9 روند بازاریابی محتوا برای افزایش ترافیک



یک ضرب المثل گرافیکی "9 روند بازاریابی محتوا برای افزایش ترافیک"

همانطور که به سمت قرن بیست و یکم پیش می رویم، مهم است که از آ،ین روندها مطلع باشیم تا از رقبا جلوتر بم،م.

من در مورد بحث بزرگ در مورد شلوار جین تنگ در مقابل شلوار صحبت نمی کنم. در حالی که این گرایش ها اغلب موضوع گفتگو هستند، اما به افزایش ترافیک سایت شما کمکی نمی کنند.

برای بازاریابان مهم است که از چشم انداز محتوای در حال تغییر به روز بمانند. آنچه در سال گذشته کارآمد بود ممکن است برای پیشرفت در سال 2023 کافی نباشد.

در دنیای بازاریابی محتوا، اگر می‌خواهید ترافیک وب‌سایت خود را در سال 2023 افزایش دهید، چندین روند وجود دارد که ارزش توجه به آن‌ها را دارد. در این مقاله، این روندها را بررسی می‌کنیم و دلیل اهمیت آنها را توضیح می‌دهیم. آیا برای یادگیری بیشتر آماده اید؟

1. محتوای مفید حق بیمه است

در بازاریابی محتوا، محتوای مفید همیشه هدف بوده است. اما در سال 2023، مهمتر از همیشه است. از آنجایی که افراد بیشتری محتوا را به صورت آنلاین مصرف می کنند، به دنبال اطلاعات با کیفیت می گردند تا به آنها در دستیابی به اه،شان کمک کند.

تنها ارائه یک ،وان جذاب و محتوای عمومی کافی نیست. شما باید محتوایی بنویسید که آموزنده باشد و برای خواننده ارزش داشته باشد. این به م،ای تحقیق عمیق درباره موضوعات، درک مخاطبان خود و ایجاد محتوایی است که به طور خاص برای آنها طراحی شده است.

وقت گذاشتن برای ایجاد محتوای مفید در مورد افزایش ترافیک نتیجه زیادی خواهد داشت (فقط از گوگل بخواهید). احتمال بیشتری وجود دارد که مردم آن را به اشتراک بگذارند، به آن پیوند دهند و به دیگران توصیه کنند. این حلقه بازخورد منجر به بازدیدکنندگان بیشتر و تعامل بیشتر با وب سایت شما می شود.

بنابراین، همانطور که در مورد روندهای بازاریابی محتوا برای سال 2023 فکر می کنید، مطمئن شوید که محتوای مفید در صدر لیست قرار دارد. این چیزی است که خوانندگان خواستار آن هستند – پس آنها را ناامید نکنید!

2. سرمایه گذاری در به روز ، محتوای قدیمی ضروری است

بازاریابی محتوا به م،ای حفظ روندها و اطمینان از مرتبط ماندن محتوای شماست. اما اگر محتوای موجودی داشته باشید که چند سال پیش نوشته شده است چه اتفاقی می افتد؟

در سال 2023، سرمایه گذاری روی تازه ، محتوای قدیمی ضروری است. بله، این به م،ای وقت گذاشتن بیشتر و جستجو در بایگ، ها است – اما بازده آن می تواند ارزشش را داشته باشد.

با صرف زمان برای بررسی و به‌روزرس، محتوای قدیمی، می‌تو،د اطمینان حاصل کنید که هنوز برای خوانندگان امروزی دقیق و مرتبط است. با کمی تلاش، همچنین می تو،د از محتوای قدیمی به ،وان نقطه شروع برای ایجاد محتوای جدید استفاده کنید – در دراز مدت در زمان و انرژی شما صرفه جویی می کند.

بنابراین، اجازه ندهید محتوای قدیمی هدر برود. سرمایه‌گذاری روی تازه‌سازی مقالات و پست‌های قدیمی‌تر می‌تواند به شما در افزایش ترافیک وب‌سایت در سال ۲۰۲۳ و فراتر از آن کمک کند.

3. محتوای کوتاه فرم را به برنامه ویدیوی خود اضافه کنید

ویدئو یک ابزار قدرتمند بازاریابی محتوا است، اما تنها ابزاری نیست که باید از آن استفاده کنید. در سال 2023، مهم است که در مورد افزودن محتوای کوتاه به برنامه ویدیویی خود فکر کنید.

این می تواند هر چیزی از یک پاراگراف سریع گرفته تا یک نقل قول یا آمار جالب باشد. این نوع محتواها می توانند به تعامل و ایجاد گفتگو با مخاطبان شما کمک کنند. علاوه بر این، آنها یک راه عالی برای تبلیغ محتوای طول، تر مانند وبینارها، پاد،ت ها و ویدیوها هستند.

با افزودن محتوای کوتاه به برنامه ویدیویی خود، می تو،د در مدت زمان کمتری به افراد بیشتری دسترسی پیدا کنید – که می تواند منجر به افزایش ترافیک وب سایت شود. بنابراین از مخلوط ، آن نترسید!

4. ،اصر تعاملی را برای افزودن به محتوای خود بیابید

بازاریابی محتوا در سال 2023 فقط ایجاد محتوای مفید یا ایجاد پست های قدیمی نیست. همچنین در مورد یافتن راه هایی برای تعاملی تر و جذاب تر ، محتوا است.

،اصر تعاملی مانند نظرسنجی ها، آزمون ها و نظرسنجی ها راه بسیار خوبی برای انجام این کار هستند. آنها نه تنها خوانندگان شما را با محتوا درگیر می کنند، بلکه می توانند به شما در جمع آوری داده های ارزشمندی که بتو،د برای درک بهتر مخاطبان خود از آنها استفاده کنید، کمک کنند.

صفحه اصلی نیل پاتل دیجیتال در وب سایت آنها.

افزودن ،اصر تعاملی به محتوای شما نیز یک راه عالی برای افزایش ترافیک وب سایت است. مردم بیشتر احتمال دارد محتوایی را به اشتراک بگذارند و درباره آن صحبت کنند که دارای یک ،صر سرگرم کننده یا غافلگیرکننده است – اکنون زمان خلاقیت است! مطمئن نیستید چگونه شروع کنید؟ راهنمای مفید من در زمینه ساخت محتوای تعاملی را بررسی کنید.

5. برای کل قیف فروش محتوا ایجاد کنید

قیف فروش بخش مهمی از هر استراتژی بازاریابی محتوا است. در سال 2023، ایجاد محتوا برای کل قیف فروش – از ایجاد آگاهی گرفته تا پرورش سرنخ ها و تبدیل آنها به مشتری، ضروری است.

در هر مرحله از قیف، باید محتوایی ایجاد کنید که متن، با مخاطبان شما باشد. چه نوع محتوایی بازدیدکنندگان جدید را جذب می کند؟ چه محتوایی باعث می شود آنها بیشتر بمانند و ،ید را تکمیل کنند؟

نموداری از نحوه نقشه برداری بازاریابان از محتوای خود از طریق قیف بازاریابی.

برای محتوای برتر، می‌تو،د موضوعاتی مانند مقاله‌های «چیست» را پوشش دهید که کلمات کلیدی پایه‌تری دارند، در حالی که برای محتوای متوسط ​​و پایین‌تر می‌تو،د از کلمات کلیدی خاص‌تری استفاده کنید و مواردی مانند مطالعات موردی را در بر داشته باشید. یا بررسی محصول این قطعات می توانند موضوعات خاص را با یک CTA متمرکز بر فروش پوشش دهند تا آنها را وادار به رزرو نسخه نمایشی یا ،ید کند.

مطمئن نیستید از چه کلمات کلیدی استفاده کنید؟ فهرست کلمات کلیدی من برای استفاده برای هر مرحله از قیف را بررسی کنید.

با ایجاد محتوا برای کل قیف فروش، احتمالاً می تو،د ترافیک وب سایت را افزایش دهید و سرنخ های با کیفیت بیشتری دریافت کنید. بعلاوه، می‌تو،د مخاطبان خود را بهتر درک کنید و محتوایی ارائه دهید که واقعاً نیازهای آنها را برآورده می‌کند – مطمئن شوید که همه در پایان برنده می‌شوند!

6. اینفلوئنسرها و رسانه های اجتماعی باید در ذهن هر برندی باشند

اینفلوئنسرها و رسانه های اجتماعی بخش مهمی از پازل بازاریابی محتوا در سال 2023 هستند.

از اینستاگرام گرفته تا تیک تاک، یوتیوب و توییتر – هر پلتفرم دارای مجموعه‌ای از ابزارهای منحصربه‌فرد است که می‌تو،د برای ارائه محتوای خود از آن‌ها استفاده کنید. به این فکر کنید که چگونه از هر یک به طور موثر و استراتژیک استفاده کنید و آنها را در برنامه بازاریابی محتوای بزرگتر خود ادغام کنید.

استفاده از اینفلوئنسرها و رسانه های اجتماعی می تواند به طور چشمگیری ترافیک وب سایت را افزایش دهد، به خصوص اگر بر محتوایی تمرکز کنید که با مردم به روشی منحصر به فرد در آن پلت فرم است. علاوه بر این، مهم است که در مورد نحوه استفاده استراتژیک از هر پلتفرم فکر کنید – چه ایجاد یک چالش اینستاگرام یا استفاده از YouTube برای محتوای ویدیویی.

زمان آن فرا رسیده است که به این فکر کنید که چگونه می تو،د از اینفلوئنسرها و رسانه های اجتماعی به ،وان بخشی از استراتژی بازاریابی محتوای خود در سال 2023 استفاده کنید – این می تواند کلیدی برای دستیابی به افراد بیشتر، افزایش ترافیک وب سایت و به دست آوردن حدا،ر بهره از محتوای شما باشد!

7. ،صر انس، را به نامزدی خود اضافه کنید

بازاریابی محتوا در سال 2023 همه چیز در مورد استفاده از آ،ین روندها برای ایجاد محتوایی است که مردم بخواهند بخوانند، تماشا کنند و به اشتراک بگذارند. ،صر انس، را فراموش نکنید – اطمینان از اینکه محتوای شما دارای لمس شخصی است ضروری است.

افزودن یک ،صر انس، به تعامل شما می تواند به سادگی ایجاد محتوا از دیدگاه فردی یا پاسخ به نظرات، نظرات و پیام ها به موقع باشد. این می‌تواند محتوای شما را مرتبط‌تر کند و به افراد کمک کند در سطح شخصی با شما ارتباط برقرار کنند – که در نهایت می‌تواند به ترافیک وب‌سایت بیشتر و تعامل کلی بهتر منجر شود.

مردم می‌خواهند از شرکت‌هایی ،ید کنند که آن‌ها را درک می‌کنند، همدلی دارند و جنبه انس، را نشان می‌دهند – پس حتماً یک ،صر انس، را برای تعامل حدا،ری به بازاریابی محتوای خود اضافه کنید!

8. اجازه ندهید UX شما به محتوای شما آسیب برساند

تجربه کاربری (UX) جزء لاینفک بازاریابی محتوای موفق در سال 2023 است. به هر حال، اگر محتوای شما به راحتی قابل یافتن و پیمایش نباشد، در افزایش ترافیک وب سایت موفق نخواهد بود — مهم نیست که چقدر محتوا عالی باشد.

مطمئن شوید که اصول اولیه طراحی UX مانند پیمایش واضح و خوانایی را درک کرده اید و از آنها برای ایجاد محتوایی با کاربری آسان و لذت بخش استفاده کنید. این بدان م،ی است که مطمئن شوید محتوای شما به روشی منطقی سازماندهی شده است، از تصاویر بصری برای تجزیه آن استفاده کنید و اطمینان حاصل کنید که طراحی کلی در هر دستگاهی خوب به نظر می رسد.

نموداری که نشان می دهد تجربه کاربر چیست.

اجازه ندهید UX بد مانع از موفقیت شود – برای اطمینان از درجه یک بودن UX زمان بگذارید تا به خواندن، اشتراک گذاری و قدرد، از محتوای شما کمک کنید.

9. همه به نویسندگان هوش مصنوعی فکر می کنند

نویسندگان هوش مصنوعی در سال 2023 به طور فزاینده ای برای تیم های بازاریابی محتوا محبوب می شوند. ابزارهای نوشتن هوش مصنوعی می توانند برای ایجاد سریع و مقرون به صرفه محتوای نوشتاری استفاده شوند. در حالی که محتوا ممکن است آنقدر عمیق نباشد، هوش مصنوعی می تواند نقطه شروعی برای نویسندگان انس، ایجاد کند که در وقت آنها صرفه جویی می کند و به بلاک نویسنده کمک می کند.

نکته کلیدی این است که تعادل من، را پیدا کنید – استفاده از ابزارهای نوشتن هوش مصنوعی برای انجام وظایف اساسی مانند پست‌های کوتاه وبلاگ یا مقالات در حالی که بخش‌های عمیق‌تری مانند مطالعات موردی و کاغذهای سفید را به نویسندگان انس، واگذار می‌کنید. به این ترتیب، می تو،د زمان و منابع بازاریابی محتوای خود را برای ایجاد محتوای جذاب تر برای مخاطبان خود بهینه کنید. هوش مصنوعی جایگزین نویسندگان انس، نخواهد شد، اما مطمئناً می تواند کل فرآیند تولید محتوا را بهبود بخشد.

سوالات متداول

آیا بازاریابی محتوا یک استراتژی موثر برای سال 2023 خواهد بود؟

آره! بازاریابی محتوا همچنان یکی از موثرترین استراتژی ها برای افزایش ترافیک وب سایت و افزایش تعامل است. با این حال، مهم است که با روندهای فعلی همراه باشید و از ابزارهای من، استفاده کنید تا اطمینان حاصل کنید که محتوای شما تا حد امکان در سال 2023 مؤثر است.

روند بازاریابی محتوا برای سال 2023 چیست؟

برخی از روندهای کلیدی بازاریابی محتوا برای سال 2023 شامل استفاده از تأثیرگذاران و رسانه های اجتماعی، افزودن ،صر انس، به تعامل، اطمینان از طراحی عالی UX و استفاده از ابزارهای نوشتن هوش مصنوعی است.

آینده بازاریابی محتوا چگونه است؟

آینده بازاریابی محتوا روشن به نظر می رسد – تا زم، که در صدر روندها بم،د و از ابزارهای من، استفاده کنید. به ایجاد محتوایی ادامه دهید که با مخاطب هدف شما طنین انداز شود و شاهد رشد ترافیک وب سایت و تعامل باشید.

نتیجه

بازاریابی محتوا بخش اساسی هر استراتژی بازاریابی دیجیتال است و جلوتر ماندن از روندها کلید موفقیت در سال 2023 است.

استفاده از اینفلوئنسرها، افزودن ،صر انس، به تعامل، حصول اطمینان از طراحی UX عالی و استفاده از نویسندگان هوش مصنوعی، همگی استراتژی هایی هستند که می توانند به شما کمک کنند تا از منحنی جلوتر بم،د. محتوای خود را تازه، مرتبط و به روز نگه دارید، و به خوبی در راه رسیدن به یک استراتژی محتوایی با عملکرد خوب خواهید بود.

در مورد چه روندهایی در سال 2023 بیشتر هیجان زده هستید؟

مشاوره با نیل پاتل

ببینید آژانس من چگونه می‌تواند رانندگی کند بیشتر ترافیک به وب سایت شما

  • سئو – ترافیک بیشتر سئو را باز کنید. نتایج واقعی را ببینید.
  • بازاریابی محتوا – تیم ما محتوای حماسی ایجاد می کند که به اشتراک گذاشته می شود، لینک ها را دریافت می کند و ترافیک را جذب می کند.
  • رسانه پولی – استراتژی های پولی موثر با بازگشت سرمایه روشن.

یک تماس رزرو کنید


منبع: https://neilpatel.com/blog/content-marketing-trends/