را در نظر بگیرید).

با در نظر گرفتن این موضوع، ابزار جادویی کلمه کلیدی، که ما برای ایجاد این لیست ها از آن استفاده کردیم، مک، عالی برای شروع است. این به شما امکان می دهد کلمات کلیدی با رقابت کم را کشف و جمع آوری کنید تا بتو،د استراتژی های SEO و PPC خود را بر اساس آنها بسازید. از آن با سایر ابزارهای Semrush برای تقویت محتوای ارگ،ک و پولی خود استفاده کنید. برای ،ب اطلاعات بیشتر در مورد انجام این کار، راهنمای کامل گردش کار تحقیق کلمه کلیدی Semrush ما را بررسی کنید.

در عین حال، ما امیدواریم که ارزش واقعی را در این لیست بیابید – و شاید حتی ایده هایی برای توسعه در سال 2022 به آژانس شما داده باشیم!


منبع: https://www.semrush.com/blog/marketing-keywords