چگونه یک وبلاگ هلندی در رتبه اول برای کلمات کلیدی رقابتی قرار می گیرد



با تشکر از شما برای اشتراک!

بازاریابی محتوا

ارتقاء وب سایت

وبلاگ / مطالعات موردی / چگونه یک استارت آپ بازاریابی هلندی جایگاه شماره 1 را در گوگل برای رقابتی ترین کلمات کلیدی تضمین کرد

آژانس

b2bmarketeers.nl یک وبلاگ بازاریابی b2b محبوب است که توسط مارسل ن،نگ در سال 2011 ایجاد شد. از آن زمان به منبعی پیشرو برای متخصصان بازاریابی در کشورهای هلندی زبان تبدیل شده است. بازدیدکنندگان از مقالات با کیفیت بالا در مورد بازاریابی b2b، بررسی ابزار، ال،ای مفید و نکاتی در مورد آنها خوشحال می شوند. انجام کار. این وبلاگ دارای ایده های بازاریابی محتوا برای بهبود محتوا و سئو است.

امروزه وبلاگ بازاریابی b2b مارسل به قدری موثر است که به او کمک می کند خدمات مشاوره بازاریابی محتوایی و سئوی خود را تبلیغ کند. مارسل ن،نگ داستان پشت b2bmarketeers.nl را به اشتراک گذاشت و توضیح داد که چگونه رتبه‌بندی SE به او کمک کرد (و همچنان به این موفقیت کمک می‌کند).

چالش

مارسل بیش از 10 سال پیش b2bmarketeers را به ،وان یک پروژه جانبی ایجاد کرد. در ابتدا عملکرد خوبی نداشت زیرا مارسل زمان کافی برای تمرکز بر سئو را نداشت. اما وقتی همه‌گیری شیوع پیدا کرد، همه چیز تغییر کرد. مارسل از کار خود ا،اج شد، بنابراین تصمیم گرفت از سال 2021 استفاده کند تا خود را وقف این وبلاگ کند و آن را به منبع اصلی درآمد خود تبدیل کند.

حتی با وجود اینکه مارسل شهرت و تخصص یک بازاریاب محتوا را داشت، مجبور شد سایت خود را تقریباً از ابتدا راه اندازی کند. او باید در کل استراتژی محتوای خود تجدید نظر کند و محتوای باکیفیت ایجاد کند تا از رقبا عقب نماند. مارسل تصمیم گرفت یک یورو برای تبلیغات پولی ،ج نکند، بنابراین فقط بر بازاریابی محتوا و سئو تمرکز کرد.

اه،

اینها اه، پروژه مارسل بود:

  • برای کلمات کلیدی هدف بسیار رقابتی، به موقعیت های برتر دست پیدا کنید، به ،وان مثال، “بازاریابی b2b” و “بازاریابی محتوا”.
  • افزایش دید جستجو و افزایش ترافیک جستجوی ارگ،ک.
  • برای مشتریان بالقوه جذاب باشید و باعث رشد ،ب و کار شوید.

اقداماتی که برای رسیدن به این اه، انجام شده است

با تعیین این اه،، مارسل یک برنامه عملیاتی را برای رساندن وب سایت خود به بالای صفحه اول گوگل و ایجاد سرنخ بیشتر ترسیم کرد. این طرح شامل مراحل زیر بود:

1. تحقیق رقابتی

مارسل ابتدا نیاز داشت که او را با هم مقایسه کند صفحه ستون به رقبای خود. او تصمیم گرفت صفحات مشابه را بررسی کند، گرایش های خاص را رد کند و ببیند آیا صفحه او می تواند با رقبا همگام شود یا خیر. با استفاده از رتبه بندی SE برای انجام تحقیقات رقابتی دقیق، او متوجه شد که صفحه او کمی نازک است و خوانایی صفحه او نیاز به توجه دارد.

مارسل ن،نگ

بنیانگذار و ناشر

ما اغلب از رتبه بندی SE برای مطالعه رقابت و نظارت بر رقبا استفاده می کنیم. و مهم‌تر این است که این ابزار زم، است که باید بینش‌های ارزشمندی در مورد علاقه‌مندی‌های مشتریان بالقوه‌مان به دست آوریم. ما از این دانش برای ایجاد محتوای بهتر و هدایت ترافیک بیشتر به سایت استفاده می کنیم.

پس از اجرای تجزیه و تحلیل رقبا، مارسل متوجه شد که ساختار صفحه ستون او باید به روز شود. او مطالب اصلی را به فصول ت،یم کرد و ،اوین فرعی را اضافه کرد. برای مرتبط‌تر ، صفحات به بازدیدکنندگان، او محتوای مرتبط را اضافه کرد و تصاویر، منابع پشتیب، و سؤالات متداول را ارائه کرد. به این ترتیب او خوانایی صفحه را بهبود بخشید و ارزش صفحات خود را برای بازدیدکنندگانش افزایش داد.

از اینجا می تواند به مرحله بعدی برود.

2. تحقیق کلمات کلیدی

پس از تجزیه و تحلیل رقبا، مارسل لیست کلمات کلیدی خود را گسترش داد و صفحات سایت خود را بهینه کرد. مارسل برای یافتن کلمات کلیدی با بهترین عملکرد از تحقیق کلمات کلیدی SE Ranking استفاده کرد. هنگام انتخاب کلمات کلیدی، او حجم جستجو و نمره دشواری آنها را در نظر گرفت (که برای یک صفحه چقدر سخت است که با استفاده از یک جستجوی خاص به موقعیت برتر دست یابد). پس از تجزیه و تحلیل کامل، او کلمات کلیدی با بیشترین پتانسیل ترافیک را انتخاب کرد و آنها را به لیست کلمات کلیدی خود اضافه کرد.

در ابتدا، مارسل روی کلمات کلیدی با امتیاز رقابت کمتر (و ترافیک بالقوه کمتر) تمرکز کرد. به ،وان مثال، او به پرس و جوهایی مانند استراتژی بازاریابی محتوا. همانطور که سایت اعتبار بیشتری به دست آورد، او تمرکز خود را روی کلمات کلیدی سنگین تر با رقابت بیشتر، مانند “بازاریابی محتوا”.

اسکرین شات از تحقیق کلمات کلیدی رتبه بندی SE

رتبه بندی SE ابزار ترجیحی مارسل برای تحقیق کلمات کلیدی است. وقتی ایده ای برای محتوای جدید به ذهنش می رسد، اولین کاری که انجام می دهد بررسی حجم جستجو است. او این کار را برای شناسایی کلمات کلیدی با بالاترین پتانسیل، تعریف تقویم محتوای خود و ایجاد محتوای من، SEO انجام می دهد.

تحقیق در مورد کلمات کلیدی انجام دهید

یک عبارت جستجو را وارد کنید و فرصت های استفاده نشده برای کلمات کلیدی را پیدا کنید تا سایت خود را در جستجو بیشتر نمایان کنید.

<،on cl،="se-banners__btn">تجزیه و تحلیل

مارسل به لطف داده هایی که از تحقیقات م،ایی به دست آورده بود، توانست علایق مخاطبان هدف خود را بهتر درک کند و وب سایت خود را برای آنها جذاب تر کند. سپس می‌تواند محتوای قدیمی را بهینه‌سازی کند و پست‌های وبلاگی جدید برای سئو ایجاد کند.

3. ایجاد محتوا

هنگامی که استراتژی مشخص شد و کلمات کلیدی جمع آوری شد، مارسل می تواند سایت خود را با محتوای مرتبط پر کند. او با صیقل دادن مطالب در صفحه ستون خود شروع کرد. او کلمات کلیدی انتخاب شده را به ،اصر مهم صفحه مانند بر،ب ،وان، توضیحات متا، ،وان و غیره اضافه کرد. سپس نسخه اصلی را به روز کرد و کلمات کلیدی را در سراسر متن اضافه کرد.

سپس شروع به انتشار مقالات مرتبط با موضوع کرد. او یک خوشه محتوا ایجاد کرد – چندین قطعه محتوا که یک موضوع خاص را پوشش می دهد. پوشش کل خوشه یک نمای کلی کامل را امکان پذیر می کند و ارزش فوق العاده ای را به خواننده ارائه می دهد. علاوه بر این، کیفیت سایت را با افزایش اعتبار و اعتماد نویسنده (و محتوا) بهبود می بخشد.

ساختار خوشه محتوا در وب سایت

تمرکز بر عملکرد محتوا در این مرحله مهم بود. پس از انتشار، مارسل به دقت به رتبه بندی ها نگاه می کرد تا مطمئن شود که در مسیر درستی قرار دارد و نیازی به تجدید نظر در کل برنامه محتوا نیست.

4. پیوند هوشمند

در نهایت، مارسل به طور ارگ،ک تمام قطعات محتوا را به صفحه ستون پیوند داد. این امر استفاده از وب سایت او را برای کاربرانش راحت تر و راحت تر کرد.

همانطور که قبلا ذکر شد، مارسل عمدتاً بر روی محتوای سایت متمرکز بود، بنابراین او بر روی لینک سازی فعال تمرکز نکرد. او در نهایت متوجه شد که پس از شروع رتبه بندی صفحاتش، بک لینک های زیادی به سمت او می آیند. او برای پیگیری پروفایل بک لینک خود، گهگاه از م،تور بک لینک استفاده می کند.

نتایج

مارسل ن،نگ و b2bmarketeers.nl به هر هدف در لیست خود رسیدند!

اول از همه، آنها جایگاه شماره یک را برای کلمات کلیدی اصلی خود تضمین ،د. حتی با وجود کلمات کلیدی سخت و رقابت شدید، سایت به طور مداوم در بین 3 سایت برتر قرار می گیرد. این به آنها صدها بازدید کننده در ماه را فقط به صفحه ستون می دهد.

سپس دید خود را افزایش دادند و مشتریان جدیدی را جذب ،د. مارسل با هدف قرار دادن کلمات کلیدی خاص و حفظ موقعیت های برتر در سئو فعال ماند. اکنون مشتریان می توانند به راحتی وب سایت مارسل را پیدا کنند و در صورت علاقه به بازاریابی محتوا و سایر خدمات مرتبط با او تماس بگیرند.

مارسل ن،نگ

بنیانگذار و ناشر

مشتریان ما را پیدا می کنند زیرا ما رتبه های برتر را در مرتبط ترین عبارات جستجو داریم. وقتی با مشتریان بالقوه صحبت می کنیم، به سادگی از آنها می خواهیم که ما را در گوگل پیدا کنند. وب سایت ما نمونه ای عالی از آنچه آنها می توانند با بازاریابی محتوا به دست آورند است. ما به راحتی می تو،م بهترین شیوه های خود را به مشتریان بفروشیم، زیرا خودمان به موفقیت در سئو رسیده ایم.

وب‌سایت b2bmarketeers.nl نمونه‌ای عالی از این است که چگونه بازاریابی محتوا و سئو می‌تواند به وب‌سایت‌ها کمک کند تا رتبه‌های بالاتری را در موتورهای جستجو ،ب کنند و سرنخ‌های بیشتری تولید کنند. موفقیت طول، مدت را تضمین می کند و هزینه هر سرنخ کمتری نسبت به تبلیغات دارد.

غذای آماده

مارسل ن،نگ از رتبه بندی SE هم برای وب سایت حرفه ای خود و هم برای پروژه های مشتری استفاده می کند. با رتبه‌بندی SE، مارسل می‌تواند کارهای بازاریابی محتوا و سئو را سریع‌تر و راحت‌تر از همیشه انجام دهد.

در اینجا لیستی از ویژگی هایی وجود دارد که مارسل از آنها بیشتر لذت می برد:

  • تحقیق کلمات کلیدی: برای یافتن مرتبط ترین کلمات کلیدی و بررسی عملکرد آنها.
  • تحقیقات رقابتی: برای تجزیه و تحلیل جایگاه و گسترش فرصت های جدید.
  • جستجوگر بک لینک: برای اینکه ببیند آیا نمونه کارها بک لینک او نیاز به توجه دارد یا خیر.
  • ردیاب رتبه: برای بررسی اینکه آیا رتبه بندی طبق برنامه در حال رشد است یا خیر.

از موفقیت مارسل با رتبه بندی SE الهام گرفته اید؟ از آزمایش رایگان ما برای آزمایش این مجموعه سئوی متحول کننده بازی برای خودتان استفاده کنید!

بازاریابی محتوا

ارتقاء وب سایت

Dmytro یک بازاریاب محتوا و کپی رایتر در رتبه بندی SE است. او از نوشتن در مورد بازاریابی دیجیتال و سئو به ساده ترین شکل ممکن لذت می برد. او همچنین علاقه زیادی به محتوا، رسانه و طراحی دارد. یک مسافر مشتاق، سینماگر آماتور و عاشق گربه ناامید.


منبع: https://seranking.com/blog/b2bmarketeers-case-study/